Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 20:59:16
Net zo belangrijk als die van u :proost
het enige waar ik steeds pissig om werd is dat velen hier lange tijd niet wouden zien dat arts wegmoest .En daar ging ik steeds op in .Nu is er rust bij mij behalve als er weer iemand met een middelmatige eerste div speler op de proppen komt

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:04:50
het enige waar ik steeds pissig om werd is dat velen hier lange tijd niet wouden zien dat arts wegmoest .En daar ging ik steeds op in .Nu is er rust bij mij behalve als er weer iemand met een middelmatige eerste div speler op de proppen komt
Wat vind je middelmatige eerste divisie spelers?
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

in het begin kwamen hier namen voorbij van jongens die toevallig tegen ons goed hadden gespeeld .Hutten bijv .leuke speler mooi voor exelcior

sunderland

zou van hyfte hier wel graag zien .Hij heeft nog een contract maar wij weten niet wat in dat contract staat .

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 20:57:48
Het onnodige (late)natrappen richting Pama/Riedstra.Zelf 2 jaar onder Pama werken en niks ondernemen en achteraf wel naar buiten trede. Zeggen niet rancuneus te zijn, maar omdat spelers 3 weken terug niet tekenden nu maar moeten wachten, dat is een rancuneuze actie.. En ik snap dat er een paar spelers(3 a 4) gehuurd moeten worden, maar de rst is echt wel te vinden,Zwolle heeft het ook zo gedaan.. De selectie heeft op dit moment geen financiƫle waarde op Bijker en v/d Laan na misschien en met een leger aan huurlingen wordt dat niet beter en voor de mensen die denken dat huren niks kost zitten er naast want je moet vaak het salaris betalen..

En dit is van de laatste 3 weken tot deze voorvallen had ik net als velen een hoge pet op van v/d Belt..
Dat natrappen was van Smid, dat wil ik Gerald niet aanrekenen. Overigens nergens voor nodig geweest, ook geen excuus mogelijk. Als je de boel wilt benoemen doe het dan als een heer en niet op deze manier.

Over het tekenen: Komt inderdaad wel heel bot over, maar er wordt op korte termijn toch weer met de betreffende spelers gesproken. Ik meende dat sunderland het over volgende week had. All part of the game, maar had misschien ook beter verwoord moeten worden.

Bijna de hele scoutingslijst moest de prullenbak weer in en dan heb je tijd nodig om weer een flink aantal haalbare en geschikte spelers bij elkaar te zoeken. Ben het zeker met je eens dat er niet teveel gehuurd moet worden, het blijft geld kosten en levert uiteindelijk niets op. Bijker en v.d. Laan zijn naast Barto en Dijkstra volgens mij ook de enige met doorlopende contracten -dus tot na komend seizoen-. Dus ja, daar mag zeker weer wat kapitaal komen te staan.

Ik zou trouwens ook alle opties gaan bekijken om weer een Beloftenelftal in het leven te roepen. Jongens als Broekhof hebben vorig seizoen nauwelijks gespeeld en als ze in moesten vallen zag je het gebrek aan wedstrijdritme. Plus dat jongens die terugkomen van een blessure ook weer dat wedstrijdritme op kunnen doen.
Ik meende dat het 2-2,5 ton op jaarbasis kostte, iemand die dat kan bevestigen?

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:13:42
zou van hyfte hier wel graag zien .Hij heeft nog een contract maar wij weten niet wat in dat contract staat .
Goede voetballer, maar volgens mij is er nog altijd het principe "er worden geen transfersommen betaald". M.a.w. daar is geen geld voor beschikbaar.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:11:55
in het begin kwamen hier namen voorbij van jongens die toevallig tegen ons goed hadden gespeeld .Hutten bijv .leuke speler mooi voor exelcior
Voor de breedte ook wel...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:14:43
Goede voetballer, maar volgens mij is er nog altijd het principe "er worden geen transfersommen betaald". M.a.w. daar is geen geld voor beschikbaar.
sommigen hebben in hun contract dat als er een betere club komt zij dan wegmogen voor een gelimiteerd bedrag .You know domi van dijk

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:14:01
Dat natrappen was van Smid, dat wil ik Gerald niet aanrekenen. Overigens nergens voor nodig geweest, ook geen excuus mogelijk. Als je de boel wilt benoemen doe het dan als een heer en niet op deze manier.

Over het tekenen: Komt inderdaad wel heel bot over, maar er wordt op korte termijn toch weer met de betreffende spelers gesproken. Ik meende dat sunderland het over volgende week had. All part of the game, maar had misschien ook beter verwoord moeten worden.

Bijna de hele scoutingslijst moest de prullenbak weer in en dan heb je tijd nodig om weer een flink aantal haalbare en geschikte spelers bij elkaar te zoeken. Ben het zeker met je eens dat er niet teveel gehuurd moet worden, het blijft geld kosten en levert uiteindelijk niets op. Bijker en v.d. Laan zijn naast Barto en Dijkstra volgens mij ook de enige met doorlopende contracten -dus tot na komend seizoen-. Dus ja, daar mag zeker weer wat kapitaal komen te staan.

Ik zou trouwens ook alle opties gaan bekijken om weer een Beloftenelftal in het leven te roepen. Jongens als Broekhof hebben vorig seizoen nauwelijks gespeeld en als ze in moesten vallen zag je het gebrek aan wedstrijdritme. Plus dat jongens die terugkomen van een blessure ook weer dat wedstrijdritme op kunnen doen.
Ik meende dat het 2-2,5 ton op jaarbasis kostte, iemand die dat kan bevestigen?
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:21:07
Voor de breedte ook wel...zie liever hemmen en benschop
Die laatste schijnt veel te willen verdienen.. Hemmen en Barto dan maar :D
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

En ik zou ook Kramer proberen te halen .Zul je snel moeten handelen .Die jongen heeft alles .

sunderland

Dit soort top jupiler spelers aanvullen met 3 erediv krachten .Kun je heel goed elftal neerzetten en kun je ook nog geld verdienen

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:19:35
sommigen hebben in hun contract dat als er een betere club komt zij dan wegmogen voor een gelimiteerd bedrag .You know domi van dijk
Gelimiteerd is nog steeds een transfersom, dan zou het echt een appel en een ei moeten zijn.. Of hoe noemden :R en :D het ook alweer? Een buitenkansje toch?

Even serieuzer... Ik ben van mening dat Gerald daar heel strikt in is, tenminste zo komt hij op me over. Of er moet een potje van het spelersfonds zijn, waaruit wat geput kan worden.

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:23:06
Die laatste schijnt veel te willen verdienen.. Hemmen en Barto dan maar :D
Er moet wel een snelle counterspits bij