Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Frmelvin010

Citaat van: moodygrunn op mei 05, 2013, 22:20:57
Die Loohuis van veendam erbij op het middenveld?

Of Danny Landzaat voor meer ervaring?

speculeter

Timmermans
Turk
Antonia
Loohuis.
Met deze vier erbij krijg je al leuke selectie.

Doel:Timmermans
Achter:Droste,Bakens,vd laan,Bijker
Midden:Bakker,Makrini,Turk
Voor:Adje,Hemmen,Antonia.

Niet verkeerd toch?


moodygrunn

Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 22:38:15
Of Danny Landzaat voor meer ervaring?

die is al bijna 40, liever een jongere voetballer
In Henk en Sandor we trust

jamesbond

misschien is die valeri Qazaishvili wel iets van vittese misschien  een optie om te huren?

jamesbond


poelie-lwd

 :0= Sno!

Jozefzoon (huren)
R Sneijder (huren)
B Schepers (huren)
vd Velden
Turk
Van Mosselveld
Tom Daemen
van Hyfte
Labylle
Deekman
bel Hassani

:koffie
Iedereen heeft recht op mijn mening.


John Hiatt

Denk dat de spelers zich bij bosjes zelf melden bij Cambuur! En als VVV en Roda er ook nog uitvliegen dan komt er nog meer los.

Chipke

Het voordeel is en dat stond ook in de LC van vandaag dat we drie weken extra hebben in de zoektocht naar nieuwe spelers, wat wil je nog meer?

denistel

komend seizoen bink nog niet mee bezig eerst dit seizoen afsluiten

Andre-Lwd


Chipke

Citaat van: denistel op mei 06, 2013, 09:17:48
komend seizoen bink nog niet mee bezig eerst dit seizoen afsluiten

Nou ik wel, hartstikke leuk om wat te discussiĆ«ren over de nieuwe spelers e.d. 

papier

Lodeweges wil de kern behouden, hopelijk gaat dat lukken. Welke contracten moeten worden verlengd? El Makrini, Vd Heide, Droste zijn positief geloof ik. In de krant staat dat Bakens afwachten is ivm zijn heup. Hemmen.... zal die blijven? Dan moeten we nog een keeper (Timmermans/Nienhuis?) en wat gaat er met onze man op de vleugels Tighadouini gebeuren?

Hoe dan ook, Cambuur zal een van de favorieten zijn om te degraderen. Jonge gasten kunnen erg veel winst pakken aan ervaring in het komende seizoen denk ik, dat is ook een beetje in de richting van het beleid van de afgelopen tijd. Een Van Mosselveld, zo'n man gaat je niet in de eredivisie houden. Een Turk daarentegen kan natuurlijk, ook op basis van zijn wedstrijden in Leeuwarden, wel een toegevoegde waarde zijn.

Lore

Volgens mij is het beste idee om jonge spelers te halen en deze vast te leggen voor langer dan een jaar. Dit aanvullen met eventuele gehuurde ervaren spelers.

Wij hebben echt veel nieuwe spelers nodig, als ik kijk naar de selectie kijk denk ik dat er heel weinig goed genoeg is. Misschien:

Droste (in vorm)
Bakens
El makrini
Tighadouini
Hemmen

De rest moet echt weg of op de bank!

veroen

Worden wel erg veel spelers genoemd die JL spelen, lopen ongelofelijk voor contracten af en daar kijken of je aantal spelers met ervaring aan kan trekken aangezien eredivisie toch wel wat anders gevraagd word.
Hopen dat de Jong gebruik kan maken van zijn band met Verbeek en dat Lodeweges met zijn netwerk ook het e.e.a. kan betekenen.

Naar mijn idee Nienhuis zien te houden, niet groot maar heerst wel.
Achterin zijn Droste en Bijker backs die niet minder zijn dan veel onder in de ERE en je moet centraal hopen dat Bakens het nog vol kan houden.

Belangrijk om Makrini te houden en nog een sterke speler er naast te zetten.
Tiga en Hemmen beide zien vast te leggen voor volgend seizoen en aanvullen met een snelle buitenspeler.

Spelers als Barto, Bakker en Dijkstra komen mijns inziens echt te kort....