Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

nepomuk

Als Almeerder heb ik uiteraard regelmatig de wedstrijden van Almere-city bezocht. Slechts twee spelers vind ik op dit moment van Cambuur nivo. Cees Toet en Dennis Gentenaar. De rest moet nog groeien of komt kwaliteit te kort. Gentenaar heeft in het afgelopen jaar al eens laten blijken het niet zo naar zijn zin te hebben bij Almere. Is al aardig op leeftijd maar je brengt met hem wel vel ervaring in het elftal en het is nog steeds een uitstekende keeper. Wat mij betreft,halen die man als Nienhuis vertrekt.


Verder zie ik de naam va Rosheuvel van AZ een paar keer voorbij komen. Niet huren of kopen. In zijn Almere-tijd matig, wel snel, maar te weinig rendement,

GerardFraneker

Citaat van: AL op mei 07, 2013, 20:35:13
Barto vind ik een prima voetballende spits hoor. Mist nog teveel kansen in mijn ogen, maar ik denk dat Barto het beter zal doen in de eredivisie dan Hemmen.

Ik denk dat Hemmen gaat vlammen in de Eredivisie!  :zweep

Dokkumer

Gentenaar is toch ook zo'n beetje een half seizoen geblesseerd geweest? Hij heeft volgens mij ook al bijna de pensioengerechtigde leeftijd bereikt. Vind het een enorm risico.

Toet ken ik niet goed genoeg, amper gezien dit seizoen.

Rosheuvel, tja AZ zal ongetwijfeld wat in hem gezien hebben en zal niet meer de Rosheuvel zijn van de Almere tijd. Zal ongetwijfeld wel gegroeid zijn in zijn spel.

speculeter

Ben erg gecharmeerd  van Hocher die nu bij willem 2 speelt
Die zijn gedegradeerd.
Zijn naam is in verleden hier al vaker genoemd.

veroen

@nepomuk, had rosheuvel toen niet een assist of 18 achter zijn naam staan? GEen rendement als buitenspeler?!?!
Daarnaast las ik dat iemand meer in Barto ziet als in Hemmen voor de eredivisie? Sorry maar dan snap je er echt niet veel van hoor... Denk je dat de doelen in de eredivisie groter zijn en de keepers kleiner zodat hij ze er wel in krijgt?!?!!

Gewoon als club zijnde even goed kijken naar welke contracten er af gaan lopen en welke spelers er bij de grote eredivisieclubs naast de boot gaan vallen. Ajax verhuurt bv ook jaarlijks spelers die er net niet aan de te pas komen, dat zijn altijd technisch goed onderlegde spelers...

richard

Citaat van: peter op mei 07, 2013, 21:58:00
Ben erg gecharmeerd  van Hocher die nu bij willem 2 speelt
Die zijn gedegradeerd.
Zijn naam is in verleden hier al vaker genoemd.

handelingssnelheid van die kerel is te laag!!

denistel

komt allemaal wel goed heren ze zijn er druk mee bezig......

isoufi zou ik toch proberen ook al gaan we nu een stappie hoger die jongen kan nog beter worden.

en die promes die eagles huurde van twente is oek een leuke speler.

labylle van mvv is oek een goeie speler links middenveld

en dan moeten er nog wat geroutineerde spelers bij in elke linie 1 lijkt me niet verkeerd.

we wachten het rustig af

Roofvogel

Ik heb het al eerder gemeld maar niet op de juiste plaats, maar ik heb iets opgevangen dat men bezig is met Jelle Ten Rouwelaar. Bij NAC komt die Babos weer terug. nogmaals ik heb iets opgevangen dus ga niet roepen waar heb je dit vandaan.

Ronnie tng

Citaat van: Roofvogel op mei 08, 2013, 11:36:39
Ik heb het al eerder gemeld maar niet op de juiste plaats, maar ik heb iets opgevangen dat men bezig is met Jelle Ten Rouwelaar. Bij NAC komt die Babos weer terug. nogmaals ik heb iets opgevangen dus ga niet roepen waar heb je dit vandaan.

:X :zucht :0= Oprotten met die gast!!!

Bascambuur

Die Ten Rouwelaar hoef ik ook niet. Liever verder gaan met Nienhuis en voor de concurrentie Timmermans erbij halen.

debaas058

Citaat van: Bascambuur op mei 08, 2013, 11:59:49
Die Ten Rouwelaar hoef ik ook niet. Liever verder gaan met Nienhuis en voor de concurrentie Timmermans erbij halen.

Nienhuis keept prima de laatste tijd. zou prima verder kunnen in eredivisie
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

dit is mien club

isoufi, Antonia, Promes, suk, zijn versterkingen en zijn betaalbaar denk ik.

Maar Cambuur zal ook kijken naar geroutineerde spelers.
We wachten rustig af zal allemaal nog wel een paar weken duren voordat we de eerste namen krijgen te horen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

moodygrunn

Citaat van: dit is mien club op mei 08, 2013, 14:26:15
isoufi, Antonia, Promes, suk, zijn versterkingen en zijn betaalbaar denk ik.

Maar Cambuur zal ook kijken naar geroutineerde spelers.
We wachten rustig af zal allemaal nog wel een paar weken duren voordat we de eerste namen krijgen te horen

Is Simon Cziommer niet een aanwinst voor op het middenveld?
In Henk en Sandor we trust

Jules058

Ik zag meerdere malen de Namen van guyon Fernández en achabar voorbij komen. Dit zijn ook zeker niet de makkelijkste spelers. Daar komt bij dat achabar, cambuur ongetwijfeld te min zal vinden.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

SCCornjum

 Geheime Foto nieuwe selectie..
Watching Football Is Not A Crime