Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 18:51:59
humor, visie, voetbalverstand, fatsoen, enz.,enz.
Opmerkelijk dat zoveel kwaliteiten allemaal in 1 persoon verenigd kunnen zijn.

In alle bescheidenheid kan ik u melden, dat is mogelijk.  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Louw


Galdiano

Citaat van: Louw op mei 15, 2013, 11:56:29
Is Doke Schmidt niet wat?

Wat denk je zelf? Waar komt die vandaan?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel


denistel

Citaat van: Treb op mei 14, 2013, 23:55:17
Leuk heh, dat speculeren. Ik ben alleen bang dat we wat te hoog van de toren blazen..

We zijn een goede jupiler-league club die 'per ongeluk' is gepromoveerd. Als we er volgend seizoen in blijven is het echt een godswonder. Dat is geen pessimisme maar realisme.

Veel spelers zullen Cambuur zien als laatste optie om in de Eredivisie te spelen.
Sowieso nu al degradatie kandidaat nummero uno.
Tuurlijk, we hebben dingen voor.. zoals achterban, ambiance, elke thuis wedstrijd uitverkocht, dit dat. Maar zodra iemand €100,- meer kan verdienen bij RKC gaat zo'n speler naar RKC.

Verder, Leeuwarden.. ver weg, niks aan, doods weet ik veel. Het is niet zo, maar zo zal er over gedacht worden. 3 uur rijden van Amsterdam toch? Zijn allemaal belangrijke aspecten voor een speler om voor Cambuur te kiezen of niet.

Ik heb vertrouwen in de technische staf en vd Belt dat er ook volgend seizoen een representatief elftal op het veld loopt, maar we zullen ieder punt moeten koesteren en vooral thuis bij elkaar moeten sprokkelen.

/azijnmodus uit.  :devil

stel dat er nog een 1e div ploeg promoveerd

speculeter

Ik blijf vol vertrouwen.......
Ze zullen heus nog wel met verrassende namen komen.
We staan gewoon te boek als een geweldige volksclub.
En er zijn straks genoeg voetballers die voor ons willen
spelen.........elke wedstrijd volle bak.....gekkenhuis.
We hebben gewoon dikke promotie voor onze club
gemaakt de laatste maanden.
En daar ben ik trots op :)

Zwolsecambuurfan

Wat mij betreft mogen ze wel met wat namen komen. Ik wil graag wat zoethoudertjes:-) Wel goede zoethouders overigens. Ik zag namelijk dat Heracles 8 proefspelers bij de selectie heeft gevoegd. Deze mogen zich allemaal bewijzen. Als je die namen ziet, dan vraag ik me af of wij niet teveel willen. Heracles haalt ook spelers van Ajax A1, AZ 2 en amateurclubs!  :scc

Bas058

Mitchell Pique en Danny Guijt lopen transfervrij de deur uit bij Willem II. Is het geen optie om beide of 1 van beide terug te halen? :D
Het geel en blauw zit in mien bloed!

vialli

Citaat van: Bas058 op mei 15, 2013, 14:00:39
Mitchell Pique en Danny Guijt lopen transfervrij de deur uit bij Willem II. Is het geen optie om beide of 1 van beide terug te halen? :D

NEE

keije

Messaoud van Az  laten we daar maar eens mee beginnen

el haj

Citaat van: keije op mei 15, 2013, 15:25:50
Messaoud van Az  laten we daar maar eens mee beginnen

Zou direct de beste transfer (voor ons) van de periode zijn. Zie 'm hier heel graag komen.

zeewolde

Citaat van: Louw op mei 15, 2013, 11:56:29
Is Doke Schmidt niet wat?

Louw is Louw Schmidt?

Of toevallig berichtje gelzen op Voetbalzone?

Talenten van DKV gaan maar lekker naar Emmen, die hoeven we niet.

Louw

Geen idee wie Louw Schmidt is :P

piene hassus

Guyt het bewezen ut nivo niet an te kennen inne eredivisie, dus die mutte we niet wille

Galdiano

Komende 10 dgen zullen we weinig horen ;) vd Belt is op een welverdiende vakantie!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets