Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Poetser op april 16, 2024, 10:41:51

Titel: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op april 16, 2024, 10:41:51
Welkom!  |:)

Maak er wat van.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Scc4-ever op april 16, 2024, 10:42:41
Welkom en veel succes |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Mike SCC op april 16, 2024, 10:43:03
Welkom bij onze mooie club!  |:)

Heel veel succes. Moet een hoop gebeuren.  :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 16, 2024, 10:48:48
Ben heel benieuwd. Cambuur wou hem dolgraag en heeft alles daarvoor in het werk gezet. De vorige x dat we dolgraag iemand wouden en een bovenslag hadden gemaakt viel het erg tegen  :zwee of is dat te negatief  :_spank
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op april 16, 2024, 10:55:32
veel succes en vol aan de bak afgelopen weekend al in  Manchester geweest en
er volgt nog meer .Hopen dat daar goede lijntjes uit ontstaan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op april 16, 2024, 10:59:37
Welkom, direct maar aan de slag, er is veel werk te doen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op april 16, 2024, 11:02:59
Welkom  |:)
Succes met deze monsterklus..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 16, 2024, 11:09:35
Citaat van: denistel op april 16, 2024, 10:55:32
veel succes en vol aan de bak afgelopen weekend al bij  Manchester United geweest en
er volgt nog meer .Hopen dat daar goede lijntjes uit ontstaan.
denistel is het united of city :?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op april 16, 2024, 11:31:51
Succes met puinruimen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 16, 2024, 11:33:08
Lars welkom en heel veel succes toegewenst.
Er is genoeg werk te doen en maak er wat van?.. :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op april 16, 2024, 11:40:22
Citaat van: Noordcambuur op april 16, 2024, 11:09:35
denistel is het united of city :?

dacht united maar zou oek city kunnen zijn excuus
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op april 16, 2024, 11:42:10
Welkom, succes en zorg aub voor een enigszins fatsoenlijk elftal volgend seizoen want we trekken deze sportieve bende niet lang meer.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 16, 2024, 11:43:16
Citaat van: De Gast op april 16, 2024, 11:42:10
Welkom, succes en zorg aub voor een enigszins fatsoenlijk elftal volgend seizoen want we trekken deze sportieve bende niet lang meer.
klopt helemaal ik trek het ook niet meer :y
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bens op april 16, 2024, 12:24:51
Welkom en sterkte met de klus die op je wacht. Het samen stellen van een selectie waar wij in de top van de keuken competitie kunnen spelen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op april 16, 2024, 13:04:33
Welkom.
Je gaat het druk krijgen!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op april 16, 2024, 13:04:39
 :0= Lambooij maak ons kampioen in de Kooi!   |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op april 16, 2024, 13:12:29
Waarom deze topic? Er is al een TD topic. SLOTJE!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op april 16, 2024, 13:48:38
Zoveel luchtfietsers voorbij zien komen, eerst maar weer zien en niet teveel geloven in praatjes
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op april 16, 2024, 14:53:32
Citaat van: michello op april 16, 2024, 13:04:39
:0= Lambooij maak ons kampioen in de Kooi!   |:)
Een kampioenschap  cq promotie lijkt mij op korte termijn schier onmogelijk. Lambooij zal niet met een goed gevulde zak geld de markt op kunnen, dus moeten we de verwachtingen dan ook niet te hoog stellen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op april 16, 2024, 15:06:42


:proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op april 16, 2024, 15:11:08
Citaat van: Vlampiep op april 16, 2024, 14:53:32
Een kampioenschap  cq promotie lijkt mij op korte termijn schier onmogelijk. Lambooij zal niet met een goed gevulde zak geld de markt op kunnen, dus moeten we de verwachtingen dan ook niet te hoog stellen.

We moeten streven om binnen de  3 komende seizoenen te promoveren.  Veel langer moet je niet in de KKD willen blijven plakken. Lastige opgave maar als we gaan groeien moet elk seizoen de kans groter worden normaal gesproken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: poelie-lwd op april 16, 2024, 15:25:03
Goed verhaal. Welkom Lars  |:)

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 16, 2024, 19:06:34
Welkom! :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op april 16, 2024, 21:07:52
Heeft Lars afgelopen week nog aandelen gekocht?  :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op april 16, 2024, 21:52:31
Citaat van: Trainert! op april 16, 2024, 13:48:38
Zoveel luchtfietsers voorbij zien komen, eerst maar weer zien en niet teveel geloven in praatjes
mister positivo
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: okkele op april 17, 2024, 01:07:12
Citaat van: Trainert! op april 16, 2024, 13:48:38
Zoveel luchtfietsers voorbij zien komen, eerst maar weer zien en niet teveel geloven in praatjes
:_schater  :_schater  :_schater  :_schater
nu is mn dag compleet, welterusten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 17, 2024, 07:11:26
Hij is ook technisch manager, dus de eindverantwoordelijkheid blijft bij de directie te liggen. Eerste indruk uit het interview is prima. Nu de bezem erdoor.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 17, 2024, 08:30:34
Interview even gekeken. Goed gevoel bij deze man.
Geen luchtfietser maar rustig en heeft zelf gevoeld en is al jaren werkzaam in de voetbalwereld.
Ook wel duidelijk waarom Cambuur zo lang op hem heeft gewacht en waarom er een klik is.
Welkom Lars |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 17, 2024, 08:33:22
Citaat van: sunderland op april 17, 2024, 08:30:34
Interview even gekeken. Goed gevoel bij deze man.
Geen luchtfietser maar rustig en heeft zelf gevoeld en is al jaren werkzaam in de voetbalwereld.
Ook wel duidelijk waarom Cambuur zo lang op hem heeft gewacht en waarom er een klik is.
Welkom Lars |:)

In tegenstelling tot Reijnen ook iemand die stap voor stap zijn carri?re lijkt op te bouwen op het voetbaltechnische vlak. Dat sluit in mijn ogen ook beter aan bij de manier waarop wij als club stappen zetten. Een voor een, en niet dankzij een rijke tatta een enorme stap die zomaar fout kan gaan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op april 17, 2024, 11:46:44
Ervaring en leiderschap moet er komen aldus Lambooy.
Klinkt goed.
En eerst bouwen aan de As |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op april 17, 2024, 12:10:40
Spreekt wel vertrouwen uit natuurlijk!!
Mooi meehelpen een goede selectie neer te zetten in het nieuwe stadion.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 17, 2024, 12:26:42
Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.

De langdurige contracten van Vd Belt en De Graaf leggen de club geen windeieren. En nu weet ik niet of zij dat hebben/een contract voor onbepaalde tijd. Maar m'n punt is dat je beleidsmatig verder vooruit moet kijken dan het komende seizoen en de positie van Lars is daar een van. Ook wel goed dat men af is gestapt van de TD functie, we hebben gezien wat dat heeft opgeleverd.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 17, 2024, 12:36:44
Citaat van: Specuveter op april 17, 2024, 11:46:44
Ervaring en leiderschap moet er komen aldus Lambooy.
Klinkt goed.
En eerst bouwen aan de As |:)
precies dat! Klinkt heel logisch maar bijna niemand doet dat.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 17, 2024, 12:39:41
Citaat van: papier op april 17, 2024, 12:26:42
De langdurige contracten van Vd Belt en De Graaf leggen de club geen windeieren. En nu weet ik niet of zij dat hebben/een contract voor onbepaalde tijd. Maar m'n punt is dat je beleidsmatig verder vooruit moet kijken dan het komende seizoen en de positie van Lars is daar een van. Ook wel goed dat men af is gestapt van de TD functie, we hebben gezien wat dat heeft opgeleverd.
ze hebben gewoon veel vertrouwen in hem en dat lijkt mij logisch. Ken um helemaal niet maar er was na 1 gesprek al een hele grote klik met Aard en ik snap dat wel terwijl ik um helemaal niet ken.. gevoel ofzo
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op april 17, 2024, 12:41:48
Citaat van: papier op april 17, 2024, 12:26:42
De langdurige contracten van Vd Belt en De Graaf leggen de club geen windeieren. En nu weet ik niet of zij dat hebben/een contract voor onbepaalde tijd. Maar m'n punt is dat je beleidsmatig verder vooruit moet kijken dan het komende seizoen en de positie van Lars is daar een van. Ook wel goed dat men af is gestapt van de TD functie, we hebben gezien wat dat heeft opgeleverd.

Zal dat niet gewoon een bezuinigingsrondje zijn? Voortschrijdend inzicht had Ard het over.. wat hij daarmee ook maar bedoeld.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op april 17, 2024, 12:53:15
Heeft iemand ook een lijstje technisch managers/td's van de afgelopen jaren? Volgens mij alleen vd Vegt en Booy?

Met beide gedegradeerd en beide zijn ook weer verdwenen in de anonimiteit van assistent. vd Vegt was natuurlijk een dramatische keuze, zag iedereen aankomen (net als Ultee) en met Booy zijn we te lang doorgegaan. Zonder Henk wist Booy ook niet meer wat hij moest binnenhalen voor spelers.

Daarom eerst maar eens zien wat de nieuwe tm in huis heeft voor deze keuze van het bestuur op te hemelen. In elk geval heeft hij wel een goed verhaal over de as en ervaring.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op april 17, 2024, 12:59:05
Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.

Onze directie is toch een baken van rust en stabiliteit!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 17, 2024, 13:17:10
Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 12:41:48
Zal dat niet gewoon een bezuinigingsrondje zijn? Voortschrijdend inzicht had Ard het over.. wat hij daarmee ook maar bedoeld.

Voortschrijdend inzicht lijkt mij in dit geval meer dat je niet iemand zonder enige vorm van ervaring op technisch vlak zomaar eindverantwoordelijke moet maken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 17, 2024, 13:18:15
Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 12:53:15
Heeft iemand ook een lijstje technisch managers/td's van de afgelopen jaren? Volgens mij alleen vd Vegt en Booy?

Met beide gedegradeerd en beide zijn ook weer verdwenen in de anonimiteit van assistent. vd Vegt was natuurlijk een dramatische keuze, zag iedereen aankomen (net als Ultee) en met Booy zijn we te lang doorgegaan. Zonder Henk wist Booy ook niet meer wat hij moest binnenhalen voor spelers.

Daarom eerst maar eens zien wat de nieuwe tm in huis heeft voor deze keuze van het bestuur op te hemelen. In elk geval heeft hij wel een goed verhaal over de as en ervaring.

Vd Vegt, Booy en Reijnen? Enkel Booy heeft het nog naar behoren gedaan. Helaas niet tot aan het einde.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Geelblauwstiens op april 17, 2024, 13:25:17
Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.
Vaak?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Westerpark op april 17, 2024, 13:50:06
Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.

Een kort contract zou pas gek zijn als we een serieuze afkoopsom betalen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op april 17, 2024, 14:08:20
4 jaar is heel normaal voor een TM/TD. Het is toch ook de bedoeling dat je een aantal jaren bij een club blijft in die functie?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 17, 2024, 14:20:51
Ik vind het ook niet raar dat iemand van 36 niet direct in de directie komt maar vooral uitvoerend is. Verwacht wel dat vd Belt vertrekt en er iemand met een voetbal achtergrond in de directie bijkomt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op april 17, 2024, 14:41:38
Citaat van: Lore op april 17, 2024, 12:59:05
Onze directie is toch een baken van rust en stabiliteit!

Die uitgezonderd inderdaad.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 17, 2024, 15:26:13
Citaat van: Lore op april 17, 2024, 12:59:05
Onze directie is toch een baken van rust en stabiliteit!
TE  ze hebben het de laatste jaren laten gebeuren. Ze zagen er naar en deden niks.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 17, 2024, 15:30:05
Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 12:53:15
Heeft iemand ook een lijstje technisch managers/td's van de afgelopen jaren? Volgens mij alleen vd Vegt en Booy?

Met beide gedegradeerd en beide zijn ook weer verdwenen in de anonimiteit van assistent. vd Vegt was natuurlijk een dramatische keuze, zag iedereen aankomen (net als Ultee) en met Booy zijn we te lang doorgegaan. Zonder Henk wist Booy ook niet meer wat hij moest binnenhalen voor spelers.

Daarom eerst maar eens zien wat de nieuwe tm in huis heeft voor deze keuze van het bestuur op te hemelen. In elk geval heeft hij wel een goed verhaal over de as en ervaring.
dat van de Vegt nog nooit is gearresteerd. Die tijd hier stinkt enorm, Ogbeche naar Willem 2 en wij degraderen. Dat klopt van geen kant. ( niemand wist van ogbeche zijn contract)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op april 17, 2024, 16:28:44
Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.

juist goed denk ik bouwen aan de komende jaren
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op april 17, 2024, 17:28:58
Goede indruk, maar eerst zien dan geloven.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sjaak op april 17, 2024, 20:21:37
Ken een goeie start makuh. Romario maar kope, die skient weer te willle foeballuh
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op april 18, 2024, 08:31:38
Lambooij zijn oude baas vond dat hij echt niet kon vertrekken, want hij zou essentieel voor de organisatie zijn. Vervolgens vertrekt hij binnen weken na de arbitragezaak zelf naar Groningen:

https://www.nu.nl/voetbal/6309451/directeur-van-mosselveld-verlaat-rkc-voor-zware-klus-bij-fc-groningen.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op april 18, 2024, 08:32:35
Citaat van: sunderland op april 17, 2024, 15:30:05
dat van de Vegt nog nooit is gearresteerd. Die tijd hier stinkt enorm, Ogbeche naar Willem 2 en wij degraderen. Dat klopt van geen kant. ( niemand wist van ogbeche zijn contract)

Ogbeche heeft zelf ook een zaakwaarnemer toch?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 18, 2024, 08:34:45
Citaat van: Lore op april 18, 2024, 08:31:38
Lambooij zijn oude baas vond dat hij echt niet kon vertrekken, want hij zou essentieel voor de organisatie zijn. Vervolgens vertrekt hij binnen weken na de arbitragezaak zelf naar Groningen:

https://www.nu.nl/voetbal/6309451/directeur-van-mosselveld-verlaat-rkc-voor-zware-klus-bij-fc-groningen.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Vervelend mannetje, vond in het corona seizoen het volledig terecht dat RKC erin bleef en wij niet promoveerden. Dan heb je er echt heel erg weinig van begrepen hoor.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op april 18, 2024, 09:11:00
Citaat van: Lore op april 18, 2024, 08:31:38
Lambooij zijn oude baas vond dat hij echt niet kon vertrekken, want hij zou essentieel voor de organisatie zijn. Vervolgens vertrekt hij binnen weken na de arbitragezaak zelf naar Groningen:

https://www.nu.nl/voetbal/6309451/directeur-van-mosselveld-verlaat-rkc-voor-zware-klus-bij-fc-groningen.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Is gewoon een spel toch? Vanuit zijn toenmalige functie als directeur is het heel slim om dat te zeggen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 18, 2024, 09:20:35
Citaat van: janou op april 18, 2024, 09:11:00
Is gewoon een spel toch? Vanuit zijn toenmalige functie als directeur is het heel slim om dat te zeggen.
klopt. Ze hebben RKC maar wel mooi even met de verkeerde trainer opgescheept
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op april 18, 2024, 09:43:35
Citaat van: janou op april 18, 2024, 09:11:00
Is gewoon een spel toch? Vanuit zijn toenmalige functie als directeur is het heel slim om dat te zeggen.

Zeker is dat een spelletje. Maar je staat toch ook ergens voor als directeur?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 18, 2024, 09:47:05
Citaat van: sunderland op april 18, 2024, 09:20:35
klopt. Ze hebben RKC maar wel mooi even met de verkeerde trainer opgescheept
ja dat is me er eentje  8P
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:06:04
Nou Henk kom maar weer op met jouw babbeltjes??.heb je weer geknuffeld  :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op april 20, 2024, 22:07:31
Citaat van: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:06:04
Nou Henk kom maar weer op met jouw babbeltjes??.heb je weer geknuffeld  :_schater

Dat je geen fan bent van Henk weten we nu wel, maar met beetje meer respect over hem praten met alles wat hij hier gepresteerd heeft zou wel op zijn plaats zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 20, 2024, 22:11:20
Citaat van: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:06:04
Nou Henk kom maar weer op met jouw babbeltjes??.heb je weer geknuffeld  :_schater

Verkeerde topic.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op april 20, 2024, 22:24:11
Citaat van: Bernardo op april 20, 2024, 22:07:31
Dat je geen fan bent van Henk weten we nu wel, maar met beetje meer respect over hem praten met alles wat hij hier gepresteerd heeft zou wel op zijn plaats zijn.

Laat gaan.

Te dom om te poepen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:24:58
Citaat van: Bernardo op april 20, 2024, 22:07:31
Dat je geen fan bent van Henk weten we nu wel, maar met beetje meer respect over hem praten met alles wat hij hier gepresteerd heeft zou wel op zijn plaats zijn.
oke bedankt voor de info  :y
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:25:22
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 20, 2024, 22:11:20
Verkeerde topic.
sorry Holwerd
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:25:44
Citaat van: Poetser op april 20, 2024, 22:24:11
Laat gaan.

Te dom om te poepen.
klopt heb het net gedaan? :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 21, 2024, 12:16:03
Weg met Tol , van de Meer , Bergsma, Sylla, van Mullem, Uldrikus, Balk en van Osch.
Van Kaam geef ik nog het voordeel van de twijfel maar dan als linker middenveld zonder aanvoerdersband.
Nieuwe keeper, nieuw centraal duo en een nieuwe linksback.
Midden een goede 6 halen ( misschien wel het belangrijkste met een goede spits) een rechter middenvelder. Een 10 zou wenselijk zijn.
Voorin 2 buiten spelers met individuele kwaliteiten en scorend vermogen en nieuwe spits.
Daaromheen een Narthy, van de veen , kooistra, mercera.
De As moet ervaren zijn en de rest moet strijden voor een plek dan komen ook de jonkies in de basis als ze beter zijn. En Smit tja. Soms het je eens een seizoen waarin je veel scoort maar snel verkopen. Hij werkt wel altijd heel hard
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op april 21, 2024, 12:29:56
Afscheid nemen van de gehele selectie, Ottessen / Cachili / Narty voordeel van de twijfel, rest allemaal contract ontbinden.
Begin a.u.b. met een goede stabiele keeper en 2 goede cv's en een compleet nieuwe voorhoede.

Ik hoop echt dat ze afscheid nemen van dit gehele zooitje.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op april 21, 2024, 14:27:51
Citaat van: sunderland op april 21, 2024, 12:16:03
Weg met Tol , van de Meer , Bergsma, Sylla, van Mullem, Uldrikus, Balk en van Osch.
Van Kaam geef ik nog het voordeel van de twijfel maar dan als linker middenveld zonder aanvoerdersband.
Nieuwe keeper, nieuw centraal duo en een nieuwe linksback.
Midden een goede 6 halen ( misschien wel het belangrijkste met een goede spits) een rechter middenvelder. Een 10 zou wenselijk zijn.
Voorin 2 buiten spelers met individuele kwaliteiten en scorend vermogen en nieuwe spits.
Daaromheen een Narthy, van de veen , kooistra, mercera.
De As moet ervaren zijn en de rest moet strijden voor een plek dan komen ook de jonkies in de basis als ze beter zijn. En Smit tja. Soms het je eens een seizoen waarin je veel scoort maar snel verkopen. Hij werkt wel altijd heel hard
Xandro Schenk, Damon Mirani, Thierry Lutonda, Alex Plat, Nicky Souren, Lennerd Daneels, Ricuenio Kewal, Sven Blummel, Jeredy Hilterman hest ervaring maar geen bejaarde spelers.. Robertha heeft ook nog geen club zag ik..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: NRG op april 21, 2024, 19:57:34
Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk draait toch allemaal om geld en beschikbaar budget. Je kan nog zo?n goede TM of TD zijn, of geef het beestje maar een naam. Je kan nog zo?n goed netwerk hebben. Zonder budget ben je nergens. Spelers komen echt niet naar Leeuwarden voor het mooie nieuwe stadion of de geweldige supporters of omdat Henk zo?n leuke, innemende persoonlijkheid is. Spelers komen alleen naar Leeuwarden als daar een goede financi?le beloning tegenover staat.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op april 21, 2024, 20:06:13
Citaat van: NRG op april 21, 2024, 19:57:34
Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk draait toch allemaal om geld en beschikbaar budget. Je kan nog zo?n goede TM of TD zijn, of geef het beestje maar een naam. Je kan nog zo?n goed netwerk hebben. Zonder budget ben je nergens. Spelers komen echt niet naar Leeuwarden voor het mooie nieuwe stadion of de geweldige supporters of omdat Henk zo?n leuke, innemende persoonlijkheid is. Spelers komen alleen naar Leeuwarden als daar een goede financi?le beloning tegenover staat.
Het is een combinatie, een goed netwerk/visie, het stadion, HENK, supporters en de centen ?n we zijn van het kunstgras af...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 21, 2024, 20:09:22
Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 14:27:51
Xandro Schenk, Damon Mirani, Thierry Lutonda, Alex Plat, Nicky Souren, Lennerd Daneels, Ricuenio Kewal, Sven Blummel, Jeredy Hilterman hest ervaring maar geen bejaarde spelers.. Robertha heeft ook nog geen club zag ik..

Robertha zou ik wel toejuichen, vond ik destijds wel een goede aanvaller voor zijn leeftijd bij ons. Hilterman lijkt me echt onhaalbaar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: NRG op april 21, 2024, 20:11:13
Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 20:06:13
Het is een combinatie, een goed netwerk/visie, het stadion, HENK, supporters en de centen ?n we zijn van het kunstgras af...


Mooi dat je er zo over denkt. Beetje na?ef ben ik bang. Geld staat op 1.  Visie, een nieuw stadion, supporters en Henk hobbelen daar een heel eind achteraan. Vergeet niet dat Leeuwarden voor de rest van Nederland een uithoek is. Goede spelers die ons echt vooruit helpen lok je alleen maar als daar een goede financi?le beloning tegenover staat.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op april 21, 2024, 20:12:27
Citaat van: papier op april 21, 2024, 20:09:22
Robertha zou ik wel toejuichen, vond ik destijds wel een goede aanvaller voor zijn leeftijd bij ons. Hilterman lijkt me echt onhaalbaar.
Hij wordt bij Willem2 niet verlengd en een goalemaker mag wat kosten lijkt me..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 21, 2024, 20:13:06
Citaat van: NRG op april 21, 2024, 19:57:34
Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk draait toch allemaal om geld en beschikbaar budget. Je kan nog zo?n goede TM of TD zijn, of geef het beestje maar een naam. Je kan nog zo?n goed netwerk hebben. Zonder budget ben je nergens. Spelers komen echt niet naar Leeuwarden voor het mooie nieuwe stadion of de geweldige supporters of omdat Henk zo?n leuke, innemende persoonlijkheid is. Spelers komen alleen naar Leeuwarden als daar een goede financi?le beloning tegenover staat.

Binnen de beperkingen kun je wel een selectie samenstellen die past bij een opstelling. Waarin verschillende types zitten en waarbij je voor iedere positie een speler hebt en het liefst twee. En waarbij deze spelers ook qua mentaliteit elkaar aanvullen. Op al die punten is het nagelaten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 21, 2024, 20:14:31
Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 20:12:27
Hij wordt bij Willem2 niet verlengd en een goalemaker mag wat kosten lijkt me..

Oh, dat had ik niet verwacht. Dan wel interessant ja.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op april 21, 2024, 20:23:42
Citaat van: NRG op april 21, 2024, 20:11:13

Mooi dat je er zo over denkt. Beetje na?ef ben ik bang. Geld staat op 1.  Visie, een nieuw stadion, supporters en Henk hobbelen daar een heel eind achteraan. Vergeet niet dat Leeuwarden voor de rest van Nederland een uithoek is. Goede spelers die ons echt vooruit helpen lok je alleen maar als daar een goede financi?le beloning tegenover staat.
Had ik al gezegd dat de opsomming in willekeurige volgorde was/is :koffie Maar wat ik zei, het hele verhaal moet kloppen... Wat betreft de uithoek LWD, daar hebben Emmen, Groningen en mindere mate AZ ook geen last van als ze spelers nodig zijn, maar er zullen vast spelers zijn die niet uit hun Randstedelijke bubbel willen vertrekken en dan moeten de lijstjes kloppen en is de volgende van het lijstje aan de beurt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: NRG op april 21, 2024, 20:36:33
Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 20:23:42
Had ik al gezegd dat de opsomming in willekeurige volgorde was/is :koffie Maar wat ik zei, het hele verhaal moet kloppen... Wat betreft de uithoek LWD, daar hebben Emmen, Groningen en mindere mate AZ ook geen last van als ze spelers nodig zijn, maar er zullen vast spelers zijn die niet uit hun Randstedelijke bubbel willen vertrekken en dan moeten de lijstjes kloppen en is de volgende van het lijstje aan de beurt.

AZ, Groningen en Emmen hebben daar minder last van omdat ze meer betalen?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 21, 2024, 20:57:00
Allemaal mooi die namen eerst maar eens zien wat de heren uit de hoge hoed toveren?.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op april 21, 2024, 21:07:58
Citaat van: NRG op april 21, 2024, 20:36:33
AZ, Groningen en Emmen hebben daar minder last van omdat ze meer betalen?
In Emmen is die tijd voorbij, maar je hebt gelijk met AZ en Groningen betalen veel meer, maar vissen uit een andere vijver en betalen sowieso meer. Maar LWD was nooit het echte struikelpunt er waren in de Booy periode een paar spelers die niet naar LWD wilde komen maar die zijn op 2 handen te tellen. Het grootste probleem was het kunstgras en de centen en dit behoord tot het verleden. Wat ik begreep is er naast de 2,9 miljoen  spelers begroting ook nog een 500K van de KNVB-beker beschikbaar, kom je dus op 3,4 miljoen wat beschikbaar is voor speler salarissen, hier kan je i.m.o. een goed KKD selectie voor neerzetten...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op april 21, 2024, 21:08:57
Citaat van: Noordcambuur op april 21, 2024, 20:57:00
Allemaal mooi die namen eerst maar eens zien wat de heren uit de hoge hoed toveren?.
Eensch, maar neemt niet weg dat het prima spelers zijn voor in de KKD...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op april 21, 2024, 22:47:38
Citaat van: DayDreamer op april 21, 2024, 12:29:56
Afscheid nemen van de gehele selectie, Ottessen / Cachili / Narty voordeel van de twijfel, rest allemaal contract ontbinden.
Begin a.u.b. met een goede stabiele keeper en 2 goede cv's en een compleet nieuwe voorhoede.

Ik hoop echt dat ze afscheid nemen van dit gehele zooitje.

contract ontbinden ken allemaak niet zo maar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 22, 2024, 07:15:21
Begin met de zaakwaarnemers van die spelers duidelijk te maken dat ze niet veel meer gaan spelen. En een aantal wil zelf ook weg na 2 slechte seizoenen. Ik verwacht niet dat we ze allemaal kwijtraken, maar vKaam , vdWater en Uldrikis ruimt al mooi op in de as.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op april 22, 2024, 09:52:57
Dure spelers die niet meer voldoen (Met nog 1 contractjaar) transfervrij laten vertrekken.
1 jaar besparen op een salaris brengt meer op dan een transferbedrag.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 22, 2024, 10:09:20
Citaat van: PePe op april 22, 2024, 09:52:57
Dure spelers die niet meer voldoen (Met nog 1 contractjaar) transfervrij laten vertrekken.
1 jaar besparen op een salaris brengt meer op dan een transferbedrag.

Dat zou ik ook zeggen, hopelijk valt de blessure van Bergsma mee en kun je dus van hem af in goed overleg.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 22, 2024, 10:18:53
Hij wilde zelf weg.
Overigens vind ik Bergsma nog niet het grootste probleem, die past wel in de speelwijze van Henk. Balk durf ik ook nog wel aan als we er nog 2/3 vleugelspelers bijhalen.

