Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

mescc

MBOUA niet meer beskikbaar? 8)

hydoscc

waar moet je eigenlijk aan denken qua loon voor spelers die we gaan halen?

Want we hebben geen tonnen beschikbaar toch, zit je dan rond 60 tot 70k in het jaar?

hydoscc


Bernardo

Promes van Eagles zie ik haar graag komen. Erg leuke voetbal, ook voor de toekomst.

Cambuur123

Proberen Mulder weg te halen bij Willem 2, sterke speler, goeie inzet, ervaring. Hiernaast is het een leider, en die heeft ons team nog niet nu..


Drumfather SCC

Ik was erg gecharmeerd van die Lima van Dordt
Centrale verdediger met lengte (1.91) Beresterk en ook kopsterk

Dreet

Ik vond die Lima in de uitwedstrijd bij Dordt ook positief opvallen.

richard

Citaat van: Galdiano op mei 11, 2013, 20:19:09
Een aantal spelers die ik graag zie komen, en mijn inziens een goede toevoeging zou zijn voor komend seizoen, en zeker realistisch zijn!  |:)

Mijn lijstje:

- Ajilore                   28 jaar                Groningen                 Middenvelder
- Höcher                  28 jaar                Willem II                    Aanvaller
- Janse                    26 jaar                NAC                           Verdediger               
- Lebedynski           22 jaar                Roda JC                     Aanvaller
- Van der Hart         18 jaar                Ajax                          Keeper
- Messaoud             22 jaar                AZ                             Middenvelder


Laatst genoemde is een heel talentvolle middenvelder, en beresterk aan de bal, met een goede trap!

Hou maar op met je lijstjes want deze spelers voegen niks toe!!!

poelie-lwd

Vd hart wel. Zou jij als ex keeper toch moeten weten.  l8l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Ruppppert

Hij zit al enige tijd dicht tegen speeltijd aan, maar Peter van Ooijen slaagt er niet in om door te breken bij PSV. SC Cambuur ziet wel heil in de komst van het talent.

De kampioen van de Jupiler League acteert met ingang van het nieuwe seizoen op het podium van de Eredivisie, en wil de gelederen voldoende aansterken om een reële strijd tegen degradatie te kunnen leveren.

De Friezen hebben hun oog laten vallen op Van Ooijen, die bij PSV diverse ervaren krachten voor zich moet dulden. Dat weet het Eindhovens Dagblad zaterdagavond te melden. Cambuur zou op zoek zijn naar spelers die zich al op het hoogste niveau bewezen hebben, maar bij hun werkgever buiten de boot vallen. Een huurconstructie zou uitkomst kunnen bieden

richard

Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2013, 07:26:06
Vd hart wel. Zou jij als ex keeper toch moeten weten.  l8l

Te jong!!

Grijskijkert

#582
Citaat van: richard op mei 12, 2013, 07:16:55
Hou maar op met je lijstjes want deze spelers voegen niks toe!!!
Dat is makkelijke gezegd Richard maar welke spelers voegen in jouw ogen wel wat toe? Spelers die wekelijks  in de eerste divisie uitblinken voegen volgens jouw niks toe, spelers die zich staande houden in de ere divisie voegen volgens jouw niks toe, welke spelers dan wel geschikt Richard?

http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/cambuur-heeft-interesse-in-van-ooijen-1.3812281
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2013/05/11/3971918/cambuur-wil-psv-talent-aantrekken
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/cambuur-heeft-psv-talent-van-ooijen-vizier

Kom de naam Peter van Ooijen op meerdere site's tegen.. En Lesley de Sa en nog een paar Ajax spelers(o.a. Dijks) mogen verhuurd worden..
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Het valt me op dat er veelal alleen eerste divisie namen vallen. We moeten echt met een ander kaliber nu komen aanzetten anders weet je dat je volgend jaar meteen weer rechtstreeks degradeert. Er zijn niets voor niets twee lijsten met spelers opgesteld voor volgend seizoen door de staf. Die van ooien ken ik niet maar vertrouw er op dat dit een groot talent is.

Bovendien hoop ik ten zeerste dat de visie graag of niet spelen voor de club in stand blijft.  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Nog even gegoogled  :devil
Die van ooien maakte een schitterend goal in de uefa met psv. 8-0 tegen zeta of zo.
** Poolwinner 18/19 - 21/22