Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

We zijn me daar een partij gek zeker? Eerst bij Haarlem failliet, nu bij Veendam failliet... Nee dankje, straks wij ook :'(

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op april 30, 2013, 18:06:12
We zijn me daar een partij gek zeker? Eerst bij Haarlem failliet, nu bij Veendam failliet... Nee dankje, straks wij ook :'(
Heeft ook nog voor Ajax en Sparta gespeeld ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

RT @joeysuk Heb een transfervrije status gekregen! Ben benieuwd wat me volgende club gaat worden?!

Goeie speler, wel wat voor ons komend seizoen!!

papagaaiensoep

Joey Suk, die van de Eagles? Ja prima speler! Grote, krachtige middenvelder met scorend vermogen. Toen SCC begin die seizoen uut tegen Eagles speelde overvleugelde hij Diemers volledig (of die tweelingbroer van Diemers, die van Groningen). Volgens mij werd GAE er toch minder op toen 'ie vertrok naar Belgiƫ. Maar dat 'ie nu alweer mag vertrekke, appat?!

Keizer

Citaat van: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:03:51
Maar dat 'ie nu alweer mag vertrekke, appat?!

Beerschot is failliet  :)

Galdiano

Kan makkelijk mee in ere! Niet haalbaar!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 01, 2013, 18:19:27
Kan makkelijk mee in ere! Niet haalbaar!
Dat denk ik ook,een club als Utrecht zal hem wel halen..
IN HENK WE TRUST!!!

debaas058

Citaat van: grijskijker op mei 01, 2013, 20:12:12
Dat denk ik ook,een club als Utrecht zal hem wel halen..

Suk is idd een prima voetballer, zijn vast wel grotere clubs als cambuur die hem willem
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Grijskijkert

Had het niet verwacht maar 2013/2014 Cambuur in de ere divisie  |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

En nu de juiste versterkingen halen en nooit weer eerste divisie!!

Contracten verlengen(Droste,El Makrini,Bakens,v/d Laan,Bakker,Hemmen),kijken of Tighadouini nog een jaar te huren is en Nienhuis losweken bij Fc Groningen en afscheid nemen van de twijfelgevallen tenzij er een 2e elftal komt..

IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

haha nu kunnen we verder kijken dan suk .Erediv spelers moeten we hebben

Holwerd voor Cambuur

Suk? Veel te matige speler :insane :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 03:42:29
haha nu kunnen we verder kijken dan suk .Erediv spelers moeten we hebben
En/of talentvolle spelers die onze trainers beter kunnen maken zodat ze later weer wat geld opleveren..
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Geen gekke dingen doen, huidige koers blijven varen.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.