Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: sunderland op mei 09, 2013, 11:42:09
En nogmaals er worden hier steeds eerste div spelers genoemd .We spelen erediv hoor .Jongens van veendam worden hier bijv genoemd .Nou sorry hoor dat verschil is wel heel erg groot .De spelers die we halen moeten per direkt een versterking zijn .In het begin moeten we pnt halen anders lig je er in de winterstop al uit .

Zou verstandig beleid zijn als je al je inkomsten kunt gebruiken voor versterkingen, wij zitten echter nog met een schuld die eerst maar eens weg moet. Eredivisie is mooi, hartstikke mooi. Maar niet heilig, zet je dit zuinige beleid voort kom je op den duur in de situatie dat je kapitaal hebt en daarmee verantwoorde (afgedekte) risico's kan nemen. Ik denk niet dat het regelen van een bewezen eredivisiewaardige selectie tot de financiele mogelijkheden behoort. Laat dan de mannen die de promotie hebben bewerkstelligt het maar bewijzen op een niveau hoger, dat hebben ze wat mij betreft ook wel verdiend.

Chipke

Joeri Schroyen halen van Fortuna Sittard. Hoor overal positieve geluiden over die jongen en heb hem zelf ook zien spelen. Is transfervrij en wordt de nieuwe Alexander Buttner genoemd.

papier

Citaat van: Chipke op mei 09, 2013, 13:33:15
Joeri Schroyen halen van Fortuna Sittard. Hoor overal positieve geluiden over die jongen en heb hem zelf ook zien spelen. Is transfervrij en wordt de nieuwe Alexander Buttner genoemd.

Ken hem niet, maar op een nieuwe Buttner zitten we niet te wachten denk ik

Sakas

Laat de heren van de ts eerst maar kijken of jongens als Makrini behouden kunnen worden. Er is bij mij voldoende vertrouwen dat ze goed en vooral verstandig spelers gaan aantrekken. Afgelopen seizoen hebben ze het geweldig gedaan met jongens als Hemmen en Bakens. Zet vooral dit beleid voort en we kunnen nog lang genieten van ons clubke. anders hebben we net als Veendam en Haarlem straks geen betaald voetbal meer in Leeuwarden. Er zijn ook nog een hoop andere kosten die bij promotie horen zoals de veldverwarming die nu aangelegt wordt. Ik kan niet wachten op nieuws over spelers die behouden kunnen worden of aangetrokken zijn. We hebben nu vooral geduld nodig, volgend seizoen gaan wij nederland laten zien wie Cambuur Leeuwaren is. want dat zijn wij!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sunderland

Citaat van: papier op mei 09, 2013, 12:31:38
Zou verstandig beleid zijn als je al je inkomsten kunt gebruiken voor versterkingen, wij zitten echter nog met een schuld die eerst maar eens weg moet. Eredivisie is mooi, hartstikke mooi. Maar niet heilig, zet je dit zuinige beleid voort kom je op den duur in de situatie dat je kapitaal hebt en daarmee verantwoorde (afgedekte) risico's kan nemen. Ik denk niet dat het regelen van een bewezen eredivisiewaardige selectie tot de financiele mogelijkheden behoort. Laat dan de mannen die de promotie hebben bewerkstelligt het maar bewijzen op een niveau hoger, dat hebben ze wat mij betreft ook wel verdiend.
Wat heeft jou stuk nu met mijn stuk te maken .De selectie zal redelijk intact blijven .Hier worden steeds leuke eerste div spelers genoemd .Ik denk dat we 3 erediv waardige spelers erbij moeten hebben Henk noemde dat er ruimte is voor 5

camsterdambuurinsneek

Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.



Treb

Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 09, 2013, 22:07:08
Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.

Met deze namen spelen we volgens seizoen sowieso weer Jupiler.

moodygrunn

Citaat van: Treb op mei 09, 2013, 22:09:04
Met deze namen spelen we volgens seizoen sowieso weer Jupiler.

Iedereen dacht ook dat we met deze selectie geen kampioen gingen worden.... Lees voor de aardigheid eens dit topic helemaal vanaf pagina 1 door. Ik denk dat een Loohuis prima op een hoger niveau meekan. Voor die talentvolle linkspoot uit eigen opleiding is ervaring opdoen in de eredivisie ook al erg mooi meegenomen.

