Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 13:40:37
Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
Ik heb nog nooit een keeper gezien die na 60/70 minuten niet meer kon  :_schater
Zelf Jeroen Verhoeven niet  :P

Galdiano

Met alle respect maar Verhoeven is een zeer goede keeper! Beter dan Nienhuis en beter dan Telgenkamp!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 13:48:57
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 13:40:37
Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
Ik heb nog nooit een keeper gezien die na 60/70 minuten niet meer kon  :_schater
Zelf Jeroen Verhoeven niet  :P
Ik praat over spelers ,weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik over keepers praat...
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 14:51:50
Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 13:48:57
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 13:40:37
Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
Ik heb nog nooit een keeper gezien die na 60/70 minuten niet meer kon  :_schater
Zelf Jeroen Verhoeven niet  :P
Ik praat over spelers ,weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik over keepers praat...
De post voor de post van jou die ik quote heb jij het over keepers  :proost het was van jou een beetje van de hak op de tak vandaar mijn reactie  ;)

gewoon een fan

Citaat van: Galdiano op april 03, 2013, 13:59:03
Met alle respect maar Verhoeven is een zeer goede keeper! Beter dan Nienhuis en beter dan Telgenkamp!
Hier ben ik het absoluut mee eens,alleen heeft hij nou niet echt een afgetraind lichaam vandaar heb ik hem als voorbeeld genomen  ;)

Grijskijkert

Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 14:57:39
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 14:51:50
Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 13:48:57
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 13:40:37
Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
Ik heb nog nooit een keeper gezien die na 60/70 minuten niet meer kon  :_schater
Zelf Jeroen Verhoeven niet  :P
Ik praat over spelers ,weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik over keepers praat...
De post voor de post van jou die ik quote heb jij het over keepers  :proost het was van jou een beetje van de hak op de tak vandaar mijn reactie  ;)
Anders had ik de post wel gequote, gewoon beter lezen ;)
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Hahaha ik vond het gewoon grappig  :proost

Grijskijkert

Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 16:05:55
Hahaha ik vond het gewoon grappig  :proost
Als je op die manier er naar kijkt was het ook wel grappig :proost
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

onderscheid?? el makrini mag van mij oek wel wat meer verdienen dan andere spelers
hoor.
of vind jij dat alle spelers het zelfde salaris moeten hebben???
contract van bijker kun je ook wel open breken en wat verhogen
toch voor dat ie straks weg is??
geen absurde bedragen maar je moet wel attent zijn vind ik.

als je 22 spelers hebt dan heb je 10 die minimum hebben dan een tussenlaag
en een paar die wel wat meer mogen verdienen toch.

nienhuis zou ik trouwens gewoon over nemen van groningen als dat
voor een leuk bedrag kan.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op april 04, 2013, 09:42:10
Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

onderscheid?? el makrini mag van mij oek wel wat meer verdienen dan andere spelers
hoor.
of vind jij dat alle spelers het zelfde salaris moeten hebben???
contract van bijker kun je ook wel open breken en wat verhogen
toch voor dat ie straks weg is??
geen absurde bedragen maar je moet wel attent zijn vind ik.

als je 22 spelers hebt dan heb je 10 die minimum hebben dan een tussenlaag
en een paar die wel wat meer mogen verdienen toch.

nienhuis zou ik trouwens gewoon over nemen van groningen als dat
voor een leuk bedrag kan.
Wat ik bedoelde is dat niet van het beleid afgestapt moet worden.. Dus alles binnen de gemaakte afspraken is prima toch.. We moeten wel gezond blijven!
Bijker inderdaad meteen verlengen met 4 jaar en Nienhuis is transfervrij aan het einde van het seizoen net als Timmermans en de rest van de selectie van Veendam dus daar ook meteen je slag slaan lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

Bas058

Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 10:50:30
Citaat van: denistel op april 04, 2013, 09:42:10
Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

onderscheid?? el makrini mag van mij oek wel wat meer verdienen dan andere spelers
hoor.
of vind jij dat alle spelers het zelfde salaris moeten hebben???
contract van bijker kun je ook wel open breken en wat verhogen
toch voor dat ie straks weg is??
geen absurde bedragen maar je moet wel attent zijn vind ik.

als je 22 spelers hebt dan heb je 10 die minimum hebben dan een tussenlaag
en een paar die wel wat meer mogen verdienen toch.

nienhuis zou ik trouwens gewoon over nemen van groningen als dat
voor een leuk bedrag kan.
Wat ik bedoelde is dat niet van het beleid afgestapt moet worden.. Dus alles binnen de gemaakte afspraken is prima toch.. We moeten wel gezond blijven!
Bijker inderdaad meteen verlengen met 4 jaar en Nienhuis is transfervrij aan het einde van het seizoen net als Timmermans en de rest van de selectie van Veendam dus daar ook meteen je slag slaan lijkt me..

Ik meende dat Nienhuis afgelopen week in een interview aangaf dat zijn contract bij Groningen nog een jaar doorloopt na dit seizoen
Het geel en blauw zit in mien bloed!

Drumfather SCC

Is Evander Sno niet iets voor ons?
Vind het een topper op het middenveld  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Bas058 op april 04, 2013, 13:54:39
Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 10:50:30
Citaat van: denistel op april 04, 2013, 09:42:10
Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

onderscheid?? el makrini mag van mij oek wel wat meer verdienen dan andere spelers
hoor.
of vind jij dat alle spelers het zelfde salaris moeten hebben???
contract van bijker kun je ook wel open breken en wat verhogen
toch voor dat ie straks weg is??
geen absurde bedragen maar je moet wel attent zijn vind ik.

als je 22 spelers hebt dan heb je 10 die minimum hebben dan een tussenlaag
en een paar die wel wat meer mogen verdienen toch.

nienhuis zou ik trouwens gewoon over nemen van groningen als dat
voor een leuk bedrag kan.
Wat ik bedoelde is dat niet van het beleid afgestapt moet worden.. Dus alles binnen de gemaakte afspraken is prima toch.. We moeten wel gezond blijven!
Bijker inderdaad meteen verlengen met 4 jaar en Nienhuis is transfervrij aan het einde van het seizoen net als Timmermans en de rest van de selectie van Veendam dus daar ook meteen je slag slaan lijkt me..

Ik meende dat Nienhuis afgelopen week in een interview aangaf dat zijn contract bij Groningen nog een jaar doorloopt na dit seizoen
Je hebt gelijk.. Dan zal het wel moeilijk worden om hem definitief te halen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op april 04, 2013, 14:02:30
Is Evander Sno niet iets voor ons?
Vind het een topper op het middenveld  |:)
Alleen als jij zijn salaris betaald :devil
IN HENK WE TRUST!!!