Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: papier op mei 04, 2013, 05:53:18
Geen gekke dingen doen, huidige koers blijven varen.
verstandige opmerking!

Grijskijkert

Citaat van: peter op mei 04, 2013, 10:33:35
verstandige opmerking!
Zeker geen gekke dingen doen, er zijn genoeg betaalbare spelers die graag een kans willen in de ere divisie..

Ik hoop dat er nu wel geld vrijkomt voor een 2e elftal zodat jongens die tegen het eerste aanzitten ook genoeg minuten maken,en als Almere een 2e elftal kan hebben dan moet Cambuur het ook kunnen lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

Baresi

Denk dat veel spelers nu wel naar cambuur willen,,luxe probleem voor de ts deze zomer.
2e elftal moet er sowieso komen nu we naar de eredivisie gaan.
Sandor Fisscher leuk erbij voor de breedte :scc

Galdiano

Citaat van: Baresi op mei 04, 2013, 16:16:04
Denk dat veel spelers nu wel naar cambuur willen,,luxe probleem voor de ts deze zomer.
2e elftal moet er sowieso komen nu we naar de eredivisie gaan.
Sandor Fisscher leuk erbij voor de breedte :scc

Sfeer verzieker eerste klas! Zie liever vonthoren!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op mei 04, 2013, 16:38:26
Sfeer verzieker eerste klas! Zie liever vonthoren!

Ik vond die Van Buren, de nummer 9, ook wel een goede speler
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 17:08:47
Ik vond die Van Buren, de nummer 9, ook wel een goede speler

Klopt! Snel, technische en ere sterk! Beter dan De Leeuw!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DC

Citaat van: papier op mei 04, 2013, 05:53:18
Geen gekke dingen doen, huidige koers blijven varen.
Precies, niet ineens dure spelers gaan halen.
Net als Zwolle wat spelers huren en jongens als Droste, El Makrini, Bakens en Hemmen bij de club proberen te houden.
Dit aanvullen met nog 1 of 2 ervaren spelers en misschien wat (transfervrije) spelers. Bijvoorbeeld jongens die het goed doen in de Jupiler zoals die Antonia bijvoorbeeld.

Frmelvin010

Alle supporters bij deze gefeliciteerd met de promotie.
Het is jullie prachtige club met die geweldige supporters gegund.
Ten tweede denk ik dat ik nog wat leuke spelers voor cambuur weet:
Achahbar : een vrij bekende speler, technische spits.
Goed in kleine ruimtes en zeer snel. Echter niet het beste aanspeelpunt, wel lekker voor op de counter.
Sleegers : een wat minder bekende nummer 10, technisch en heeft een prachtige paas in huis. Heeft enkel niet heel veel body.

Jeugdspelers van Feyenoord verdienen ook niet veel.


Westerpark

Wat snijdt Diemers zichzelf in de vingers zeg.

moodygrunn

Citaat van: DC op mei 04, 2013, 17:36:04
Precies, niet ineens dure spelers gaan halen.
Net als Zwolle wat spelers huren en jongens als Droste, El Makrini, Bakens en Hemmen bij de club proberen te houden.
Dit aanvullen met nog 1 of 2 ervaren spelers en misschien wat (transfervrije) spelers. Bijvoorbeeld jongens die het goed doen in de Jupiler zoals die Antonia bijvoorbeeld.

bob schepers huren?
In Henk en Sandor we trust

DC

Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:08:08
bob schepers huren?
Doe mij dan Tigadouinho maar, heeft m.i. meer rendement.
Zou mooi zijn als we die nog een seizoen kunnen huren.

sccweestwel


Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 04, 2013, 17:20:01
Klopt! Snel, technische en ere sterk! Beter dan De Leeuw!
Dat is appels met peren vergelijken de Leeuw een buitenspeler en van Buren centrumspits..

Maar de Leeuw kom denk ik wel te kort voor het hoogste niveau(leuk om deze 2 woorden te schrijven)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:08:08
bob schepers huren?
Zo min mogelijk spelers huren,alleen als het echt niet anders kan.. Eigen spelers = eigen vermogen.
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Liwwadden

De raad van commissarissen en 'directeur van de centjes' van den Belt zullen mijn inziens ook geen rare capriolen uithalen komend seizoen.  Geld wat je niet hebt ook niet uitgeven.

Een goede optie is huren, betaal je uiteraard maar een gedeelte van het salaris.  veel goedkoper.
Of een duurdere ere divisie waardige topper een jaar contract aanbieden.  Er moet misschien ook niet te lang gewacht worden met contractbesprekingen mbt aflopende contracten huidige selectie.

Hoe eerder rond hoe beter en dus niet pas haverwege of aan het eind van de voorbereiding op 2013/2014
wanneer je al veel oefenwedstrijden er op heb zitten.  :0= dan ben je te laat. de 1e wedstrijd moet je er meteen staan.
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?