We moeten mijns inziens ook niet TE hoog opgeven van de Eredivisie. Laatst ook weer een paar samenvattingen van RKC, Roda, Willem II en NEC en NAC gezien....Daarvan heeft een aantal ploegen geluk dat er maar 1 ploeg degradeert...
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Treb op mei 09, 2013, 22:09:04
Met deze namen spelen we volgens seizoen sowieso weer Jupiler.
Wat nou worden we door de KNVB teruggezet? :devil

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op mei 09, 2013, 22:16:54
Iedereen dacht ook dat we met deze selectie geen kampioen gingen worden.... Lees voor de aardigheid eens dit topic helemaal vanaf pagina 1 door. Ik denk dat een Loohuis prima op een hoger niveau meekan. Voor die talentvolle linkspoot uit eigen opleiding is ervaring opdoen in de eredivisie ook al erg mooi meegenomen.

Eigenlijk geeft dit forum enigszins een vertekend beeld. Op het oudere forum -het tussenforum zeg maar- werd meermaals aangegeven dat de kans op het kampioenschap dit seizoen het grootst was.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op mei 09, 2013, 22:23:21
Eigenlijk geeft dit forum enigszins een vertekend beeld. Op het oudere forum -het tussenforum zeg maar- werd meermaals aangegeven dat de kans op het kampioenschap dit seizoen het grootst was.

Het punt wat ik wilde maken is: Er zitten best wel bruikbare spelers/pareltjes tussen in de jupilerleague, bv: Mertens, Chadli, Van Peppen, Duits, Ten Voorde, Boymans, Amieux, Botteghin, Pasveer, Duarte, Beugelsdijk, Malone, Chery, Coutinho, Chadli, Mertens, Ruiter, Leeuwin

In deze lijst staan spelers die geen noemenswaardig aantal Eredivisiewedstrijden hebben gespeeld en vers vanuit de biercompetitie voor de leeuwen zijn gegooid (vaak bij subtoppers).

Het gat tussen Ere- en eerste divisie is er wel, vooral in financieel opzicht, maar zeker in sportief opzicht is er echt wel te presteren met beperkte middelen en goede scouting in de JL.
Een ieder die beweert dat een Loohuis bijvoorbeeld te kort komt, kijkt mijns inziens te veel naar de "naam en faam". Dit is idd vaak gekoppeld aan kwaliteit. De kunst van het scouten is (volgens mij) om te zoeken naar de Amieux, Leeuwin en Malone in de JL.

In Henk en Sandor we trust

dit is mien club

Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 09, 2013, 22:07:08
Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.

Als dit serieus zou zijn dan ga je het heel moeilijk krijgen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Maar goed laten we ons niet druk maken.
speculeren over spelers is altijd leuk, maar het afgelopen jaar hebben we kunnen zien dat namen pas in het laatste stadium bekend worden. Of soms pas op het moment dat er een handtekening onder het contract stond.

Ik hoop trouwens nog steeds dat Marco van der Heide blijft |:)

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

rody rules

Citaat van: dit is mien club op mei 10, 2013, 10:09:09
Als dit serieus zou zijn dan ga je het heel moeilijk krijgen

dit zou interessant kunnen zijn inderdaad als je het niet had gered, maar om nou een paar spelers bij het failliete veendam weg te trekken voor lijfsbehoud in de eredivisie lijkt mij niet zo verstandig. overigens denk ik dat de ts dat zelf ook niet vindt, en dateert dit vermoedelijk nog uit de tijd voor vorige weeek vrijdag dat ze nog geen kampioen waren denk ik

Lore

Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 09, 2013, 22:07:08
Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.

Ik denk dat Cambuur zich aan het voorbereiden was op weer een seizen in de JL, promotie heeft alles anders gemaakt. Ik neem aan dat deze spelers bij 'de 75% van het scoutingslijstje dat de prullenbak in kan' hoorden.

Ik maak mij niet druk, het is Cambuur vorig jaar ook gelukt een goed elftal samen te stellen met weinig geld