Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op januari 26, 2013, 14:30:45
Daarin ben ik het met je eens. We kunnen alles wel afserveren of 30.000 onhaalbare namen gaan neerkwakken -goh wat mis ik die AlwaysSCC want dan wist je tenminste wie NIET kwamen-, een beetje verder mee en nadenken mag zeker wel.
Spelers afserveren die zijn gekomen met een enorme achterstand(Broekhof) of nog moeten groeien in hun spel,daarom zeg zo vaak als het kan er moet een 2e elftal komen,zodat deze jongens(en spelers die van blessures terug komen) sneller bij het 1e kunnen aansluiten..

Maar inderdaad op een normale manier meedenken/praten mag zeker en is ook leuk.
IN HENK WE TRUST!!!

Sonnema

cambuur gaat niet in zee met Cijntje, bron Lc sport

Westminster

Citaat van: YellowBlue op januari 23, 2013, 13:48:06
Van der Laan
Bakker
Ozturk

El tikkemerinnie proberen over te nemen van Vitesse

Barto, Dijkstra lozen

Amen to that! Barto en Dijkstra lozen.
Kom dan in ons Woanskip gerust allemaal!

Bernardo

Nu de nieuwe trainer bekend is, zal er ook wel snel bekend worden met wie Cambuur verder wil en wie niet.

Heeft er iemand een lijst met hoe lang de contracten van spelers nog doorlopen?

Grijskijkert

#19
1. Dennis Telgenkamp gehuurd
2. Wout Drost 2013
3. Leon Broekhof 2015
4. Martijn Van Der Laan 2013
5.
6. Erik Bakker 2013
7. Yuri Rose 2014
8. Marco Van Der Heide 2013
9. Martijn Barto 2013
10.Adnane Tighadouini gehuurd
11.Melvin De Leeuw 2013
12.Michiel Hemmen 2013
13.
14.Oebele Schokker 2014
15.Mart Dijkstra 2013
16.
17.Lucas Bijker 2014
18.Mark Diemers 2014(verkocht)
19.Fritz Dantuma 2013
20.Leonard Nienhuis gehuurd
21.Mohammed El Makrini 2013
22.Tim Keurntjes gehuurd
23.Johnny De Vries 2015
24.Sicco Bouwer 2013
25. Hiwat gehuurd
30.Tim Bakens 2013

Dit zou zo moeten kloppen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Ik denk dat het afhangt of we promoveren of nog een jaar eerste divisie spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

veroen

zorgen dat je de belangrijke jongens vast kan houden.
Denk vooral aan een Makrini, Bakens, Bakker, vd Laan, Droste.

Dit is toch grotensdeels je as van het elftal en daar moet je stabiliteit hebben....
Hopen dat Lodeweges een goed beeld heeft en kan krijgen de komende weken en dat hij daarnaast ook alvast in zijn eigen netwerk op zoek kan naar goede spelers die eventueel gehuurd kunnen worden.

Grijskijkert

Citaat van: veroen op februari 21, 2013, 16:47:08
zorgen dat je de belangrijke jongens vast kan houden.
Denk vooral aan een Makrini, Bakens, Bakker, vd Laan, Droste.

Dit is toch grotensdeels je as van het elftal en daar moet je stabiliteit hebben....
Hopen dat Lodeweges een goed beeld heeft en kan krijgen de komende weken en dat hij daarnaast ook alvast in zijn eigen netwerk op zoek kan naar goede spelers die eventueel gehuurd kunnen worden.
Zou het niet wat zijn om wat minder "dik" betaalde contract spelers te hebben en daarvoor talentvolle spelers(op amateurbasis) een kans te geven en door het geld wat je uitspaart kan er dan een 2e elftal komen zodat je nog meer talenten kan opleiden,de trainers hebben we ervoor..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Omdat er bliekbaar nog een aantal bliene hienders hier binne die niet ferder kieke dan hun pikkies kort binne...

Er was al een topic over, dus dit nieuwe topic maar aan het oude geplakt met het vriendelijke verzoek even verder te kijken eer je een nieuw topic opent. Bedankt!

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:14:36
Omdat er bliekbaar nog een aantal bliene hienders hier binne die niet ferder kieke dan hun pikkies kort binne...

Er was al een topic over, dus dit nieuwe topic maar aan het oude geplakt met het vriendelijke verzoek even verder te kijken eer je een nieuw topic opent. Bedankt!

Ah, ik had nog goed gekeken....maar had niet gezien dat er al 2 pagina's met topics waren.... |:) 8P

MP4L

Citaat van: YellowBlue op januari 23, 2013, 13:48:06


El tikkemerinnie proberen over te nemen van Vitesse


beetje in de war met El Makrini en Tighadouini?  8P

AL

Graag creatieve spelers erbij ipv harde werkers.

Isoufi
v Moorsel
Rosheuvel
Hocher

Dat soort spelers wil ik hier zien!

Ik ben dat bedroevend slechte voetbal wel zat.

Grijskijkert

Citaat van: AL op februari 23, 2013, 10:02:41
Graag creatieve spelers erbij ipv harde werkers.

Isoufi
v Moorsel
Rosheuvel
Hocher

Dat soort spelers wil ik hier zien!

Ik ben dat bedroevend slechte voetbal wel zat.
De spelers die je noemt zitten nog minimaal een jaar bij hun club vast en zijn dus niet haalbaar voor Cambuur..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 17:10:59


Zou het niet wat zijn om wat minder "dik" betaalde contract spelers te hebben en daarvoor talentvolle spelers(op amateurbasis) een kans te geven en door het geld wat je uitspaart kan er dan een 2e elftal komen zodat je nog meer talenten kan opleiden,de trainers hebben we ervoor..
Ik ben dus de enige die dit vind?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

En ik denk dat er wel een datum geprikt mag worden ,wanneer er meer duidelijkheid is over wie gaat of blijft,is voor de club en spelers beter.
IN HENK WE TRUST!!!