Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

GerardFraneker


Pek olle is in ieder geval al lekker bezig.
22-jarige Mokotjo voor 3 seizoenen naar zwolle toe

Yellow Army

VI:

Groot aantal spelers moet weg bij degradant Willem II

10/05/2013 21:23

Willem II neemt na dit seizoen afscheid van een groot aantal spelers. De Tilburgse club, die afgelopen zondag na een 5-0 nederlaag tegen landskampioen Ajax officieel degradeerde uit de Eredivisie, hoopt met een frisse selectie komend jaar in de top van de Jupiler League te spelen.

De spelers van wie het contract niet verlengd wordt zijn: wisselkeeper Arjan Christianen, Danny Guijt, Sofian Akouili, Mitchell Piqué en Genaro Snijders. Met de Luxemburgse spits Aurélien Joachim is nog niet gesproken, maar ook hij vertrekt uit Tilburg.

De huurlingen Nicky Hofs (terug naar Vitesse) en Tim Cornelisse (onbekend) spelen na de zomer evenmin nog in het Koning Willem II Stadion. Voor Kevin Brands, die nog een doorlopend contract heeft tot 2015, geldt dat Willem II hem graag wil verhuren. De technische leiding is niet tevreden over de mentaliteit van de middenvelder.

Willem II wil in de Jupiler League wel graag door met doelman David Meul, Marc Höcher, Hans Mulder en Robbie Haemhouts. Met hen wordt gesproken. Met Niek Vossebelt is enkele weken terug al overeenstemming bereikt over een nieuw tweejarig contract. Ook talent Simon van Zeelst heeft zijn handtekening al gezet onder een tweejarige verbintenis met een optie voor nog een seizoen.
(Dennis van Bergen)

Misschien ff shoppen in Tilburg?
Area 58

punkman

Citaat van: Yellow Army op mei 10, 2013, 22:57:39
VI:

Groot aantal spelers moet weg bij degradant Willem II

10/05/2013 21:23

Willem II neemt na dit seizoen afscheid van een groot aantal spelers. De Tilburgse club, die afgelopen zondag na een 5-0 nederlaag tegen landskampioen Ajax officieel degradeerde uit de Eredivisie, hoopt met een frisse selectie komend jaar in de top van de Jupiler League te spelen.

De spelers van wie het contract niet verlengd wordt zijn: wisselkeeper Arjan Christianen, Danny Guijt, Sofian Akouili, Mitchell Piqué en Genaro Snijders. Met de Luxemburgse spits Aurélien Joachim is nog niet gesproken, maar ook hij vertrekt uit Tilburg.

De huurlingen Nicky Hofs (terug naar Vitesse) en Tim Cornelisse (onbekend) spelen na de zomer evenmin nog in het Koning Willem II Stadion. Voor Kevin Brands, die nog een doorlopend contract heeft tot 2015, geldt dat Willem II hem graag wil verhuren. De technische leiding is niet tevreden over de mentaliteit van de middenvelder.

Willem II wil in de Jupiler League wel graag door met doelman David Meul, Marc Höcher, Hans Mulder en Robbie Haemhouts. Met hen wordt gesproken. Met Niek Vossebelt is enkele weken terug al overeenstemming bereikt over een nieuw tweejarig contract. Ook talent Simon van Zeelst heeft zijn handtekening al gezet onder een tweejarige verbintenis met een optie voor nog een seizoen.
(Dennis van Bergen)

Misschien ff shoppen in Tilburg?

Zie niet in waarom.
Is het afgelopen seizoen al ruimschoots bewezen dat dit niet spelers zijn die ons beter maken.

Destroyer

Citaat van: punkman op mei 10, 2013, 23:14:47
Zie niet in waarom.
Is het afgelopen seizoen al ruimschoots bewezen dat dit niet spelers zijn die ons beter maken.

Inderdaad.  Als ze daar al weg moeten omdat de mentaliteit niet goed is, vind ik dat ze hier geen enkele kansmogen hebben.  Geen enkele zin om van deze spelers iets te halen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

ik zou ook niet weten waarom.
je moet spelers hebben die er IN kunnen blijven.
guyt was hier een goeie maar dat was onze jupiler-fase.


jupiler-fase
wat klinkt dat mooi he?
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Zwolsecambuurfan

Citaat van: Yellow Army op mei 10, 2013, 22:57:39
VI:

Groot aantal spelers moet weg bij degradant Willem II

10/05/2013 21:23

Willem II neemt na dit seizoen afscheid van een groot aantal spelers. De Tilburgse club, die afgelopen zondag na een 5-0 nederlaag tegen landskampioen Ajax officieel degradeerde uit de Eredivisie, hoopt met een frisse selectie komend jaar in de top van de Jupiler League te spelen.