Zo zullen we het over de namen die weg moeten allemaal net even anders denken, maar dat er grote schoonmaak moet komen is iedereen het wel over eens.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 22, 2024, 11:24:27
Citaat van: papier op april 22, 2024, 10:09:20
Dat zou ik ook zeggen, hopelijk valt de blessure van Bergsma mee en kun je dus van hem af in goed overleg.
nou Bergsma gaat echt niet vertrekken dat hij nog niet hersteld is hoor.
Die denkt gewoon laat me maar voor 100% uitbetalen voor dat ik weer wedstrijd fit ben.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 22, 2024, 12:02:18
Citaat van: Bankzitter op april 22, 2024, 10:18:53
Hij wilde zelf weg.
Overigens vind ik Bergsma nog niet het grootste probleem, die past wel in de speelwijze van Henk. Balk durf ik ook nog wel aan als we er nog 2/3 vleugelspelers bijhalen.

Zo zullen we het over de namen die weg moeten allemaal net even anders denken, maar dat er grote schoonmaak moet komen is iedereen het wel over eens.
Bankzitter denk je nou echt dat Balk vertrek nooit.
Wees blij dat we een buitenspeler hebben.
Buitenspelers zijn schaars.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 22, 2024, 12:13:03
Die blijft wel,. die past in het systeem. maar Balk wordt ook veel genoemd als een van de spelers die weg moet (oa door Sandor)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 22, 2024, 12:17:00
Citaat van: Noordcambuur op april 22, 2024, 11:24:27
nou Bergsma gaat echt niet vertrekken dat hij nog niet hersteld is hoor.
Die denkt gewoon laat me maar voor 100% uitbetalen voor dat ik weer wedstrijd fit ben.

Nee dat vrees ik ook. Overigens denk ik dat hij, Breij en Van Kaam wel van waarde kunnen zijn voor ons. Maar zij geven niet de waarde waarvoor ze worden betaald. Balk in mijn ogen wel, die moet je er echt bijhouden. Een statistiek is echt dramatisch slecht en daar moet hij wat aan doen, maar dan is hij helemaal van waarde voor ons. En als ik het hier mag geloven zijn de kosten voor hem niet zo hoog als voor die andere gasten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 22, 2024, 12:29:25
Citaat van: Bankzitter op april 22, 2024, 12:13:03
Die blijft wel,. die past in het systeem. maar Balk wordt ook veel genoemd als een van de spelers die weg moet (oa door Sandor)
Balk is voor Cambuur een goede buitenspeler 31 wedstrijden 8 doelpunten en 6 assist.
En Sandor kan wel meer zeggen maar heeft hij ook een lijstje met buitenspelers die betaalbaar zijn voor Cambuur.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 22, 2024, 12:30:21
Citaat van: papier op april 22, 2024, 12:17:00
Nee dat vrees ik ook. Overigens denk ik dat hij, Breij en Van Kaam wel van waarde kunnen zijn voor ons. Maar zij geven niet de waarde waarvoor ze worden betaald. Balk in mijn ogen wel, die moet je er echt bijhouden. Een statistiek is echt dramatisch slecht en daar moet hij wat aan doen, maar dan is hij helemaal van waarde voor ons. En als ik het hier mag geloven zijn de kosten voor hem niet zo hoog als voor die andere gasten.
zo zit het papier :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op april 22, 2024, 12:40:50
Citaat van: PePe op april 22, 2024, 09:52:57
Dure spelers die niet meer voldoen (Met nog 1 contractjaar) transfervrij laten vertrekken.
1 jaar besparen op een salaris brengt meer op dan een transferbedrag.
Welk voordeel haalt een speler en zaakwaarnemer hier uit, zo'n speler gaat niet zomaar dat dikke salaris opgeven...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 22, 2024, 12:42:28
Citaat van: Noordcambuur op april 22, 2024, 12:29:25
Balk is voor Cambuur een goede buitenspeler 31 wedstrijden 8 doelpunten en 6 assist.
En Sandor kan wel meer zeggen maar heeft hij ook een lijstje met buitenspelers die betaalbaar zijn voor Cambuur.
en geblesseerd en minimaal 10 weds geschorst. Kun je nagaan wat ie anders had betekend? Vind het een zakkenwasser. Iedereen praat over van de water dat het zo,n slecht figuur is en deze dan?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 22, 2024, 13:01:48
Citaat van: sunderland op april 22, 2024, 12:42:28
en geblesseerd en minimaal 10 weds geschorst. Kun je nagaan wat ie anders had betekend? Vind het een zakkenwasser. Iedereen praat over van de water dat het zo,n slecht figuur is en deze dan?
nou Balk voetbalt nog voor zijn geld die van der Water heeft nog geen pepernoot geraakt en ook nog dat het de duurste speler in de laatste jaren is geweest.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 22, 2024, 13:22:52
Citaat van: Bankzitter op april 22, 2024, 10:18:53
Overigens vind ik Bergsma nog niet het grootste probleem, die past wel in de speelwijze van Henk.

Inderdaad. Zijn eerste wedstrijden hier waren ook heel goed (onder Henk; Eredivisie)
Ik denk dat hij bijvoorbeeld prima in de verdediging Droste - Leeuwin Bergsma - VdLaan - Bijker had gepast.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 22, 2024, 13:26:01
Citaat van: Noordcambuur op april 22, 2024, 13:01:48
nou Balk voetbalt nog voor zijn geld die van der Water heeft nog geen pepernoot geraakt en ook nog dat het de duurste speler in de laatste jaren is geweest.

1 pepernoot; tegen PSV.
Ik had gehoopt dat Henk hem aan het voetballen zou krijgen. Dan hadden we in ieder geval 2 buitens gehad.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op april 22, 2024, 18:53:07
Ik hoop dat ze weer met klassieke buitenspelers gaan spelen, en dus ook een serieuze poging gaan wagen om die binnen te halen, linkspoot op links, rechtspoot op rechts.
Henk zijn succesvolle jaren waren met klassieke buitenspelers. Stop a.u.b. met spitsen op de buiten te zetten, en jongens die continue naar binnen komen. ( Balk )
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op april 22, 2024, 19:13:50
Wat zou het lekker zijn als je zo?n speler als Van Nieff erbij kan krijgen. Power erbij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 22, 2024, 20:59:01
Citaat van: DayDreamer op april 22, 2024, 18:53:07
Ik hoop dat ze weer met klassieke buitenspelers gaan spelen, en dus ook een serieuze poging gaan wagen om die binnen te halen, linkspoot op links, rechtspoot op rechts.
Henk zijn succesvolle jaren waren met klassieke buitenspelers. Stop a.u.b. met spitsen op de buiten te zetten, en jongens die continue naar binnen komen. ( Balk )

Balk gaat nog best wat buitenom
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op april 23, 2024, 08:03:48
Ik wil Balk wel eens zien in een voorhoede van enig niveau. Voordeel van de twijfel.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 26, 2024, 16:26:05
Nou Lars ben je al bezig om spelers naar Leeuwarden te halen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op april 30, 2024, 20:19:07
Ik vien dat Lambooij ons elke dag even mut bij prate war hij dagelijks met bezig is.
Dan hef je oek gin last van nep nijs.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 30, 2024, 21:09:19
Citaat van: PePe op april 30, 2024, 20:19:07
Ik vien dat Lambooij ons elke dag even mut bij prate war hij dagelijks met bezig is.
Dan hef je oek gin last van nep nijs.
is dat de broer van Sven Nijs?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: poelie-lwd op april 30, 2024, 21:21:14
Citaat van: michello op april 22, 2024, 19:13:50
Wat zou het lekker zijn als je zo?n speler als Van Nieff erbij kan krijgen. Power erbij.

Die word inmiddels ook al een jaar of 10 genoemd als aanwinst.  :proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 30, 2024, 21:24:53
Citaat van: poelie-lwd op april 30, 2024, 21:21:14
Die word inmiddels ook al een jaar of 10 genoemd als aanwinst.  :proost

Er komt een moment dat hij een half jaar geen club heeft en niet fit is. DAN TOESLAAN
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op mei 03, 2024, 22:55:14
Misschien wil Erik Schouten zijn carri?re wel bij Cambuur afsluiten? Is transfervrij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op mei 04, 2024, 09:11:28
Citaat van: PePe op mei 03, 2024, 22:55:14
Misschien wil Erik Schouten zijn carri?re wel bij Cambuur afsluiten? Is transfervrij.
dacht dat ie een contract voor 3 jaar had daar.  Bij Willem 2 zijn de salarissen fors hoger dan hier. Zou hem idd graag terug zien, bij ons was ie ook wel vaak geblesseerd maar in Tilburg heel weinig.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 04, 2024, 09:15:28
Citaat van: sunderland op mei 04, 2024, 09:11:28
dacht dat ie een contract voor 3 jaar had daar.  Bij Willem 2 zijn de salarissen fors hoger dan hier. Zou hem idd graag terug zien, bij ons was ie ook wel vaak geblesseerd maar in Tilburg heel weinig.
kunstgras?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op mei 04, 2024, 09:24:38
Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2024, 09:15:28
kunstgras?

?????
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op mei 04, 2024, 10:41:11
Citaat van: sunderland op mei 04, 2024, 09:11:28
dacht dat ie een contract voor 3 jaar had daar.  Bij Willem 2 zijn de salarissen fors hoger dan hier. Zou hem idd graag terug zien, bij ons was ie ook wel vaak geblesseerd maar in Tilburg heel weinig.

Wil ivm leeftijd misschien een stapje terug doen? Naar de kkd?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op mei 04, 2024, 10:53:25
Citaat van: PePe op mei 04, 2024, 10:41:11
Wil ivm leeftijd misschien een stapje terug doen? Naar de kkd?
Als je met je club kampioen word en naar eredivisie gaat blijf je toch gewoon?
Daar doe je het toch voor??
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 04, 2024, 13:03:20
Citaat van: papier op mei 04, 2024, 09:24:38
?????
Willem 2 heeft echtgras en wij kunstgrasveld ?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 04, 2024, 13:04:12
Tuurlijk komt Schouten niet terug lekker genieten van de promotie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op mei 04, 2024, 13:53:24
Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2024, 13:03:20
Willem 2 heeft echtgras en wij kunstgrasveld ?

Oh ja, klopt je hebt gelijk. Ik zat even te denken dat dat een reden was om niet naar Cambuur te komen want dan hebben we natuurlijk wel echt gras. Maar het ging natuurlijk om de vergelijking met zijn seizoenen hier.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 04, 2024, 17:55:52
Citaat van: papier op mei 04, 2024, 13:53:24
Oh ja, klopt je hebt gelijk. Ik zat even te denken dat dat een reden was om niet naar Cambuur te komen want dan hebben we natuurlijk wel echt gras. Maar het ging natuurlijk om de vergelijking met zijn seizoenen hier.
:thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op mei 05, 2024, 16:37:50
Haal Maulun maar terug
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op mei 05, 2024, 18:30:16
Citaat van: Inferno-058 op mei 05, 2024, 16:37:50
Haal Maulun maar terug

nee man altijd geblesseerd
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op mei 05, 2024, 21:04:57
Citaat van: denistel op mei 05, 2024, 18:30:16
nee man altijd geblesseerd

Hoeft van mij ook niet terug te komen. Maar altijd geblesseerd? Alleen laatste seizoen, daarvoor bijna altijd fit volgens mij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op mei 05, 2024, 21:27:56
Citaat van: Galdiano op mei 05, 2024, 21:04:57
Hoeft van mij ook niet terug te komen. Maar altijd geblesseerd? Alleen laatste seizoen, daarvoor bijna altijd fit volgens mij.

en bij volendam dan??
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 05, 2024, 21:37:11
Citaat van: denistel op mei 05, 2024, 21:27:56
en bij volendam dan??
is ook een tijdje niet fit geweest.
We moeten fitte spelers aantrekken en niet van die half gebakken spelers  :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2024, 13:23:33
Ben benieuwd hoe snel de eerste speler wordt gepresenteerd en hoe snel de selectie rond is..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: justremco op mei 12, 2024, 13:26:52
Citaat van: Grijskijkert op mei 12, 2024, 13:23:33
Ben benieuwd hoe snel de eerste speler wordt gepresenteerd en hoe snel de selectie rond is..

Dat eerste kan vrij snel zijn denk ik aangezien ze druk bezig zijn. De afgelopen week/weken stond in het teken van afscheid en nu kunnen ze door. De selectie rond dat zal wel pas in augustus zijn
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2024, 13:31:19
Citaat van: justremco op mei 12, 2024, 13:26:52
Dat eerste kan vrij snel zijn denk ik aangezien ze druk bezig zijn. De afgelopen week/weken stond in het teken van afscheid en nu kunnen ze door. De selectie rond dat zal wel pas in augustus zijn
Met het oog op het nieuwe stadion en de seizoenkaarten verkoop verwacht ik ook daadkracht om zo het vertrouwen van de teleurgestelde achterban terug te winnen en Lambooij zal zich willen bewijzen....
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op mei 12, 2024, 13:42:10
Citaat van: justremco op mei 12, 2024, 13:26:52
Dat eerste kan vrij snel zijn denk ik aangezien ze druk bezig zijn. De afgelopen week/weken stond in het teken van afscheid en nu kunnen ze door. De selectie rond dat zal wel pas in augustus zijn
omdat er zoveel nieuwen komen moet er wel al een geraamte staan bij de eerste training. Ze moeten leren van Eagles. De toppers die je gaat huren zullen op het allerlaatste moment komen. Hoop dat er snel een keeper en een spits bekend worden
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op mei 12, 2024, 13:44:15
Citaat van: Grijskijkert op mei 12, 2024, 13:31:19
Met het oog op het nieuwe stadion en de seizoenkaarten verkoop verwacht ik ook daadkracht om zo het vertrouwen van de teleurgestelde achterban terug te winnen en Lambooij zal zich willen bewijzen....
alle vertrouwen in hem maar hij is ook zeer afhankelijk van het budget. Hoop dat Kooi in eerste instantie wat wil helpen. Dan is het een stuk makkelijker
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: justremco op mei 12, 2024, 16:02:11
Citaat van: sunderland op mei 12, 2024, 13:42:10
omdat er zoveel nieuwen komen moet er wel al een geraamte staan bij de eerste training. Ze moeten leren van Eagles. De toppers die je gaat huren zullen op het allerlaatste moment komen. Hoop dat er snel een keeper en een spits bekend worden

Er staat al een geraamte want we hebben 20 man onder contract :insane
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op mei 12, 2024, 16:38:52
Dat is meer een karkas  8P

Ik sluit overigens niet uit dat Kooij (en wie weet vd Brink) nog wat kunnen betekenen en goed voorbeeld doet vaak volgen bij geldschieters.
Al is het maar dat je niet eerst van een speler af moet voor je een nieuw haalt omdat zij het risico afdekken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op mei 12, 2024, 17:22:59
Citaat van: justremco op mei 12, 2024, 16:02:11


Er staat al een geraamte want we hebben 20 man onder contract :insane
dat is een waardeloos geraamte. Een man of 3 in de as moet gewoon. En dan liefst een keeper een laatste man en een 6 of een spits. Dat moet je sowieso goed voorelkaar hebben want anders ist plek 10
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2024, 18:10:41
Citaat van: justremco op mei 12, 2024, 16:02:11


Er staat al een geraamte want we hebben 20 man onder contract :insane
En er vertrekken sowieso 10(en waarschijnlijk meer), dus kenne er oek 10 nieuwen komme :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op mei 12, 2024, 22:47:36
MVV is in ieder geval uitgevoetbald  :proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op mei 13, 2024, 07:44:55
Ze mutte maar wat meer in Scandinavie shoppen. Bevalt tot nu toe wel. Wellicht dat dat het aantal missers van de scouting wat kan beperken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op mei 13, 2024, 10:42:43
Missers zorgen voor een lage de stand op de ranglijst.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2024, 10:55:04
Citaat van: De Gast op mei 13, 2024, 07:44:55
Ze mutte maar wat meer in Scandinavie shoppen. Bevalt tot nu toe wel. Wellicht dat dat het aantal missers van de scouting wat kan beperken.
daar heb je een punt nog een paar van Noren  :thumbsup
Die gasten hebben nog eens een mentaliteit en kunnen ook nog knap voetballen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: poelie-lwd op mei 13, 2024, 12:18:01
Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2024, 10:55:04
daar heb je een punt nog een paar van Noren  :thumbsup
Die gasten hebben nog eens een mentaliteit en kunnen ook nog knap voetballen.

Dat soort spelers komen echt niet naar Cambuur. Of ben je ook al een fanboy van Noortje Dartel?  :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2024, 13:00:32
Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2024, 12:18:01
Dat soort spelers komen echt niet naar Cambuur. Of ben je ook al een fanboy van Noortje Dartel?  :_schater
nou nergens om dit is wel een van de beste aankoop van de afgelopen tijd.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op augustus 23, 2024, 21:34:58
top 2, luchtfietser
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 21:39:38
Nog 10 dagen. Gas Gevuh! |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 23, 2024, 21:59:19
Hebben we nog kassabonnen voor een aantal nieuwe spelers  :y
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 22:02:48
Vorig seizoen al gezegd dat imo het probleem vooral voorin lag, ondanks regelmatig scoren, maar dat is nu nog duidelijker geworden.
Ik vond een post van vorig seizoen over de eerste 10 goals:
3 pingels
1 vrije trap
afstandsschoten na blunders van verdediger + nog 1 blunder van verdediger.
2 corners

Normale uitgespeelde aanvallen zien we al lange tijd nauwelijks. Balk; Smit; (toen Uldrikis), De Jong... Het is het allemaal niet op de aanvallende posities.
Nu vallen de "gelukjes" ook nog eens weg en dan is het helemaal klaar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 23, 2024, 22:08:23
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 21:39:38
Nog 10 dagen. Gas Gevuh! |:)
die zijn snel om hoor er moet volgende week wat gebeuren.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op augustus 23, 2024, 22:11:04
De top aankopen werden in de rust gewisseld.  (Niet verwacht)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:11:11
Man krijgt het voor elkaar om misschien wel een nog slechtere selectie dan afgelopen seizoen bij ??n te rapen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 22:13:36
Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:11:11
Man krijgt het voor elkaar om misschien wel een nog slechtere selectie dan afgelopen seizoen bij ??n te rapen

Vorig jaar na 3 wedstrijden 6 goals tegen, dus achterin is hij goed begonnen met nieuwelingen ;)

Maar voorin moet nog wat gebeuren!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:35:07
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 22:13:36
Vorig jaar na 3 wedstrijden 6 goals tegen, dus achterin is hij goed begonnen met nieuwelingen ;)

Maar voorin moet nog wat gebeuren!
Zeg je goed. Middenveld en met name de aanval is er niet op vooruit gegaan!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 23, 2024, 23:51:52
Heeft al aangegeven dat we in principe zijn uitgewinkeld. Maar zal dat toch weer moeten herzien. En flink ook.

Lastige is dat hij toch ook weer zit opgescheept met het prutswerk van z?n voorgangers.

Je wordt er toch droevig van.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 23, 2024, 23:59:32
Wat ik niet goed snap bij Lambooij (en ook bij Reijnen) is dat je nog zoveel jonge spelers haalt , terwijl je ook al veel vanuit J Cambuur laat doorstromen. Talent ontwikkelt zich alleen als de selectie qua leeftijdsopbouw in balans is. Haal er eens eentje tussen de 25-30 bij ipv een jonge keeper, 2 jonge CV's een jonge middenvelder een een linksbuiten van 19... Het zijn goede spelers, maar zoveel jonge gasten dat is te veel van het goede.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 24, 2024, 01:06:05
De verlosser  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: CambuurAmersfoort op augustus 24, 2024, 07:52:27
Onzin om Lambooij voorlopig af te vallen. Heeft met Jansen en Casas de achterhoede veel stabieler gemaakt.
Met Keiftenbeld en de Leeuw heeft hij 2 gearriveerde mannen met voetbalslimheid gehaald die deze selectie kunnen begeleiden.
Daarnaast was iedereen hier lyrisch over Souren en is Pauwels een gokje.
Voorlopig vind ik niet dat hij slecht heeft ingekocht maar ik hoop wel dat hij in de komende week nog 2 jongens van 26-27 kan binnenhalen die de selectie in balans brengen en voorin van kwaliteit voorzien. Dan hebben we echt wel een stuk betere selectie dan vorig jaar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op augustus 24, 2024, 10:21:59
Van wat ik begreep hadden wij een spelersbegroting van 1.5/1.6 miljoen, naar een spelersbegroting van 2.6/2.7 miljoen dit seizoen, waar is dat geld aan op gegaan, op de keeper na is werkelijk niemand gehaald die beter is dan wat we hadden, en dan nu niks meer te besteden? Wat voor salarissen worden er in godsnaam betaald voor deze "nieuwe" spelers.

Als deze man nog wat wil betekenen voor Cambuur dat moet hij Balk - Smit - vd Water nog lozen voor einde van de maand, en daar nog een paar goede voor terughalen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op augustus 24, 2024, 10:25:18
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 24, 2024, 07:52:27
Onzin om Lambooij voorlopig af te vallen. Heeft met Jansen en Casas de achterhoede veel stabieler gemaakt.
Met Keiftenbeld en de Leeuw heeft hij 2 gearriveerde mannen met voetbalslimheid gehaald die deze selectie kunnen begeleiden.
Daarnaast was iedereen hier lyrisch over Souren en is Pauwels een gokje.
Voorlopig vind ik niet dat hij slecht heeft ingekocht maar ik hoop wel dat hij in de komende week nog 2 jongens van 26-27 kan binnenhalen die de selectie in balans brengen en voorin van kwaliteit voorzien. Dan hebben we echt wel een stuk betere selectie dan vorig jaar.

Casas is nog afwachtem, vond hem gisteren een stuk minder dan tegen Helmond, en Kieftenbeld en de Leeuw is nog maar afwachten wat dat gaat worden, zijn mijn inziens te oud inmiddels, dus veel te duur om in de selectie te hebben.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op augustus 24, 2024, 10:31:14
Nieuwe 10
Nieuwe spits
Tactisch wonder naast Henk


Anders wederom een seizoen als vorig jaar, met paar plekken verbetering omdat je een goede keeper hebt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op augustus 24, 2024, 10:34:55
Keeper is vooruitgang, prima aankoop. Nieling van MVV is een vooruitgang ten opzichte van Tol.

Souren voor v. Kaam vind ik nog even afwachten, al denk ik wel vooruitgang. De Leeuw leuk voor laatste 20 minuten, staat nu gewoon in de basis. Rolke, Pauwels geen directe versterkingen en je 2 beste spelers van afgelopen seizoen zijn vertrokken Breij en Uldrikis. Word veel te veel ingezet op de eigen jeugd. Gewoon allemaal heel erg matig ingekocht weer aan de bovenkant van de selectie.

Het is echt te hopen dat Smit, Bergsma, van der Water zo snel mogelijk vertrekken hopeljjk kunnen we dan nog de transfermarkt op.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2024, 10:40:45
Citaat van: Bussum op augustus 24, 2024, 10:31:14
Nieuwe 10
Nieuwe spits
Tactisch wonder naast Henk


Anders wederom een seizoen als vorig jaar, met paar plekken verbetering omdat je een goede keeper hebt.
Smit weg nieuwe spits
En 2 nieuwe buitenspelers.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op augustus 24, 2024, 17:12:21
Citaat van: Bussum op augustus 24, 2024, 10:31:14
Nieuwe 10
Nieuwe spits
Tactisch wonder naast Henk


Anders wederom een seizoen als vorig jaar, met paar plekken verbetering omdat je een goede keeper hebt.
Goede keeper vind ik een groot woord. Goal van gister stond hij er niet goed bij, hij is wel beter dan van Osch inderdaad.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 24, 2024, 17:45:38
Nou Lars bijna alweer een dag om  :O
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: fred op augustus 24, 2024, 17:53:34
Citaat van: PePe op april 16, 2024, 10:59:37
Welkom, direct maar aan de slag, er is veel werk te doen.

Lars leest duidelijk niet mee  :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 18:04:31
Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2024, 17:45:38
Nou Lars bijna alweer een dag om  :O

:_schater :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 26, 2024, 10:42:22
Nog ??n week om zichzelf te bewijzen. Het valt me tot nu toe niet mee de rookie technisch manager/directeurtjes van dit en vorig seizoen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 26, 2024, 10:51:01
Citaat van: De Gast op augustus 26, 2024, 10:42:22
Nog ??n week om zichzelf te bewijzen. Het valt me tot nu toe niet mee de rookie technisch manager/directeurtjes van dit en vorig seizoen.

Inderdaad. Als het hier bij blijft maar snel ontslaan en een volgend directeurtje zoeken, die dan natuurlijk ook maar 1 transferwindow krijgt om zich te bewijzen.
Eigenlijk moeten we dus een heel lijstje technisch directeurtjes hebben zodat we elk halfjaar kunnen wisselen, totdat er ??n is die zich w?l bewijst in 1 transferwindow  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op augustus 26, 2024, 11:12:05
Citaat van: De Gast op augustus 26, 2024, 10:42:22
Nog ??n week om zichzelf te bewijzen. Het valt me tot nu toe niet mee de rookie technisch manager/directeurtjes van dit en vorig seizoen.

Betere keeper, betere en talentvolle LCV, betere en talentvolle RCV, nieuwe VM/ aanvoerder die er wel komt, ervaren spits.. Smit goed verkocht, Smand een oplossing voor.

Best goed volgens mij en de transferwindow is nog open.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 26, 2024, 11:19:56
Maar het is kwalitatief niet goed genoeg. We staan 15e beste man.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op augustus 26, 2024, 11:20:58
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2024, 11:19:56
Maar het is kwalitatief niet goed genoeg. We staan 15e beste man.

Wij zijn drie wedstrijden onderweg, en de transferperiode is nog niet voorbij?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 26, 2024, 11:28:46
Citaat van: YellowBlue op augustus 26, 2024, 11:12:05


Betere keeper, betere en talentvolle LCV, betere en talentvolle RCV, nieuwe VM/ aanvoerder die er wel komt, ervaren spits.. Smit goed verkocht, Smand een oplossing voor.

Best goed volgens mij en de transferwindow is nog open.

Ziet er op papier aardig uit. Je kunt ook zeggen dat we per saldo n?g een jasje hebben uitgedaan met het vertrek van Breij en Uldrikis. Al bedoel ik meer met die laatste dat we een spits minder hebben.

Het bestuur kiest voor onervarenheid op deze posities. We willen daar blijkbaar aanstormend talent. We willen ook aanstormend talent in het veld. Het resultaat is dat we de slechtst presterende club zijn van dit kalenderjaar. Dan gaat er iets niet goed.

Inderdaad nog een week. Maar op dit moment klopt het elftal (weer) niet en 'time is ticking'.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op augustus 26, 2024, 11:30:19
Citaat van: YellowBlue op augustus 26, 2024, 11:12:05


Betere keeper, betere en talentvolle LCV, betere en talentvolle RCV, nieuwe VM/ aanvoerder die er wel komt, ervaren spits.. Smit goed verkocht, Smand een oplossing voor.

Best goed volgens mij en de transferwindow is nog open.

En wat denk je, het slijten van Van Osch en Van Kaam.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 11:31:44
Op dit moment hebben we een halve spits (de Leeuw)die kan hooguit een helft mee voetballen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 26, 2024, 11:37:23
Citaat van: De Gast op augustus 26, 2024, 11:28:46
Ziet er op papier aardig uit. Je kunt ook zeggen dat we per saldo n?g een jasje hebben uitgedaan met het vertrek van Breij en Uldrikis. Al bedoel ik meer met die laatste dat we een spits minder hebben.

Het bestuur kiest voor onervarenheid op deze posities. We willen daar blijkbaar aanstormend talent. We willen ook aanstormend talent in het veld. Het resultaat is dat we de slechtst presterende club zijn van dit kalenderjaar. Dan gaat er iets niet goed.

Inderdaad nog een week. Maar op dit moment klopt het elftal (weer) niet en 'time is ticking'.

Klopt als een bus
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 26, 2024, 11:38:11
Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 11:31:44
Op dit moment hebben we een halve spits (de Leeuw)die kan hooguit een helft mee voetballen.

