Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

DC

Wat zou een goede ervaren (robuuste) middenvelder zijn om aan de selectie toe te voegen?
Hebben we volgens mij wel behoefte aan om een goede balans tussen ervaring en talent te houden..

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 04, 2013, 19:37:47
Een goede optie is huren, betaal je uiteraard maar een gedeelte van het salaris.  veel goedkoper.
Of een duurdere ere divisie waardige topper een jaar contract aanbieden.  Er moet misschien ook niet te lang gewacht worden met contractbesprekingen mbt aflopende contracten huidige selectie.
Hoe kom je erbij dat als je een speler huurt maar de helft van het salaris hoeft te betalen,heb hier nooit van gehoord.. Huren is alleen voor de korte termijn goed maar dan moet de huurling ook nog uitzonderlijke kwaliteiten hebben.

Contract van een jaar? Dus bij ons in de kijker spelen en dan gratis de deur uit lopen.. Ben blij dat jij geen bestuursfunctie hebt bij Cambuur :_schater

Hoezo niet lang wachten, er is nog geen interesse voor welke Cambuur speler dan ook.. Laat de TS eerst rustig alles op een rijtje zetten.. En er zijn zat voetballers die graag in de ere divisie willen ballen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: DC op mei 04, 2013, 19:38:28
Wat zou een goede ervaren (robuuste) middenvelder zijn om aan de selectie toe te voegen?
Hebben we volgens mij wel behoefte aan om een goede balans tussen ervaring en talent te houden..
Ik denk dat Cambuur zich op spelers in de leeftijd 20-25 moet richten,dit omdat deze jongens meestal meer belasting kunnen hebben en in is verhouding minder blessure gevoelig..
IN HENK WE TRUST!!!

moodygrunn

#348
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 19:51:29
Ik denk dat Cambuur zich op spelers in de leeftijd 20-25 moet richten,dit omdat deze jongens meestal meer belasting kunnen hebben en in is verhouding minder blessure gevoelig..

Muhren van Volendam? 24jr

2011/12    FC Volendam    31    9    Eerste divisie
2012/13    FC Volendam    33    9    Eerste divisie
   Totalen:                   64   18

En anders een hele technische, die van der Sloot van Oss. Die is misschien wel wat ouder, maar op techniek kun je lang mee. Hij is 33, maar dit seizoen toch bij 20 doelpunten betrokken geweest.

Bel Hassani, technische middenvelder van Sparta?
2010/11    Sparta Rotterdam    7    1    Eerste divisie
2011/12    Sparta Rotterdam    30    5    Eerste divisie
2012/13    Sparta Rotterdam    33    9    Eerste divisie

Of evt rick kruys van excelsior. Hij heeft iig behoorlijk wat ervaring in de eredivisie:
2003/04    FC Utrecht    9    0    Eredivisie
2004/05    FC Utrecht    20    2    Eredivisie
2005/06    FC Utrecht    26    1    Eredivisie
2006/07    FC Utrecht    27    2    Eredivisie
2007/08    FC Utrecht    21    1    Eredivisie
2008    Malmö FF            4    0    Zweden
2009    Malmö FF        13    0    Zweden
2010    Malmö FF            4    0    Zweden
2010/11    FC Volendam    14    2    Eerste divisie
2011/12    FC Volendam    23    2    Eerste divisie
2012/13    Excelsior       16    0    Eerste divisie
   Totalen:                   177   10   
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:59:31
Muhren van Volendam? 24jr

2011/12    FC Volendam    31    9    Eerste divisie
2012/13    FC Volendam    33    9    Eerste divisie
   Totalen:                   64   18

En anders een hele technische, die van der Sloot van Oss. Die is misschien wel wat ouder, maar op techniek kun je lang mee. Hij is 33, maar dit seizoen toch bij 20 doelpunten betrokken geweest.

Bel Hassani, technische middenvelder van Sparta?
2010/11    Sparta Rotterdam    7    1    Eerste divisie
2011/12    Sparta Rotterdam    30    5    Eerste divisie
2012/13    Sparta Rotterdam    33    9    Eerste divisie

Of evt rick kruys van excelsior. Hij heeft iig behoorlijk wat ervaring in de eredivisie:
2003/04    FC Utrecht    9    0    Eredivisie
2004/05    FC Utrecht    20    2    Eredivisie
2005/06    FC Utrecht    26    1    Eredivisie
2006/07    FC Utrecht    27    2    Eredivisie
2007/08    FC Utrecht    21    1    Eredivisie
2008    Malmö FF            4    0    Zweden
2009    Malmö FF        13    0    Zweden
2010    Malmö FF            4    0    Zweden
2010/11    FC Volendam    14    2    Eerste divisie
2011/12    FC Volendam    23    2    Eerste divisie
2012/13    Excelsior       16    0    Eerste divisie
   Totalen:                   177   10
Om met de laatste te beginnen die speelde bij Excelsior geen eens alle wedstrijden en de wedstrijden die hij speelde was het niet veel..
Bel Hassani en Muhren hebben nog een contract bij hun club dus niet te betalen, de eerste zou ik ja zeggen maar de topclubs houden hem al in de gaten en Muhren is te licht.
IN HENK WE TRUST!!!