De spelers van wie het contract niet verlengd wordt zijn: wisselkeeper Arjan Christianen, Danny Guijt, Sofian Akouili, Mitchell Piqué en Genaro Snijders. Met de Luxemburgse spits Aurélien Joachim is nog niet gesproken, maar ook hij vertrekt uit Tilburg.

De huurlingen Nicky Hofs (terug naar Vitesse) en Tim Cornelisse (onbekend) spelen na de zomer evenmin nog in het Koning Willem II Stadion. Voor Kevin Brands, die nog een doorlopend contract heeft tot 2015, geldt dat Willem II hem graag wil verhuren. De technische leiding is niet tevreden over de mentaliteit van de middenvelder.

Willem II wil in de Jupiler League wel graag door met doelman David Meul, Marc Höcher, Hans Mulder en Robbie Haemhouts. Met hen wordt gesproken. Met Niek Vossebelt is enkele weken terug al overeenstemming bereikt over een nieuw tweejarig contract. Ook talent Simon van Zeelst heeft zijn handtekening al gezet onder een tweejarige verbintenis met een optie voor nog een seizoen.
(Dennis van Bergen)

Misschien ff shoppen in Tilburg?


Ik vind al de vertrekkende spelers bij Willem II geen versterking, behalve Mitchell Pique.

AL

Hans Mulder vind ik wel een hele goede hoor! Haemhouts vind ik ook nog wel ok. De rest voegen niets toe denk ik.

poelie-lwd

Citaat van: Bascambuur op mei 10, 2013, 17:45:33
Promovendus #Cambuur heeft belangstelling voor #PSV'er Peter van Ooijen. Wordt gevolgd, eventueel voor huur.

https://twitter.com/RikElfrink

Kijk, goed bezig! Prima speler die zich makkelijk staande hield in een EL wedstrijd. Scoorde ook nog twee keer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Er is maar 1 speler bij de kruiken die een versterking voor ons zou zijn en dat is Misidjan. Heeft echter nog een doorlopend contract.

Jorden Peters en Haastrup zijn door de mand gevallen. Kunnen het nivo niet aan. Wie mij wel altijd kon bekoren was die oud Willem 2 speler Swinkels. Voorop in de strijd, fysiek sterk en vrij atletisch i.m.o.

Speelt in België als ik me niet vergis.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: michello op mei 10, 2013, 16:19:51
http://www.transfermarkt.com/en/spieler/vertragsende/basics_NL1_2013.html

Hier lijst met aflopende contracten, zit vast wel wat tussen ;)

Mickey vd Hart! Goede keeper en relatief goedkoop. Amieux zal wel teveel willen verdienen. Everton idem, non EU speler.

De rest is bagger, te oud of te duur.  :koffie
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:24:53
Kijk, goed bezig! Prima speler die zich makkelijk staande hield in een EL wedstrijd. Scoorde ook nog twee keer.
Zo zie je maar.....er worden allemaal namen genoemd
En dan komen ze met zo,n verrassende naam.
Hij heeft al in eerste van psv gespeeld en viel daar positief
op.komt wel goed juh |:)

Destroyer

Citaat van: okkele op mei 11, 2013, 03:22:16
ik zou ook niet weten waarom.
je moet spelers hebben die er IN kunnen blijven.
guyt was hier een goeie maar dat was onze jupiler-fase.


jupiler-fase
wat klinkt dat mooi he?
:proost

Haha, in begin was guyt top.  Op het laatst begon hij al te  kwakkelen. Zijn knieschijf was al aardig aan het slijten, heeft zelfs geluk dat willem II Nog een contract aan bood. Zelf zal ik dan voor misidjan gaan. Maar zoals ik eerder zei denk niet dat dit versterkingen zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:42:30
Mickey vd Hart! Goede keeper en relatief goedkoop. Amieux zal wel teveel willen verdienen. Everton idem, non EU speler.

De rest is bagger, te oud of te duur.  :koffie

Blijft Nienhuis nu wel? Hoop het van harte.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Danny is een topgozer maar heeft niets te zoeken in de eredivisie. Gun hem een mooie transfer naar league 2 of 3 in Engeland.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:30:01
Er is maar 1 speler bij de kruiken die een versterking voor ons zou zijn en dat is Misidjan. Heeft echter nog een doorlopend contract.

Jorden Peters en Haastrup zijn door de mand gevallen. Kunnen het nivo niet aan. Wie mij wel altijd kon bekoren was die oud Willem 2 speler Swinkels. Voorop in de strijd, fysiek sterk en vrij atletisch i.m.o.

Speelt in België als ik me niet vergis.

Ja, Swinkels wat een topper was dat.  Waar is die  gebleven? Mr. Rode kaart.  Wat had hij altijd pech  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22