3/4 spits, met Balk die als een 1/4 meetelt  :D
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op augustus 26, 2024, 11:38:46
Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2024, 11:19:56
Maar het is kwalitatief niet goed genoeg. We staan 15e beste man.
van de nummer 1 en 4 verloren. Dat kan toch
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 26, 2024, 11:54:14
Citaat van: zeewolde op augustus 26, 2024, 11:38:46
van de nummer 1 en 4 verloren. Dat kan toch

:_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op augustus 26, 2024, 11:57:36
Citaat van: HanBerger058 op augustus 26, 2024, 11:46:32
Top Oss ? neem jij serieus als 1e?

Even serieus als dat Cambuur 15e staat :)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op augustus 26, 2024, 11:58:28
Citaat van: HanBerger058 op augustus 26, 2024, 11:46:32
Top Oss ? neem jij serieus als 1e?
zie reactie Janou.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2024, 12:20:11
Nog 35 wedstrijden en de achterstand op de echte concurrenten is max 2 punten.
De ranglijst zegt nog helemaal niks.

Dat we ons zorgen maken komt vooral door vorig seizoen en omdat het spel nog wisselvallig en onsamenhangend is. Met een nieuwe spits en balans om het middenveld ziet het er alweer heel anders uit. De overige posities zijn voldoende ingevuld. De vleugels zijn grillig en wisselvallig maar dat zul je met andere vleugels ook houden ? beetje de aard van het beestje, vaak alles of niks met dat type spelers.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op augustus 26, 2024, 12:26:17
Onze TM nmoet met een mager budget maar zien of hij een representatieve selectie kan realiseren.
Tot nu toe doet hij wat hij moet doen en is een verademing tov van die rooie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stanley op augustus 26, 2024, 12:28:00
Iedereen dit drie keer lezen! Dit is realisme! Bankzitter verwoord het hier prima.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: okkele op augustus 26, 2024, 12:28:53
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 26, 2024, 10:51:01
Inderdaad. Als het hier bij blijft maar snel ontslaan en een volgend directeurtje zoeken, die dan natuurlijk ook maar 1 transferwindow krijgt om zich te bewijzen.
Eigenlijk moeten we dus een heel lijstje technisch directeurtjes hebben zodat we elk halfjaar kunnen wisselen, totdat er ??n is die zich w?l bewijst in 1 transferwindow  |:)
:_schater
De Leeuw ken oek wel fut.zakkenvuller op leeftijd.
Het niks laten zien in die weken dat ie hier is.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 26, 2024, 12:40:37
De Leeuw had ik standaard verwacht rond minuut 75/80 als plan b voor Milan maar is nu plots middenvelder. Gebruik je hem dan in zijn kracht  :?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stanley op augustus 26, 2024, 13:11:32
Lars maakt de opstelling niet.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 14:29:41
Lars ben je uitgeslapen gas geven  :zweep
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op augustus 26, 2024, 14:42:52
Citaat van: De Gast op augustus 26, 2024, 12:40:37
De Leeuw had ik standaard verwacht rond minuut 75/80 als plan b voor Milan maar is nu plots middenvelder. Gebruik je hem dan in zijn kracht  :?
Is Henk misschien ten einde raad? Vleugelspelers die goed renderen op de plaats met hun sterke been, op de andere kant positioneren waardoor ze gedwongen naar binnen draaien en een spits op het middenveld  Tsja dan maak je jezelf niet meer geloofwaardig omdat je ten koste van alles een bepaald systeem voorstaat. 8P
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op augustus 26, 2024, 14:44:08
Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2024, 12:20:11
Nog 35 wedstrijden en de achterstand op de echte concurrenten is max 2 punten.
De ranglijst zegt nog helemaal niks.

Dat we ons zorgen maken komt vooral door vorig seizoen en omdat het spel nog wisselvallig en onsamenhangend is. Met een nieuwe spits en balans om het middenveld ziet het er alweer heel anders uit. De overige posities zijn voldoende ingevuld. De vleugels zijn grillig en wisselvallig maar dat zul je met andere vleugels ook houden ? beetje de aard van het beestje, vaak alles of niks met dat type spelers.

Eens. Wat mij hoop geeft is dat we een stuk dominanter zijn dan vorig jaar, vooral eind vorig jaar waren we geen wedstrijd beter dan de tegenstander aan de bal. En vergelijk naar kampioensjaar is ook niet eerlijk, zo'n seizoen overkomt je een keer in de 50 jaar.

Wel benieuwd of we tegen de wat betere teams ook dominant aan de bal kunnen zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 26, 2024, 14:50:04
Citaat van: janou op augustus 26, 2024, 14:44:08
En vergelijk naar kampioensjaar is ook niet eerlijk, zo'n seizoen overkomt je een keer in de 50 jaar.

60 jaar (1964), he het is een jubileumjaar, is daar wat aan gedaan?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2024, 14:56:21
Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2024, 14:42:52
Is Henk misschien ten einde raad? Vleugelspelers die goed renderen op de plaats met hun sterke been, op de andere kant positioneren waardoor ze gedwongen naar binnen draaien en een spits op het middenveld  Tsja dan maak je jezelf niet meer geloofwaardig omdat je ten koste van alles een bepaald systeem voorstaat. 8P

Vorig jaar heeft Henk ook vd Water en Balk omgedraaid. En toen begon ook het gedonder met vd Water.
Zou zomaar  kunnen dat vdWater niet op links wil spelen... .
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 26, 2024, 14:59:28
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 26, 2024, 14:50:04
60 jaar (1964), he het is een jubileumjaar, is daar wat aan gedaan?

Niet veel. Nieuw stadionnetje cadeau gekregen en dat is het ;)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 26, 2024, 15:00:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 26, 2024, 14:59:28
Niet veel. Nieuw stadionnetje cadeau gekregen en dat is het ;)
Jezus, wat een schande
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op augustus 26, 2024, 15:23:47
Lars heeft veel werk verzet, je vraagt je af wat zijn voorgangers hebben gedaan? Neuspeuteren?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op augustus 26, 2024, 15:41:12
Citaat van: HanBerger058 op augustus 26, 2024, 15:39:10
Henk is meest dominant en bepalend bij de keuzes voor spelers, zowel inkomend als uitgaand. Lambooij vindt er ook iets van uiteraard en bij een gemotiveerd ?nee? of twijfel zal er gesproken worden intern. Maar het is Henk die de baas in deze is en Lambooij is verantwoordelijk voor de afhandeling.

Henk regelt de clubs en doet de onderhandelingen? Drukke baan wel! Logisch dat hij dan niet veel tijd meer over heeft om te bepalen of Balk links of rechts buiten moet!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 26, 2024, 15:48:38
Ze zullen het toch wel samen doen en vertrouwen op de spelers die aangebracht worden.
Misschien wilde Henk wel een ervaren CV en Lars komt dan met Casas.
Henk wil graag Kieftenbelt erbij . Nou dan krijgt Lars de speler die hij wil en Henk ook eentje... zo zal het wel een beetje gaan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op augustus 26, 2024, 18:17:35
Werk aan de winkel
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 07:38:17
Luchtfietsen is een vak apart.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op augustus 27, 2024, 09:15:36
Hoe kun je ook alweer een forum lid blokkeren voor jezelf?

ik vraag dit voor een vriend..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:28:48
15e juh. Hou toch op. En maar wegkijken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op augustus 27, 2024, 09:29:11
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 07:38:17
Luchtfietsen is een vak apart.
positief zijn is ook een vak apart
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:36:11
Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op augustus 27, 2024, 09:44:06
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:36:11
Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.
we praten eind vh seizoen wel weer.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op augustus 27, 2024, 09:58:07
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:36:11
Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.

Hoe kan je jezelf nou realistisch vinden als je voor het einde van de transfermarkt en na slechts 3 wedstrijden dit al weer een verloren seizoen noemt. Dan leef je echt in een eigen universum hoor.

Als je ''realistisch'' bent, wat iedereen overigens over zichzelf beweert (ik ook). Dan zou je moeten weten dat je nu nog niets kan zeggen over het seizoen, los van een subjectieve verwachting.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:01:52
Beste man, de eerste 3 wedstrijden waren om te janken zo slecht. En het wordt ook niet meer beter. Dit is het niveau. Al 2 jaar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: R058 op augustus 27, 2024, 10:06:59
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:01:52
Beste man, de eerste 3 wedstrijden waren om te janken zo slecht. En het wordt ook niet meer beter. Dit is het niveau. Al 2 jaar.
Dus 1 wedstrijd winnen en 2 wedstrijden verliezen met 1-0 terwijl je zelf de meeste kansen hebt, is om te janken? Overdrijven kan ook. Daarnaast zijn er nu meer nieuwe spelers die aan elkaar moeten wennen en komen er sowieso nog spelers bij de komende tijd, dus hoe kan je nou zeggen dat het ook niet meer beter wordt? Dat is niet realistisch maar pessimistisch (zoals wel meer hier die twee verwarren).
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op augustus 27, 2024, 10:18:12
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:01:52
Beste man, de eerste 3 wedstrijden waren om te janken zo slecht. En het wordt ook niet meer beter. Dit is het niveau. Al 2 jaar.

Beste Wiekie,

Waarop baseer jij dat het niet beter wordt? Heb jij de vele kansen niet gezien? 2e helft tegen Helmond niet gezien? Wat zegt afgelopen twee jaar over dit jaar? Helemaal niets. Allemaal aannames gebaseerd op gebakken lucht. Het enige waar je gelijk in hebt is dat we 2 wedstrijden hadden moeten winnen, en dat we die verloren hebben is slecht.

Probeer af en toe eens iets verder te kijken dan je eigen mening of gezichtsveld. Dan kom je erachter dat jouw eigen belevingswereld, niet per se de waarheid hoeft te zijn (En soms ook wel overigens). En dat e.e.a. soms een stuk genuanceerder blijkt te zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:20:28
In mijn ogen mist deze selectie een leider die de boel op sleeptouw neemt en het neerzet. Het zijn allemaal ideale schoonzonen. Ook ontbreekt er slimheid in het elftal doordat er verkeerde keuzes worden gemaakt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:24:21
Citaat van: janou op augustus 27, 2024, 10:18:12
Beste Wiekie,

Waarop baseer jij dat het niet beter wordt? Heb jij de vele kansen niet gezien? 2e helft tegen Helmond niet gezien? Wat zegt afgelopen twee jaar over dit jaar? Helemaal niets. Allemaal aannames gebaseerd op gebakken lucht. Het enige waar je gelijk in hebt is dat we 2 wedstrijden hadden moeten winnen, en dat we die verloren hebben is slecht.

Probeer af en toe eens iets verder te kijken dan je eigen mening of gezichtsveld. Dan kom je erachter dat jouw eigen belevingswereld, niet per se de waarheid hoeft te zijn (En soms ook wel overigens). En dat e.e.a. soms een stuk genuanceerder blijkt te zijn.

Beste Janou, ik geef altijd mijn mening op basis van wat ik zie. En ik zie dat Cambuur veel te weinig kwaliteit heeft. Dat jij daar anders over denkt is jouw pakkie aan. Mensen vinden mij negatief, het zij zo.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op augustus 27, 2024, 11:43:48
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:24:21
Beste Janou, ik geef altijd mijn mening op basis van wat ik zie. En ik zie dat Cambuur veel te weinig kwaliteit heeft. Dat jij daar anders over denkt is jouw pakkie aan. Mensen vinden mij negatief, het zij zo.

En dat is ook prima, blijf die mening geven ook :). Anders wordt het hier ook zo saai. Maar ik merk dat ik allergisch kan reageren op mensen die geen vraagtekens zetten bij hun eigen mening en enorm stellig zijn, maar dat is mijn mankement dan weer.  :proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: AL op augustus 27, 2024, 11:55:14
Ik ben het deze keer wel met Wiekie eens.
Op dit moment absoluut minder dan vorig seizoen.
Deze week zal er veel (moeten) gebeuren en dan kunnen we zien of top 8 realistisch is of dat het copy paste afgelopen seizoen wordt.
En met minder bedoel ik aanvallend middenveld en aanval.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op augustus 27, 2024, 11:59:16
Citaat van: AL op augustus 27, 2024, 11:55:14
Ik ben het deze keer wel met Wiekie eens.
Op dit moment absoluut minder dan vorig seizoen.
Deze week zal er veel (moeten) gebeuren en dan kunnen we zien of top 8 realistisch is of dat het copy paste afgelopen seizoen wordt.
En met minder bedoel ik aanvallend middenveld en aanval.

Minder omdat we nog spelers missen. We hebben al aardig wat zwakke schakels kunnen slijten. Nu is het zaak om door te pakken en 2/3 (dragende) basisspelers tussen de 24-32 te gaan halen.

Verder moeten we ook eens vastigheid gaan creeeren, dat is er nog steeds niet. Veel gewissel op het middenveld en ook centraal achterin.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op augustus 27, 2024, 12:01:45
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:36:11
Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.

Wacht nog even af Wiekie. Echt nog te vroeg nu.   :koffie
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op augustus 27, 2024, 12:12:31
Citaat van: michello op augustus 27, 2024, 12:01:45
Wacht nog even af Wiekie. Echt nog te vroeg nu.   :koffie

Nee prima. Als dat zijn perspectief is dan zien we naargelang het seizoen vordert wel wat (gematigd) positieve berichten van hem. Ik kijk er naar uit!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op augustus 27, 2024, 12:31:32
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:28:48
15e juh. Hou toch op. En maar wegkijken.
Na 3 wedstrijden..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Mike SCC op augustus 27, 2024, 13:48:16
Nog 35 (+???) wedstrijden te gaan, meer dan 100 punten te halen dus er is nog niks gespeeld.

On topic: aan Lambooij de schone taak om doelpunten binnen te halen. Die zijn broodnodig
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Jandehulk op augustus 27, 2024, 13:51:11
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 10:24:21
Beste Janou, ik geef altijd mijn mening op basis van wat ik zie. En ik zie dat Cambuur veel te weinig kwaliteit heeft. Dat jij daar anders over denkt is jouw pakkie aan. Mensen vinden mij negatief, het zij zo.
is ook geen woord van gelogen.... kwaliteit is er niet , en dat al jaren !...niets negatiefs aan vind ik
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op augustus 27, 2024, 13:52:37
Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:36:11
Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.

:_schater och jonkje toch. Begin gewoon medelijden met je te krijgen. Sast maar su negatief in het leven staan..  ;(
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: fred op augustus 28, 2024, 15:04:27
Hop hop Lars, maak jezelf onsterfelijk  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op augustus 28, 2024, 16:23:00
Citaat van: Poetser op augustus 27, 2024, 13:52:37
:_schater och jonkje toch. Begin gewoon medelijden met je te krijgen. Sast maar su negatief in het leven staan..  ;(
Verloren seizoen wil ik het niet noemen maar we staan er niet goed voor. Komende dagen zijn discutabel!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Naastismis op augustus 28, 2024, 17:52:31
Ik dacht dat de lijstjes al klaar lagen, je spits weg wat iedereen zag aankomen,dan mag er wel meteen een nieuwe staan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Jandehulk op augustus 28, 2024, 18:48:45
Citaat van: Naastismis op augustus 28, 2024, 17:52:31
Ik dacht dat de lijstjes al klaar lagen, je spits weg wat iedereen zag aankomen,dan mag er wel meteen een nieuwe staan.
vind ik ook....valt allemaal erg tegen ....hij moest en zou komen als technisch directeur, maar iets verrassends nog niet gezien van de beste man....
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 28, 2024, 18:56:15
Het wordt steeds lachwekkender hier
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 28, 2024, 20:06:09
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 28, 2024, 18:56:15
Het wordt steeds lachwekkender hier

Eerst lees ik de laatste posts over Diemers en nu dit.

Ongelooflijk inderdaad.
Het is dat ik weet dat het me niet gaat lukken om een forumpauze te namen, maar het zou eigenlijk wel beter zijn :X
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 28, 2024, 20:12:27
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 28, 2024, 20:06:09
Eerst lees ik de laatste posts over Diemers en nu dit.

Ongelooflijk inderdaad.
Het is dat ik weet dat het me niet gaat lukken om een forumpauze te namen, maar het zou eigenlijk wel beter zijn :X
Het is mij een tijd gelukt, heb me zelf weer opnieuw moeten registreren zelfs. Gewoon blijven en maar langs je heen laten glijden. Er zijn een aantal alleen maar hier aanwezig om hun gal te spuwen, dat mag, het is een forum. Ik ben altijd wel benieuwd hoe ze verder in het leven staan..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 28, 2024, 20:14:40
Citaat van: Jandehulk op augustus 28, 2024, 18:48:45
vind ik ook....valt allemaal erg tegen ....hij moest en zou komen als technisch directeur, maar iets verrassends nog niet gezien van de beste man....
Hij heeft Nieling gehaald, Casas gehaald, Smit voor over de miljoen verkocht en een aantal duurbetaalde spelers van de salarispost af weten te halen. Natuurlijk mag er nog iets bij, maar daar heeft hij nog 3 dagen voor. Hoezo prematuur reageren??
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 28, 2024, 20:18:27
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 28, 2024, 20:14:40
Hij heeft Nieling gehaald, Casas gehaald, Smit voor over de miljoen verkocht en een aantal duurbetaalde spelers van de salarispost af weten te halen. Natuurlijk mag er nog iets bij, maar daar heeft hij nog 3 dagen voor. Hoezo prematuur reageren??
:_schater en er nog op reageren ook!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2024, 20:18:35
Ik vind Casas echt een top aankoop. Je kunt ook grote namen halen maar dat zegt niks.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op augustus 28, 2024, 20:22:42
Er valt weinig positiefs te berichten de laatste 2,5 jaar. Waarom zijn mensen verontwaardigd dat hier louter negatief wordt gepraat? Ik ben blij met het nieuwe stadion en dat de jeugd het leuk doet, de rest is momenteel dikke drama. Niks meer niks minder. Ik heb geen zin in nog zo'n dramatisch seizoen. Over Lambooij kan ik nog weinig zeggen, niet positief/negatief. Nieling en Casas zijn redelijk, de rest tja. Afwachten maar wat er gebeurd. Het is wel erg dat je nu tegen Dordrecht maar 1 spits hebt trouwens.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2024, 20:28:16
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 28, 2024, 20:12:27
Het is mij een tijd gelukt, heb me zelf weer opnieuw moeten registreren zelfs. Gewoon blijven en maar langs je heen laten glijden. Er zijn een aantal alleen maar hier aanwezig om hun gal te spuwen, dat mag, het is een forum. Ik ben altijd wel benieuwd hoe ze verder in het leven staan..

Jah klopt heb jou account op je eigen verzoek na 2 keer gevraagd te hebben verwijderd, raar he dat je dan weer moet registreren.....
Welkom thuis trouwens, weer wat steun Uut Grunn erbij!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 28, 2024, 20:32:45
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2024, 20:28:16
Jah klopt heb jou account op je eigen verzoek na 2 keer gevraagd te hebben verwijderd, raar he dat je dan weer moet registreren.....
Welkom thuis trouwens, weer wat steun Uut Grunn erbij!
Ach, kleine moeite dat registreren, thanks Delfzijl
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 28, 2024, 20:33:08
Citaat van: carlo de leeuw op augustus 28, 2024, 20:18:27
  :_schater en er nog op reageren ook!
Ja misschien moet ik dat ook maar niet meer doen :)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: fred op augustus 29, 2024, 06:44:01
Een mooie dag voor een paar inkomende transfers, Lars  :y
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 29, 2024, 10:00:02
Citaat van: Poetser op augustus 27, 2024, 13:52:37
:_schater och jonkje toch. Begin gewoon medelijden met je te krijgen. Sast maar su negatief in het leven staan..  ;(

Ik ben niet negatief, ik constateer dingen en dan geef ik daar mijn mening over. Daarvoor is dit forum.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Mike SCC op augustus 29, 2024, 10:07:51
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2024, 20:28:16
Welkom thuis trouwens, weer wat steun Uut Grunn erbij!

Kunnen wel wat Groningse nuchterheid gebruiken hier  :koffie
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 29, 2024, 10:51:13
Op dit moment het wiekie gewoon geliek. As we speak hebben we denk ik zo'n 75% van alle doelpunten en assists verloren tov vorig seizoen.

Wat zou het verder ook een saai forum worden als we allemaal hetzelfde dachten (en veelal onrealistisch).
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op augustus 29, 2024, 10:52:16
Welkom thuis Galdiano! Goedemorgen wiekie! 

Lambooij maak ons gek en zorg voor die goalllllllllll |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Mike SCC op augustus 29, 2024, 11:04:36
Citaat van: De Gast op augustus 29, 2024, 10:51:13
Op dit moment het wiekie gewoon geliek. As we speak hebben we denk ik zo'n 75% van alle doelpunten en assists verloren tov vorig seizoen.

Wat zou het verder ook een saai forum worden als we allemaal hetzelfde dachten (en veelal onrealistisch).

Gelijk in de zin van dat het nu al een verloren seizoen is? Vind ik nog wat voorbarig. Ja, de selectie staat er op dit moment niet best voor en dat uit zich ook in de resultaten. Maar feit is ook dat de markt nog open is dus laten we pas daarna een oordeel gaan vellen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 29, 2024, 11:23:10
We zijn ook 75% van de slapjannussen kwijt die verantwoordelijk waren voor het absurde aantal tegengoals.
Eens dat we in het aanvallende moeten investeren, daar zullen ze nu heel druk mee bezig zijn met de transfersom van Smit en de weggevallen salarissen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: oost op augustus 29, 2024, 11:26:20
Ja precies wat jij zegt.
Je kunt best wat goals inleveren  als je er niet belachelijk veel tegen krijgt. Dan win je misschien vaker met 1-0 ipv dat je er 2-3 afgaat  :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op augustus 29, 2024, 13:20:13
Citaat van: Bussum op augustus 29, 2024, 10:52:16
Welkom thuis Galdiano! Goedemorgen wiekie! 

Lambooij maak ons gek en zorg voor die goalllllllllll |:)


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. De Leeuw 0-1 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 29, 2024, 13:35:20
Citaat van: wiekie1969 op augustus 29, 2024, 13:20:13

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. De Leeuw 0-1 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Zo mag ik het horen _O_
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: James op augustus 29, 2024, 13:44:59
Nou wat doet Lambooij het goed. Die man doet niks bijzonders. Hij verkoopt een speler van ?800,-k en haalt wat spelers (vooral jonge spelers).

Etienne deed hetzelfde. Verkocht Bangura voor plusminus ?700,-k en haalde jonge spelers.

Bij beide heb ik het gevoel dat zij jonge spelers kopen omdat er misschien dat pareltje tussen zit. Maar parels ontplooien zich niet tussen alleen maar jeugd.

Had een uitstraling van een kwal (bedoel eigenlijk dat het mij een kwal van een vent lijkt)maar Foeke heeft het hier nog het beste gedaan van deze drie. Die had een evenwichtige selectie. Alleen laatste seizoen was kut maar toen wou helemaal niemand komen. En hij had Hoedemakers kunnen verkopen voor een mooi bedrag maar ging daarvoor liggen. Dacht toen dat dit een goede keus zou zijn want met of zonder Mees leek mij een wereld van verschil maar die heeft zich daarna niet kunnen herpakken. Dus op tijd verkopen is ook een kunst en dit deden Lambooij en Etienne wel.

Maar uiteindelijk zijn ze alle drie zo goed als wat je te besteden alleen heeft Foeke daarbij meteen al wat oudere spelers gehaald. Wat ik van Lambooij niet begrijp is dat je niet eerder oudere spelers gehaald hebt maar goed misschien willen de spelers die hij wou halen ook wel niet. Hij zal vast een Diemers willen maar wat kan en mag je besteden?! Maar gaat hij nu weer voor een jeugdige speler dan vind ik niet dat hij het zo goed gedaan heeft net als (achteraf) Etienne vorig jaar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: R058 op augustus 29, 2024, 13:59:01
Citaat van: James op augustus 29, 2024, 13:44:59
Nou wat doet Lambooij het goed. Die man doet niks bijzonders. Hij verkoopt een speler van ?800,-k en haalt wat spelers (vooral jonge spelers).

Etienne deed hetzelfde. Verkocht Bangura voor plusminus ?700,-k en haalde jonge spelers.

Bij beide heb ik het gevoel dat zij jonge spelers kopen omdat er misschien dat pareltje tussen zit. Maar parels ontplooien zich niet tussen alleen maar jeugd.

Had een uitstraling van een kwal (bedoel eigenlijk dat het mij een kwal van een vent lijkt)maar Foeke heeft het hier nog het beste gedaan van deze drie. Die had een evenwichtige selectie. Alleen laatste seizoen was kut maar toen wou helemaal niemand komen. En hij had Hoedemakers kunnen verkopen voor een mooi bedrag maar ging daarvoor liggen. Dacht toen dat dit een goede keus zou zijn want met of zonder Mees leek mij een wereld van verschil maar die heeft zich daarna niet kunnen herpakken. Dus op tijd verkopen is ook een kunst en dit deden Lambooij en Etienne wel.

Maar uiteindelijk zijn ze alle drie zo goed als wat je te besteden alleen heeft Foeke daarbij meteen al wat oudere spelers gehaald. Wat ik van Lambooij niet begrijp is dat je niet eerder oudere spelers gehaald hebt maar goed misschien willen de spelers die hij wou halen ook wel niet. Hij zal vast een Diemers willen maar wat kan en mag je besteden?! Maar gaat hij nu weer voor een jeugdige speler dan vind ik niet dat hij het zo goed gedaan heeft net als (achteraf) Etienne vorig jaar.
Knap dat je nu al weet dat Lambooij het minder doet dan Foeke. Transferperiode is nog niet eens voorbij. Daarnaast is al heel vaak gezegd dat spelers vaak een zo goed mogelijke club willen en daarom wachten tot het eind van de transferperiode. Helaas moeten clubs dus ook vaak wachten tot het einde. Of je moet kiezen om vroeg je selectie op orde te hebben met mindere spelers.
Als laatste vind ik het nu al best een verdienste hoeveel Lambooij heeft doorgeselecteerd. Vooral spelers als Van Osch, Smand en Bergsma waarmee de verdediging zo lek als een mandje was.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Teun Seun op augustus 29, 2024, 14:06:30
Je kan die beste man niet afrekenen op zijn eerste transferperiode. Hij is begonnen met doorselecteren en is in mijn ogen prima bezig. Ik herhaal het vaak, maar de verwachtingen liggen echt te hoog bij veel mensen.

Als we met een degelijke selectie als 8e eindigen ben ik al tevreden, om vervolgens volgend seizoen verder te bouwen waarin de jeugd meer ervaring heeft.

Binnen 3 tot 5 jaar eredivisie is dikke prima met een solide fundament


(maar laat mij maar gek zijn, het is maar een mening he)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: James op augustus 29, 2024, 14:17:14
Ik zeg ook niet dat Lambooij het minder dan Foeke gaat doen maar wel dat ie het tot nu toe bij het samenstellen van de selectie doet en geef daarbij argumenten (en ook dat ie het misschien wel probeert maar dat het niet lukt).  Geef aan dat ik nog niks bijzonders heb gezien. Ik had alleen verwacht dat er ingespeeld zou worden op een evenwichtige selectie. En zoals ik al aangaf misschien is dit wel geprobeerd maar ik zie tot nu toe alleen jeugdspelers komen. Foeke had Schouten en Muhren toch ook al voor de laatste week binnen. Dat is de enigste leering die je uit vorig seizoen sowieso kon halen en dit heeft Lambooij niet (kunnen doen) gedaan. Moet hij van mij weg? Nee waarom? Maar als ik had verwacht dat er eerst op leeftijd was ingestoken zijn de verwachting dan al te hoog?! Ik heb het niet over namen die je moet halen. Verder kan de beste man gewoon doorgaan waar ie mee bezig is. Spelers halen maar nu wel graag een andere leeftijdscategorie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Teun Seun op augustus 29, 2024, 14:29:43
Citaat van: James op augustus 29, 2024, 14:17:14
Ik zeg ook niet dat Lambooij het minder dan Foeke gaat doen maar wel dat ie het tot nu toe bij het samenstellen van de selectie doet en geef daarbij argumenten (en ook dat ie het misschien wel probeert maar dat het niet lukt).  Geef aan dat ik nog niks bijzonders heb gezien. Ik had alleen verwacht dat er ingespeeld zou worden op een evenwichtige selectie. En zoals ik al aangaf misschien is dit wel geprobeerd maar ik zie tot nu toe alleen jeugdspelers komen. Foeke had Schouten en Muhren toch ook al voor de laatste week binnen. Dat is de enigste leering die je uit vorig seizoen sowieso kon halen en dit heeft Lambooij niet (kunnen doen) gedaan. Moet hij van mij weg? Nee waarom? Maar als ik had verwacht dat er eerst op leeftijd was ingestoken zijn de verwachting dan al te hoog?! Ik heb het niet over namen die je moet halen. Verder kan de beste man gewoon doorgaan waar ie mee bezig is. Spelers halen maar nu wel graag een andere leeftijdscategorie.

