Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Zwolsecambuurfan

Zoals ik eerder al zei vind ik het helemaal niet prettig dat er nog een Jupilerleague club promoveert. Vissen in dezelfde vijver is erg vervelend. Daarnaast hoorde is net een opmerking over fris voetbal van Go Ahead. Ik ben het daar mee eens, maar deze club zal niet meer/minder een aanwinst zijn dan Cambuur. C
Ub heeft met Antonia en Promes twee toppers in huis. Ook keeper Marsman is erg goed, maar de rest is erg middelmatig (minder dan Cambuur).

michello

Wij hebben het voordeel dat we twee weken voorsprong hebben. Het is een kwestie om zo snel mogelijk met potentiële versterkingen om de tafel te gaan voordat clubs als GAE/Sparta/Volendam dat doen. Dan ben je die clubs iig voor.

Zwolsecambuurfan

Ja, dat klopt zeker. Roda blijft er wel in denk ik, dus dat betekent geen Sparta. Goa Ahead gun ik het overigens wel. Zou de tweede keer zijn dat Cambuur samen met de Eagles naar de Eredivisie gaat. Go Ahead heeft ook een roemrucht verleden:-)

Zwolsecambuurfan

Ik hoop niet dat Cambuur Marcel Seio haalt van VVV:-(


wietze

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 17:48:35
Seip

Vind die Seip helemaal niet zo'n verkeerde speler. Doet een hoop opruimen achterin.

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 39m
#NEC zou al interesse hebben getoond voor #Türk van het zojuist gedegradeerde #VVV Kans dat hij bij #CAMBUUR terugkeert vrijwel gering.

ejvdkam

Anno Jansen zou een mooie versterking zijn, terughalen die jongen, al heb ik geen idee van zijn huidige contract en wat voor afkoopsom er betaald moet worden.

Grijskijkert

Citaat van: ejvdkam op mei 19, 2013, 18:05:55
Anno Jansen zou een mooie versterking zijn, terughalen die jongen, al heb ik geen idee van zijn huidige contract en wat voor afkoopsom er betaald moet worden.
Anco Jansen mag voor 1.5 miljoen van club wisselen werd er bij langs de lijn gezegd.. En Duitse clubs hebben interesse..

Afkoopsom? :_schater Volg het (Cambuur)nieuws ,dan weet je dat Cambuur geen transfersommen kan/wil betalen en zich richt op transfervrije spelers en spelers die ze kunnen huren..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: wietze op mei 19, 2013, 17:52:08
Vind die Seip helemaal niet zo'n verkeerde speler. Doet een hoop opruimen achterin.
Niet nodig,positie is al dubbel bezet(als Bakens verlengt) laten we ons richten op posities die niet in gevuld zijn..

En Seip is een drama speler voegt niks maar ook dan helemaal niks toe....
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 16:54:55
Zoals ik eerder al zei vind ik het helemaal niet prettig dat er nog een Jupilerleague club promoveert. Vissen in dezelfde vijver is erg vervelend. Daarnaast hoorde is net een opmerking over fris voetbal van Go Ahead. Ik ben het daar mee eens, maar deze club zal niet meer/minder een aanwinst zijn dan Cambuur. C
Ub heeft met Antonia en Promes twee toppers in huis. Ook keeper Marsman is erg goed, maar de rest is erg middelmatig (minder dan Cambuur).

Ik vind het het beste wat er kon gebeuren. RKC, Cambuur en Volendam/eagles krijgen gelijke begrotingen! Dat ze in dezelfde vijver vissen zal allemaal wel,  dan moet je gewoon je werk beter doen dan zij!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel


denistel

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 16:54:55
Zoals ik eerder al zei vind ik het helemaal niet prettig dat er nog een Jupilerleague club promoveert. Vissen in dezelfde vijver is erg vervelend. Daarnaast hoorde is net een opmerking over fris voetbal van Go Ahead. Ik ben het daar mee eens, maar deze club zal niet meer/minder een aanwinst zijn dan Cambuur. C
Ub heeft met Antonia en Promes twee toppers in huis. Ook keeper Marsman is erg goed, maar de rest is erg middelmatig (minder dan Cambuur).


is toch al maar beter zei kunnen ook geen gigantische aankopen doen en wij hebben daardoor meer kans om er in te blijven
zelfde geldt voor Volendam en tevens dichter bij dan venlo.

harrylwd

Welke spelers spelen hier volgend seizoen nu sowieso?
Bartho, Bakens, Schokker, Bijker,
wie nog meer?

Als Cambuur iets wil kan het beter komende week toch? voordat de andere clubs ook gaan vissen! (Vol, Spa, Roda, GAE)