Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: moodygrunn op mei 09, 2013, 22:35:29
Het punt wat ik wilde maken is: Er zitten best wel bruikbare spelers/pareltjes tussen in de jupilerleague, bv: Mertens, Chadli, Van Peppen, Duits, Ten Voorde, Boymans, Amieux, Botteghin, Pasveer, Duarte, Beugelsdijk, Malone, Chery, Coutinho, Chadli, Mertens, Ruiter, Leeuwin


2 keer mertens en niet 1 keer boerrichter.
als je je gevestigd hebt in de hoogste divisie dan mag je eens wat proberen met spelers uit lagere klassen,nu moet je direct verschil maken en niet na 6 speelrondes al tegen een akelige achterstand aankijken.
goede,zekere verbeteringen moeten er komen en geen probeersels.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op mei 10, 2013, 11:49:58
2 keer mertens en niet 1 keer boerrichter.
als je je gevestigd hebt in de hoogste divisie dan mag je eens wat proberen met spelers uit lagere klassen,nu moet je direct verschil maken en niet na 6 speelrondes al tegen een akelige achterstand aankijken.
goede,zekere verbeteringen moeten er komen en geen probeersels.
En ook 2 keer Chadli 8P

Mp


sunderland

Citaat van: okkele op mei 10, 2013, 11:49:58
2 keer mertens en niet 1 keer boerrichter.
als je je gevestigd hebt in de hoogste divisie dan mag je eens wat proberen met spelers uit lagere klassen,nu moet je direct verschil maken en niet na 6 speelrondes al tegen een akelige achterstand aankijken.
goede,zekere verbeteringen moeten er komen en geen probeersels.
nou dit bedoel ik maar .Wij hebben theo de jong ook meegemaakt .Dan ben je dus al te laat

DMS78

Citaat van: Treb op mei 09, 2013, 22:09:04
Met deze namen spelen we volgens seizoen sowieso weer Jupiler.

Zijn geruchten maar... ze zoeken spelers die directe versterkingen zijn. Heb er volste vertrouwen in dat ze met gevestigde namen komen.  |:)

sunderland

ik ook hoor .Henkie zegt dat de spelers graag willen dus.......Vd Belt en co hebben prima selecties samengesteld de laatste jaren .Hun grootste fout was Arts .

Dokkumer

Citaat van: sunderland op mei 10, 2013, 13:39:46
ik ook hoor .Henkie zegt dat de spelers graag willen dus.......Vd Belt en co hebben prima selecties samengesteld de laatste jaren .Hun grootste fout was Arts .
Arts was de fout van Pama :devil Dat Arts verlengd heeft is inderdaad de fout van vd Belt en co.

punkman

Citaat van: Lore op mei 10, 2013, 11:45:16
Ik denk dat Cambuur zich aan het voorbereiden was op weer een seizen in de JL, promotie heeft alles anders gemaakt. Ik neem aan dat deze spelers bij 'de 75% van het scoutingslijstje dat de prullenbak in kan' hoorden.

Ik maak mij niet druk, het is Cambuur vorig jaar ook gelukt een goed elftal samen te stellen met weinig geld

Is in de media ook letterlijk gezegd door van der belt, dat het lijstje wat ze nu hadden aan spelers gelijk de prullenbak in kon en dat ze nu gingen kijken naar spelers die eredivisie waardig zijn.

poelie-lwd

Wat is de definitie van eredivisiewaardig? Dat ze onder contract hebben gestaan bij een gevestigde eredivisieclub? Dat ze 300 + wedstrijden op het hoogste nivo hebben gespeeld?

Een koe in de kont kijken wmb. In het verleden zijn er zat spelers geweest die de overstap van jupiler naar eredivisie fluitend aankonden. Daarintegen zijn er ook weer genoeg 'gevestigde' namen door de mand gevallen bij een promovendus. Motivatieproblemen, fysieke tekortkomingen etc.

Ervaring ontkom je niet aan en is broodnodig. Toch zou ik de nadruk blijven leggen op het scouten en aantrekken van jeugdig talent. Vergeet niet dat we financieel mede afhankelijk zijn van transfers. Hoe meer we verdienen, des te meer kunnen we investeren. Er is niets mis mee om als handelshuis te fungeren zolang je door een goed scoutingsnetwerk cq beleid de opvolgers achter de hand hebt.

Beloftenelftal is hierbij een absolute must.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello


Bascambuur

Promovendus #Cambuur heeft belangstelling voor #PSV'er Peter van Ooijen. Wordt gevolgd, eventueel voor huur.

https://twitter.com/RikElfrink

Zwolsecambuurfan

Ik heb Peter van Ooijen een paar keer zien spelen in de Shell jeugd competitie. Goede verdediger met een hele goede pass. Ik vind het destijds wel wat traag. Heeft hij al n het eerste gespeeld?

Zwolsecambuurfan

Verdediger = middenvelder
Vind = vond

gewoon een fan

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 10, 2013, 18:27:25
Ik heb Peter van Ooijen een paar keer zien spelen in de Shell jeugd competitie. Goede verdediger met een hele goede pass. Ik vind het destijds wel wat traag. Heeft hij al n het eerste gespeeld?
Hij heeft zeker al eens in het eerste gespeeld,ik heb hem bezig gezien in de Europa cup en toen was hij echt heel goed.

Zwolsecambuurfan

Zou mooi zijn als ze hem kunnen strikken. Zeker als het een geen huurcontract is. PSV staat er gelukkig niet om bekend dat het jonge spelers een kans geeft.  :scc