Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Frmelvin010

Citaat van: DC op mei 04, 2013, 19:38:28
Wat zou een goede ervaren (robuuste) middenvelder zijn om aan de selectie toe te voegen?
Hebben we volgens mij wel behoefte aan om een goede balans tussen ervaring en talent te houden..

Misschien Sarpong, dacht ik transfervrij.

Tanjajeah

Citaat van: sccweestwel op mei 04, 2013, 19:25:47
Jack Tuyp is ook vrij  :devil :devil

Zat ik ook al aan te denken..zou wel een stunt zijn! :)

Al lijkt me Hemmen ook een prima spits om mee verder te gaan. Met Barto erbij ben je dan in de spits al klaar, want denk niet dat ze 3 spitsen in de selectie willen. En dan een paar geroutineerde vleugelspelers erbij.

sunderland

zou hemmen ook graag behouden .Vind wel dat er ook zeker een spits bij moet komen waarmee je op de counter kunt spelen Dus behendig en snel

DC

#363
Citaat van: Frmelvin010 op mei 04, 2013, 22:26:11
Misschien Sarpong, dacht ik transfervrij.
Alhoewel die ook nog niet heel oud is en nog niet heeft bewezen het team op sleeptouw te kunnen lijkt me dit wel een aanwinst. Ik twijfel echter sterk of wij hem een loon kunnen geven wat hij gewend is...

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 23:05:34
zou hemmen ook graag behouden
Helemaal mee eens! Als we Hemmen kunnen behouden hebben we met hem en Barto de spitspositie wel klaar.


Prioriteit lijkt me bij de keepers te liggen en m.i. een ervaren aanvallende middenvelder. Marco van der Heide zou goed op de 10 kunnen maar die is nog niet fit en heeft zich nog niet langdurig op niveau bewezen.
Als we Timmermans binnenhalen (waar het nu op lijkt) hebben we nog 1 keeper nodig. Volgens mij moet het mogelijk zijn om Nienhuis nog een seizoen te huren of wellicht voor een zacht prijsje kunnen binnenhalen (ivm samenwerking Grunn).
Nienhuis heeft nog verbeterpunten maar hij is nog jong en ik vond hem als vervanger van Telgenkamp gewoon erg stabiel keepen. Binnenhalen dus tenzij hij niet teveel kost.

okkele

speculeren is leuk,zeker nu we in een roes zitten.
maar wat het word is vaak iets wat je niet aan ziet komen,die spits van zwolle bv of tighadouini bij ons dat zijn toch mannen waar je als supporter niet direct aan denkt.
maar nu we een stapje hoger gaan moet je toch aan andere namen gaan denken,vorig seizoen zou bv nick hofs of joost broerse echt wel goed hebben nagedacht over een aanbod van ons.
dan kan je weer zeggen dat ze oud zijn maar je moet nu eerst maar s handhaven en als dat met routiniers gebeurt is dat prima.
ik moet er niet aan denken om het hele seizoen als een willem II te moeten aanmodderen.

bakens,tighadouini,nienhuis,makrini,schokker en vd laan behouden wat kwaliteit betreft.
bijker zie ik ook wel snel uitgroeien tot vaste waarde in de eredivisie trouwens.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

marrumer

Citaat van: okkele op mei 04, 2013, 23:46:09
speculeren is leuk,zeker nu we in een roes zitten.
maar wat het word is vaak iets wat je niet aan ziet komen,die spits van zwolle bv of tighadouini bij ons dat zijn toch mannen waar je als supporter niet direct aan denkt.
maar nu we een stapje hoger gaan moet je toch aan andere namen gaan denken,vorig seizoen zou bv nick hofs of joost broerse echt wel goed hebben nagedacht over een aanbod van ons.
dan kan je weer zeggen dat ze oud zijn maar je moet nu eerst maar s handhaven en als dat met routiniers gebeurt is dat prima.
ik moet er niet aan denken om het hele seizoen als een willem II te moeten aanmodderen.

bakens,tighadouini,nienhuis,makrini,schokker en vd laan behouden wat kwaliteit betreft.
bijker zie ik ook wel snel uitgroeien tot vaste waarde in de eredivisie trouwens.
ik vind bijker de laatste tijd 1 van onze beste spelers, misschien wel de allerbeste speler. in ieder geval houden hem!

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 04, 2013, 20:39:35
Manu stond toch heel veel op 9! Van buren speelde veel op de buitenkant en af en toe dook hij naar binnen!
Speelden het grootste deel met 2 aanvallers.. en het laatste deel van de 2e helft zelfs met 4 aanvallers
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: DC op mei 04, 2013, 20:26:41
Maar daar hebben we er al zoveel van; El Makrini, Bakker, Schokker, Van der Heide.
Zou wel graag iemand erbij willen hebben met iets meer ervaring en een karakter als bijvoorbeeld Rose; voorop in de strijd, het team op sleeptouw nemen en de wedstrijd kunnen lezen.

Bel Hassani en Muhren lijken me niet haalbaar.
Schokker is 28 en de rest hebben hun contract (nog) niet verlengt.. en er is niks mis mee om alleen met 20tigers in je selectie te hebben.En het Rose verhaal dat kon hij ook niet elke wedstrijd op brengen,na elke goede wedstrijd speekd hij de volgende niet.. En hij stopt niet voor niks he..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:06:12
zwolle heeft bijv pluim gehaald die goed speelt [wel te weinig scoort] en het team beter laat voetballen .Olle heeft ook slim ingekocht voorin ,benson voor wedst waarin je verder van de goal speelt vd tegenstander en avdic voor de wedstr waarbij je dichter bij de goal vd tegenstander speelt .Daar hebben ze met slimheid ingekocht
Cambuur moet dat dan ook kunnen lijkt mij..

Ben wel benieuwd wie er nu allemaal vertrekken..
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

het blijft een geldverhaal he?
we zijn nu eenmaal geen schubbekutteveen waar miljoenen in gestort worden door iedere friese snol die iets te zeggen heeft bij de provinsje.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

maikcambuur

Is die el Hassnauoui van de Graafschap niet iets voor ons?

okkele

geen moeilijke gasten graag,we zijn net 1 kwijt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

maikcambuur

Citaat van: okkele op mei 05, 2013, 01:10:25
geen moeilijke gasten graag,we zijn net 1 kwijt.
Moeilijke gast dat wel, maar kan wel goed voetballen. Kan me nog herrineren dat hij met jong de.graafschap in de beker tegen ons scoorde

Chipke

#373
Mogelijke versterkingen: Kramer, Guvenc (26 jaar en dit seizoen goed voor 18 doelpunten), Gijs Luirink, Sandro Calabro, Jarchinio Antonia, Danny Hoesen (huren), Joey Suk, Tom Daemen (transfervrij).

okkele

ryan donk,glynor plet,glen loovens,nigel hasselbaink,danny guijt,jordy buijs,mike van duinen,thomas bruns,mitchell te vrede.en waar is wattamaleo ?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.