Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

#750
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:48:55


Van Ajax:

- Dijks
- Andersen

Van Psv:

- Van Ooijen

Van Feyenoord:

- Achahbar

Van FC Twente:
- Born
- Gyasi
- Promes



Zit er wat bij?

De rest kun je mijn inziens rustig doorstrepen.... Vind vooral dat Promes zich dit seizoen prima heeft ontwikkeld.

Dokkumer

Promes kun je waarschijnlijk ook wel doorstrepen, die gaat terug naar Twente en naar wat ik begrepen heb krijgt hij een kans.

Zwolsecambuurfan

Ik vond het hier de laatste dagen erg gezellig, maar nu gaat het me te ver. Wat een vervelende sfeer. Je mag hier blijkbaar je mening niet geven, want dan komt er gezeik. Nou daar heb ik maling aan. Van der Belt is een zegen voor deze club. Iedere beleidsbepaler heeft wel een eigenschap waar iemand het niet mee eens is, maar hij heeft samen met Ype Smid deze club van de ondergang gered! Pama heeft een poging gewaagd, no hard feelings naar hem toe, maar hij heeft hier ook een dikke partij stront achtergelaten. We ruimen daar nog steeds een hele boel van op!  |:)

cambuurlegend

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:33:00
Promes kun je waarschijnlijk ook wel doorstrepen, die gaat terug naar Twente en naar wat ik begrepen heb krijgt hij een kans.

Klopt, en terecht!

Zwolsecambuurfan

Ik denk overigens dat je ook naar Nederlanders moet kijken die in het buitenland spelen en eventueel terug willen keren. Heeft iemand daar lijstjes van?

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 12:40:31
Maar deze heren willen geen degradatie voetbal spelen.. Propper had Zwolle al afgewezen..
betekent dat wij dan niet mogen informeren .Tiga kent hem goed

sunderland

Citaat van: MP4L op mei 14, 2013, 15:38:21
Rodney sneijder is ook transfervrij... Maar denk niet dat we die kunnen krijgen :P
leuk voor erbij ,maar echte meerwaarde?

Zwolsecambuurfan


sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:46:11
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..
haha het gaat grijskijker niet naar de zin .Het is mij 2 jaar niet naar de zin gegaan met arts .Nu heb ik alle vertouwen in dit bestuur en td .ze hebben gewoon afgesproken nu eerst alles op een rijtje te zetten .Vanaf vlgnd week worden contracten verlengd

Unknown

Wat een hoop reacties zeg in dat nieuwsbericht op voetbalzone.
Leuk om te zien dat iedereen zo met ons mee denkt daar  :zweep

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 18:42:36
Ja en die van jouw kan beter Corrie zijn, want je zeikt als een wijf..
nou nou grijskijker jij gedraagd je hier alsof alleen jouw mening belangerijk is

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 20:54:56
nou nou grijskijker jij gedraagd je hier alsof alleen jouw mening belangerijk is
Sunderland.. Het is nu net weer wat gesust.. Doe ff niet vriend ;)

Grijskijkert

#762
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:27:29
Ehm even bij de weg... Wat heeft vd Belt in jouw ogen verkeerd gedaan? Ben ik ook wel benieuwd naar ;)
Het onnodige (late)natrappen richting Pama/Riedstra.Zelf 2 jaar onder Pama werken en niks ondernemen en achteraf wel naar buiten trede. Zeggen niet rancuneus te zijn, maar omdat spelers 3 weken terug niet tekenden nu maar moeten wachten, dat is een rancuneuze actie.. En ik snap dat er een paar spelers(3 a 4) gehuurd moeten worden, maar de rst is echt wel te vinden,Zwolle heeft het ook zo gedaan.. De selectie heeft op dit moment geen financiƫle waarde op Bijker en v/d Laan na misschien en met een leger aan huurlingen wordt dat niet beter en voor de mensen die denken dat huren niks kost zitten er naast want je moet vaak het salaris betalen..

En dit is van de laatste 3 weken tot deze voorvallen had ik net als velen een hoge pet op van v/d Belt..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 20:54:56
nou nou grijskijker jij gedraagd je hier alsof alleen jouw mening belangerijk is
Net zo belangrijk als die van u :proost
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:55:39
Sunderland.. Het is nu net weer wat gesust.. Doe ff niet vriend ;)
oke