DC

Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 19:51:29
Ik denk dat Cambuur zich op spelers in de leeftijd 20-25 moet richten,dit omdat deze jongens meestal meer belasting kunnen hebben en in is verhouding minder blessure gevoelig..
Maar daar hebben we er al zoveel van; El Makrini, Bakker, Schokker, Van der Heide.
Zou wel graag iemand erbij willen hebben met iets meer ervaring en een karakter als bijvoorbeeld Rose; voorop in de strijd, het team op sleeptouw nemen en de wedstrijd kunnen lezen.

Bel Hassani en Muhren lijken me niet haalbaar.

Cambuur Liwwadden

Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 19:48:34
Hoe kom je erbij dat als je een speler huurt maar de helft van het salaris hoeft te betalen,heb hier nooit van gehoord.. Huren is alleen voor de korte termijn goed maar dan moet de huurling ook nog uitzonderlijke kwaliteiten hebben.

Contract van een jaar? Dus bij ons in de kijker spelen en dan gratis de deur uit lopen.. Ben blij dat jij geen bestuursfunctie hebt bij Cambuur :_schater

Hoezo niet lang wachten, er is nog geen interesse voor welke Cambuur speler dan ook.. Laat de TS eerst rustig alles op een rijtje zetten.. En er zijn zat voetballers die graag in de ere divisie willen ballen..


Wanneer je huurt is dat vaak goedkoper dan wanneer je iemand op contract heb staan.  zijn werkgever zal gewoon zijn salaris door moeten betalen en de huur partij betaald bv. een afgesproken percentage/huursom.  ( hoop als aanvulling op 1 á 2 jeugdige ere divisie talenten uit een brede selectie van een top club)

Wanneer je duurdere contracten aanbiedt beter en verstandiger af met één jaar, mocht het onverhoopt mis gaan, gaan je inkomsten uiteraard ook naar beneden en valt dat begrotingsgewijs niet te rijmen wanneer je er dan nog meerdere jaren aan vast zit.

Juist de spelers die dit seizoen hebben laten zien een collectief te zijn ( en niet gigantisch op de begroting drukken ) en dus diegenen die waarschijnlijk leuk mee kunnen in de ere-divisie duidelijkheid geven en vastleggen alvast. je weet wat je hebt toch, selectie aanvullen tot ere divisie waardig.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Galdiano

Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 19:29:27
Dat is appels met peren vergelijken de Leeuw een buitenspeler en van Buren centrumspits..

Maar de Leeuw kom denk ik wel te kort voor het hoogste niveau(leuk om deze 2 woorden te schrijven)

Manu stond toch heel veel op 9! Van buren speelde veel op de buitenkant en af en toe dook hij naar binnen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Timmermans als keeper erbij
Op middenveld nog iemand als type rose,iemand die de
wedstrijd kan lezen.
En nog een snelle buitenspeler(Antonia?)erbij.
Dan heb je leuke selectie volgens mij.

DC

Oude bekende Anco Jansen doet het momenteel ook prima maar die heeft nog een doorlopend contract volgens mij..

speculeter

Citaat van: DC op mei 04, 2013, 21:53:43
Oude bekende Anco Jansen doet het momenteel ook prima maar die heeft nog een doorlopend contract volgens mij..
wel beetje irritant.....tenminste bij ons in leeuwarden

sunderland

Citaat van: DC op mei 04, 2013, 19:38:28
Wat zou een goede ervaren (robuuste) middenvelder zijn om aan de selectie toe te voegen?
Hebben we volgens mij wel behoefte aan om een goede balans tussen ervaring en talent te houden..
zwolle heeft bijv pluim gehaald die goed speelt [wel te weinig scoort] en het team beter laat voetballen .Olle heeft ook slim ingekocht voorin ,benson voor wedst waarin je verder van de goal speelt vd tegenstander en avdic voor de wedstr waarbij je dichter bij de goal vd tegenstander speelt .Daar hebben ze met slimheid ingekocht

sunderland

Citaat van: Baresi op mei 04, 2013, 16:16:04
Denk dat veel spelers nu wel naar cambuur willen,,luxe probleem voor de ts deze zomer.
2e elftal moet er sowieso komen nu we naar de eredivisie gaan.
Sandor Fisscher leuk erbij voor de breedte :scc
dat meen je niet ,ik kan er ook wel bij voor de breedte

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 04, 2013, 17:20:01
Klopt! Snel, technische en ere sterk! Beter dan De Leeuw!
denk niet meer in eerste div spelers .Iedere tegenstander heeft wel een leuke speler in de eerste div .Maar die zijn niet beter dan wat we hebben'hadden.Nu moeten we spelers halen die erediv ervaring hebben

sunderland

Vind wel dat we niet tot het laatst moeten wachten .De selectie moet er staan op de eerste speeldag .Heb nog te nare herinneringen aan Theo de Jong .9 wedstr 1 pnt ofzo.Dan ben je te laat