Ik snap wat je zegt hoor. Maar ik zie wel kleine stappen. ik zie een goede keeper, ik zie Souren en Nieling die nog aan het wennen zijn maar echt potentie hebben, ik zie 3 spelers vertrekken die hier niets meer te zoeken hadden, en het belangrijkste is misschien nog wel dat ik een TD zie die rust uitstraalt en geen media opzoekt.

Zoals je als trainer afhankelijk bent van je selectie, zo ben je als TD afhankelijk van de markt (en geld). Ik heb er vertrouwen in dat wij met hem langzaam bouwen aan een topteam. Maar ook dat het de eerste weken, misschien wel half jaar, afzien wordt
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op augustus 29, 2024, 14:53:04
In mijn ogen doet Lambooij het prima, waarom? Omdat hij logische dingen lijkt te doen:
- Souren/Nyling/Jansen -> spelers die lijken te passen binnen de beoogde speelstijl. Een verdedigend voetballer en keeper en een verdedigende middenvelder iets meer gericht op het verdedigende aspect dan Van Kaam
- Pauwels -> talentvolle speler met specifieke kwaliteit die past binnen de speelstijl. In tegenstelling tot bijvoorbeeld El Hilali. Die best talent had maar totaal niet paste.

Verkoop Smit -> spits met potentie maar die niet tot wasdom zou komen bij ons ivm
Speelstijl. Recordbedrag en doorverkooppercentage.
Vertrek Osch/Kaam/Bergsma -> in mijn ogen hierbij oog voor balans in het team. Niet helemaal passend qua kwaliteiten (zo hebben we wel meer) maar ook dure jongens. Dus los van de kwaliteit ook financieel niet in verhouding tot de rest. Balans terug niet alleen in kwaliteiten maar ook in financi?n.

Kortom in mijn ogen veel beter oog voor de gewenste speelstijl. De verhoudingen in het team en de middellange toekomst door ook te kijken naar spelers die of kunnen groeien of doorverkooppercentage (Smit). Voor de korte termijn zou hij wellicht nog een directe versterking kunnen regelen, dat is het enigste dat wellicht beter zou kunnen. Maar goed gezien onze financi?le positie reken ik hem daar niet op af.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 29, 2024, 19:24:45
Citaat van: Teun Seun op augustus 29, 2024, 14:29:43
Ik snap wat je zegt hoor. Maar ik zie wel kleine stappen. ik zie een goede keeper, ik zie Souren en Nieling die nog aan het wennen zijn maar echt potentie hebben, ik zie 3 spelers vertrekken die hier niets meer te zoeken hadden, en het belangrijkste is misschien nog wel dat ik een TD zie die rust uitstraalt en geen media opzoekt.

Zoals je als trainer afhankelijk bent van je selectie, zo ben je als TD afhankelijk van de markt (en geld). Ik heb er vertrouwen in dat wij met hem langzaam bouwen aan een topteam. Maar ook dat het de eerste weken, misschien wel half jaar, afzien wordt

:thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 30, 2024, 09:01:25
Je hebt nu veel nieuwe supporters binnen (ondanks vorig seizoen) en nu moet je ze zien te houden. Niks afzien, vermaak bieden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op augustus 30, 2024, 09:06:36
Citaat van: Teun Seun op augustus 29, 2024, 14:29:43
Ik snap wat je zegt hoor. Maar ik zie wel kleine stappen. ik zie een goede keeper, ik zie Souren en Nieling die nog aan het wennen zijn maar echt potentie hebben, ik zie 3 spelers vertrekken die hier niets meer te zoeken hadden, en het belangrijkste is misschien nog wel dat ik een TD zie die rust uitstraalt en geen media opzoekt.

Zoals je als trainer afhankelijk bent van je selectie, zo ben je als TD afhankelijk van de markt (en geld). Ik heb er vertrouwen in dat wij met hem langzaam bouwen aan een topteam. Maar ook dat het de eerste weken, misschien wel half jaar, afzien wordt
vergeest misschien wel de belangrijkste. Casas.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 30, 2024, 21:51:32
Wellicht over het hoofd gezien als rookie tm: goals hewwe we nodig!

Werkelijk niemand die wat voor de goal kan. Schandalig.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op augustus 30, 2024, 22:44:27
Gas Erop Lambooij!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 30, 2024, 22:46:00
Spits zit ik niet zo over in, die komt er wel.

Maar er m?et meer gebeuren ;(
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 30, 2024, 22:48:43
En toch de slechtsten op het veld waren een erfenis van zijn voorganger : vd Water, Poll , De Jong.
V Mullem en Ottensen is ook middelmaat en slapjes.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op augustus 30, 2024, 22:54:41
Ottesen heeft geen concurrent, dat zie je aan alles in zijn spel. Hoe lang moet Caschili nog? Veel meer mijn type back.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op augustus 30, 2024, 22:59:53
Citaat van: Bernardo op augustus 30, 2024, 22:54:41
Ottesen heeft geen concurrent, dat zie je aan alles in zijn spel. Hoe lang moet Caschili nog? Veel meer mijn type back.


meneer vingertje wijzen. Ook geen uitstraling.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op augustus 30, 2024, 23:53:23
Spits
Goede buiten
CV
+ V.d. Weij

Succes!!  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: AL op augustus 31, 2024, 00:08:33
Citaat van: Bussum op augustus 30, 2024, 23:53:23
Spits
Goede buiten
CV
+ V.d. Weij

Succes!!  |:)

En vd Water slijten!!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2024, 09:10:45
Citaat van: Bussum op augustus 30, 2024, 23:53:23
Spits
Goede buiten
CV
+ V.d. Weij

Succes!!  |:)
van der Weij moet je niet misschien volgend seizoen.
Het geld kunnen we beter gebruiken om nieuwe spelers te halen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op augustus 31, 2024, 09:22:40
Citaat van: AL op augustus 31, 2024, 00:08:33
En vd Water slijten!!!
Denk niet dat we hem nog verkopen nadat hij gisteravond weer terug is gekeerd in zijn lamlendig houding op het veld.
Dan maar het veries nemen en na het sluiten van de transferperiode het contract ontbinden met doorbetaling eindseizoen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2024, 09:35:04
Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2024, 09:10:45
van der Weij moet je niet misschien volgend seizoen.
Het geld kunnen we beter gebruiken om nieuwe spelers te halen.
en dan zo doorgaan?  Heb al sinds februari gezegd dat een goede assistent trainer belangrijker is dan een speler
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: diekhuzen op augustus 31, 2024, 09:35:11
Citaat van: Bankzitter op augustus 30, 2024, 22:48:43
En toch de slechtsten op het veld waren een erfenis van zijn voorganger : vd Water, Poll , De Jong.
V Mullem en Ottensen is ook middelmaat en slapjes.

De Jong en vd Water is in ieder geval geen erfenis afkomstig van Sjors.  Sjors heeft het ook met ellende van z?n voorganger moeten doen.
Henk is nu ook gewoon verantwoordelijk.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: moodygrunn op augustus 31, 2024, 09:39:07
Ik denk dat Bankzitter doelt op de voorganger Foeke, niet Sjors
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 31, 2024, 09:40:19
Reijnen.  8P

Maar vd Water is inderdaad nog van Booij/Henk de Jong.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: diekhuzen op augustus 31, 2024, 09:45:09
Men vergeet dat Foeke ook mede verantwoordelijk is voor de mooiste jaren uit onze clubgeschiedenis. Ook Foeke moest handelen met beperkte middelen en heeft met een herseninfarct ook een lastige periode meegemaakt.

Een echte Leeuwarder en het is hem gegund dat hij nu bij Sparta zijn plezier heeft teruggevonden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2024, 09:52:40
Citaat van: sunderland link=topic=2612.msg365636#  date=1725089704
en dan zo doorgaan?  Heb al sinds februari gezegd dat een goede assistent trainer belangrijker is dan een speler
heb je dan geen vertrouwen in Henk dan :?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op augustus 31, 2024, 09:53:02
Citaat van: diekhuzen op augustus 31, 2024, 09:45:09
Men vergeet dat Foeke ook mede verantwoordelijk is voor de mooiste jaren uit onze clubgeschiedenis. Ook Foeke moest handelen met beperkte middelen en heeft met een herseninfarct ook een lastige periode meegemaakt.

Een echte Leeuwarder en het is hem gegund dat hij nu bij Sparta zijn plezier heeft teruggevonden.

Missers zal iedereen hebben. Een TD/TM met een speler. Een trainer met een opstelling/wissel. Een speler met een tackle/schot/redding. Voor allemaal geldt dat je tenminste je best moet doen en onderaan de streep meer goed dan fout. Voor Foeke geldt idd dat hij het onderaan de streep gewoon naar behoren heeft gedaan. Daar verdiend hij zeker credits voor.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2024, 09:57:16
Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2024, 09:52:40
heb je dan geen vertrouwen in Henk dan :?
zeker wel maar lees eens terug? Het lijkt dat hij er alleen voorstaat. Bosbaard, van de weij ,Sandor . Die doen mee. Ook in de wedstrijd anticiperen. Zie Henk er alleen voor staan en dat is al tijden zo. Een trainer kan tegenwoordig niet meer alles. Henk ziet dat nog niet zo volgens mij anders moet ie toch met de vuist op tafel slaan en gaan eisen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2024, 10:00:04
Citaat van: diekhuzen op augustus 31, 2024, 09:45:09
Men vergeet dat Foeke ook mede verantwoordelijk is voor de mooiste jaren uit onze clubgeschiedenis. Ook Foeke moest handelen met beperkte middelen en heeft met een herseninfarct ook een lastige periode meegemaakt.

Een echte Leeuwarder en het is hem gegund dat hij nu bij Sparta zijn plezier heeft teruggevonden.
2 jaar heel goed gedaan ( ook door Sandor die spelers echt beter maakt ) ( jacobs Kallon hoedemakers)en laatste 2 jaar er een potje van gemaakt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2024, 10:07:53
Citaat van: sunderland op augustus 31, 2024, 09:57:16
zeker wel maar lees eens terug? Het lijkt dat hij er alleen voorstaat. Bosbaard, van de weij ,Sandor . Die doen mee. Ook in de wedstrijd anticiperen. Zie Henk er alleen voor staan en dat is al tijden zo. Een trainer kan tegenwoordig niet meer alles. Henk ziet dat nog niet zo volgens mij anders moet ie toch met de vuist op tafel slaan en gaan eisen
misschien hebben ze afspraken gemaakt wie de wedstrijd aan de zijlijn mag coachen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op augustus 31, 2024, 10:21:58
Citaat van: De Gast op augustus 30, 2024, 21:51:32
Wellicht over het hoofd gezien als rookie tm: goals hewwe we nodig!

Werkelijk niemand die wat voor de goal kan. Schandalig.

Ga maar eens goals tellen in deze selectie, je komt nog niet op 25 volgens mij. Zelfs een spits halen alleen is niet voldoende.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op augustus 31, 2024, 10:25:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 30, 2024, 22:46:00
Spits zit ik niet zo over in, die komt er wel.

Maar er m?et meer gebeuren ;(

Daar zit ik dus wel over in, Henk zei het zelf al, Smit is eigenlijk te laat verkocht, ze hielden wel rekening met het feit dat hij verkocht zou worden en hadden lijstje klaar, alleen hebben die spitsen al onderdak bij een andere club. Dat betekent dat je uitkomt op afdankertjes of paniekaankopen, daarnaast zijn grote competities al dicht, dus huren van grotere clubs kan ook niet meer. Je moet een spits hebben van minimaal 20+ goals, en die krijg je nu echt niet meer hoor, die wil iedereen wel hebben.

Ze zijn nu bezig met die Skandinavische spits, heb je die stats gezien? , ook niet indrukwekkend, en geruchten gaan dat die al een half miljoen moet kosten voor een half jaar contract, nooit doen toch.

Hans Kraay kan mooi lullen ik weet het, maar zegt wel vaal, doelpunten moet je tellen en die moet je aantrekken, nogmaals ga maar eens tellen in deze selectie, je komt nog niet op 25.
Middenvelders totaal geen scorend vermogen, onze buitenspelers zijn een drama, als die er 6 tot 8 maken is het al een wonder.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 31, 2024, 22:02:53
En toch beide alweer in hun derde contractjaar. Het is om gek van te worden. Uldrikis kreeg zelfs verlenging toen hii nog op 0 doelpunten zat. Ik denk dat er bij de club gewoon niemand zit met voetbalverstand. Lambooij is ook nog lerende. Nou dat merken we nu..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op september 01, 2024, 07:07:34
man, man wat een geroepetoeter hier wacht eerst morgen af en de komende maand dan kun je pas oordelen over Lambooij en Henk en het team.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op september 01, 2024, 07:47:37
Een tussenbalans valt er best op te maken Oud Cambuur.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Destroyer op september 01, 2024, 08:38:50
Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2024, 10:25:28
Daar zit ik dus wel over in, Henk zei het zelf al, Smit is eigenlijk te laat verkocht, ze hielden wel rekening met het feit dat hij verkocht zou worden en hadden lijstje klaar, alleen hebben die spitsen al onderdak bij een andere club. Dat betekent dat je uitkomt op afdankertjes of paniekaankopen, daarnaast zijn grote competities al dicht, dus huren van grotere clubs kan ook niet meer. Je moet een spits hebben van minimaal 20+ goals, en die krijg je nu echt niet meer hoor, die wil iedereen wel hebben.

Ze zijn nu bezig met die Skandinavische spits, heb je die stats gezien? , ook niet indrukwekkend, en geruchten gaan dat die al een half miljoen moet kosten voor een half jaar contract, nooit doen toch.

Hans Kraay kan mooi lullen ik weet het, maar zegt wel vaal, doelpunten moet je tellen en die moet je aantrekken, nogmaals ga maar eens tellen in deze selectie, je komt nog niet op 25.
Middenvelders totaal geen scorend vermogen, onze buitenspelers zijn een drama, als die er 6 tot 8 maken is het al een wonder.

_O_ kort samengevat, scorend vermogen koop je!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op september 01, 2024, 09:00:26
Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2024, 10:25:28
Daar zit ik dus wel over in, Henk zei het zelf al, Smit is eigenlijk te laat verkocht, ze hielden wel rekening met het feit dat hij verkocht zou worden en hadden lijstje klaar, alleen hebben die spitsen al onderdak bij een andere club. Dat betekent dat je uitkomt op afdankertjes of paniekaankopen, daarnaast zijn grote competities al dicht, dus huren van grotere clubs kan ook niet meer. Je moet een spits hebben van minimaal 20+ goals, en die krijg je nu echt niet meer hoor, die wil iedereen wel hebben.

Ze zijn nu bezig met die Skandinavische spits, heb je die stats gezien? , ook niet indrukwekkend, en geruchten gaan dat die al een half miljoen moet kosten voor een half jaar contract, nooit doen toch.

Hans Kraay kan mooi lullen ik weet het, maar zegt wel vaal, doelpunten moet je tellen en die moet je aantrekken, nogmaals ga maar eens tellen in deze selectie, je komt nog niet op 25.
Middenvelders totaal geen scorend vermogen, onze buitenspelers zijn een drama, als die er 6 tot 8 maken is het al een wonder.

Grote competities kunnen geen spelers meer halen, maar nog wel verkopen/verhuren.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op september 01, 2024, 09:59:32
Tempo heer Lambooij!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op september 01, 2024, 10:49:15
Citaat van: Oud Cambuur op september 01, 2024, 07:07:34
man, man wat een geroepetoeter hier wacht eerst morgen af en de komende maand dan kun je pas oordelen over Lambooij en Henk en het team.
ben benieuwd hoe vaak we nog gaan horen doordat verkoop Smit zo laat was, de alternatieven al ergens anders heen gegaan zijn.....
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Josli op september 01, 2024, 11:09:07
Acht, altijd dat verhaal over bewezen doelpuntenmakers. Ik heb liever eentje die een bal vast kan houden, goed druk kan zetten en past in ons spelletje. Dan komen de doelpunten vanzelf. En dan gaan ook de jongens er omheen veel meer doelpunten maken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op september 01, 2024, 11:21:05
Citaat van: Josli op september 01, 2024, 11:09:07
Acht, altijd dat verhaal over bewezen doelpuntenmakers. Ik heb liever eentje die een bal vast kan houden, goed druk kan zetten en past in ons spelletje. Dan komen de doelpunten vanzelf. En dan gaan ook de jongens er omheen veel meer doelpunten maken.

De statistieken van Ogbeche  de seizoenen voordat hij bij ons kwam aanwaaien:

12/13   LaLiga2   LaLiga2   Deportivo Xerez   8   1   -   1 / - / -   553'
11/12   Championship   Championship   FC Middlesbrough   17   3   -   2 / - / -   563'
11/12   FA Cup   FA Cup   FC Middlesbrough   1   -   -   - / - / -   90'
10/11   Super League 1   Super League 1   AO Kavala   20   1   1   5 / - / -   1.209'
10/11   Kypello Elladas   Kypello Elladas   AO Kavala   2   1   -   - / - / -   

En die van muhren, uitgekotst bij NAC:

18/19   Eredivisie   Eredivisie   NAC Breda   14   -   1   - / - / -   379'
18/19   Beloften Eerste Divisie   Beloften Eerste Divisie   Jong NAC Breda   1   -   -   - / - / -   90'
18/19   TOTO KNVB Beker   TOTO KNVB Beker   NAC Breda   1   -   -   - / - / -   90'
18/19   Beloften Voorronde   Beloften Voorronde   Jong NAC Breda   1   -   -   - / - / -   90'
17/18   Keuken Kampioen Play-Offs   Jupiler PO   Sparta Rotterdam   4   2   -   - / - / -   360'
17/18   Eredivisie   Eredivisie   Sparta Rotterdam   28   7   5   2 / - / -   2.134'
17/18   TOTO KNVB Beker   TOTO KNVB Beker   Sparta Rotterdam   1   -   -   - / - / -   



Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 01, 2024, 11:51:37
Citaat van: Josli op september 01, 2024, 11:09:07
Acht, altijd dat verhaal over bewezen doelpuntenmakers. Ik heb liever eentje die een bal vast kan houden, goed druk kan zetten en past in ons spelletje. Dan komen de doelpunten vanzelf. En dan gaan ook de jongens er omheen veel meer doelpunten maken.
zo is het. Een combinatie zou beter zijn maar wat jij schrijft is helemaal waar. Vorig seizoen met goede serie met Uldrikus en Smit links speelden we uitstekend. Uldrikus liet de rest veel beter spelen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op september 01, 2024, 11:58:11
Citaat van: Oud Cambuur op september 01, 2024, 07:07:34
man, man wat een geroepetoeter hier wacht eerst morgen af en de komende maand dan kun je pas oordelen over Lambooij en Henk en het team.

We staan 17e volgens mij
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 01, 2024, 12:04:44
Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2024, 11:58:11
We staan 17e volgens mij
ja we ook wel 20 ste staan vroeger toen wij supporter werden..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: oost op september 01, 2024, 12:12:45
Citaat van: sunderland op september 01, 2024, 12:04:44
ja we ook wel 20 ste staan vroeger toen wij supporter werden..

Ja joh omdat je toen tevreden was betekent niet dat iedereen maar genoegen met nemen met onze huidige positie en spel :rodekaart
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op september 01, 2024, 12:14:20
Citaat van: sunderland op september 01, 2024, 11:51:37
zo is het. Een combinatie zou beter zijn maar wat jij schrijft is helemaal waar. Vorig seizoen met goede serie met Uldrikus en Smit links speelden we uitstekend. Uldrikus liet de rest veel beter spelen

Pffffff. Het laatste half jaar was het hele elftal gewoon brandhout. Ook met die twee..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op september 01, 2024, 12:24:11
Mischien moeten we een tweede Cambuur forum oprichten.
E?n voor de negatievelingen en ??n voor de positieven  :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: nulachtenvieftig op september 01, 2024, 12:40:31
Citaat van: Specuveter op september 01, 2024, 12:24:11
Mischien moeten we een tweede Cambuur forum oprichten.
E?n voor de negatievelingen en ??n voor de positieven  :_schater

Ik join allebei  :0=
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op september 01, 2024, 12:41:31
Citaat van: Specuveter op september 01, 2024, 12:24:11
Mischien moeten we een tweede Cambuur forum oprichten.
E?n voor de negatievelingen en ??n voor de positieven  :_schater

3 dan hest oek nog realisten. kenne lullen wat we willen hier het valt
tot nu toe weer tegen en het minste is dat er geen verbetering is met
vorig seizoen zeg maar iets om je aan op te trekken. ik zie het totaal
niet en als we niet oppassen wordt het weer een kansloos seizoen en
daar zit niemand op te wachten zoals trainers spelers en leiding zelf ook
zegge.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 01, 2024, 12:43:37
Dan houden we deze voor de realisten (en dat vindt iedereen van zichzelf  :zweep).

De ranglijst zegt nog helemaal niks. Het spel dat per wedstrijd minder wordt wel en ook het doelsaldo.
Dus Lambooij: doelpunten binnenhalen en De Jong werken aan vastigheden en minder wisselen.

Ik vind vd Water echt een probleem... de Jong noemde zijn naam niet bij kinderachtig gedrag maar dat was wel degene die dode spelmomenten verprutste. Als Lambooij die nog kan slijten en een leuk rap spelertje kan huren van Liverpool dan heeft Lambooij weer bonuspunten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Destroyer op september 01, 2024, 12:53:47
Citaat van: sunderland op september 01, 2024, 12:04:44
ja we ook wel 20 ste staan vroeger toen wij supporter werden..

Echt? Wat een vergelijking man.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 01, 2024, 14:01:16
Citaat van: De Gast op september 01, 2024, 12:14:20
Pffffff. Het laatste half jaar was het hele elftal gewoon brandhout. Ook met die twee..
klopt die serie was ook voor de winterstop. Buiten beker was het idd triest, Wat ik bedoelde en op reageerde was dat als je via een mee voetballende spits ( voorbeeld van de Hurk) ook kan scoren. Zo iemand laat het hele team beter spelen en dat deed Uldrikus toen ook.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op september 03, 2024, 08:56:49
Ik ben dan wel benieuwd naar een verklaring waarom er niks meer is bijgekomen. Met name op de buitens, en de linksachter.

Toch eigen jeugd de voorkeur geven dit seizoen, Bob Ross, Wiebe, Vd Veen?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: beam op september 03, 2024, 09:11:19
Zo de grote schoonmaak is geweest, nu weer beginnen met bouwen aan Cambuur 5.0. Want 4.0 is hopeloos mislukt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op september 03, 2024, 09:12:22
Met Afolabi en Diemers zijn de meeste posities volgens Lambooij inmiddels wel goed bezet, al wil hij de komende dagen nog een vervanger voor Van der Water aantrekken. Het liefst een linksbenige, creatieve buitenspeler. ?Verder is veel van wat we wilden gelukt?, zegt de technisch manager. ?Maar ik kan natuurlijk pas over een tijdje, als we iedereen goed aan het werk hebben gezien, oordelen of de aanwinsten ook de kwaliteit brengen die we voor ogen hebben.?

Lc.nl
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op september 03, 2024, 09:13:56
Citaat van: Trainert! op september 03, 2024, 08:56:49
Ik ben dan wel benieuwd naar een verklaring waarom er niks meer is bijgekomen. Met name op de buitens, en de linksachter.
Toch eigen jeugd de voorkeur geven dit seizoen, Bob Ross, Wiebe, Vd Veen?
De club heeft zich verplicht bij binnenkomende transfergelden de de de verstrekte lening van de gemeente versneld af te lossen.
Dus is het voor Lambooij moeilijk shoppen met een half gevulde portemonnee.
Ik kan goed leven dat we de eerst komende jaren KKD voetballen, maar dan wel met passie en strijd. Dit ontbreekt momenteel in deze selectie. En waar ik benieuwd  naar ben is dat het aan de spelersgroep is te wijten of ligt he euvel bij de TS, dat die niet in staat blijkt te zijn de spelers te motiveren.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op september 03, 2024, 09:35:32
Citaat van: Vlampiep op september 03, 2024, 09:13:56
De club heeft zich verplicht bij binnenkomende transfergelden de de de verstrekte lening van de gemeente versneld af te lossen.
Dus is het voor Lambooij moeilijk shoppen met een half gevulde portemonnee.
Ik kan goed leven dat we de eerst komende jaren KKD voetballen, maar dan wel met passie en strijd. Dit ontbreekt momenteel in deze selectie. En waar ik benieuwd  naar ben is dat het aan de spelersgroep is te wijten of ligt he euvel bij de TS, dat die niet in staat blijkt te zijn de spelers te motiveren.
Flauwekul
Er gaat geen transfergeld naar de gemeente!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op september 03, 2024, 09:40:27
Ik denk nu zelf hoeveel geld hebben ze overgehouden de afgelopen periode met Smit naar Eagles en nee dure spelers van der Water en Bergsma.
Van Osch verkocht enz enz?.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 03, 2024, 09:57:35
Citaat van: Specuveter op september 03, 2024, 09:35:32
Flauwekul
Er gaat geen transfergeld naar de gemeente!

Lijkt er idd niet op. Dit stond gisteren op de LC site:

Geen transfergeld naar gemeente

Bij het verstrekken van een lening voor de afbouw van het stadion drong de gemeente aanvankelijk ook aan op afspraken rond transferopbrengsten. Het idee was dat Cambuur deze inkomsten zou moeten aanwenden om versneld af te lossen. Uiteindelijk is die afspraak niet gemaakt, zegt Ard de Graaf: ,,Omdat de gemeente ook inzag dat een dergelijke afspraak ten koste zou kunnen gaan van onze bedrijfsvoering. In plaats daarvan hebben we afspraken gemaakt over het extra aflossen op basis van ons totale financi?le jaarresultaat.??
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op september 03, 2024, 10:04:36
Dit zou de perfecte CV zijn, 27 jaar. Toen bij Telstar al een topper. Maar heeft het hoger in zijn bol als Cambuur denk ik..

https://fcvolendam.nl/nieuws/fc-volendam-neemt-afscheid-van-benaissa-benamar/
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: anderszchristian op september 03, 2024, 10:18:59
Citaat van: Bussum op september 03, 2024, 10:04:36
Dit zou de perfecte CV zijn, 27 jaar. Toen bij Telstar al een topper. Maar heeft het hoger in zijn bol als Cambuur denk ik..

https://fcvolendam.nl/nieuws/fc-volendam-neemt-afscheid-van-benaissa-benamar/
En dan Casas of Nieling naar de bank?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op september 03, 2024, 10:22:50
Citaat van: anderszchristian op september 03, 2024, 10:18:59
En dan Casas of Nieling naar de bank?

De CV, LV en de buitens zijn nu veel te dun bezet. Van Mullem is van origine geen CV, de rest heeft amper gespeeld. Casas is 20 jaar en Nieling begint dit seizoen met blessures en een domme rode kaart. Er moet echt wat bij, daarom was ik gisteren aardig teleurgesteld.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op september 03, 2024, 10:25:50
Als ik de interviews zo een beetje lees komt er alleen nog een buitenspeler bij. Meer niet.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 03, 2024, 10:33:05
Citaat van: Trainert! op september 03, 2024, 08:56:49
Ik ben dan wel benieuwd naar een verklaring waarom er niks meer is bijgekomen. Met name op de buitens, en de linksachter.

Toch eigen jeugd de voorkeur geven dit seizoen, Bob Ross, Wiebe, Vd Veen?
ik weet het niet. Het enige wat ik kan bedenken dat ze er niet waren op dat moment. Ze waren wel heel duidelijk dat het goed moest zijn in hun ogen. Iedere club in Nederland was op zoek naar een snelle buitenspeler en een spits. Dat hoort bij het reactievoetbal wat zeker door 30 clubs wordt gespeeld. Scouting had het dus niet goed op orde wb aanvaller.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op september 03, 2024, 10:34:13
Lijkt mij ook een topper voor Cambuur
Denk alleen dat hij erg hoge salaris eisen heeft!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gasgeve op september 03, 2024, 16:00:54
Citaat van: Bussum op september 03, 2024, 10:22:50
De CV, LV en de buitens zijn nu veel te dun bezet. Van Mullem is van origine geen CV, de rest heeft amper gespeeld. Casas is 20 jaar en Nieling begint dit seizoen met blessures en een domme rode kaart. Er moet echt wat bij, daarom was ik gisteren aardig teleurgesteld.
Waar komt het verhaal vandaan dat van Mullem van origine geen centrale verdediger is. Heeft de jeugdopleiding van Feyenoord doorlopen als centrale verdediger. Is juist op latere leeftijd meer naar het middenveld gegaan, maar van origine juist een verdediger.

https://www.fr12.nl/nieuws/47241-bfeyenoord-bindt-jeugdspeler-jeremy-van-mullem-b.html
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 03, 2024, 16:08:16
Citaat van: Specuveter op september 03, 2024, 10:34:13
Lijkt mij ook een topper voor Cambuur
Denk alleen dat hij erg hoge salaris eisen heeft!!

Dan komt het goed uit dat we de grootverdieners kwijt zijn.
Bij de meeste clubs is het budget nu wel op dus als wij wel wat over hebben , dan kan dat best slim zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op september 09, 2024, 20:21:10
Realistisch in de sportcast
Staat een selectie die kan groeien
Ze willen ook jongens Als Marsman Jonker en Van Veen kansen kunnen geven.
Top 8 is de ambitie
Nacompetitie is een pro
We zitten bij top 6 qua begroting
Wat ik opmerkelijk vond is dat ze bewust niet gehele financi?le buffer hebben gebruikt in deze transferperiode
Dit omdat ze dan in de winter zich eventueel nog kunnen en willen versterken
De spits uit Zweden staat ook nog steeds op de radar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op september 09, 2024, 22:57:07
Vond hem anders maar een zwakke indruk maken. Vorig jaar 71 tegengoals, dan verwacht je dus met name  versterkingen in de achterhoede. 7 verdedigers vertrokken en maar 2 nieuwen erbij. Dan zegt ie vervolgens dat dat niet uitmaakt want ze kunnen niet iedere positie dubbel bezet hebben. Kest toch niet serieus nimme.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 09, 2024, 23:10:17
Hij was wat terughoudend ofzo vond ik. Nu luister ik Hertenkamp en daar krijgt hij wat meer ruimte.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op september 10, 2024, 10:34:21
Had wat meer van deze sportcasts verwacht, in beide casts eigenlijk niks bijzonders te melden.

Blijf die cv positie vaag uitgelegd, ze vinden 4 daarvoor genoeg, vind het raar dat ze Jonker blijkbaar als volwaardig CV inschatten.
Ik snap dat jonkies ook minuten moeten maken, maar oi oi oi wat nemen ze daar risico.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: HansKazan op september 10, 2024, 20:20:02
Citaat van: wiekie1969 op september 09, 2024, 22:57:07
Vond hem anders maar een zwakke indruk maken. Vorig jaar 71 tegengoals, dan verwacht je dus met name  versterkingen in de achterhoede. 7 verdedigers vertrokken en maar 2 nieuwen erbij. Dan zegt ie vervolgens dat dat niet uitmaakt want ze kunnen niet iedere positie dubbel bezet hebben. Kest toch niet serieus nimme.

Oneens. Ik vond hem duidelijk en direct en kon duidelijk zijn visie uitleggen aan de heren. Prima interview.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 10, 2024, 20:27:28
Hij moet ook nog leren hoe met de media om te gaan.
De heren van OF wisten niet of ze het luchtig wilden houden of hard journalistiek en dan wordt het ook wat ongemakkelijk.

Uiteindelijk moet hij op zijn daden beoordeelt worden. Hij heeft in korte tijd nog 7 deals gemaakt (Smit, Smand, Bergsma, vd Water, Afolabi, Alhaft, Diemers). Dat is best knap.

Misschien was onverwacht dat zowel Bergsma als Smand vertrokken en dan is de tijd wel erg kort om dat ook nog op te vangen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op september 10, 2024, 20:32:23
Citaat van: Bankzitter op september 10, 2024, 20:27:28
Hij moet ook nog leren hoe met de media om te gaan.
De heren van OF wisten niet of ze het luchtig wilden houden of hard journalistiek en dan wordt het ook wat ongemakkelijk.

Uiteindelijk moet hij op zijn daden beoordeelt worden. Hij heeft in korte tijd nog 7 deals gemaakt (Smit, Smand, Bergsma, vd Water, Afolabi, Alhaft, Diemers). Dat is best knap.

Misschien was onverwacht dat zowel Bergsma als Smand vertrokken en dan is de tijd wel erg kort om dat ook nog op te vangen.
Benamar......transfervrij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op september 10, 2024, 20:37:33
Citaat van: Specuveter op september 10, 2024, 20:32:23
Benamar......transfervrij.

Moest weg bij Volendam ivm zijn salaris. Goede speler hoor, maar denk te duur voor ons budget.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op september 10, 2024, 20:39:30
Citaat van: HansKazan op september 10, 2024, 20:20:02
Oneens. Ik vond hem duidelijk en direct en kon duidelijk zijn visie uitleggen aan de heren. Prima interview.

Met name het gegeven dat hij uitlegt te zoeken obv een speelstijl en competenties ipv puur spelers. Dat lijkt gelukkig een trendbreuk met ongelukkige transfers als Van Kaam, El Hilali en van de water
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 10, 2024, 22:52:16
Citaat van: papier op september 10, 2024, 20:37:33
Moest weg bij Volendam ivm zijn salaris. Goede speler hoor, maar denk te duur voor ons budget.
Henk had hem gebeld en hij wou hogerop. Lars gaf overigens ook aan dat er zeker nog budget is voor de winterstop..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op september 10, 2024, 23:53:52
Lars wil tot de winterstop kijken hoe het team zich ontwikkeld. Dit is een mooi streven, maar als we te ver achterop gaan raken, is dit dan laten nog te herstellen? Als we minimaal play-off's willen gaan halen? Hij heeft er wel vertrouwen in, ik hoop dat het goed komt. (en mooi dat de jeugd door zijn visie zo een kans krijgt)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op september 11, 2024, 07:47:47
Citaat van: PePe op september 10, 2024, 23:53:52
Lars wil tot de winterstop kijken hoe het team zich ontwikkeld. Dit is een mooi streven, maar als we te ver achterop gaan raken, is dit dan laten nog te herstellen? Als we minimaal play-off's willen gaan halen? Hij heeft er wel vertrouwen in, ik hoop dat het goed komt. (en mooi dat de jeugd door zijn visie zo een kans krijgt)


Zou gek zijn als hij zou zeggen dat er geen vertrouwen is. alles voor de buhne.
Met alhalft en diemers 2 sterkhouders gehaald. gefaald in verdedigend opzicht
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op september 11, 2024, 07:58:53
Je kunt de klok er op gelijk zetten dat er in de winterstop alsnog een verdediger zal worden gehaald.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op september 11, 2024, 08:07:53
Citaat van: Trainert! op september 11, 2024, 07:47:47
Zou gek zijn als hij zou zeggen dat er geen vertrouwen is. alles voor de buhne.
Met alhalft en diemers 2 sterkhouders gehaald. gefaald in verdedigend opzicht
Man man wat ben jij een ontzettend negatief persoon. Er is niemand die het goed kan doen.
Lars is een verademing mbt Foeke en hij doet het meer goed en kan zijn aanwinsten goed verklaren. Hij geeft talenten een kans en dat is het beleid wat de club voorstaat.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op september 11, 2024, 08:18:06
De vragen mbt doelstelling daar is het antwoord van de club eigenlijk altijd een beetje vaag over. Verder dan "een club als Cambuur moet altijd meedoen voor de play offs" komt men niet. En dat staat eigenlijk los van waar we, in mijn ogen, nu mee bezig zijn. Het is in mijn ogen ook niet aan Lambooij om dit te bepalen omdat hij manager is en niet directeur. Wat Henk terecht zegt is dat er eigenlijk duidelijkheid moet komen over hoe we promotie willen bewerkstelligen, als je zegt binnen 3 jaar promoveren is het doel dan kan ik het werk van Lambooij echt heel goed begrijpen. Flink doorgeselecteerd, selectie waar wat op aan te merken is maar waar wel een gedachte achter zit. Dan wil je weten hoe dit ontwikkelt en als je de ambitie uitspreek om binnen 3 jaar te promoveren dan kun je ook verklaren dat je de selectie nu niet extra is versterkt met een CV/Linksback.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op september 11, 2024, 08:49:29
Ik vind die heisa over de doelstelling allemaal een beetje overdreven. We kunnen dat zelf toch ook wel inschatten/bedenken?  Het verschil met nummer 2 of 6 is vaak niet eens zo heel groot. Sowieso qua niveau niet. Lekker gaan ballen en wedstrijden spelen. We zien het vanzelf wel.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gasgeve op september 11, 2024, 09:20:51
Als we met dit team niet bij de top 8 eindigen, vind ik dat eerder een tekortkoming van Henk dan van Lars. Qua selectie moet dit gewoon top 8 waardig zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op september 11, 2024, 09:48:16
Citaat van: michello op september 11, 2024, 08:49:29
Ik vind die heisa over de doelstelling allemaal een beetje overdreven. We kunnen dat zelf toch ook wel inschatten/bedenken?  Het verschil met nummer 2 of 6 is vaak niet eens zo heel groot. Sowieso qua niveau niet. Lekker gaan ballen en wedstrijden spelen. We zien het vanzelf wel.

Helemaal eens. Of je nou 5e wordt of 7e. Maakt het uit. Zolang play-offs maar bereikt worden, en dat moet toch gaan lukken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 11, 2024, 09:50:23
Mits er geen rare dingen gebeuren als zware blessures bij sterkhouders, dan is dat mogelijk.
Bij mij zijn Casas en Afolabi vraagtekens qua niveau maar als die kunnen meekomen is de basiself gewoon prima.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 11, 2024, 09:50:26
Citaat van: michello op september 11, 2024, 08:49:29
Ik vind die heisa over de doelstelling allemaal een beetje overdreven. We kunnen dat zelf toch ook wel inschatten/bedenken?  Het verschil met nummer 2 of 6 is vaak niet eens zo heel groot. Sowieso qua niveau niet. Lekker gaan ballen en wedstrijden spelen. We zien het vanzelf wel.

_O_
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: oscarsielstra op september 11, 2024, 09:53:41
Citaat van: Gasgeve op september 11, 2024, 09:20:51
Als we met dit team niet bij de top 8 eindigen, vind ik dat eerder een tekortkoming van Henk dan van Lars. Qua selectie moet dit gewoon top 8 waardig zijn.

Lars en Henk doen vaag over de doelstelling, omdat je er dan op afgerekend kan worden.
Ik vind dat een bvo altijd een doelstelling moet formuleren (zeg eerste 6 eindigen en playoffs).
Dit geeft ieder binnen de club de focus om dit ook te bereiken, en laat je zien dat je de ambitie hebt om hogerop te willen.

Als je in het bedrijfsleven zegt binnen drie jaar willen we winst maken, zal je personeel niet veel harder gaan lopen.
Focus kun je doen via mijlpalen onderweg (bijv. 2 periode pakken) dan weet je dat je onderweg bent naar beter.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op september 11, 2024, 10:39:26
Tenenkrommend zeg die Sportcast. Wat is Hertenkamp dan een verademing, al mag Jonathan daar soms wel een tikkeltje doortastender zijn  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op september 11, 2024, 11:09:39
Citaat van: Bussum op september 11, 2024, 10:39:26
Tenenkrommend zeg die Sportcast. Wat is Hertenkamp dan een verademing, al mag Jonathan daar soms wel een tikkeltje doortastender zijn  |:)

De enige die goede vragen stelt is van der Weij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Andy King op september 11, 2024, 11:15:15
Citaat van: Bankzitter op september 10, 2024, 20:27:28
Hij moet ook nog leren hoe met de media om te gaan.
De heren van OF wisten niet of ze het luchtig wilden houden of hard journalistiek en dan wordt het ook wat ongemakkelijk.

Of misschien moeten de heren van de media leren hoe ze met Lambooij moeten omgaan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 11, 2024, 13:22:13
Citaat van: michello op september 11, 2024, 08:49:29
Ik vind die heisa over de doelstelling allemaal een beetje overdreven. We kunnen dat zelf toch ook wel inschatten/bedenken?  Het verschil met nummer 2 of 6 is vaak niet eens zo heel groot. Sowieso qua niveau niet. Lekker gaan ballen en wedstrijden spelen. We zien het vanzelf wel.
idd wat een ge eamel
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op september 11, 2024, 13:44:34
Ik zie het zo; we gaan voor top 5 (zonder grote tegenslagen en dergelijke), maar als (het wat tegen zit door wat dan ook en) we top 8 halen is het oke
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: 666 op september 12, 2024, 08:36:13
Citaat van: EdsjeSCC op september 11, 2024, 13:44:34
Ik zie het zo; we gaan voor top 5 (zonder grote tegenslagen en dergelijke), maar als (het wat tegen zit door wat dan ook en) we top 8 halen is het oke

We gaan toch voor de 1e 2 plaatsen, je begint toch niet met een doelstelling die lager is... ik ga van de 1e plaats uit  :devil
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 12, 2024, 09:00:27
We willen eerst wel weer eens naar goed voetbal kijken en logische dingen zien in het veld. Dat is mijn doelstelling en dan ga je ook stijgen op de ranglijst. Playoffs haal je sowieso.
Dat gezeur over die en die ben ik wel klaar mee.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: 666 op september 12, 2024, 09:52:09
Citaat van: sunderland op september 12, 2024, 09:00:27
We willen eerst wel weer eens naar goed voetbal kijken en logische dingen zien in het veld. Dat is mijn doelstelling en dan ga je ook stijgen op de ranglijst. Playoffs haal je sowieso.
Dat gezeur over die en die ben ik wel klaar mee.
|:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 12, 2024, 10:00:19
Helemaal mee eens! Eerst weer goed herkenbaar voetbal met een plan (en een plan B waar nodig).
Dan komen de punten en ranglijst vanzelf.

D'r zien wat posities minder bezet en wat vraagtekens, daar heeft iedere trainer mee te maken. Lambooij zei zeer terecht dat spelers elkaar ook moeten helpen in het veld.

Het is een selectie die grotendeels geschikt is voor het spel dat Henk wil spelen, dus aan de slag en het maximale uit de groep trekken.
Als we de juiste balans op het middenveld vinden, dan kunnen er (zoals Henk zelf ook graag zegt) nog rare dingen gaan gebeuren.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op september 12, 2024, 21:23:02
Citaat van: sunderland op september 12, 2024, 09:00:27
We willen eerst wel weer eens naar goed voetbal kijken en logische dingen zien in het veld. Dat is mijn doelstelling en dan ga je ook stijgen op de ranglijst. Playoffs haal je sowieso.
Dat gezeur over die en die ben ik wel klaar mee.

100% kerel het publiek het niks met verhalen over data en op trainen enz enz.

vroeger werkten spelers van 6,00 tot 15,00 en moesten daarna nog trainen
gingen met de trein naar uitwedstrjden enz enz. ik snap wat dat er veel
veranderd is maar het kan ook door slaan, hoeveel spelers hebben we de
laatste jaren al gehad die nog moesten optrainen pfffff
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op september 12, 2024, 22:18:10
Citaat van: sunderland op september 12, 2024, 09:00:27
We willen eerst wel weer eens naar goed voetbal kijken en logische dingen zien in het veld. Dat is mijn doelstelling en dan ga je ook stijgen op de ranglijst. Playoffs haal je sowieso.
Dat gezeur over die en die ben ik wel klaar mee.
Kinderhand is snel gevuld. Nu wij in een nieuw stadion spelen mogen we de lat best wel wat hoger leggen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 12, 2024, 23:09:33
Citaat van: Inferno-058 op september 12, 2024, 22:18:10
Kinderhand is snel gevuld. Nu wij in een nieuw stadion spelen mogen we de lat best wel wat hoger leggen.
klopt maar ik had zoveel frustraties het laatste half jaar dus daarom is dit eerst mijn doelstelling. Dat ik weer met plezier kijk ?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Tanjajeah op september 13, 2024, 23:17:28
Zoals Hans Kraaij altijd zegt als een team nauwelijks scoort: te weinig goals ingekocht. Er is bij het halen van spelers nauwelijks gekeken naar het scorende vermogen. Ga de goals van vorig seizoen van de spelers die gehaald zijn maar es tellen. En dat afzetten tegen de doelpunten die Smit en Breij samen maakten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op september 14, 2024, 01:13:31
Gefaald dus in zijn aankoopbeleid wat ik al eerder benoemde. Het is toch gvd van de zotte dat je niet fitte/goede spelers kan halen. zoveel goals tegen afgelopen jaar en je haalt vrijwel niks.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op september 14, 2024, 07:05:32
Eens. Zijn 7 verdedigers vertrokken en maar 2 gehaald. Terwijl je 71 goals tegen had.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op september 14, 2024, 07:27:31
Citaat van: Trainert! op september 14, 2024, 01:13:31
Gefaald dus in zijn aankoopbeleid wat ik al eerder benoemde. Het is toch gvd van de zotte dat je niet fitte/goede spelers kan halen. zoveel goals tegen afgelopen jaar en je haalt vrijwel niks.

Want het aantal tegengoals is dit seizoen tot nu toe het probleem?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op september 14, 2024, 08:09:41
Citaat van: Bernardo op september 14, 2024, 07:27:31
Want het aantal tegengoals is dit seizoen tot nu toe het probleem?

Het is schuiven achterin. Elke wedstrijd weer een andere linksback, en na gisteravond is poll ineens 3e keuze voor die positie? Centraal achterin oogt het zo krakkemikkig. We missen daar een ervaren en over mijn lijk verdediger die de anderen achterin ook kan aansturen. de speler die we daarvoor zouden hebben, hebben we nog niks aan gehad.


in aanvallend opzicht missen we de tijden van kallon en antonia op de vleugels. We hebben totaal geen diepgang in het spel met en zonder bal. Schrijnend om dit gisteravond te zien.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op september 17, 2024, 10:22:48
Verdedigend uitstekend, slechts 3 clubs hebben minder goals tegen.

Maar aanvallend.. Kieftenbeld, de Leeuw. Totaal overbodige spelers. Te oud. Niet meer de klasse van voorheen en niet wat we nodig hebben. Complete missers en geldverspilling. Al Haft en Afolabi zijn gokjes. Optrainen en dan maar fingers crossed. Pauwels lijkt wel wat te kunnen maar is om wat voor reden dan ook vaker afwezig dan aanwezig. Diemers is je in de schoot geworpen en een gelukje. R?lke voegt niks toe. Een raadsel waarom die bij Hertha opgepikt moest worden.
Het is veel te min.. geen enkele smaakmaker. Het publiek zit verveeld op de tribune. Een dikke onvoldoende op dit moment wat mij betreft.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 17, 2024, 18:11:53
Natuurlijk zitten er wat middelmatige spelers en zwakke spelers in de selectie.

Maar we hebben wel degelijk spelers met kwaliteit: Diemers, Jansen , Nieling, Alhaft, De Leeuw (als pinchhitter).
Pauwels , Afolabi en Nartey zijn ook leuke spelers om naar te kijken. Genoeg smaakmakers als we compleet zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Andy King op september 17, 2024, 18:38:39
Citaat van: Bankzitter op september 17, 2024, 18:11:53
Natuurlijk zitten er wat middelmatige spelers en zwakke spelers in de selectie.

Maar we hebben wel degelijk spelers met kwaliteit: Diemers, Jansen , Nieling, Alhaft, De Leeuw (als pinchhitter).
Pauwels , Afolabi en Nartey zijn ook leuke spelers om naar te kijken. Genoeg smaakmakers als we compleet zijn.

Gezien het budget vind ik dat Lambooij het goed heeft gedaan. Natuurlijk zitten er ook wat twijfelgevallen bij, maar dat houd je altijd. Ook bij topclubs.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op september 17, 2024, 19:37:19
Citaat van: Bankzitter link=topic=2612.msg367797#  date=1726589513
Natuurlijk zitten er wat middelmatige spelers en zwakke spelers in de selectie.

Maar we hebben wel degelijk spelers met kwaliteit: Diemers, Jansen , Nieling, Alhaft, De Leeuw (als pinchhitter).
Pauwels , Afolabi en Nartey zijn ook leuke spelers om naar te kijken. Genoeg smaakmakers als we compleet zijn.
Nieling moet ik nog zien :?
Zet Mercera bij Nartey en Pauwels.
Mercera heeft een geweldige techniek/snelheid en ziet het spelletje.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: nee,wel? op september 17, 2024, 20:23:15
wat het die man in engeland deen alleen gezellig theekransje?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op september 17, 2024, 20:39:18
Citaat van: nee,wel? op september 17, 2024, 20:23:15
wat het die man in engeland deen alleen gezellig theekransje?

Solliciteerd bij Arne?  _O_
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op september 17, 2024, 20:42:10
Citaat van: nee,wel? op september 17, 2024, 20:23:15
wat het die man in engeland deen alleen gezellig theekransje?

Je zit met hele dure Non EU regelingen. Spelers met een niet europees paspoort of Engels paspoort moeten om en nabij 5 ton verdienen. Clubs als Cambuur kunnen dit simpelweg niet betalen zolang ze in de KKD spelen. Of de clubs moeten behoorlijk deel meebetalen van salaris maar is zeer lastig allemaal.

Luister de podcast met Lambooij bij Omroep Abe maar eens terug.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: nee,wel? op september 17, 2024, 20:44:25
Citaat van: Galdiano op september 17, 2024, 20:42:10
Je zit met hele dure Non EU regelingen. Spelers met een niet europees paspoort of Engels paspoort moeten om en nabij 5 ton verdienen. Clubs als Cambuur kunnen dit simpelweg niet betalen zolang ze in de KKD spelen. Of de clubs moeten behoorlijk deel meebetalen van salaris maar is zeer lastig allemaal.

Luister de podcast met Lambooij bij Omroep Abe maar eens terug.

ja dat is zo maar stiekem hoop je op een uitwisseling van talenten of vergelijkbare constructie
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op september 18, 2024, 13:11:19
Ik snap dat je wat ervaring wilt hebben in je selectie, maar binne Kieftenbelt en de Leeuw niet te oud, die voegen in mijn ogen echt helemaal niks toe, en zijn waarschijnlijk ook erg dure jongens voor wat je er voor terug krijgt, die de Leeuw, als die op vrijdag speelt, moet die tot dinsdag in het ijs zitten om bij te komen, die kan dus geen 2 wedstrijden in de week spelen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op september 18, 2024, 13:26:46
Citaat van: DayDreamer op september 18, 2024, 13:11:19
Ik snap dat je wat ervaring wilt hebben in je selectie, maar binne Kieftenbelt en de Leeuw niet te oud, die voegen in mijn ogen echt helemaal niks toe, en zijn waarschijnlijk ook erg dure jongens voor wat je er voor terug krijgt, die de Leeuw, als die op vrijdag speelt, moet die tot dinsdag in het ijs zitten om bij te komen, die kan dus geen 2 wedstrijden in de week spelen.

Voor in de breedte toch prima spelers? De Leeuw is ook gehaald als 2e spits.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op september 18, 2024, 13:37:56
Citaat van: janou op september 18, 2024, 13:26:46
Voor in de breedte toch prima spelers? De Leeuw is ook gehaald als 2e spits.

Maar deze jongens komen niet voor een appel en een ei hierheen, dus dan moet je je afvragen wil je dit soort dure jongens in je selectie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op september 18, 2024, 14:07:08
Ken de contracten niet hoor. Maar ik verwacht dat die gasten minder verdienen dan een 'basisspeler' en meer dan een 'jeugdspeler'. Lambooij had toch ook wel gezien dat deze gasten op hun retour zijn. Volgens mij voor hun een mooie kans om de carriere nog net een jaartje door te trekken en oke te verdienen. En met oke bedoel ik dan beter dan een eventuele kantoorbaan. Maar zeker nite meer wat ze in hun 'prime' kregen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op september 18, 2024, 14:14:25
Citaat van: papier op september 18, 2024, 14:07:08
Ken de contracten niet hoor. Maar ik verwacht dat die gasten minder verdienen dan een 'basisspeler' en meer dan een 'jeugdspeler'. Lambooij had toch ook wel gezien dat deze gasten op hun retour zijn. Volgens mij voor hun een mooie kans om de carriere nog net een jaartje door te trekken en oke te verdienen. En met oke bedoel ik dan beter dan een eventuele kantoorbaan. Maar zeker nite meer wat ze in hun 'prime' kregen.

Dit denk ik ook. Zijn beide niet per s? als basisspeler gehaald. Allebei volgens mij heel blij dat ze nog een jaar doorkunnen als prof bij een mooie club.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op september 18, 2024, 14:28:01
Denk dat de Leeuw z'n waarde nog wel gaat laten zien gedurende het seizoen. Kieftenbeld misschien in iets mindere mate. En misschien niet altijd in wedstrijdverband maar zeker op training en in de kleedkamer hebben deze jongens nog waarde tussen al die jonkies.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op september 18, 2024, 14:29:52
Citaat van: Stiens op september 18, 2024, 14:28:01
Denk dat de Leeuw z'n waarde nog wel gaat laten zien gedurende het seizoen. Kieftenbeld misschien in iets mindere mate. En misschien niet altijd in wedstrijdverband maar zeker op training en in de kleedkamer hebben deze jongens nog waarde tussen al die jonkies.

In de spits is in mijn ogen ook veel minder concurrentie dan op het middenveld. Op de positie van Kieftenbelt zou je ook nog Souren/Mullem/Mercera/Diemers neer kunnen zetten. Dus inderdaad zal hij qua speeltijd denk ik minder minuten maken dan De Leeuw.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op september 18, 2024, 17:12:16
Citaat van: Galdiano op september 17, 2024, 20:42:10
Je zit met hele dure Non EU regelingen. Spelers met een niet europees paspoort of Engels paspoort moeten om en nabij 5 ton verdienen. Clubs als Cambuur kunnen dit simpelweg niet betalen zolang ze in de KKD spelen. Of de clubs moeten behoorlijk deel meebetalen van salaris maar is zeer lastig allemaal.

Luister de podcast met Lambooij bij Omroep Abe maar eens terug.


Je kunt ook scouten in de 2e en 3e divisie hoor. Lopen knappe voetballers rond daar. Spakenburg, Rijnsburgse Boys, HHC, AFC. Loopt genoeg rond.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op september 18, 2024, 20:54:18
Namen willen we horen Wiekie. Noem er eens een paar?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op september 18, 2024, 21:31:15
Must eens op de maandagavond kieke naar de regionale omroepen. Floris vd Linden. Heeft Groningen afgezegd. Gio van Ommeren Rijnsburgse Boys. Klok van HHC. En zo binne er wel meer in die tweede divisie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: oost op september 18, 2024, 21:44:59
Ik snap dat mensen wanhopig worden, maar om nou naar spitsen uit de 3e divisie te gaan kijken gaat wel erg ver :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op september 18, 2024, 21:48:37
2e divisie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op september 18, 2024, 21:49:24
Citaat van: oost op september 18, 2024, 21:44:59
Ik snap dat mensen wanhopig worden, maar om nou naar spitsen uit de 3e divisie te gaan kijken gaat wel erg ver :_schater

Kest er wel om lachen, maar sommige spelers bij Cambuur hewwe dat niveau
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op september 18, 2024, 21:52:37
Poll, Kooistra, Jonker, Rolke, Marsman, Balk. Om er een paar te noemen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: FrancoLWD op september 19, 2024, 12:27:45
Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2024, 17:12:16



Je kunt ook scouten in de 2e en 3e divisie hoor. Lopen knappe voetballers rond daar. Spakenburg, Rijnsburgse Boys, HHC, AFC. Loopt genoeg rond.

Van mij hoeven ze niet knap te zijn, als ze maar scoren 8P
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op september 19, 2024, 13:35:53
Citaat van: wiekie1969 op september 18, 2024, 17:12:16



Je kunt ook scouten in de 2e en 3e divisie hoor. Lopen knappe voetballers rond daar. Spakenburg, Rijnsburgse Boys, HHC, AFC. Loopt genoeg rond.

zijn wel heel veel spelers bij die ook al ere div of kkd hebben gespeeld en nu afbouwen
of net niet goed genoeg zijn voor de kkd.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op september 19, 2024, 13:45:02
Of helemaal geen zin hebben in profvoetbal en hun maatschappelijke carri?re voor laten gaan. (Floris vd Linden bijvoorbeeld)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: ChantiSCC op september 19, 2024, 15:06:13
Den Bosch haalde Burgering van GVVV (!).. 6 wedstrijden, 3 goals en 3 assists. Daar loopt echt zat talent rond wat makkelijk in de KKD mee kan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 19, 2024, 15:18:38
We halen ze al eerder bij de amateurs weg en zetten ze in de jeugdopleiding. Waarom bij de amateurs scouten als je al genoeg talent in huis hebt?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cambuur Groningen op september 19, 2024, 15:36:19
Citaat van: ChantiSCC op september 19, 2024, 15:06:13
Den Bosch haalde Burgering van GVVV (!).. 6 wedstrijden, 3 goals en 3 assists. Daar loopt echt zat talent rond wat makkelijk in de KKD mee kan.
Achteraf is alles zo makkelijk. Als Lambooij met een spits uit de amateurs was gekomen was hij hier afgeslacht...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: ChantiSCC op september 19, 2024, 15:45:31
Citaat van: Cambuur Groningen op september 19, 2024, 15:36:19
Achteraf is alles zo makkelijk. Als Lambooij met een spits uit de amateurs was gekomen was hij hier afgeslacht...

Lijkt me niet als ie 6 doelpunten produceert.. scouting is al jarenlang een enorme zwakte van ons..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cambuur Groningen op september 19, 2024, 16:12:33
Citaat van: ChantiSCC op september 19, 2024, 15:45:31
Lijkt me niet als ie 6 doelpunten produceert.. scouting is al jarenlang een enorme zwakte van ons..
Volgens mij begrijp je mijn punt niet:
- van te voren weet je niet of een spits uit de amateurs 3 doelpunten in 6 wedstrijden maakt;
- als Lambooij voor de start van het seizoen met een spits van de amateurs was gekomen was het forum hier te klein.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op september 19, 2024, 17:59:14
Citaat van: Cambuur Groningen op september 19, 2024, 16:12:33
Volgens mij begrijp je mijn punt niet:
- van te voren weet je niet of een spits uit de amateurs 3 doelpunten in 6 wedstrijden maakt;
- als Lambooij voor de start van het seizoen met een spits van de amateurs was gekomen was het forum hier te klein.

niet als die speler het jaar ervoor 23 of zo maakte in de 2e divisie,trouwens dat zijn geen amateurs he
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 19, 2024, 18:08:54
Op dat moment hadden we Smit onder contract die er met 20 jaar ook best veel had ingeschoten.
Dus dan komt zo'n jongen niet naar ons vanuit een goed contract bij de amateurs om op de bank te gaan zitten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cambuur Groningen op september 19, 2024, 18:13:25
Citaat van: denistel op september 19, 2024, 17:59:14
niet als die speler het jaar ervoor 23 of zo maakte in de 2e divisie,trouwens dat zijn geen amateurs he
Prima, die Burgering die hier wordt genoemd als voorbeeld had 10 assists en 5 doelpunten in de tweede klasse. Waarom zouden de kritische forumgenoten die hier met gejuich hebben ontvangen dan? Ik heb gewoon moeite met dat vreselijk negatieve benaderen van datgene wat we hebben en ophemelen van dat wat we niet hebben. Dat is me persoonlijk allemaal veel te makkelijk.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op september 19, 2024, 21:55:48
Het verkopen van doelpunten blijkt eenvoudiger, dan het inkopen daarvan..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: NRG op september 20, 2024, 19:33:10
Citaat van: PePe op september 19, 2024, 21:55:48
Het verkopen van doelpunten blijkt eenvoudiger, dan het inkopen daarvan..

Dat is het natuurlijk ook. Doelpunten kopen kost geld. Geld wat er niet is. Dus dan moet je een beetje mazzel hebben met wat je haalt. Tot nu toe hebben we die mazzel niet.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Mike SCC op september 20, 2024, 20:26:34
Ik gok dat onze nieuwe cultheld (mag je dat nu al zeggen?) Afolabi er dit seizoen nog wel minstens 10+ gaat maken. Ziet er sterk, handig en doelgericht uit dus lijkt me een goede spits in ons systeem. Komt allemaal wel goed. Nog meer dan 30 wedstrijden te gaan... :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op september 21, 2024, 08:06:22
Citaat van: NRG op september 20, 2024, 19:33:10
Dat is het natuurlijk ook. Doelpunten kopen kost geld. Geld wat er niet is. Dus dan moet je een beetje mazzel hebben met wat je haalt. Tot nu toe hebben we die mazzel niet.

Hoe doen andere clubs dat dan met minder geld? Telstar 12 x gescoord, Den Bosch 15x.. dan hebben zij wel flink veel mazzel.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op september 21, 2024, 08:17:36
Citaat van: De Gast op september 21, 2024, 08:06:22
Hoe doen andere clubs dat dan met minder geld? Telstar 12 x gescoord, Den Bosch 15x.. dan hebben zij wel flink veel mazzel.

Gewoon weer kortzichtig. Vorige seizoenen 39, 47, 38 , 46 doelpunten voor... je hebt eens geluk he
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 21, 2024, 08:29:17
We hebben de aanval niet op orde omdat eerst Smit en vdWater weg moesten.
Dat heeft (doel)punten gekost.

Straks eerst eens een wedstrijd of 5 zien met Afolabi, Pauwels, Alhaft/Balk met Diemers en Nartey als aanvallende middenvelders.Daarbij hebben we ook minder goals nodig als we achterin zo weinig kansen weggeven.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Harry L. op september 21, 2024, 08:43:18
Citaat van: Mike SCC op september 20, 2024, 20:26:34
Ik gok dat onze nieuwe cultheld (mag je dat nu al zeggen?) Afolabi er dit seizoen nog wel minstens 10+ gaat maken. Ziet er sterk, handig en doelgericht uit dus lijkt me een goede spits in ons systeem. Komt allemaal wel goed. Nog meer dan 30 wedstrijden te gaan... :thumbsup

Ik hoop het met je, zal alleen nog weken duren voor hij volledig wedstrijd fit is. Daarbij is natuurlijk de aanvoer wel van belang en dat zie ik dan weer niet goedkomen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Harry L. op september 21, 2024, 08:46:14
Citaat van: Bankzitter op september 21, 2024, 08:29:17
We hebben de aanval niet op orde omdat eerst Smit en vdWater weg moesten.
Dat heeft (doel)punten gekost.

Straks eerst eens een wedstrijd of 5 zien met Afolabi, Pauwels, Alhaft/Balk met Diemers en Nartey als aanvallende middenvelders.Daarbij hebben we ook minder goals nodig als we achterin zo weinig kansen weggeven.

Een complete samenstelling is natuurlijk een utopie, je hebt met blessures en schorsingen te maken.
Wat ik net eerder schreef, wie gaat afolabi bedienen? Al onze buitens zijn te traag en komen geen man voorbij, maar laat me graag verrassen natuurlijk
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Mike SCC op september 21, 2024, 16:16:34
Ik denk dat Alhaft echt wel van waarde kan zijn als hij 100% fit is en Pauwels moet nog even wat bijgeschaafd worden, kan zomaar de nieuwe Kallon gaan worden. Is rap genoeg.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bens op september 29, 2024, 18:22:36
Wat heeft Lambooij geweldige spelers aangetrokken tijdens de afgelopen transfer periode. Met deze spelers worden zeker dertien plaats. Meer zit er niet in.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Harry L. op september 29, 2024, 19:23:39
Citaat van: Bens op september 29, 2024, 18:22:36
Wat heeft Lambooij geweldige spelers aangetrokken tijdens de afgelopen transfer periode. Met deze spelers worden zeker dertien plaats. Meer zit er niet in.

Na tien wedstrijden kun je de balans opmaken hoor ik wel eens. Bovenin het rechterrijtje is het maximaal haalbare zo lijkt het. Diep triest is het.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op september 29, 2024, 19:31:09
Wat een schandalige selectie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op september 29, 2024, 20:17:00
Bedankt! en direct opzouten! Wat een verstand om deze selectie samen te stellen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op september 29, 2024, 22:21:25
Ze mutte dei een ton geven, weet zeker dat jij betere spelers haalt dan mister Lambooij. Scouting!!!!!!!! Spelers zelf bekijken!!!!!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op september 30, 2024, 07:23:18
Kiek daar hewwe de positivo's oek weer met hun commentaar
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op september 30, 2024, 07:29:04
Citaat van: Oud Cambuur op september 30, 2024, 07:23:18
Kiek daar hewwe de positivo's oek weer met hun commentaar


Hoe wil jij hier nou een positieve draai aan geven? recht lullen wat ontzettend krom is noem ik dat
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op september 30, 2024, 07:37:42
Lul niks recht maar zet maar eens een frisse trainer voor de groep dan zal je zien dat die veel meer uit deze selectie haalt dan wat er nu gebeurd. In potentie zijn het betere spelers dan die we vorig jaar hadden maar achter ons voetbal zit geen enkel idee op dit moment.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cor op september 30, 2024, 09:22:35
En zo is het. Selectie is niks mis mee.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 30, 2024, 14:53:22
Henk is toch ook meer een prestatietrainer die met een volwassen groep spelers er net wat meer uit haalt dan een ander?
En niet echt een type opbouwtrainer die spelers beter maakt en zo marktwaarde cre?ert?

Hij heeft er 7 in het veld nodig die al weten wat ze doen en dan misschien 4 jonkies die zich daar tussen kunnen ontwikkelen.
Nu staan er 7 vrij onervaren spelers in hun eerste of tweede seizoen met 4 die iets meer ervaring hebben.

Dan is Henk ook niet op zijn best. En ik snap nog wel dat je 1 trainer doorschuift vanuit O21 als die wel spelers beter maakt, maar niet 2.
Langzaam aan een team bouwen matched niet met de prestaties die Henk en ook het publiek direct wil.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op september 30, 2024, 15:14:58
Citaat van: Bankzitter op september 30, 2024, 14:53:22
Henk is toch ook meer een prestatietrainer die met een volwassen groep spelers er net wat meer uit haalt dan een ander?
En niet echt een type opbouwtrainer die spelers beter maakt en zo marktwaarde cre?ert?

Hij heeft er 7 in het veld nodig die al weten wat ze doen en dan misschien 4 jonkies die zich daar tussen kunnen ontwikkelen.
Nu staan er 7 vrij onervaren spelers in hun eerste of tweede seizoen met 4 die iets meer ervaring hebben.

Dan is Henk ook niet op zijn best. En ik snap nog wel dat je 1 trainer doorschuift vanuit O21 als die wel spelers beter maakt, maar niet 2.
Langzaam aan een team bouwen matched niet met de prestaties die Henk en ook het publiek direct wil.

goed verhaal vind ik .valkuil voor henk is dat ie denkt dat ie met deze spelers groep ook
zo kan spelen als in de kampioens jaren maar dat kan deze selectie niet volgens mij maar het
het zal stukken beter moeten dan gister.te beginnen met een hardere aanpak het lieve gedoe
zie je in alles terug niemand pakt elkaar aan als er iets veranderd bij de tegenstander dan
weten spelers het niet meer omdat alles voorgekauwd wordt laatze zelf beslissingen nemen in
in het veld daar leren ze van en stap van sommige dingen al zoals altijd 10 man terug bij
een corner zoals gister ook weer je kopt de bal weg en die van emmen pakt em op en schiet
em er in omdat een ieder van ons nog vlak voor de goals staat, zet gewoon 3 aanvallers
voorop bij een corner dan houden die lui 4 man achter in.en deel eens uit in het veld tegenstanders
lopen ons voorbij of staan we er niet.les ook weer voor de toekomst haal ook eens 2 of 3 spelers
die fysiek wat kunnen brengen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op september 30, 2024, 15:27:19
Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 14:40:28
Naast Henk een ?chte assistent gaat al een heel groot verschil maken.

Henk voor het people-managen, de sfeer, vertrouwen, de mindset en het (boeg)beeld. En een tactisch sterke assistent met vuur in de donder voor het voetbal concept. Er zit zoveel
Meer in deze groep dan eruit komt! Grootste fout die Lambooij heeft gemaakt is om Burghout en Reinsma bij Henk in de schoot te werpen. Laat Henk ?cht zijn eigen keuze(s) daarin maken! Toen hij echt zelf keuzes mocht maken in TS, was hij succesvol!

Burghout naar voren geschoven door Reijnen. In mijn ogen wel een fout door er niemand met betaald voetbal ervaring in de TS te hebben dat kun je Lambooij wel verwijten aangezien hij wel betrokken is geweest bij het vertrek van Barto/aanstellen Reinsma.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Tanjajeah op september 30, 2024, 15:39:30
Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 14:40:28
Naast Henk een ?chte assistent gaat al een heel groot verschil maken.

Henk voor het people-managen, de sfeer, vertrouwen, de mindset en het (boeg)beeld. En een tactisch sterke assistent met vuur in de donder voor het voetbal concept. Er zit zoveel
Meer in deze groep dan eruit komt! Grootste fout die Lambooij heeft gemaakt is om Burghout en Reinsma bij Henk in de schoot te werpen. Laat Henk ?cht zijn eigen keuze(s) daarin maken! Toen hij echt zelf keuzes mocht maken in TS, was hij succesvol!

Eens. Nooit Henk opofferen. Laat hem de manager zijn en een ervaren assistent aan zijn zijde krijgen. Liefst een dwarsdenker, zoals Sandor.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op september 30, 2024, 15:39:48
Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 15:32:50
Deze 2 vullen Henk niet aan, er is geen balans. Dat ziet iedereen. Maar de trots van eigenwijs Lambooij staat dit bijsturen in de weg. Elk bedrijf zou gewoon bijsturen, als iets niet werkt. En dat kan gewoon.

Reinsma is nog maar net gestart joh, groot gelijk dat Lambooij daar niet direct een streep door zet. Met dat tempo is het enige dat je als club overhoudt een lege portemonnee. Dat betekent niet dat Lambooij niets kan doen. Voor hem kan dit ook een leermoment zijn en wellicht dat hij een assistent kan toevoegen voor dit seizoen. Zoals we onder Ultee eerder ook 3 assistenten hadden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op september 30, 2024, 16:39:08
Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 15:32:50
Deze 2 vullen Henk niet aan, er is geen balans. Dat ziet iedereen. Maar de trots van eigenwijs Lambooij staat dit bijsturen in de weg. Elk bedrijf zou gewoon bijsturen, als iets niet werkt. En dat kan gewoon.

Gelukkig heb jij onderzoek gedaan naar wat men binnen Cambuur van de assistenten vindt en kan jij beoordelen of iemand zijn werk wel of niet goed doet. Zou anders wel raar zijn natuurlijk h?, om zonder inhoudelijke kennis mensen te kunnen ontslaan. Fijn dat jij zo'n mensenkenner bent dat jij ziet dat Lambooij een enorme trots heeft en dat jij de tactische kennis van de assistenten bevraagd hebt!

Top: Je hebt ??n mening :y
Tip: Probeer bij elke uitspraak jezelf de vraag te stellen ''Waar blijkt dit uit'' en aannames te vermijden. 8P



Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op september 30, 2024, 18:17:42
Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 18:01:36
Een 3e assistent is idd een prima optie. Of Burghout of Reinsma terug naar 021. Ook prima.

nogmaals gaat niet gebeuren is beleid van de club
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 30, 2024, 19:09:11
Citaat van: Cor op september 30, 2024, 09:22:35
En zo is het. Selectie is niks mis mee.

Niks mis mee :?
We hebben geen fatsoenlijk linksback. Dat wisten ze vorig seizoen al.
We hebben geen ervaring achterin.
We hebben 1 spits van 85 en 1 die 15 minuten kan kan spelen.
We hebben Balk die werkelijk bij ?lles wat hij doet geluk nodig heeft. Die heeft het toevalsvoetbal uitgevonden.

Hoezo, niks mis mee :|
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op september 30, 2024, 19:29:52
Citaat van: janou op september 30, 2024, 16:39:08
Gelukkig heb jij onderzoek gedaan naar wat men binnen Cambuur van de assistenten vindt en kan jij beoordelen of iemand zijn werk wel of niet goed doet. Zou anders wel raar zijn natuurlijk h?, om zonder inhoudelijke kennis mensen te kunnen ontslaan. Fijn dat jij zo'n mensenkenner bent dat jij ziet dat Lambooij een enorme trots heeft en dat jij de tactische kennis van de assistenten bevraagd hebt!
Top: Je hebt ??n mening :y
Tip: Probeer bij elke uitspraak jezelf de vraag te stellen ''Waar blijkt dit uit'' en aannames te vermijden. 8P
Nee, de Ts functioneerd prima, ze vullen elkaar goed aan. Ook een aaname, naar de feiten pleiten niet echt voor de prestaties van trainer en zijn
assistenten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op september 30, 2024, 20:18:30
Citaat van: Vlampiep op september 30, 2024, 19:29:52
Nee, de Ts functioneerd prima, ze vullen elkaar goed aan. Ook een aaname, naar de feiten pleiten niet echt voor de prestaties van trainer en zijn
assistenten.

Begrijp je punt. Maar ik pleit ook niet pers? voor of tegen, omdat ik weet dat ik daar niet over kan oordelen vanaf mijn positie. Maakt mij helemaal niets uit wie er voor de groep staat. Ik had ook niet perse wat tegen Ultee.

Ik kan er wel slecht tegen dat mensen dingen roepen over bepaalde mensen in de club terwijl ze geen flauw idee hebben hoe diegene werkt. Dus ik zeg ook totaal niet dat de assistenten geweldig zijn. Nee, ik kan het niet weten, omdat ik niet dagelijks met ze werk. En dat besef mis ik bij sommigen hier.



Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op september 30, 2024, 20:50:17
Citaat van: janou op september 30, 2024, 20:18:30
Begrijp je punt. Maar ik pleit ook niet pers? voor of tegen, omdat ik weet dat ik daar niet over kan oordelen vanaf mijn positie. Maakt mij helemaal niets uit wie er voor de groep staat. Ik had ook niet perse wat tegen Ultee.
Ik kan er wel slecht tegen dat mensen dingen roepen over bepaalde mensen in de club terwijl ze geen flauw idee hebben hoe diegene werkt. Dus ik zeg ook totaal niet dat de assistenten geweldig zijn. Nee, ik kan het niet weten, omdat ik niet dagelijks met ze werk. En dat besef mis ik bij sommigen hier.
Wat wel bewezen is dat Henk al zijn geweldige perioden heeft bewerkstelligd met sterke assistenten. De huidige assistenten hebben dit nog kunnen bewerkstelligen. Conclusie kan zijn dat de assistenten goed zijn en Henk niet functioneert, of anders om. De club zou moeten overwegen de ts tijdelijk uit te breiden  met een sterke assistent.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: janou op september 30, 2024, 21:15:20
Citaat van: Vlampiep op september 30, 2024, 20:50:17
Wat wel bewezen is dat Henk al zijn geweldige perioden heeft bewerkstelligd met sterke assistenten. De huidige assistenten hebben dit nog kunnen bewerkstelligen. Conclusie kan zijn dat de assistenten goed zijn en Henk niet functioneert, of anders om. De club zou moeten overwegen de ts tijdelijk uit te breiden  met een sterke assistent.

Dat zou een conclusie kunnen zijn indien de club van mening is dat de assistenten niet functioneren. Het kan ook zo zijn dat de TS wel goed  functioneert maar dat omstandigheden ervoor zorgen dat het er nog niet uitkomt en waardoor het proces wat langer duurt. Zie blessures, zelfvertrouwen, volledig nieuw team, pech of toch te weinig kwaliteit. Op basis van de meeste wedstrijden heb ik het idee dat het tij gekeerd gaat worden, alhoewel 2e helft gisteren het vertrouwen bij mij ook beschadigd heeft.

Overigens ben ik er zelf van overtuigd dat zelfvertrouwen nog veel belangrijker is dan een extra assistent. Vertrouwen laat je simpelweg makkelijker voetballen. Maar wellicht heb ik het mis hoor, kan best zijn dat er gewoon te weinig handjes zijn om Henk tot zijn recht te laten komen. Maar dat laat ik lekker aan Henk en de directie over om daar over te oordelen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op september 30, 2024, 21:24:49
Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 18:21:46
En wat vind JIJ van dat beleid? Dat Cambuur dit niet doet of gaat doen is wat we zien of verwachten, open deur..

ik had of reinsma of burghout gedaan en 1 ervaren assistent
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op september 30, 2024, 21:28:56
Krijgen de spelers wel voldoende/de juiste handvaten aangereikt om hun taken uit te voeren M.a.w. hebben ze wel voldoende vertrouwen in elkaar?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op september 30, 2024, 22:12:12
Citaat van: PePe op september 30, 2024, 21:28:56
Krijgen de spelers wel voldoende/de juiste handvaten aangereikt om hun taken uit te voeren M.a.w. hebben ze wel voldoende vertrouwen in elkaar?

misschien te veel handvaten waardoor ze in het veld niet meer weten wat te doen.
je ziet het overal als er een wissel in komt allemaal lui met info op a4 of tablet
soms wel 4 bladen spelers worden overladen met info vind ik.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op oktober 04, 2024, 06:55:26
Een hoogbejaarde spits en een chronisch niet fitte spits. Hoe met Henk hier punten mee pakken beste technisch manager? Laat staan voor plek 1 tm 5 gaan als het even kan..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op oktober 04, 2024, 07:47:37
Citaat van: De Gast op oktober 04, 2024, 06:55:26
Een hoogbejaarde spits en een chronisch niet fitte spits. Hoe met Henk hier punten mee pakken beste technisch manager? Laat staan voor plek 1 tm 5 gaan als het even kan..

Een dramatische selectie samengesteld met de wetenschap dat je veel geld ontvangen hebt voor Bangura en Smit.


Out deze man!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op oktober 04, 2024, 07:51:46
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 07:47:37
Een dramatische selectie samengesteld met de wetenschap dat je veel geld ontvangen hebt voor Bangura en Smit.


Out deze man!

Totale onzin op dit moment. Onlangs dat er weer eens beste fouten zijn gemaakt lijkt de selectie wel beter in balans dan eerder, spelers die tenminste ergens kunnen spelen ipv een El HIlali die nergens hoorde. En ook Poll komt nog uit de hoge hoed van Reijnen en houdt iemand in de weg.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op oktober 04, 2024, 09:24:12
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 07:47:37
Een dramatische selectie samengesteld met de wetenschap dat je veel geld ontvangen hebt voor Bangura en Smit.


Out deze man!
gaat niet gebeuren kerel :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bens op oktober 04, 2024, 10:59:21
Een ding kun je Lambooij en Henk de Jong verwijten dat ze hebben gefaald in het aantrekken van vervangers van Smit en van de Water. Ze hebben spelers gehaald die niet fit en blessures hadden. en die tot de kerst niet of bijna niet zullen spelen. Dat is een kwalijke zaak.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op oktober 04, 2024, 11:09:22
Het is wel lastig te beoordelen als je niet weet welke alternatieven er waren. Ze moesten weg, dat kan niet anders. En welke speler we eventueel ook hadden kunnen contracteren in plaats van Alofabi en Alhaft weten eenvoudig weg niet.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op oktober 04, 2024, 11:14:36
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 07:47:37
Een dramatische selectie samengesteld met de wetenschap dat je veel geld ontvangen hebt voor Bangura en Smit.


Out deze man!

8 fucking wedstrijden waarvan je er ook 6 had kunnen winnen. Laten we onze TM en de trainer eruit gaan gooien. :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op oktober 04, 2024, 13:42:58
Citaat van: michello op oktober 04, 2024, 11:14:36
8 fucking wedstrijden waarvan je er ook 6 had kunnen winnen. Laten we onze TM en de trainer eruit gaan gooien. :_schater


Alles kan, maar niet gebeurd. kwaliteit haal je, en is niet gebeurd. Wie is hier debet aan?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op oktober 04, 2024, 13:56:36
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 13:42:58

Alles kan, maar niet gebeurd. kwaliteit haal je, en is niet gebeurd. Wie is hier debet aan?

Ik snap de frustratie, maar het is ?cht nog te vroeg om sommige spelers al af te branden.
Souren, Nieling, Casas, Kieftenbelt kunnen beter als dat ze tot nu toe hebben laten zien, daar ben ik van overtuigd.
Nartey, Pauwels, Mercera, Schaapman, Jansen, Jonker, Marsman met een hoop potentie.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op oktober 04, 2024, 15:50:08
Citaat van: YellowBlue op oktober 04, 2024, 13:56:36
Ik snap de frustratie, maar het is ?cht nog te vroeg om sommige spelers al af te branden.
Souren, Nieling, Casas, Kieftenbelt kunnen beter als dat ze tot nu toe hebben laten zien, daar ben ik van overtuigd.
Nartey, Pauwels, Mercera, Schaapman, Jansen, Jonker, Marsman met een hoop potentie.


Jonker? op basis van?
Bob Ross? kan toch niet op dit niveau. Mee op komend prima, maar staat steeds verkeerd te dekken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op oktober 04, 2024, 16:09:36
Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 15:50:08

Jonker? op basis van?
Bob Ross? kan toch niet op dit niveau. Mee op komend prima, maar staat steeds verkeerd te dekken.

Op basis van genoeg wedstrijden van O21 te hebben gezien. Bob Ross moet naar de kapper, mee eens  :D, maar net doorgebroken, gun die jonge knapen eens wat tijd om te groeien.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op oktober 09, 2024, 16:32:57
Ben benieuwd of Lars op de ??n of andere manier ergens nog een spits wegtovert. We kunnen zo niet verder met een hoogbejaarde spits en verder niks. Dat kost je zoveel punten.

Naar het schijnt heeft Lars opdracht gegeven om Afolabi wel te laten spelen ondanks dat de fysio al door had dat dit niet verantwoord was.
Hoe kan het dat de club w??r een speler vastlegt die niet fit is. Ze hebben zich al zo vaak gestoten aan dezelfde steen en zoveel geld hiermee verbrast. Onverantwoord en gewoonweg amateuristisch.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op oktober 09, 2024, 16:53:18
Citaat van: De Gast op oktober 09, 2024, 16:32:57
Ben benieuwd of Lars op de ??n of andere manier ergens nog een spits wegtovert. We kunnen zo niet verder met een hoogbejaarde spits en verder niks. Dat kost je zoveel punten.
Naar het schijnt heeft Lars opdracht gegeven om Afolabi wel te laten spelen ondanks dat de fysio al door had dat dit niet verantwoord was.
Hoe kan het dat de club w??r een speler vastlegt die niet fit is. Ze hebben zich al zo vaak gestoten aan dezelfde steen en zoveel geld hiermee verbrast. Onverantwoord en gewoonweg amateuristisch.
Gaat Lambooij wat nattigheid voelen ?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cambuur Groningen op oktober 09, 2024, 17:02:11
Citaat van: De Gast op oktober 09, 2024, 16:32:57
Ben benieuwd of Lars op de ??n of andere manier ergens nog een spits wegtovert. We kunnen zo niet verder met een hoogbejaarde spits en verder niks. Dat kost je zoveel punten.

Naar het schijnt heeft Lars opdracht gegeven om Afolabi wel te laten spelen ondanks dat de fysio al door had dat dit niet verantwoord was.
Hoe kan het dat de club w??r een speler vastlegt die niet fit is. Ze hebben zich al zo vaak gestoten aan dezelfde steen en zoveel geld hiermee verbrast. Onverantwoord en gewoonweg amateuristisch.
Naar het schijnt? Bron? Lijkt me persoonlijk nogal sterk.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op oktober 09, 2024, 17:26:48
Citaat van: De Gast op oktober 09, 2024, 16:32:57
Ben benieuwd of Lars op de ??n of andere manier ergens nog een spits wegtovert. We kunnen zo niet verder met een hoogbejaarde spits en verder niks. Dat kost je zoveel punten.

Naar het schijnt heeft Lars opdracht gegeven om Afolabi wel te laten spelen ondanks dat de fysio al door had dat dit niet verantwoord was.
Hoe kan het dat de club w??r een speler vastlegt die niet fit is. Ze hebben zich al zo vaak gestoten aan dezelfde steen en zoveel geld hiermee verbrast. Onverantwoord en gewoonweg amateuristisch.

Uiteindelijk bepaalt Henk de opstelling. Niet Lambooij. Niet de fysio.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op oktober 09, 2024, 17:55:58
Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 09, 2024, 17:02:11
Naar het schijnt? Bron? Lijkt me persoonlijk nogal sterk.

Werd naar voren gebracht bij de sportcast.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op oktober 09, 2024, 18:04:25
Citaat van: De Gast op oktober 09, 2024, 17:55:58
Werd naar voren gebracht bij de sportcast.

Kwam nogal 'van horen zeggen' over. Niet gecheckt bij een paar bronnen zoals het journalistiek zou moeten. Dan had men het wel opgeschreven ipv zo beetje noemen in een podcastje.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op oktober 13, 2024, 10:52:44
Klopt. Maar toch.. het zou me ook niks verbazen. Er stond natuurlijk wel druk op om hem te presenteren aan het publiek. Dat is gebeurd en het bleek onverantwoord. En je proeft een beetje dat iedereen dat eigenlijk wel wist.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op oktober 18, 2024, 23:35:25
Gelukkig kan Balk altijd nog in de spits. Of Rolke. Mogelijkheden te over, top 5 zeker realistisch.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op oktober 18, 2024, 23:36:20
Citaat van: De Gast op oktober 18, 2024, 23:35:25
Gelukkig kan Balk altijd nog in de spits. Of Rolke. Mogelijkheden te over, top 5 zeker realistisch.

Balk spits, en rolke 2 jaar contract. Duidelijk een klap van de molen gehad
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op oktober 18, 2024, 23:39:54
Ja goed, ik snap eerder niet dat de Leeuw niet gewoon in de spits start ipv Balk? Desnoods balk naar rechts en nartey erachter. In ieder geval in balbezit. Dat je zonder bal balk druk wil laten zetten prima
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:06:42
Goals kun je "kopen", en dat is niet gebeurt, Balk in de spits, man man man, wat een uitspraken, gewoon slecht ingekocht en een slechte balans in selectie.
Alleen keeper is meer dan prima, rest is pure middelmaat.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op oktober 19, 2024, 18:42:20
Dus we hadden spitsen en buitenspelers moeten kopen terwijl vd Water en Smit nog rondliepen.
Van welk geld dan?

En dan het middenveld en achterhoede niet repareren die zo lek als een mandje waren.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:54:39
Citaat van: Bankzitter op oktober 19, 2024, 18:42:20
Dus we hadden spitsen en buitenspelers moeten kopen terwijl vd Water en Smit nog rondliepen.
Van welk geld dan?

En dan het middenveld en achterhoede niet repareren die zo lek als een mandje waren.

Achterhoede is nog steeds ruk toch, middenveld is ook niks, ondanks dat we daar legio mogelijkheden hebben.
Wat ik probeer te zeggen is, je maakt toch lijstjes met spelers die bewezen hebben goals te maken, dat soort gasten probeer je aan te trekken,
Als je dan een Balk een jaar huurt van Utrecht, om hem daarna ook nog vast te leggen, sorry, maar daar snap ik echt niks van.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 18:56:35
Willen de spelers wel naar Leeuwarden vraag ik me soms wel af.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:58:28
Nieuw ( sfeervol ) stadion, echt gras, redelijk budget.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 19:03:02
Citaat van: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:54:39
Achterhoede is nog steeds ruk toch, middenveld is ook niks, ondanks dat we daar legio mogelijkheden hebben.
Wat ik probeer te zeggen is, je maakt toch lijstjes met spelers die bewezen hebben goals te maken, dat soort gasten probeer je aan te trekken,
Als je dan een Balk een jaar huurt van Utrecht, om hem daarna ook nog vast te leggen, sorry, maar daar snap ik echt niks van.
Dat ligt dan geheel aan u zelf... Vorig seizoen als rechtsbuiten 9 doelpunten en 8 assists...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 19:05:04
Citaat van: DayDreamer op oktober 19, 2024, 18:58:28
Nieuw ( sfeervol ) stadion, echt gras, redelijk budget.
Ver van huis in de meeste gevallen en dan is een redelijk salaris niet aantrekkelijk genoeg.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op oktober 19, 2024, 19:17:25
Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 19:05:04
Ver van huis in de meeste gevallen en dan is een redelijk salaris niet aantrekkelijk genoeg.
zo denk ik dat de meeste spelers ook zo denken.
En ze willen niet teveel veel vrije tijd inleveren hoe heet alweer hoe kan ik het makkelijk verdienen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op oktober 27, 2024, 15:27:35
Denk dat Lars het toch niet zo slecht gedaan heeft
Afscheid genomen van ( veel) overbodige spelers
Soms zelfs voor een mooi bedrag
Met Janssen een prima keeper aangetrokken
Met Nieling een prima CV
Met Pauwels een pareltje voor de toekomst
De Leeuw Diemers en Kieftenbeld ervaring
Als hij nou in de winterstop ook nog een FITTE spits kan halen is het al met al een dikke voldoende.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op oktober 27, 2024, 21:40:34
Citaat van: Specuveter op oktober 27, 2024, 15:27:35
Denk dat Lars het toch niet zo slecht gedaan heeft
Afscheid genomen van ( veel) overbodige spelers
Soms zelfs voor een mooi bedrag
Met Janssen een prima keeper aangetrokken
Met Nieling een prima CV
Met Pauwels een pareltje voor de toekomst
De Leeuw Diemers en Kieftenbeld ervaring
Als hij nou in de winterstop ook nog een FITTE spits kan halen is het al met al een dikke voldoende.

Lars heeft veel werk verzet, is hier niet eerder vertoond.
Nu op naar de top 3. (was toch zijn doelstelling)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gabster op oktober 28, 2024, 02:23:05
Citaat van: PePe op oktober 27, 2024, 21:40:34
Lars heeft veel werk verzet, is hier niet eerder vertoond.
Nu op naar de top 3. (was toch zijn doelstelling)

Top 5 budget, top 5 ranking
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op november 29, 2024, 23:30:18
Larsie mag ik een spitsieeee, heb je een spitsie voor miiijjjj
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op november 30, 2024, 10:46:51
Lambooij had gewoon tegen de directie moeten zeggen, prima dat we Smit en vd Water moeten verkopen maar die kan ik nooit 1 of 2 dagen vervangen.

Maar als onervaren , nieuwe TD zeg je ook niet zo makkelijk tegen de supporters dat er geen spits meer bijkomt dus dan haal er maar eentje op goed geluk.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op november 30, 2024, 12:59:50
Citaat van: EdsjeSCC op november 29, 2024, 23:30:18
Larsie mag ik een spitsieeee, heb je een spitsie voor miiijjjj

Onze spits staat toch op 6 goals in de laatste 7 competitiewedstrijden? Ons probleem zit erin dat wij niemand er achter hebben, maar hij gaat prima toch? Zelfde geldt een beetje voor de buitens, er zit niet echt wat achter Alhaft en Pauwels. Dus zou fijn zijn als er een backup komt, die flexibel inzetbaar is of als wij een wetenschapper vinden die balk in een paar weken kan klonen!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 30, 2024, 13:03:42
Citaat van: Lore op november 30, 2024, 12:59:50
of als wij een wetenschapper vinden die balk in een paar weken kan klonen!

Maak hem dan direct ook wat groter
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op november 30, 2024, 13:11:12
Balk is prima als spits in de omschakeling en voor frommelgoals.
Niet als je het spel moet maken en een aanspeelpunt nodig hebt. En ook niet als je iets moet forceren.

Je mist gewoon opties in de spits.

Nou had de Leeuw normaal gesproken er ook al een stuk of vier moeten maken. Normaal mist 'ie nooit een 100% kans en nu al een paar keer.
Geen idee of dat nou pech is of wat anders, maar die staat einde seizoen echt wel op 5/6 goals als pinch hitter.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op november 30, 2024, 14:07:21
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 30, 2024, 13:03:42
Maak hem dan direct ook wat groter

Ik vind dat je wel realistisch moet blijven hoor. Klonen gaat nog wel maar tweaken van die kloon kunnen wij toch helemaal niet betalen!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 30, 2024, 14:33:45
Citaat van: Lore op november 30, 2024, 14:07:21
Ik vind dat je wel realistisch moet blijven hoor. Klonen gaat nog wel maar tweaken van die kloon kunnen wij toch helemaal niet betalen!
:_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op november 30, 2024, 14:45:09
Waren we nog maar net van een probleem verlost (vdw), hebben we weer een probleem. (A)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op november 30, 2024, 14:56:39
Die kost minder en is huur. Dus dat lost zich in de winterstop wel op.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Yellow Army op november 30, 2024, 16:53:33
Citaat van: Bankzitter op november 30, 2024, 14:56:39
Die kost minder en is huur. Dus dat lost zich in de winterstop wel op.

Dat is niet een zekerheidje aangezien hij voor een heel seizoen is gehuurd
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op november 30, 2024, 17:10:06
Vergeleken met vd Water is dit een minder groot probleem voor Lambooij om op te lossen. En dat is hem met meer probleemgevallen gelukt.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op december 20, 2024, 23:19:08
Twee spitsen aub. Of een scorende nummer 10 ?n spits.

Allemaal leuke spelers maar ze hebben stuk of stuk de belangrijkste kwaliteit niet.
De Leeuw met pensioen sturen en onze Nigeriaanse yahoo boy snel een vliegticket en retour Ierland, Belgi? of Afrika.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: V-man op december 30, 2024, 23:01:17
De Leeuw benutte wel penalty's waar sommigen tot 2x toe in faalden. Zal echt nog wel tonen de 2e seizoenshelft een goalgetter te wezen maar een extra nieuwe spits met rendement zou top weze! 
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: V-man op december 30, 2024, 23:06:09
Die Afo krijgt volgens mij het voordeel van de twijfel. In de sportcast wordt aangegeven dat hij in januari fit is en ik denk dat hij het nog een keer mag laten zien (hij staat wel met 3-0 achter maar dit terzijde)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op december 31, 2024, 17:16:59
Citaat van: V-man op december 30, 2024, 23:01:17
De Leeuw benutte wel penalty's waar sommigen tot 2x toe in faalden. Zal echt nog wel tonen de 2e seizoenshelft een goalgetter te wezen maar een extra nieuwe spits met rendement zou top weze!

Hij heeft het tot nu toe niet laten, waarom straks wel?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op december 31, 2024, 17:29:10
Omdat 'ie in zijn carri?re al 85 eredivisie goals en 51 in de KKD heeft gemaakt.
Het is een afmaker, de scherpte komt wel weer.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: V-man op december 31, 2024, 22:34:22
Citaat van: Bankzitter op december 31, 2024, 17:29:10
Omdat 'ie in zijn carri?re al 85 eredivisie goals en 51 in de KKD heeft gemaakt.
Het is een afmaker, de scherpte komt wel weer.
Ja precies dat!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op december 31, 2024, 23:03:34
Resultaten uit het verleden....

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op januari 01, 2025, 08:17:20
Citaat van: Lore op november 30, 2024, 12:59:50
Onze spits staat toch op 6 goals in de laatste 7 competitiewedstrijden? Ons probleem zit erin dat wij niemand er achter hebben, maar hij gaat prima toch? Zelfde geldt een beetje voor de buitens, er zit niet echt wat achter Alhaft en Pauwels. Dus zou fijn zijn als er een backup komt, die flexibel inzetbaar is of als wij een wetenschapper vinden die balk in een paar weken kan klonen!

is scorend redelijk niet meer dan dat als je ziet hoeveel kansen ie krijgt maar je moet
verder kijken hij is niet balvast en dat hebben we juist nodig nu vliegen de ballen alle
kanten op en hebben de andere spelers niet eens de tijd om bij te sluiten.
jagend en werklust is allemaal prima maar verder vind ik het totaal geen spits.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: diekhuzen op januari 01, 2025, 10:50:47
Citaat van: denistel op januari 01, 2025, 08:17:20
is scorend redelijk niet meer dan dat als je ziet hoeveel kansen ie krijgt maar je moet
verder kijken hij is niet balvast en dat hebben we juist nodig nu vliegen de ballen alle
kanten op en hebben de andere spelers niet eens de tijd om bij te sluiten.
jagend en werklust is allemaal prima maar verder vind ik het totaal geen spits.

Eens, met Balk in de spits kun je verrassen en vooral met ruimte achter de verdediging, maar dat is niet genoeg. Zodra een team zich gaat ingraven heb je weinig aan Balk ?n gelet op eventuele nacompetitie kun je verwachten dat tegenstanders meer gaan inzakken en op resultaat spelen.  Dan hebben we een balvaste spits nodig naast Balk.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op januari 11, 2025, 08:53:36
Maandag graag presentatie, paar dagen meetrainen, vrijdag in de basis. Anders kest ?t wel skudden vrijdag.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 11, 2025, 10:09:23
Inderdaad.
Ik was ook zo blij dat die nieuwe spits 26 oktober al een keer meedeed. Anders hadden we daar natuurlijk nooit kunnen winnen |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op januari 11, 2025, 10:31:54
Must dan vrijdag niet weer naar Rotterdam afreizen he. We spelen nu in onze Gouden Kooi.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op maart 08, 2025, 13:19:44
Nu we verder in het seizoen zitten mag je toch wel stellen dat Lambooy het goed doet toch?
Janssen Nieling Souren Pauwels dikke prima
In winterstop Hilterman en Galvez gehaald
Ook niet verkeerd.
Diemers teruggekeerd grote klasse
Alleen Afolabi dikke sof
Dikke voldoende lijkt mij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 08, 2025, 13:37:59
R?lke zag ik eerst ook niks in maar kan het ook best eens gaan redden. Kieftenbelt eigenlijk ook altijd prima , staat er als het nodig is.
Alhaft valt aanvallend tegen maar doet verder geen domme dingen met zijn ervaring.

Best knap na vorig seizoen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op maart 08, 2025, 13:40:23
Ook de aanstaande keuzes in de staf zijn wat mij betreft een goede en dan doel ik op het niet verlengen van Burghout en het verlengen van Henk. Wel benieuwd wat de keuzes zullen worden voor de keeperstrainer en assistent.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: diekhuzen op maart 08, 2025, 15:20:43
Citaat van: Specuveter op maart 08, 2025, 13:19:44
Nu we verder in het seizoen zitten mag je toch wel stellen dat Lambooy het goed doet toch?
Janssen Nieling Souren Pauwels dikke prima
In winterstop Hilterman en Galvez gehaald
Ook niet verkeerd.
Diemers teruggekeerd grote klasse
Alleen Afolabi dikke sof
Dikke voldoende lijkt mij.

Alleen het te laat aantrekken van een niet fitte spits blijft een klein smetje. Verder prima gedaan en veel grootverdieners getransfereerd.
Volgend seizoen wel doorselecteren en proberen wat meer voetbal in de ploeg te krijgen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op maart 08, 2025, 15:22:24
Citaat van: michello op maart 08, 2025, 13:40:23
Ook de aanstaande keuzes in de staf zijn wat mij betreft een goede en dan doel ik op het niet verlengen van Burghout en het verlengen van Henk. Wel benieuwd wat de keuzes zullen worden voor de keeperstrainer en assistent.
Zou wbt keepertrainer vrij simpel moeten zijn; sierd van der berg, Cambuur verleden, woonachtig in lwd, zal over de juiste papieren moeten beschikken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op maart 08, 2025, 16:17:22
Citaat van: Specuveter op maart 08, 2025, 13:19:44
Nu we verder in het seizoen zitten mag je toch wel stellen dat Lambooy het goed doet toch?
Janssen Nieling Souren Pauwels dikke prima
In winterstop Hilterman en Galvez gehaald
Ook niet verkeerd.
Diemers teruggekeerd grote klasse
Alleen Afolabi dikke sof
Dikke voldoende lijkt mij.

Helemaal mee eens. Lambooij doet het heel goed. Ik had overigens vanaf het begin al vertrouwen in hem.
De blessures en niet fitheid van de spitsen vind ik niet aan hem aan te rekenen. Dat zijn keuzes en risico's die je soms moet nemen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: diekhuzen op maart 08, 2025, 16:20:46
Citaat van: mark1989 op maart 08, 2025, 16:17:22
Helemaal mee eens. Lambooij doet het heel goed. Ik had overigens vanaf het begin al vertrouwen in hem.
De blessures en niet fitheid van de spitsen vind ik niet aan hem aan te rekenen. Dat zijn keuzes en risico's die je soms moet nemen.

Wie is er dan verantwoordelijk voor het aantrekken van een niet fitte spits? Het MCL?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op maart 08, 2025, 16:32:27
Citaat van: diekhuzen op maart 08, 2025, 16:20:46
Wie is er dan verantwoordelijk voor het aantrekken van een niet fitte spits? Het MCL?

Als je bedoeld met wie feitelijk verantwoordelijk is voor het aantrekken van spelers dan ligt die taak bij de TD. Maar de keuzes worden wel in overleg genomen. Dus iedereen deelt dan in de malaise.
Maar ik bedoel dat ik de keuzes die gemaakt zijn wel begrijp. En dat het soms verkeerd uitpakt is vervelend, maar hoort er wel gewoon bij. En zal nog wel vaker voorkomen.
Zeker voor Cambuur nu. Wij kunnen niet alles op safe spelen met het aantrekken van spelers. Je zal soms een gokje moeten nemen. En de keuze voor Afolabi snap ik wel. Het is een type speler die goed past. Ik denk overigens nog steeds dat ie zijn waarde gaat hebben in het slot.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op maart 08, 2025, 16:34:46
Citaat van: diekhuzen op maart 08, 2025, 15:20:43
Alleen het te laat aantrekken van een niet fitte spits blijft een klein smetje. Verder prima gedaan en veel grootverdieners getransfereerd.
Volgend seizoen wel doorselecteren en proberen wat meer voetbal in de ploeg te krijgen.
zijn ook genoeg denk ik wat moeten we er mee?
De Leeuw,Kieftenbelt,Afolabi,Alhaft om een paar te noemen maar er zitten gelukkig ook nog wat bij daar kunnen we geld aan verdienen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 08, 2025, 16:37:45
Citaat van: diekhuzen op maart 08, 2025, 16:20:46
Wie is er dan verantwoordelijk voor het aantrekken van een niet fitte spits? Het MCL?

Uiteindelijk vind ik het bestuur verantwoordelijk. Die willen dat Smit wordt verkocht vlak voor de transfer deadline met als risico dat je geen vervanger kunt halen.

ALs je Lambooij een onmogelijke opdracht geeft is het niet fair om hem daar op af te rekenen als het mislukt.

Dus een volgende keer al een vervanger halen voor je verkoopt of vlak voor de deadline de transfer van een sleutelspeler blokkeren.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op maart 08, 2025, 16:42:26
Citaat van: Bankzitter op maart 08, 2025, 16:37:45
Uiteindelijk vind ik het bestuur verantwoordelijk. Die willen dat Smit wordt verkocht vlak voor de transfer deadline met als risico dat je geen vervanger kunt halen.

ALs je Lambooij een onmogelijke opdracht geeft is het niet fair om hem daar op af te rekenen als het mislukt.

Dus een volgende keer al een vervanger halen voor je verkoopt of vlak voor de deadline de transfer van een sleutelspeler blokkeren.

Ja dat is wel zo, maar Milan Smit verkopen voor 1 miljoen was voor Cambuur de hoofdprijs. Omdat de inschatting was dat ie later niet meer zoveel had opgebracht. En ik denk dat ze Milan Smit ook net niet goed genoeg vonden om 1e spits te worden. Dus ze hebben voor het geld gekozen en ik denk dat dat heel verstandig is. Het nadeel is wel dat het daarna erg lastig werd om te vervangen. De spitsen die ze eerder op het oog hadden waren toen al weg.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op maart 09, 2025, 10:44:54
Het niet opnieuw halen van Breij, is een misser.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op maart 09, 2025, 11:02:33
Citaat van: PePe op maart 09, 2025, 10:44:54
Het niet opnieuw halen van Breij, is een misser.

Waar zou die moeten staan dan? Enige plek waar in principe ruimte is/was was de spitspositie. Anders staat hij op Balk, of Pauwels of Nartey in de weg. En ook nog R?lke, Alhaft en De Jong. Goede speler voor ons? Ja. Een goede aanvulling op deze selectie? Nee.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 09, 2025, 11:09:40
Waarom? We hebben met Nartey, R?lke en De Jong drie jonge spelers op die positie. En Diemers is onomstreden.
Er is niet echt 1 speler die eruit springt maar bij elkaar hebben ze toch nog 13 goals gemaakt.

Spits en een opbouwend sterke speler hadden de hoogste prio.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: kapseltje op maart 09, 2025, 14:34:30
Breij is precies het type wat we nodig hebben en helemaal hadden: Energie, velheid, creativiteit en scorend vermogen (vanuit middenveld). Met Hilterman hebben we hier ook wat van gekregen. Had je Breij gehaald, had je een aanzienlijk grotere kans op top 2 gehad denk ik. Nadeel is dat je Nartey dan minder aan spelen toe komt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 09, 2025, 16:01:27
Citaat van: kapseltje op maart 09, 2025, 14:34:30
Breij is precies het type wat we nodig hebben en helemaal hadden: Energie, velheid, creativiteit en scorend vermogen (vanuit middenveld). Met Hilterman hebben we hier ook wat van gekregen. Had je Breij gehaald, had je een aanzienlijk grotere kans op top 2 gehad denk ik. Nadeel is dat je Nartey dan minder aan spelen toe komt.
ik weet niet wat jij ziet. Wie zou er dan uit moeten volgens jou? Bij Roda doet Breij het helemaal niet zo goed. Het type Breij mag ik graag zien spelen maar hij is minder dan wat wij nu hebben staan
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: douwelwd op maart 09, 2025, 17:55:46
Citaat van: kapseltje op maart 09, 2025, 14:34:30
Breij is precies het type wat we nodig hebben en helemaal hadden: Energie, velheid, creativiteit en scorend vermogen (vanuit middenveld). Met Hilterman hebben we hier ook wat van gekregen. Had je Breij gehaald, had je een aanzienlijk grotere kans op top 2 gehad denk ik. Nadeel is dat je Nartey dan minder aan spelen toe komt.

alle inzet van Breij ten spijt, hij was in het kampioensjaar bankzitter .
In de mindere jaren daarna werd hij basisspeler , niet omdat hij beter was geworden, maar omdat de alternatieven minder goed waren.
Hij zou nu geen basispeler zijn, maar een bankzitter...
soms is afscheid nemen goed
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: kapseltje op maart 11, 2025, 22:34:21
Citaat van: sunderland op maart 09, 2025, 16:01:27
ik weet niet wat jij ziet. Wie zou er dan uit moeten volgens jou? Bij Roda doet Breij het helemaal niet zo goed. Het type Breij mag ik graag zien spelen maar hij is minder dan wat wij nu hebben staan
Breij doet het goed bij Roda, zoals verwacht. Kijk de laatste wedstrijden maar terug. Statistieken liegen er ook niet om.

Breij is buitencategorie kkd en beter dan al onze middenvelders op Diemers en mss Souren na. Maar dat zijn andere types. Nartey in potentie mss beter.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: kapseltje op maart 11, 2025, 22:39:19
Citaat van: douwelwd op maart 09, 2025, 17:55:46
alle inzet van Breij ten spijt, hij was in het kampioensjaar bankzitter .
In de mindere jaren daarna werd hij basisspeler , niet omdat hij beter was geworden, maar omdat de alternatieven minder goed waren.
Hij zou nu geen basispeler zijn, maar een bankzitter...
soms is afscheid nemen goed
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=46.msg375167#msg375167 (https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=46.msg375167#msg375167)

Oneens met dat hij niet beter is geworden. Groot verschil laatste 2 jaar met daarvoor. Voordat hij bij ons kwam, had hij nog niet een lange periode stabiel basis gespeeld, dus zat nog genoeg groei in. Een laatbloeier in dat opzicht.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op maart 11, 2025, 22:52:28
Citaat van: kapseltje op maart 11, 2025, 22:34:21
Breij doet het goed bij Roda, zoals verwacht. Kijk de laatste wedstrijden maar terug. Statistieken liegen er ook niet om.

Breij is buitencategorie kkd en beter dan al onze middenvelders op Diemers en mss Souren na. Maar dat zijn andere types. Nartey in potentie mss beter.

Breij is zeker een bijzonder speler die energie brengt. Maar om nou te zeggen dat beter is dan al onze middenvelders ben ik het totaal niet mee eens.
Diemers is technisch veel beter. Souren een meer een 6 en vind ik momenteel veel sterker dan hoe Breij speelde. Nartey kan nog veel beter worden. Dus misschien is Breij op dit moment iets verder dan nartey. Ik denk dat je meer hebt aan Nartey op lange termijn en Nartey heeft iets onvoorspelbaars.
Het enige is dat Breij meer scorend vermogen heeft dan onze middenvelders. 

Dat Breij nu wat uitblinkt en een keer scoort zegt me niet veel. Roda speelt heel matig dus je steekt er al snel bovenuit. En staan 9e ofzo. Dus niet te vergelijken met Cambuur.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op maart 12, 2025, 06:56:33
Michael Breij heeft precies wat wij zoeken. Dus altijd halen als de mogelijkheid zich voordoet. Laat het nu ook weer zien bij Roda. Nu al betere statistieken na de winterstop dan Nartey in een heel seizoen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op maart 12, 2025, 11:31:21
Citaat van: De Gast op maart 12, 2025, 06:56:33
Michael Breij heeft precies wat wij zoeken. Dus altijd halen als de mogelijkheid zich voordoet. Laat het nu ook weer zien bij Roda. Nu al betere statistieken na de winterstop dan Nartey in een heel seizoen.

Welke statistieken bedoel je dan?
En we zoeken toch ook niks. Ons middenveld staat toch heel goed. Anders kun je toch geen 2e staan?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op maart 12, 2025, 11:52:20
Breij had best iets toe kunnen voegen. Maar zou altijd een speler in de weg staan waarvan je ook prima kan vinden dat die moet spelen. Dus volledig terecht dat hij niet is teruggehaald.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op maart 12, 2025, 12:21:51
Citaat van: papier op maart 12, 2025, 11:52:20
Breij had best iets toe kunnen voegen. Maar zou altijd een speler in de weg staan waarvan je ook prima kan vinden dat die moet spelen. Dus volledig terecht dat hij niet is teruggehaald.

