Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:16:40
Kijk maar uit Dokkie, want hij komt met rasse schreden dichterbij jou aantal forumposts :koffie
Ghehe, dat interesseert me nu helemaal geen zak. Als ik dat niet had gewild was de prullenbak dichtbij en had ik nog meer onzin hier neergezet. Ben momenteel vooral in leesstand.

Lore

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:28:43
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..

Huh? Begrijp ik je nu verkeerd? Vind je dat VD Belt gelijk actie moet ondernemen en daardoor (waarschijnlijk) meer moet betalen? De consequentie is dat er minder geld beschikbaar is voor noodzakelijke versterkingen?

veroen

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:55:59
Ik hou niet van natrappende mensen en vooral niet van rancuneuze mensen die hebben vaak iets te verbergen.. Vooral als ze roepen dat Pama te veel geld uit gaf. Maar wie ging er over de cijfertjes...
Pama zal vast een hoop fout gedaan hebben, maar dat is het verleden,laat dat rusten..

Uh pama ging toen nog gewoon over de cijfertjes en die had het hoog in zijn bol, vanaf het moment dat vd Belt bij ons aan de slag is worden er jaarlijks stappen gemaakt naar de categorie waar we heen willen namelijk financieel gezond

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 19:22:50
...Ben momenteel vooral in leesstand...

:_schater  .... Momenteel is vanavond? Lees voor de grap eens je onzin berichten van vandaag terug in het Tim Bakens topic.. :rodekaart
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 19:29:32
Uh pama ging toen nog gewoon over de cijfertjes en die had het hoog in zijn bol, vanaf het moment dat vd Belt bij ons aan de slag is worden er jaarlijks stappen gemaakt naar de categorie waar we heen willen namelijk financieel gezond
Pama had het met Riedstra hoog in de bol zoals al 43000 keer geroepen is. Hij heeft de enorme fout gemaakt om niks op papier te laten zetten wat de garantstelling betrof.
En veel mensen zijn ook alweer vergeten dat ook Pama direct een sanering heeft ingezet. Begon al met het schrappen van de premies, er kwamen geen dure spelers meer binnen -de spelers die al kwamen hadden al getekend voordat Riedstra overleed-. Omdat sinds dit seizoen er echt geen dure jongens meer rondlopen zul je binnenkort pas echt resultaten zien van de sanering.

Ik hoop natuurlijk dat er met minimale middelen een Eredivisiewaardige selectie neer kan worden gezet, mocht dit niet lukken is dat jammer. Liever degraderen met een gezonde huishouding dan een jaar langer in de Eredivisie met enorme tekorten en weer de gang richting Categorie 1. Je kunt dan gezond en met een acceptabel team weer een poging wagen om te promoveren.

Qua inkomsten valt er niet heel veel meer te verdienen in dit stadion, dus hoop ik ook op een enorme vaart in de nieuwbouw van het stadion.

Dokkumer

Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 19:35:05
:_schater  .... Momenteel is vanavond? Lees voor de grap eens je onzin berichten van vandaag terug in het Tim Bakens topic.. :rodekaart
Nee hoor, die hoef ik niet terug te lezen. Heb ze immers zelf getikt :devil
Overigens zei ik Vooral, dat betekent niet dat je van mijn onzin af bent :D

Grijskijkert

Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 19:29:32
Uh pama ging toen nog gewoon over de cijfertjes en die had het hoog in zijn bol, vanaf het moment dat vd Belt bij ons aan de slag is worden er jaarlijks stappen gemaakt naar de categorie waar we heen willen namelijk financieel gezond
Was v/d belt niet onder Pama 2 jaar financieel directeur? En natuurlijk heeft v/d Belt ook hele goede dingen gedaan maar een aantal dingen vallen me vies tegen..
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 19:42:49
Was v/d belt niet onder Pama 2 jaar financieel directeur? En natuurlijk heeft v/d Belt ook hele goede dingen gedaan maar een aantal dingen vallen me vies tegen..

Dat was ondertussen wel duidelijk :O

Holwerd voor Cambuur

Iemand op voetbalzone heeft wat namen op een rijtje gezet:

Van Ajax:

- Lukoki
- Legeon
- Dijks
- Andersen
- De Sa
- Boccara
- Klaassen
- Koppers
- Sporkslede

Van Psv:

- Ritzmaier
- Van Ooijen
- Maria

Van Feyenoord:

- Te Vrede
- Steenvoorden
- Manu
- Achahbar
- Ramsteijn

Van FC Twente:

- Born
- Röseler
- Gyasi
- Eghan
- Joshua John
- Promes
- Zschusschen


Ik ken van de meesten alleen maar de naam. Zit er wat bij?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:48:55
Iemand op voetbalzone heeft wat namen op een rijtje gezet:

Van Ajax:

- Lukoki
- Legeon
- Dijks
- Andersen
- De Sa
- Boccara
- Klaassen
- Koppers
- Sporkslede

Van Psv:

- Ritzmaier
- Van Ooijen
- Maria

Van Feyenoord:

- Te Vrede
- Steenvoorden
- Manu
- Achahbar
- Ramsteijn

Van FC Twente:

- Born
- Röseler
- Gyasi
- Eghan
- Joshua John
- Promes
- Zschusschen


Ik ken van de meesten alleen maar de naam. Zit er wat bij?
Zeker wel, maar wanneer kan je ze krijgen, veel van deze gasten willen eerst voor hun kans bij hun club gaan..
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 19:42:49
Was v/d belt niet onder Pama 2 jaar financieel directeur? En natuurlijk heeft v/d Belt ook hele goede dingen gedaan maar een aantal dingen vallen me vies tegen..

:O azijnpisserij
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 19:29:32
Uh pama ging toen nog gewoon over de cijfertjes en die had het hoog in zijn bol, vanaf het moment dat vd Belt bij ons aan de slag is worden er jaarlijks stappen gemaakt naar de categorie waar we heen willen namelijk financieel gezond
_O_

Als je bij een nieuwe werkgever bent aangenomen., kijk je eerst ook de kast uit de boom. Later weet je beter hoe de vork in de steel zit, wie te vertrouwen zijn en wie het achter de ellebogen heeft zitten.  Ofwel lul niet zo dom over van de belt. Die man verdient een standbeeld wat die gepresteerd heeft met deze financiële middelen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 19:42:49
Was v/d belt niet onder Pama 2 jaar financieel directeur? En natuurlijk heeft v/d Belt ook hele goede dingen gedaan maar een aantal dingen vallen me vies tegen..
Ehm even bij de weg... Wat heeft vd Belt in jouw ogen verkeerd gedaan? Ben ik ook wel benieuwd naar ;)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22