Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#376
Citaat van: Chipke op mei 05, 2013, 01:28:14
Mogelijke versterkingen: Kramer, Guvenc (26 jaar en dit seizoen goed voor 18 doelpunten), Gijs Luirink, Sandro Calabro,
Danny Hoesen (huren), Joey Suk, Tom Daemen (transfervrij).
Kramer staat in de belangstelling van NAC,Utrecht en Groningen,Guvenc wordt gevolgd door Belgische clubs,Luirink en Calabro zijn geen versterkingen. Danny Hoesen is niet te betalen ,25% van zijn Ajax salaris is al te veel voor Cambuur.
Joey Suk staat in de belangstelling van veel clubs..
En Daemen had net verlengt op Cyprus..

Jarchinio Antonia is vrij vanaf 1 juli en ook Esajas(MVV) is vanaf 1 juli vrij. En als 2e linksback Joeri Schroyen van Fortuna,jonge vent van 22 en speelde een prima seizoen bij Fortuna, en is ook transfervrij op 1 juli.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: okkele op mei 05, 2013, 01:49:15
ryan donk,glynor plet,glen loovens,nigel hasselbaink,danny guijt,jordy buijs,mike van duinen,thomas bruns,mitchell te vrede.en waar is wattamaleo ?
Kom en nu even serieus.. De meesten zijn basis spelers met contract bij grotere clubs dan Cambuur is.. En anderen zijn niks beter dan we nu hebben..
IN HENK WE TRUST!!!

Benniepos

Na afloop in de zakenclub nog met Mick van Buren gesproken, aflopend contract en wilde wel met piepende banden naar Leeuwarden, vertelde die  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Frmelvin010 op mei 04, 2013, 22:26:11
Misschien Sarpong, dacht ik transfervrij.
Speelt bij NAC volgend seizoen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Benniepos op mei 05, 2013, 09:13:48
Na afloop in de zakenclub nog met Mick van Buren gesproken, aflopend contract en wilde wel met piepende banden naar Leeuwarden, vertelde die  |:)
Is hij beter dan wat we nu hebben? Wil je dit soort spelers naar Leeuwarden halen zal er toch echt een 2e  elftal moeten komen..
IN HENK WE TRUST!!!

Andre-Lwd

Er moeten mannen met een behoorlijke bouw ( Rose )  erbij, jongens als Droste, Bijker, Makrini, Bakker, Adje etc zijn mannen die het nu leuk doen, maar kunnen die het ook waarmaken een stap hoger.

AL

#382
Zo even een aantal namen:

Anco jansen (graafschap, 10 of linksbuiten/linksmidden)
Tuyp (volendam, centrumspits)
Knops (mvv, centrale verdediger)
Antonio (eagles, rechtsbuiten/linksbuiten)
Roorda ( nec, centrale middenvelder huren)
Messaoud (az, creatieve middenvelder)

Jonge talentvolle spelers uit jupiler league of huren van spelers uit eredivisie, daar zou ik voor gaan.

Frmelvin010

Citaat van: AL op mei 05, 2013, 10:04:42
Zo even een aantal namen:

Anco jansen (graafschap, 10 of linksbuiten/linksmidden)
Tuyp (volendam, centrumspits)
Koppers (mvv, centrale verdediger)
Antonio (eagles, rechtsbuiten/linksbuiten)
Roorda ( nec, centrale middenvelder huren)
Messaoud (az, creatieve middenvelder)

Jonge talentvolle spelers uit jupiler league of huren van spelers uit eredivisie, daar zou ik voor gaan.

Die Roorda verdiend wel aardig hoor.
Messaoud is wel redelijk.

Misschien kan je beter Guyon Fernandez kopen of Achahbar huren dan Tuyp, deze spitsen zijn namelijk een stuk sneller om te counteren?


poelie-lwd

Even los van het financiƫle, we zullen toch ook ervaring moeten halen naast talent.

Engelaar
van Mosselveld
Sno

Zijn zo wat namen wat mij te binnen schiet. Ervaring in de as hebben we nodig.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Frmelvin010

Citaat van: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:25:46
Even los van het financiƫle, we zullen toch ook ervaring moeten halen naast talent.

Engelaar
van Mosselveld
Sno

Zijn zo wat namen wat mij te binnen schiet. Ervaring in de as hebben we nodig.

Engelaar verdient 1.8 miljoen.
Is trouwens Zwaanswijk niet wat, was laatst inform en speelt in Australie

poelie-lwd

1.8 miljoen????

Dan heeft hij het goed voor elkaar. Verdiend hij meer dan Suarez bij Liverpool  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Arme Luirink en Boxie, die dachten echt met Sparta te kunnen promoveren  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:32:50
Arme Luirink en Boxie, die dachten echt met Sparta te kunnen promoveren  :_schater
Kampioen te worden toch? Promoveren kunnen ze theoretisch gezien nog steeds :P

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2013, 10:42:37
Kampioen te worden toch? Promoveren kunnen ze theoretisch gezien nog steeds :P

Gaat ook niet lukken  l8l

Ik lees net dat de eredivisieclubs op jaarbasis 80 miljoen krijgen van Fox de komende jaren. Hoeveel krijgt een promovendus dan? En hoeveel verdien je aan prijzengeld bij de KNVB?
Iedereen heeft recht op mijn mening.