Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

mindra

Opzich niks mis mee maar barto?.. doe dan die hutten ofzo van veendam maar.

brambo3004

Haha, je vergeet Iniesta en Messi :proost

dennisw8

Citaat van: Chipke op februari 25, 2013, 09:44:43
Selectie volgend seizoen:

Doel:

Theo Timmermans
Harm Zeinstra

Verdediging:

Wout Droste
Leon Broekhof
Martijn van der Laan
Lucas Bijker
Johnny de Vries
Cees Toet
Maikel van der Werff
Tim Bakens

Middenveld:

Erik Bakker
Yuri Rose
Marco van der Heide
Mohammed El Makrini
Tom van Hyfte
Niels Vorthoren

Aanval

Darren Maatsen
Martijn Barto
Lars Veldwijk
Oebele Schokker
Sicco Bouwer
Zarko Grabovac

|:) |:) |:) |:) |:)  :0=Kampioenen  :0=

Barto!?. Heb zelf liever een speler zoals Jack Tuyp of Sandro Calabro, maar verder niets mis mee met de selectie.  |:) |:)

sunderland

die voorhoede van chipke is niet van het formaaat kampioen .Zou Tuyp hier graag eens aan het werk zien

justremco

Citaat van: Chipke op februari 25, 2013, 09:44:43
Selectie volgend seizoen:

Doel:

Theo Timmermans
Harm Zeinstra

Verdediging:

Wout Droste
Leon Broekhof
Martijn van der Laan
Lucas Bijker
Johnny de Vries
Cees Toet
Maikel van der Werff
Tim Bakens

Middenveld:

Erik Bakker
Yuri Rose
Marco van der Heide
Mohammed El Makrini
Tom van Hyfte
Niels Vorthoren

Aanval

Darren Maatsen
Martijn Barto
Lars Veldwijk
Oebele Schokker
Sicco Bouwer
Zarko Grabovac

|:) |:) |:) |:) |:)  :0=Kampioenen  :0=

5 centrumaanvallers? We moeten goede en snelle buitenspelers halen met een sterke spits! En vd werff is verhuurd aan olle en gaat daar waarschijnlijk gewoon bijtekenen....

richard

Citaat van: Chipke op februari 25, 2013, 09:44:43
Selectie volgend seizoen:

Doel:

Theo Timmermans
Harm Zeinstra

Verdediging:

Wout Droste
Leon Broekhof
Martijn van der Laan
Lucas Bijker
Johnny de Vries
Cees Toet
Maikel van der Werff
Tim Bakens

Middenveld:

Erik Bakker
Yuri Rose
Marco van der Heide
Mohammed El Makrini
Tom van Hyfte
Niels Vorthoren

Aanval

Darren Maatsen
Martijn Barto
Lars Veldwijk
Oebele Schokker
Sicco Bouwer
Zarko Grabovac

|:) |:) |:) |:) |:)  :0=Kampioenen  :0=

Ast niks beters weest dan kist hier beter maar met ophouwe..... :rodekaart

veroen

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 17:10:59
Citaat van: veroen op februari 21, 2013, 16:47:08
zorgen dat je de belangrijke jongens vast kan houden.
Denk vooral aan een Makrini, Bakens, Bakker, vd Laan, Droste.

Dit is toch grotensdeels je as van het elftal en daar moet je stabiliteit hebben....
Hopen dat Lodeweges een goed beeld heeft en kan krijgen de komende weken en dat hij daarnaast ook alvast in zijn eigen netwerk op zoek kan naar goede spelers die eventueel gehuurd kunnen worden.
Zou het niet wat zijn om wat minder "dik" betaalde contract spelers te hebben en daarvoor talentvolle spelers(op amateurbasis) een kans te geven en door het geld wat je uitspaart kan er dan een 2e elftal komen zodat je nog meer talenten kan opleiden,de trainers hebben we ervoor..

Je zit er sowieso mee dat je als profclub een minimaal aantal fullprofs in dienst moet hebben, daarnaast hebben we al aardig wat jongens met nog jeugdcontracten als ik me niet vergis...

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk


ace1974

van der laan overigens nog geen nieuw contract......
:wall :wall ;( :(

denistel

optie voor nog een jaar toch zal wel loslopen

Lwdscc

Citaat van: denistel op februari 26, 2013, 10:18:09
optie voor nog een jaar toch zal wel loslopen

Ben benieuwd hoe snel Lodeweges dingen gaat beslissen!

Goudvinger

Citaat van: Lwdscc op februari 26, 2013, 10:42:48
Citaat van: denistel op februari 26, 2013, 10:18:09
optie voor nog een jaar toch zal wel loslopen

Ben benieuwd hoe snel Lodeweges dingen gaat beslissen!

Hij zal toch eerst wel willen zien wat voor vlees hij in de kuip heeft, en samen met Henk overleggen wie er blijven en wie niet.

Keizer

Om even terug te komen op die selectie van Chipke: Cambuur heeft wel interesse getoond in Timmermans van Veendam. Al was dit wel voordat Lodeweges hier tekende.

Len Cantello

Citaat van: sunderland op februari 25, 2013, 16:20:23
die voorhoede van chipke is niet van het formaaat kampioen .Zou Tuyp hier graag eens aan het werk zien
Volgens "de kenners" uit Volendam raakt Tuyp geen pepernoot meer zodra hij niet in het shirt van de plaatselijke FC speelt.....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Reina

Wat loopt er bij Veendam rond ? Over een paar weken kan er daar geshopped worden :y

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli