Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 11:54:17
Gevalletje selectief lezen.. Te Loeke eiste een basis plek en een salaris wat Cambuur niet wou/kon betalen en op basis van die grote mond was het daaag Te Loeke



Echt waar?  :_schater hoe kunnen mensen zichzelf overschatten!

Lore

Citaat van: veroen op mei 17, 2013, 13:02:31
Dat hij daarbij zit zegt me niet zoveel, en dat hij dan aardig speelt is leuk maar dat is tegen jongens van eigen leeftijd en die treft ie niet in de eredivisie.
Daarnaast heeft ie voor Feyenoord nog nooit een goal in de competitie gemaakt en vind ik hem echt te klein voor een spits als je zoals wij komend seizoen soms ook wat meer vechtvoetbal moet spelen....
Indien hemmen niet blijft moet je gaan kijken of je ergens een type als Benson op de kop kan tikken, per jaar toch goed voor goaltje of 10 in de eredivisie en dat heb je nodig....

Scoorde hij niet tegen DKV? Laatste wedstrijd vorig seizoen?

veroen


Bernardo

Citaat van: Lore op mei 17, 2013, 15:16:12
Scoorde hij niet tegen DKV? Laatste wedstrijd vorig seizoen?

Dat was Manu

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 17, 2013, 14:28:18
De Graafschap heeft een mooi onderkomen, trouwe supporters

Dat dacht ik ook altijd, maar heb je bijvoorbeeld gisteren de samenvattingen gezien tegen Roda? Lang niet vol. Mannetje of 6000 maar...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zwolsecambuurfan

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2013, 19:04:16
Dat dacht ik ook altijd, maar heb je bijvoorbeeld gisteren de samenvattingen gezien tegen Roda? Lang niet vol. Mannetje of 6000 maar...

Hmm, ja zag ik ook al, blijkbaar heeft men er weinig
Vertrouwen in.

hydoscc

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2013, 19:04:16
Dat dacht ik ook altijd, maar heb je bijvoorbeeld gisteren de samenvattingen gezien tegen Roda? Lang niet vol. Mannetje of 6000 maar...

ja vreselijk weinig mensen, daar maak je geen reclame mee.

Als spelers onze wedstrijden zagen, hele stadion vol en topsfeer, zou ik toch rap hier heen komen.
Volgend jaar elke wedstrijd volle bak, dan wil je als speler toch graag hier spelen!

Big Man

Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 09:27:25
Keepte bij Veendam foutloos, doet geen gekke dingen in de goal en hield Te Loeke daar op de bank is nog jong en is Cambuur supporter.. En misschien op termijn eerste keeper,maar dat moet de tijd uitwijzen...

Even ter aanvulling! Leonard Nienhuis keepte vorig seizoen bij Veendam. Bij Veendam vond men Nienhuis niet goed genoeg, te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans was volgens de Veendammers het afgelopen seizoen een paar klassen beter dan Nienhuis daar oit heeft gekeept. Timmermans zal geen slechte keeper zijn.   

Bernardo

Citaat van: Big Man op mei 17, 2013, 20:58:54
Even ter aanvulling! Leonard Nienhuis keepte vorig seizoen bij Veendam. Bij Veendam vond men Nienhuis niet goed genoeg, te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans was volgens de Veendammers het afgelopen seizoen een paar klassen beter dan Nienhuis daar oit heeft gekeept. Timmermans zal geen slechte keeper zijn.

Of ze hebben er bij Veendam helemaal geen kijk op.

punkman

Citaat van: Big Man op mei 17, 2013, 20:58:54
Even ter aanvulling! Leonard Nienhuis keepte vorig seizoen bij Veendam. Bij Veendam vond men Nienhuis niet goed genoeg, te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans was volgens de Veendammers het afgelopen seizoen een paar klassen beter dan Nienhuis daar oit heeft gekeept. Timmermans zal geen slechte keeper zijn.
Beviel mij heel goed, misschien de juiste man op de juiste plek ?

