Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Destroyer op mei 11, 2013, 10:47:52
Blijft Nienhuis nu wel? Hoop het van harte.

Laten we het hopen. Prima keeper met uitstraling. Ben zelf niet zo gecharmeerd van Timmermans, vandaar de optie vd Hart.

Overigens zijn we niet ongelukkig geweest in het verleden met het aantrekken van een jonge keeper van Ajax ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:51:01
Laten we het hopen. Prima keeper met uitstraling. Ben zelf niet zo gecharmeerd van Timmermans, vandaar de optie vd Hart.

Overigens zijn we niet ongelukkig geweest in het verleden met het aantrekken van een jonge keeper van Ajax ;)

Als je een Ajax-keeper haalt weet je in ieder geval dat ie goed kan meevoetballen! Altijd makkelijk.

Denk (en hoop) dat de naam Timmermans nog op het Jupiler-lijstje stond.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Actuele stand van zaken omtrent de selectie en staf met dank aan de Huis Aan Huis reporter Henk Albers. Verdere updates worden uiteraard meegenomen...

Keepers
1.   Dennis Telgenkamp (gehuurd van Heracles Almelo, gaat vrijwel zeker terug naar Almelo)
20. Rodney Ubbergen (amateur contract, toekomst onduidelijk)
22. Leonard Nienhuis (gehuurd van FC Groningen en Cambuur wil hem behouden)

Verdedigers
2.   Wout Droste (aflopend contract, onderhandelingen lopen nog)
3.   Leon Broekhof (contract t/m seizoen 2014/2015)
4.   Martijn van der Laan (contract t/m seizoen 2013/2014)*
5.  Jonathan Vosselman (contract ontbonden per 11 januari 2013)
15. Mart Dijkstra (contract t/m seizoen 2014/2015 met optie voor nog een jaar)*
16. Alim Öztürk (op 31 januari 2013 verkocht aan Turkse Trabzonspor)
17. Lucas Bijker (contract t/m seizoen 2013/2014, onderhandelingen over openbreken en verlengen tot 2014/2015 lopen nog)
23. Johnny De Vries (contract t/m seizoen 2013/2014 met optie voor nog een jaar)*
30. Tim Bakens (aflopend contract, onderhandelingen lopen nog)
* ook als middenvelder gebruikt/inzetbaar

Middenvelders
6.   Erik Bakker (optie voor komend seizoen nog niet gelicht, onderhandelingen lopen nog)
7.   Yuri Rose (stopt na dit seizoen als profvoetballer en gaat bij zaterdag hoofdklasser Ajax stage lopen als jeugdtrainer en zal werkzaam zijn voor de Ajax Academy)
8.   Marco van der Heide (amateur contract voor seizoen 2013/2014)
14. Oebele Schokker (contract t/m seizoen 2013/2014)*
18. Mark Diemers (gehuurd van FC Utrecht, gaat vrijwel zeker naar Utrecht)
19. Frits Dantuma (contract formeel beëindigd, toekomst onduidelijk)
21. Mohammed El Makrini (aflopend contract, onderhandelingen lopen nog)
27. Tim Keurntjes (gehuurd van FC Groningen en gaat terug naar Groningen)
* ook als aanvaller gebruikt/inzetbaar

Aanvallers
9.   Martijn Barto (contract t/m seizoen 2015/2016)
10. Adnane Tighadouini (gehuurd van Vitesse, toekomst onduidelijk)
11. Melvin de Leeuw (contract formeel beëindigd, toekomst onduidelijk)*
12. Michiel Hemmen (aflopend contract, onderhandelingen lopen nog)
24. Sicco Bouwer (contract t/m seizoen 2013/2014)
25. Vincent Weijl (contract ontbonden per 11 januari 2013)
25. Giovanni Hiwat (gehuurd van Zwolle, toekomst onduidelijk)
* ook als middenvelder gebruikt/inzetbaar

Trainersstaf
Alfons Arts (op non-actief per 22 maart 2013)
Dwight Lodeweges (per 1 juli 2013 onder contract t/m seizoen 2014/2015)
Henk de Jong (contract t/m seizoen 2014/2015)
Jan Bruin (contract t/m seizoen 2014/2015)
Sandor van der Heide (contract t/m seizoen 2013/2014)
René Grotenhuis (aflopend contract, onderhandelingen over verbintenis t/m seizoen 2014/2015 lopen nog)

sunderland

nou hoorde ik gister de naam V Hyfte een paar keer voorbij komen .

Zwolsecambuurfan

Citaat van: sunderland op mei 11, 2013, 16:08:05
nou hoorde ik gister de naam V Hyfte een paar keer voorbij komen .

Bij wie?

sunderland

Waarom nou weer bij wie .As iemand van dichtbij dat mij vertelt dat zeg ik geen naam

Zwolsecambuurfan

Waarom niet kijken wie er bij Ajax volgend seizoen geen speeltijd krijgt. Deden we ook me. grim, Mols en keizer in de jaren '90. Kijk maar eens naar Stefano Denswil, mitchell dijks, davy klaassen, Danny Hoesen en/ of Mickey van der Hart.
Bij Feyenoord hetzelfde: mitchell te Vrede of Miquel Nelom?
Psv: peter van ooijen ( wordt aan gewerkt), Marcel Ritzmaier of Nigel Bertrams.

Er is zijn best wat spelers te vinden die het net niet redden op het aller hoogste niveau. Aa het maar niet jongens zijn van het niveau Katipana of Chatouani. :scc

sunderland

ja daar moeten we ook naar kijken maar naar die jongens hebben ook nog geen erediv ervaring

punkman

Citaat van: Dokkumer op mei 11, 2013, 11:55:34
Actuele stand van zaken omtrent de selectie en staf met dank aan de Huis Aan Huis reporter Henk Albers. Verdere updates worden uiteraard meegenomen...

27. Tim Keurntjes (gehuurd van FC Groningen en gaat terug naar Groningen)

Dat van Tim Keurntjes klopt niet.

Van de pagina van Groningen:
Op het veld van Euroborg zal algemeen directeur Hans Nijland na afloop van het duel met Ajax het woord richten tot de afzwaaiende spelers Oluwafemi Ajilore, Tim Keurntjes, Luis Pedro en Tim Sparv en hoofdtrainer Robert Maaskant.

Ruppppert

Guijt en Snijders weg bij Willem 2

Naast Guijt en Snijders nemen de Tilburgers ook afscheid van Mitchell Piqué, Arjan Christianen en Sofian Akouili, zo weet het Brabants Dagblad. Dat Danny Guijt bij het vijftal hoort dat de club moet verlaten, is opvallend. Hij was dit seizoen een tamelijk vaste waarde in de formatie van trainer Jurgen Streppe

zit verder ook niks bijzonders bij

Galdiano

Een aantal spelers die ik graag zie komen, en mijn inziens een goede toevoeging zou zijn voor komend seizoen, en zeker realistisch zijn!  |:)

Mijn lijstje:

- Ajilore                   28 jaar                Groningen                 Middenvelder
- Höcher                  28 jaar                Willem II                    Aanvaller
- Janse                    26 jaar                NAC                           Verdediger               
- Lebedynski           22 jaar                Roda JC                     Aanvaller
- Van der Hart         18 jaar                Ajax                          Keeper
- Messaoud             22 jaar                AZ                             Middenvelder

Laatst genoemde is een heel talentvolle middenvelder, en beresterk aan de bal, met een goede trap!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zwolsecambuurfan

Hmm, hocher vond ik in de eerste divisie top, maar in eredivisie helemaal niks. Janse gaat niet oor niets weg bij NAC. Ajilore was heel zwak bij Groningen. Ben niet zo positief over dat lijstje. Het lijken ook uitgebluste spelers. Je moet jong vers bloed hebben of spelers die nog steeds de honger hebben om te knallen! :scc

Zwolsecambuurfan

Messaoud overigens wel okay!

denistel

Citaat van: punkman op mei 11, 2013, 17:37:16
Dat van Tim Keurntjes klopt niet.

Van de pagina van Groningen:
Op het veld van Euroborg zal algemeen directeur Hans Nijland na afloop van het duel met Ajax het woord richten tot de afzwaaiende spelers Oluwafemi Ajilore, Tim Keurntjes, Luis Pedro en Tim Sparv en hoofdtrainer Robert Maaskant.

in januari was het contract met keurntjes toch met 2 jaar verlengd snap er helemaal niks van

justremco

Dat ging volgens mij om een optie voor 2 jaar denistel ;)

Ben zelf wel gecharmeerd van Antonia en Promes van de egels. Ook lijkt het mij een goed idee om talentvolle jongens van de topclubs te huren, mits dit niet teveel kost natuurlijk. En Tighadouini moeten we ook behouden!