Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#495
Is Charlton Vicento misschien een optie als rechteraanvaller? ADO geeft in VI aan wel mee te willen werken aan een transfer, hoewel hij niet weg hoeft. Ook Rydell Poepon zou mogen vertrekken. Wellicht interessant als Hemmen besluit te vertrekken.

Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2013, 15:23:54
Is Simon Cziommer niet een aanwinst voor op het middenveld?

Dat zou erg mooi zijn. Ik betwijfel echter of hij zelf interresse heeft, en of Cambuur aan zijn salariseisen kan/wil voldoen.
Kalmte alleen kan u redden.

Sonnema

Wat mutte wij met die cziommer en Timmermans???? Cambuur moet verders kijken dan dat soort spelers, laat ze maar rustig hun gang gaan. Komen genoeg bruikbare spelers bij.

veroen

Suk zou ik wel een kans willen geven.
Middenveld met oepie op 10 en suk en makrini erachter voor stofzuigen en power dan denk ik dat je een goed middenveld hebt.
Voor achterin wat extra ervaring is wel welkom!

AL

Citaat van: veroen op mei 08, 2013, 10:04:20
@nepomuk, had rosheuvel toen niet een assist of 18 achter zijn naam staan? GEen rendement als buitenspeler?!?!
Daarnaast las ik dat iemand meer in Barto ziet als in Hemmen voor de eredivisie? Sorry maar dan snap je er echt niet veel van hoor... Denk je dat de doelen in de eredivisie groter zijn en de keepers kleiner zodat hij ze er wel in krijgt?!?!!

Barto mist nog zeker teveel kansen. Hemmen is zeker de betere afmaker!
In de eredivisie zal er echter meer gevoetbald worden en daarin vind ik Barto de betere.
Ik vind Barto zijn loopacties beter (slimmer), is beter in de combinatie en benut de ruimtes beter.
Hemmen heeft in mijn ogen teveel tijd nodig om de bal te controleren en ben bang dat hij echt moeite gaat krijgen met een snellere balcirculatie.
Al vraag ik mij ook af of Barto het gaat redden in de eredivisie.
Ik hoop dat er een nieuwe spits bijkomt. Poepon zou ik wel een goede spits vinden voor ons.

DMS78

Poepon vind ik geen bruikbare spits.. denk dat ie teveel kansen nodig heeft om te scoren. En Rosheuvel zijn rendement was in de JL toch? Heel ander niveau.

AL

Citaat van: DMS78 op mei 08, 2013, 20:35:53
Poepon vind ik geen bruikbare spits.. denk dat ie teveel kansen nodig heeft om te scoren. En Rosheuvel zijn rendement was in de JL toch? Heel ander niveau.

Poepon
2006/07 Willem II 8 0 Eredivisie
2007/08 Willem II 32 10 Eredivisie
2008/09 Sparta Rotterdam 31 9 Eredivisie
2009/10 Sparta Rotterdam 33 10 Eredivisie
2010/11 De Graafschap 32 12 Eredivisie
2011/12 De Graafschap 33 7 Eredivisie
2012/13 ADO Den Haag 27 2 Eredivisie
Totalen: 196 50


Heeft altijd zo rond de 10 goals gemaakt in de eredivisie. Bij ADO een tegenvallend seizoen gehad, maar zou hier weer kunnen opbloeien.
Is nog maar 26 jaar dus een mooie leeftijd. Denk echter dat hij veels te duur is voor ons.
Was altijd wel gecharmeerd van hem!

Als Hemmen bijtekent, hebben we 2 spitsen. Zou er dan nog een bijkomen??

Ronald

Zijn Sparv van fc Groningen en Chevalier van RKC niet wat voor Cambuur? Zijn beide transfervrij.

Tanjajeah

Toen wij maandagavond aan het huldigen waren was onze nieuwe trainer Lodeweges aanwezig bij de wedstrijd Jong FC Twente tegen Jong NAC. (eredivisielive liet vanmorgen een samenvatting zien waar je Lodeweges even in beeld zag)

Yellow Army

Citaat van: Ronald op mei 08, 2013, 21:25:48
Zijn Sparv van fc Groningen en Chevalier van RKC niet wat voor Cambuur? Zijn beide transfervrij.

Chevalier zorgt overal waar die heeft gevoetbald alleen maar voor problemen. Mogen ze lekker houden dus
Area 58

brambo3004

Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2013, 21:41:54
Chevalier zorgt overal waar die heeft gevoetbald alleen maar voor problemen. Mogen ze lekker houden dus

Ja die hebben ze net eruit gekicked bij rkc, omdat het zo'n etterbak is

GerardSCCLWD

Misschien nog bij Groningen rondkijken voor wat leuke spelers om te huren. Hoorde wat geruchten van Groningers over dat Kostic en Zivkovic eventueel voor één seizoen richting ons mooie stadsje komen. Vooral Kostic lijkt me een aanwinst, zeker als adje niet blijft. 

sunderland

Citaat van: AL op mei 08, 2013, 20:24:00
Barto mist nog zeker teveel kansen. Hemmen is zeker de betere afmaker!
In de eredivisie zal er echter meer gevoetbald worden en daarin vind ik Barto de betere.
Ik vind Barto zijn loopacties beter (slimmer), is beter in de combinatie en benut de ruimtes beter.
Hemmen heeft in mijn ogen teveel tijd nodig om de bal te controleren en ben bang dat hij echt moeite gaat krijgen met een snellere balcirculatie.
Al vraag ik mij ook af of Barto het gaat redden in de eredivisie.
Ik hoop dat er een nieuwe spits bijkomt. Poepon zou ik wel een goede spits vinden voor ons.
totaal niet eens met dit stuk .Barto heeft het 6 wedstr uitstekend gedaan voor ons maar hemmen is veel slimmer .Als jij dit seiz hebt gezien weet je ook bij wie altijd de bal vd voet afspringt .Snap ook echt niet waarom ze hem zo lang hebben verlengd .

sunderland

En nogmaals er worden hier steeds eerste div spelers genoemd .We spelen erediv hoor .Jongens van veendam worden hier bijv genoemd .Nou sorry hoor dat verschil is wel heel erg groot .De spelers die we halen moeten per direkt een versterking zijn .In het begin moeten we pnt halen anders lig je er in de winterstop al uit .

sunderland

Hoop dat we 1 grote vis binnen halen .Een jongen die het elftal kan dragen zoals een Koolwijk bij Nec ,Holla bij Ado,Luikx bij Nac

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op mei 09, 2013, 11:42:09
En nogmaals er worden hier steeds eerste div spelers genoemd .We spelen erediv hoor

Dat moet nog ff wennen denk ik! :D |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021