Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Vd velde zou een perfecte speler voor ons zijn. Dat zelfde geldt voor sno.  Falkenburg zou ook een optie kunnen zijn.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chipke

Onderstaande spelers houden en nog een paar ervaren krachten er bij zien te halen, nog ongeveer zeven nieuwe spelers zouden er nodig zijn.

WOUT DROSTE
LEON BROEKHOF
MARTIJN VAN DER LAAN
ERIK BAKKER
MARCO VAN DER HEIDE
MARTIJN BARTO
ADNANE TIGHADOUINI
MICHIEL HEMMEN
OEBELE SCHOKKER
MART DIJKSTRA
LUCAS BIJKER
MOHAMMED EL MAKRINI
LEONARD NIENHUIS
JOHNNY DE VRIES
SICCO BOUWER
TIM BAKENS

DC

Citaat van: grijskijker op mei 05, 2013, 18:06:17
Nick v/d Velde ex AZ en speelt nu zijn laatste wedstrijden voor NEC. Is dat zo'n type wat je bedoeld?
Lijkt me wel een type wat daar aardig bij in de buurt komt, heeft een goede wedstrijdinstelling.
Niet heel technisch das dan wel weer jammer. Vind hem als speler vergelijkbaar aan Guijt alleen van een hoger niveau.

Andre-Lwd

Citaat van: grijskijker op mei 05, 2013, 12:09:13
Heeft een zware achillespees blessure die speelt op z'n vroegst volgend jaar weer.. En als je Hemmen en Barto hebt,heb je zo'n dure Boymans niet nodig.

Maar het contract van Hemmen loopt af, en die moet eerst wel verlengen, zal een formaliteit zijn, maar wie weet komen ze er niet uit.

sunderland

Citaat van: Chipke op mei 05, 2013, 01:28:14
Mogelijke versterkingen: Kramer, Guvenc (26 jaar en dit seizoen goed voor 18 doelpunten), Gijs Luirink, Sandro Calabro, Jarchinio Antonia, Danny Hoesen (huren), Joey Suk, Tom Daemen (transfervrij).
chipke jonguh we zitten in de erediv niet in de eerste div meer .Kramer is wat ,antonia leuk maar de rest is niks voor de erediv

sunderland

Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 10:22:53
Die Roorda verdiend wel aardig hoor.
Messaoud is wel redelijk.

Misschien kan je beter Guyon Fernandez kopen of Achahbar huren dan Tuyp, deze spitsen zijn namelijk een stuk sneller om te counteren?
idd dat soort jongens hebben we nodig ,snelheid

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:32:50
Arme Luirink en Boxie, die dachten echt met Sparta te kunnen promoveren  :_schater
dat die dikkop daar nog de baas is ,belachelijk .Heb je 2 van die statishe spelers in het centrum .Vloet heeft gewoon niet goed ingekocht .

sunderland

lees hier veel namen die voor de eerste div prima spelers zijn .Kom op man we moeten idd proberen hoog in te zetten met een vd velden ed .

Sampdoria

Citaat van: sunderland op mei 05, 2013, 21:24:25
lees hier veel namen die voor de eerste div prima spelers zijn .Kom op man we moeten idd proberen hoog in te zetten met een vd velden ed .

Je moet financieel verantwoord denken. Een Vd Velden is gewoon een te grote last op het salarishuis.

sunderland

weet ik maar het is wel een goed voorbeeld /Vd Velden blijft vast in nijmegen

Chipke

#415
Theo Timmermans vastleggen voor drie seizoenen is talentvol en bovendien nog maar 23 jaar. Mocht dit niet lukken dan is Harm Zeinstra van Emmen misschien een optie?

Kevin Wattamaleo en Nick van der Velden zouden zeker aanwinsten zijn om het middenveld Eredivisiewaardig te maken.

Een jongen als Jarchinio Antonia zou ik ook graag bij Cambuur willen zien als vervanger van Tighadouini mocht hij vertrekken. Eventueel zou Daryl van Miechem ook een goeie zijn, deze naam is hier al meerdere malen gevallen op CO.

Norair Mamedov zijn contract bij Zwolle wordt niet verlengt, wellicht een speler voor de breedte.

Bij Willem II lopen ook nog wel wat leuke spelers rond zoals bijvoorbeeld: Hans Mulder, David Meul, Mitchell Pique (als concurrent op de linksback, denk dat Bijker nog net iets tekort komt voor de Eredivisie maar hij is nog jong), Genaro Snijders? Mark Hocher, Danny Guijt.

De meeste spelers hierboven zijn nog jong en betaalbaar voor Cambuur.

PePe

Turk terug halen, als VVV degradeert. :0=

Destroyer

Citaat van: PePe op mei 05, 2013, 21:50:37
Turk terug halen, als VVV degradeert. :0=
_O_

Zo denk Ik er ook over. Mag hem graag.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Chipke op mei 05, 2013, 21:48:42
Theo Timmermans vastleggen voor drie seizoenen is talentvol en bovendien nog maar 23 jaar. Mocht dit niet lukken dan is Harm Zeinstra van Emmen misschien een optie?

Kevin Wattamaleo en Nick van der Velden zouden zeker aanwinsten zijn om het middenveld Eredivisiewaardig te maken.

Een jongen als Jarchinio Antonia zou ik ook graag bij Cambuur willen zien als vervanger van Tighadouini mocht hij vertrekken. Eventueel zou Daryl van Miechem ook een goeie zijn, deze naam is hier al meerdere malen gevallen op CO.

Norair Mamedov zijn contract bij Zwolle wordt niet verlengt, wellicht een speler voor de breedte.

Bij Willem II lopen ook nog wel wat leuke spelers rond zoals bijvoorbeeld: Hans Mulder, David Meul, Mitchell Pique (als concurrent op de linksback, denk dat Bijker nog net iets tekort komt voor de Eredivisie maar hij is nog jong), Genaro Snijders? Mark Hocher, Danny Guijt.

De meeste spelers hierboven zijn nog jong en betaalbaar voor Cambuur.
theo timmernans en antonia oké.  Rest weet ik niet.  Helemaal meul en guyt vind ik belachelijk te noemen.  Meul werkt zelf weg en guyt is uitgerangeerd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Die Loohuis van veendam erbij op het middenveld?
In Henk en Sandor we trust