Dokkumer

Citaat van: Big Man op mei 17, 2013, 20:58:54
Even ter aanvulling! Leonard Nienhuis keepte vorig seizoen bij Veendam. Bij Veendam vond men Nienhuis niet goed genoeg, te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans was volgens de Veendammers het afgelopen seizoen een paar klassen beter dan Nienhuis daar oit heeft gekeept. Timmermans zal geen slechte keeper zijn.
Timmermans heb ik eigenlijk op wat momenten in de samenvattingen nog nooit zien keepen. Nienhuis is me goed bevallen. Absoluut geen lijnkeeper zoals men in Veendam riep, ondanks zijn relatief geringe lengte redelijk tot goed in de lucht en rust uitstralend.

Op voorhand had ik dit zeker niet verwacht, alleen viel Telgenkamp me toch tegen.

punkman

Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2013, 21:41:22
Timmermans heb ik eigenlijk op wat momenten in de samenvattingen nog nooit zien keepen. Nienhuis is me goed bevallen. Absoluut geen lijnkeeper zoals men in Veendam riep, ondanks zijn relatief geringe lengte redelijk tot goed in de lucht en rust uitstralend.

Op voorhand had ik dit zeker niet verwacht, alleen viel Telgenkamp me toch tegen.

Had ook zeer goede hoop op Telgenkamp.
Is mij ook zeer tegengevallen.
Vond Nienhuis een verademing en straalde gezag uit in de 16.
Wat mij betreft hier volgend jaar weer, denk dat hij nog kan groeien.

camsterdambuurinsneek

Keepers zou ik zeggen:
Probeer Nienhuis weer te huren, haal Timmermans erbij en Ubbergen op zelfde contract als 3e keeper. Prima!

Verdediging:
Zet 'm maar weer neer als laatste serie. Ik bedoel Droste, Bakens, vd Laan zijn eredivisiewaardig voor niveau waarop Cambuur denkt te kunnen handhaven. Lucas is twijfelgeval al is ie heel groot talent en denk ik dat hij eredivisie gemakkelijk aan kan! Betekent dat je er nog 2 eredivisiewaardige verdedigers bij moet hebben die zowel centraal als op de back kunnen spelen. En dan 1 linkspoot en 1 rechtspoot.

Middenveld:
Kiezen voor routine op het verdedigende blok. Bijvoorbeeld Hans Mulder en als je hem een prestatiecontract kunt aanbieden en hij wil, een Orlando Engelaar. Natuurlijk is hij dubieus maar voetballen, leiden en een blok zetten kan hij wel. En ervaring, met overwicht en fysiek! En denkt vooruit! Aanvallend heb je dan een loper nodig die voor de goal komt, het gat in duikt wat de spits laat vallen en kán scoren. Erik Bakker kan dat! Ik heb zelden een meer scorende middenvelder gezien in Leeuwarden en daarnaast werkt ie kei en kei hard!

Aanval:
Ik denk dat Cambuur met 2 man, in vrijere rol vanaf buitenkanten, voorop zal spelen. En een, lopende, hangende spits ertussen. Zo'n laatste kan Barto invullen maar bijvoorbeeld ook een Messaoud van AZ, da's echt een goeie hoor. Buitenkanten heb je dan Oepie voor de pass en een snelle, technische (type Tighadouini) voor de actie en snelheid.

Yellow Army

Engelaar is veertienvoudig international met dito salaris. Dream on...
Area 58

Lore

Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2013, 21:41:22
Timmermans heb ik eigenlijk op wat momenten in de samenvattingen nog nooit zien keepen. Nienhuis is me goed bevallen. Absoluut geen lijnkeeper zoals men in Veendam riep, ondanks zijn relatief geringe lengte redelijk tot goed in de lucht en rust uitstralend.

Op voorhand had ik dit zeker niet verwacht, alleen viel Telgenkamp me toch tegen.

Zeker, was vergeten hoeveel hij punten gekost heeft! Gelukkig heeft het seizoebsoverzicht mijn geheugen opgefrist! Weg ermee....