Precies, zo zie ik het ook. Cambuur moet voor volgend seizoen bijvoorbeeld alleen maar spelers halen die een klasse beter zijn. En niet spelers die ongeveer zelfde niveau zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 12, 2025, 13:07:04
Galvez is ook een speler die we nodig hadden, laat andere (oa Pauwels) beter spelen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op maart 12, 2025, 14:59:48
Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 12:21:51
Precies, zo zie ik het ook. Cambuur moet voor volgend seizoen bijvoorbeeld alleen maar spelers halen die een klasse beter zijn. En niet spelers die ongeveer zelfde niveau zijn.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk  :devil
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op maart 12, 2025, 17:10:39
Die Galvez zit echt op voetbal.
Die pass op Afolabi ver in de tweede helft  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2025, 17:38:49
Citaat van: Specuveter op maart 12, 2025, 17:10:39
Die Galvez zit echt op voetbal.
Die pass op Afolabi ver in de tweede helft  |:)
Met zulke spelers ga je het verschil maken, wat een geweldig talent.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 12, 2025, 17:39:58
Volgens mij gaf hij op een gegeven moment ook vanaf rechts een puntgave voorzet met zijn verkeerde been.
Lekker gescout.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 12, 2025, 18:11:02
Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 12:21:51
Precies, zo zie ik het ook. Cambuur moet voor volgend seizoen bijvoorbeeld alleen maar spelers halen die een klasse beter zijn. En niet spelers die ongeveer zelfde niveau zijn.
volgens mi willen ze dat ook. Lambooij zit nu in een spagaat. Er lopen veel goeien rond maar wat speel je, eerste of eredivisie. Je moet ook niet te moeilijk denken want na de promotie 4 jaar terug speelden we met het zelfde team in de eredivisie een top seizoen. Voor de winterstop waren we al veilig. ( toen Henk ziek werd zakte het in. Meen na Nec uit.)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 12, 2025, 18:27:52
Het is een luxe probleem.
Het budget gaat sowieso volgend seizoen weer omhoog(ook in de KKD)  en er zal ook wel een behoorlijke uitgaande transfer gedaan worden.

Nieuwe spelers zullen inderdaad potenti?le basisspelers moeten zijn en voor de breedte kunnen we deels uit eigen jeugd putten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op maart 12, 2025, 18:30:18
Belangrijk is ook, wat laat je gaan.. Als we nog een stap willen zetten zul je de meeste aflopende contracten dus niet moeten verlengen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 12, 2025, 20:01:25
Citaat van: michello op maart 12, 2025, 18:30:18
Belangrijk is ook, wat laat je gaan.. Als we nog een stap willen zetten zul je de meeste aflopende contracten dus niet moeten verlengen.
niet dezelfde fout maken met Foeke. We zouden doorselecteren maar achteraf werden we juist slechter. Korte en Oradmangun moesten weg toen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op maart 12, 2025, 21:51:58
Citaat van: sunderland op maart 12, 2025, 20:01:25
niet dezelfde fout maken met Foeke. We zouden doorselecteren maar achteraf werden we juist slechter. Korte en Oradmangun moesten weg toen.

Korte was een waardeloze speler. Die hebben we niet gemist. Het niet doorselecteren had ook met financiele mogelijkheden te maken. Maar Cambuur heeft hier toen wel een paar missers gemaakt inderdaad. Vooral omdat er nooit een visie was op transferbeleid. Clubs als Cambuur moeten spelers op tijd verkopen en je moet transferwaarde genereren anders bouw je niks op. Dat heeft Heerenveen altijd heel goed gedaan. Ik zie nu wel stappen dat Cambuur dit aan het doen is. Dus ik denk niet dat dezelfde fouten weer gemaakt worden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op maart 12, 2025, 21:55:54
Is er iemand die hier begrijpt waarom Jeroen Burghout weg moet?
Hij geeft zelf aan in een interview het als een verassing komt. En echt een duidelijke reden lees of hoor ik nergens.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 12, 2025, 22:46:16
Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 21:55:54
Is er iemand die hier begrijpt waarom Jeroen Burghout weg moet?
Hij geeft zelf aan in een interview het als een verassing komt. En echt een duidelijke reden lees of hoor ik nergens.
Henk wil iemand anders naast hem.Ze willen een nieuwe dynamiek. En niet iemand die volgend seizoen er niet is. Dat hij helemaal weg moet zal om de kosten gaan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op maart 13, 2025, 10:10:53
Citaat van: sunderland op maart 12, 2025, 22:46:16
Henk wil iemand anders naast hem.Ze willen een nieuwe dynamiek. En niet iemand die volgend seizoen er niet is. Dat hij helemaal weg moet zal om de kosten gaan.
Mijn indruk is dat Henk in het begin niet goed uit de voeten kon met zijn assistenten, maar dat hij nu juist een heel goede band heeft met Burghout.
En de dagen dat Burghout op cursus is had misschien  een mouw aangepast kunnen worden. Maar tot nu toe heeft dit bestuur in de vraag van Henk om een assistent die bij hem past hem niet willen faciliteren.
Henk zit nu in een heel lastig pakket en kan uiteraard ook nog niet overzien wat hem de komende maanden staat te wachten in de priv? situatie, dus lijkt mij een jonge assistent die nog "opgeleid" moet worden niet een goede keuze. Lastig pakket mbt het opgestelde plan naar de toekomst.
Kan ook nog wel eens heel anders uitpakken dan wat wij nu denken.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 13, 2025, 10:25:51
Het is toch net als met spelers doorselecteren? Wil iet zeggen dat iemand helemaal niks kan of het niet goed heeft gedaan, maar je denkt een betere te kirjgen of iemand die beter past .
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Andy King op maart 13, 2025, 11:00:20
Citaat van: Vlampiep op maart 13, 2025, 10:10:53

Henk zit nu in een heel lastig pakket en kan uiteraard ook nog niet overzien wat hem de komende maanden staat te wachten in de priv? situatie, dus lijkt mij een jonge assistent die nog "opgeleid" moet worden niet een goede keuze. Lastig pakket mbt het opgestelde plan naar de toekomst.
Kan ook nog wel eens heel anders uitpakken dan wat wij nu denken.

Is idd lastig om een ervaren assistent te vinden die onder Henk wil werken en daarnaast ook nog de zaak kan overnemen als Henk uitvalt. Een jonge assistent lijkt mij niet zo'n probleem. Maar ja... Keuzes... Sterkte, Lambooij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op maart 13, 2025, 12:08:44
Citaat van: Andy King op maart 13, 2025, 11:00:20
Is idd lastig om een ervaren assistent te vinden die onder Henk wil werken en daarnaast ook nog de zaak kan overnemen als Henk uitvalt. Een jonge assistent lijkt mij niet zo'n probleem. Maar ja... Keuzes... Sterkte, Lambooij.

Ja heel lastig of gewoon onmogelijk. Ik denk dan zoek gewoon een goede assistent en zien we over een paar jaar wel weer verder.
Die combinatie die ze zoeken is er bijna niet. Want het moet iemand zijn die jong en ambitieus is en wel zijn papieren heeft.
Maar iemand met dat profiel gaat liever bij een club aan de slag als hoofdtrainer als ie de kans krijgt. Of je komt in de categorie oudere trainers, maar dat lijkt me ook geen optie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Arno A op april 05, 2025, 12:56:16
Goed, het inmiddels bekend ( ESPN had een lijst hier van) welke spelers in principe geen nieuw contract krijgen. Waarom zou je nu al niet spelers van deze lijst kunnen vastleggen ( liefst met een x aantal recent gespeelde wedstrijden in de eredivisie) Waarom zou je geen spelers kunnen halen die geen basisspeler zijn maar toch regelmatig ( een helft)  invallen . Ik denk aan spelers van Groningen/Almere en PEC . Die hoeven misschien ook niet te verhuizen.   Liefst geen kkd-spelers meer !

Je moet dan durven investeren. Bovendien ben je misschien wel de eerste die zich meldt, en nu heb je nog meer keus uit  meerdere spelers.

Is misschien ook wel lekker als je nog twijfelt over de verlenging van je vaste plaats in het stadion.

Het zou wat zijn om nu al om de week/paar weken een versterking te presenteren. Deze spelers kunnen zich dan al eerder"voorbereiden" op het komende seizoen.

Ik vind het altijd zo kort dag vanaf juni of juli... En in juni gaat iedereen met vakantie en de spoeling wordt steeds dunner en dunner en de tijdsdruk steeds groter. We moeten nog een spits we moeten nog een spits help! Tuurlijk loop je altijd kan in een transfer window spelers kwijt te raken. Is dat erg n?e ;voor een goede prijs. .

Maar ja het gaat jaren zo ( ??n groot spel tussen de makelaars en de clubs) eerst verkopen en dan pas kopen . En de intentie van Cambuur is om ook nog winst te maken bij de aan-en verkoop van de selectie.

Ik weet ook wel dat o.a.  de heer Kooi en de gemeente ook nog terugbetaald moeten worden.

Aan de andere kant wilden ze bijvoorbeeld dat de hoofdshirtsponsor enkele tonnen per seizoen meer zou moeten betalen. Of dit doorgaat en per wanneer ( kan je een bestaand contract openbreken?) is mij onbekend.

Lambooij zal er ongetwijfeld heel erg druk mee zijn, maar op een gegeven moment ( nu?) wil je ook wel een keer weten welke trainers en spelers er bij komen. Ik vrees dat het pas na de (na) competitie word, maar je weet het nooit in het voetbal.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: okkele op april 05, 2025, 13:06:11
om het simpele feit dat je nu nog niet weet op welk niveau je volgend seizoen speelt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 05, 2025, 13:20:20
Citaat van: okkele op april 05, 2025, 13:06:11
om het simpele feit dat je nu nog niet weet op welk niveau je volgend seizoen speelt.

En spelers willen wachten
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 05, 2025, 13:26:32
Met dit stadion hebben we wel een extra troef om spelers over te halen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: NRG op april 05, 2025, 13:42:02
Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 13:26:32
Met dit stadion hebben we wel een extra troef om spelers over te halen.


Als het stadion er voor zorgt dat we hogere salarissen kunnen betalen dan wel.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 05, 2025, 13:45:49
14.000 kaarten verkopen levert meer op fan 8.000.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 05, 2025, 14:45:19
Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 13:26:32
Met dit stadion hebben we wel een extra troef om spelers over te halen.
ja dat dachten we afgelopen seizoen ook?.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 05, 2025, 16:54:40
En het is ook gelukt om een betere selectie neer te zetten, oa Jansen, Nieling, Souren, Diemers, Pauwels en Galvez.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Arno A op april 18, 2025, 09:27:26
Dit waren de nieuwelingen van Reijnen ;

van osch
ottesen
wormgoor
de koe
de jong
van mullem
reiziger
el hilali
caschili
anello
poll
schaapman
mercera
nartey
van der veen

Wie wordt the last man standing? U heeft tot 1 juli de tijd...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Arno A op april 18, 2025, 09:31:33
Dit waren/zijn de Lambooijs ;

jansen
diemers
souren
casas
kieftenbeld
r?lke
de leeuw
nieling
pauwels
hilterman
afolabi
galvez
alhaft
marsman
jonker
vd water
smand

Inderdaad ZEVENTIEN aanwinsten / spijtoptant

Hoeveel zouden het er nu worden? En WIE ?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op mei 12, 2025, 22:43:38
Lars hoeft voorlopig nog geen vakantie te boeken. Er is genoeg te doen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op mei 13, 2025, 07:14:20
Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:43:38
Lars hoeft voorlopig nog geen vakantie te boeken. Er is genoeg te doen.

Klopt, maar dat was conform verwachting toch?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op mei 13, 2025, 07:44:11
Zorgen dat mensen volgend seizoen in het stadion wakker blijven mag zijn opdracht concreet worden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2025, 08:06:52
Citaat van: De Gast op mei 13, 2025, 07:44:11
Zorgen dat mensen volgend seizoen in het stadion wakker blijven mag zijn opdracht concreet worden.
:_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op mei 13, 2025, 09:40:44
Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:43:38
Lars hoeft voorlopig nog geen vakantie te boeken. Er is genoeg te doen.


Graag een enkeltje voor deze man. Unieke prestatie om 3 niet fitte spitsen aan te trekken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 09:47:50
Citaat van: Trainert! op mei 13, 2025, 09:40:44

Graag een enkeltje voor deze man. Unieke prestatie om 3 niet fitte spitsen aan te trekken.
jaaaaa wat moet ik hier opzeggen  :?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: gobo op mei 13, 2025, 09:48:24
Citaat van: Trainert! op mei 13, 2025, 09:40:44

Graag een enkeltje voor deze man. Unieke prestatie om 3 niet fitte spitsen aan te trekken.
Graag blokkeren deze man! Unieke prestatie om nog nooit iets positiefs te hebben gepost.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op mei 13, 2025, 11:34:07
Citaat van: Arno A op april 18, 2025, 09:31:33
Dit waren/zijn de Lambooijs ;

jansen
diemers
souren
casas
kieftenbeld
r?lke
de leeuw
nieling
pauwels
hilterman
afolabi
galvez
alhaft
marsman
jonker
vd water
smand

Inderdaad ZEVENTIEN aanwinsten / spijtoptant

Hoeveel zouden het er nu worden? En WIE ?

Die laatste 4 zijn toch helemaal niet van Lambooij? Marsman/Smand/Jonker uit de jeugd. En de slechtste transfer aller tijden op naam van Booy?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op mei 13, 2025, 11:38:04
Citaat van: Trainert! op mei 13, 2025, 09:40:44

Graag een enkeltje voor deze man. Unieke prestatie om 3 niet fitte spitsen aan te trekken.
:_schater :_schater jij bent ook echt niet serieus te nemen h?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op mei 16, 2025, 22:56:59
Toch pijnlijk dat dit seizoenen de boeken in gaat als het seizoen van de geflopte spitsen, waardoor promotie vrijwel zeker is misgelopen.

Succes de komende maanden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 16, 2025, 23:36:12
Lars haal 2 goede spitsen  :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op mei 16, 2025, 23:41:49
Dat niet alleen..

Twee scorende middenvelders is ook broodnodig.

Diemers is een baas maar scoort te weinig en Nartey wordt ?m niet.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op mei 17, 2025, 00:12:55
scoren/diepgang/actie/mentaliteit/fitheid

gas erop!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op mei 17, 2025, 00:47:26
Types Burgering, van Mieghem, kom maar dooorrrrrr
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2025, 07:47:47
Spits : Oliver R?lke
20 goals in regionalliga voor Hertha 2.

Laat Tony maar eens met hem praten.

Is nog maar 20 jaar
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op mei 17, 2025, 07:53:24
Totaal gefaald betreft de spitspositie
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Johan-12 op mei 17, 2025, 07:57:40
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2025, 07:47:47
Spits : Oliver R?lke
20 goals in regionalliga voor Hertha 2.

Laat Tony maar eens met hem praten.

Is nog maar 20 jaar
Vorig jaar dan contact gezocht met de verkeerde Rolke? Ik heb dit seizoen niet kunnen zien wat zijn kwaliteiten nu zijn en waarom je zo'n speler uit het buitenland moet halen. Er lopen in 2e divisie betere spelers rond.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 08:44:03
Citaat van: Inferno-058 op mei 17, 2025, 07:53:24
Totaal gefaald betreft de spitspositie
amen zo zit het hele seizoen?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2025, 08:46:31
Citaat van: Johan-12 op mei 17, 2025, 07:57:40
Vorig jaar dan contact gezocht met de verkeerde Rolke? Ik heb dit seizoen niet kunnen zien wat zijn kwaliteiten nu zijn en waarom je zo'n speler uit het buitenland moet halen. Er lopen in 2e divisie betere spelers rond.
R?lke toch ook gisteren nog een paar schitterende simpele acties.


Volgens mij ook bij de vrije trap waar de goal uitkwam gaf hik Pauwels de vrije doortocht.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op mei 17, 2025, 09:18:39
R?lke is een van de spelers die je wel steeds beter ziet worden en dan is 'ie ook nog als een soort joker gebruikt.
Speelde als spits, aanvallende middenvelder, verdedigende middenvelder en rechtsbuiten in dit seizoen.

Dat schot met beide benen is wel uniek, volgend seizoen een goed plan maken hoe je kan zorgen dat we daar optimaal van profiteren.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op mei 17, 2025, 09:22:23
Lambooij heeft goed werk gedaan, op de spitspositie na.

Jansen, Nieling, Pauwels geweldige spelers voor top KKD.
Souren prima, wel meer van verwacht.
De Leeuw had achterwege kunnen blijven, Alhaft ook en Rolke ben ik gewoon totaal geen fan van. Kan goed schieten maar heeft zo'n verschrikkelijk slome uitstraling en beweegt zo traag over het veld.

Verder niet vergeten dat hij ook Zuurtjes United van de hand heeft gedaan met Van Osch, Bergsma, Tol, El Hilali en uiteindelijk ook vd Water.

Al met al veel vertrouwen voor volgend seizoen.  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 09:25:53
Citaat van: Bussum op mei 17, 2025, 09:22:23
Lambooij heeft goed werk gedaan, op de spitspositie na.

Jansen, Nieling, Pauwels geweldige spelers voor top KKD.
Souren prima, wel meer van verwacht.
De Leeuw had achterwege kunnen blijven, Alhaft ook en Rolke ben ik gewoon totaal geen fan van. Kan goed schieten maar heeft zo'n verschrikkelijk slome uitstraling en beweegt zo traag over het veld.

Verder niet vergeten dat hij ook Zuurtjes United van de hand heeft gedaan met Van Osch, Bergsma, Tol, El Hilali en uiteindelijk ook vd Water.

Al met al veel vertrouwen voor volgend seizoen.  |:)
van die 3 geweldige spelers gaan er waarschijnlijk 2 weg moet je weer opnieuw beginnen.

Als je nu al vertrouwen hebt in volgend seizoen  :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op mei 17, 2025, 09:27:54
Citaat van: Noordcambuur op mei 17, 2025, 09:25:53
Als je nu al vertrouwen hebt in volgend seizoen  :_schater

Persoonlijk denk ik dat alleen Pauwels gaat van die 3. Als je ziet wat Lambooij nu heeft gedaan heb ik zeker vertrouwen in volgend seizoen.

Gisteren seizoenskaart verlengd, gas geben  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op mei 17, 2025, 10:10:11
Geen spelers meer van de hand doen na begin competitie. Heeft ons nu de kop gekost. De paar centen die het heeft opgeleverd heeft ons nu de promotie gekost.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 10:33:29
Citaat van: De Gast op mei 17, 2025, 10:10:11
Geen spelers meer van de hand doen na begin competitie. Heeft ons nu de kop gekost. De paar centen die het heeft opgeleverd heeft ons nu de promotie gekost.
klopt ik hoop snel dat de selectie er staat voor volgend seizoen en niet dat we al bezig zijn met de competitie dat er nog van alles moet gehaald worden.
Niet weer zoals afgelopen seizoen  :(
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 10:35:04
Citaat van: Bussum op mei 17, 2025, 09:27:54
Gisteren seizoenskaart verlengd, gas geben  |:)

Wat laat !  :devil
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: fred op mei 17, 2025, 10:36:16
Nou Lars, aan de bak. Geen vakantie voor dei.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op mei 17, 2025, 10:38:09
En geen spelers als de Leeuw of Kieftenbelt die halen laatste centjes nog even op en klaar?.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bens op mei 17, 2025, 12:21:59
Dat Lambooij het druk krijgt dat  staat als een paal boven water. Allereerst de spelers die nog een contract hebben. Blijven Pauwels, Nieling en Diemers. Moeten zij een verbetert contract krijgen. Dan nieuwe spelers halen. Ieder geval een spits die er volgend seizoen er 30 inlegt en niet zo n kruk als die uit Belgi?. Zowel op het middenveld, achterhoede en in aanval moet er wat bij. Zodat je het komende seizoen bovenaan speelt
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Arno A op mei 17, 2025, 13:01:31
Begroting Den Bosch 2.9 mln.
Begroting Telstar 2.6 mln
Begroting ADO 15 mln.
Begroting Dord 3 mln
Begroting W II  11 mln
Begroting Graafschap break even. Geen rode cijfers meer. Spelersbudget 2 mln. Wel schulden uit het verleden. Horecaopbrengsten 8.5 mln.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op mei 17, 2025, 14:43:32
Zou Manchester City niet nog wat pareltjes hebben a la Galvez.. als je nou zo?n jongen voor het middenveld kon krijgen of de aanval..  :D
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op mei 17, 2025, 15:16:18
Citaat van: De Gast op mei 17, 2025, 14:43:32
Zou Manchester City niet nog wat pareltjes hebben a la Galvez.. als je nou zo?n jongen voor het middenveld kon krijgen of de aanval..  :D
we hadden die spits uit Manchester bijna beet....
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2025, 15:36:28
Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 15:16:18
we hadden die spits uit Manchester bijna beet....
Haaland?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op mei 17, 2025, 15:56:16
Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 15:16:18
we hadden die spits uit Manchester bijna beet....
dat was te ingewikkeld. Sipke lag het laatst uit.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op juni 20, 2025, 10:26:28
We kunnen toch wel stellen dat hij het goed doet bij ons
Behalve de Spits positie vorig seizoen .
Heeft goed verkocht.
Vd Water nog kunnen dumpen(waar is die gebleven?)
Heeft waarde op veld gezet.
Nu ook weer op eerste gezicht prima aankopen met potentie.Amofa als die zijn vorm bij ons haalt zoals bij Eagles dan kan die ook weer voor een best bedrag verkocht worden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op juni 20, 2025, 10:30:19
Citaat van: Specuveter op juni 20, 2025, 10:26:28
Vd Water nog kunnen dumpen(waar is die gebleven?)


Transfervrij. Die gaat helemaal van het toneel verdwijnen denk ik. Ik heb zelden zo'n domme speler gezien.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 10:53:43
Van der Water gaat naar Indonesi? of Vietnam. We moeten nu ook maar afwachten of Binder een goede spits is. Maar Lambooij heeft al 2 keer misgegokt hoop niet voor de 3de keer
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op juni 20, 2025, 11:03:08
Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 10:53:43
Van der Water gaat naar Indonesi? of Vietnam. We moeten nu ook maar afwachten of Binder een goede spits is. Maar Lambooij heeft al 2 keer misgegokt hoop niet voor de 3de keer

Er gaat sowieso nog een volwaardig spits bij komen toch?
Laat ze het dan maar uitvechten wie de 9 gaat worden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gasgeve op juni 20, 2025, 11:12:45
Citaat van: Specuveter op juni 20, 2025, 10:26:28
We kunnen toch wel stellen dat hij het goed doet bij ons
Behalve de Spits positie vorig seizoen .
Heeft goed verkocht.
Vd Water nog kunnen dumpen(waar is die gebleven?)
Heeft waarde op veld gezet.
Nu ook weer op eerste gezicht prima aankopen met potentie.Amofa als die zijn vorm bij ons haalt zoals bij Eagles dan kan die ook weer voor een best bedrag verkocht worden.
Helemaal mee eens! En qua spitspositie, op papier was Alfolabi een goeie spits voor ons. Heeft die ook wel laten zien in die paar wedstrijden dat hij meedeed. Lambooij is natuurlijk niet degene die de medische keuring doet. Ook de Leeuw als 2e spits was niet een hele gekke gedachte.

Op de aankoop van Binder mag je hem wel volledig afrekenen, want hij heeft nu zo'n half jaar de tijd gehad om een nieuwe spits te scouten i.p.v. een paar dagen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juni 20, 2025, 12:59:47
Citaat van: Gasgeve op juni 20, 2025, 11:12:45
Helemaal mee eens! En qua spitspositie, op papier was Alfolabi een goeie spits voor ons. Heeft die ook wel laten zien in die paar wedstrijden dat hij meedeed. Lambooij is natuurlijk niet degene die de medische keuring doet. Ook de Leeuw als 2e spits was niet een hele gekke gedachte.

Op de aankoop van Binder mag je hem wel volledig afrekenen, want hij heeft nu zo'n half jaar de tijd gehad om een nieuwe spits te scouten i.p.v. een paar dagen.
dat laatste is niet zo. Het was 4 maanden bekend dat Smit zou vertrekken en het is Lambooij zijn werk h? , hij kan er 40-50 uren instoppen, . Dan kom je niet met iemand die 2.5 jaar geblesseerd is geweest en dan een gok nemen. In de winterstop eigenlijk hetzelfde met Hilterman , die was buiten zijn schouder ook lang niet op nivo wat Henk vaak heeft aangegeven. Dat is een grote fout van Lambooij en de Jong geweest
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op juni 20, 2025, 13:56:50
Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 10:53:43
Van der Water gaat naar Indonesi? of Vietnam. We moeten nu ook maar afwachten of Binder een goede spits is. Maar Lambooij heeft al 2 keer misgegokt hoop niet voor de 3de keer

Daar kan hij op 50% ook meekomen. Een totaal ongemotiveerde zakkenvuller is het. Dat ze daar bij de club zijn ingetrapt verbaas ik me nog steeds over.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: 666 op juni 20, 2025, 14:05:04
Citaat van: sunderland op juni 20, 2025, 12:59:47
dat laatste is niet zo. Het was 4 maanden bekend dat Smit zou vertrekken en het is Lambooij zijn werk h? , hij kan er 40-50 uren instoppen, . Dan kom je niet met iemand die 2.5 jaar geblesseerd is geweest en dan een gok nemen. In de winterstop eigenlijk hetzelfde met Hilterman , die was buiten zijn schouder ook lang niet op nivo wat Henk vaak heeft aangegeven. Dat is een grote fout van Lambooij en de Jong geweest

Volgens mij hadden ze al meerdere opties ter vervanging van Milan, alleen was het heel erg laat dat Milan vertrok en waren alle opties niet meer beschikbaar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op juni 20, 2025, 14:08:18
Citaat van: Specuveter op juni 20, 2025, 10:26:28
We kunnen toch wel stellen dat hij het goed doet bij ons
Behalve de Spits positie vorig seizoen .
Heeft goed verkocht.
Vd Water nog kunnen dumpen(waar is die gebleven?)
Heeft waarde op veld gezet.
Nu ook weer op eerste gezicht prima aankopen met potentie.Amofa als die zijn vorm bij ons haalt zoals bij Eagles dan kan die ook weer voor een best bedrag verkocht worden.

Ik vind dit wat te voorbarig. Hij heeft nog niks verkocht wat hij zelf heeft gehaald.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op juni 20, 2025, 14:16:26
Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 14:08:18
Ik vind dit wat te voorbarig. Hij heeft nog niks verkocht wat hij zelf heeft gehaald.
Nieling is toch echt rond met Modena
Voor een prijs van 1 Miljoen +
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op juni 20, 2025, 14:37:06
Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 14:08:18
Ik vind dit wat te voorbarig. Hij heeft nog niks verkocht wat hij zelf heeft gehaald.

En dat na ?l die jaren bij Cambuur.. oh wacht..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: R058 op juni 20, 2025, 15:22:47
Citaat van: Specuveter op juni 20, 2025, 14:16:26
Nieling is toch echt rond met Modena
Voor een prijs van 1 Miljoen +
Haha precies. Meteen de recordtransfer. Ik vind het erg knap wat hij tot nu toe heeft gedaan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juni 20, 2025, 18:04:32
Citaat van: sunderland op juni 20, 2025, 12:59:47
dat laatste is niet zo. Het was 4 maanden bekend dat Smit zou vertrekken en het is Lambooij zijn werk h? , hij kan er 40-50 uren instoppen, . Dan kom je niet met iemand die 2.5 jaar geblesseerd is geweest en dan een gok nemen. In de winterstop eigenlijk hetzelfde met Hilterman , die was buiten zijn schouder ook lang niet op nivo wat Henk vaak heeft aangegeven. Dat is een grote fout van Lambooij en de Jong geweest

Smit werd pas op de laatste dag verkocht. En alle opties die Cambuur had waren toen al weg. Het was kiezen tussen een middelmatig speler die wel zeker fit was. of een risico met een speler die meer talent had en kon doorgroeien en die konden ze dan ook overnemen voor een gelimiteerde som. Dat laatste was Afolabi. En de geluiden waren dat ie binnen een paar weken fit zou zijn. Ik vind het dan een logische keuze dat je wat risico neemt. Je hebt niks aan 2e de Leeuw. Dat het zo uit zou pakken wist niemand. Dus het is een bewust risico. Dat is geen fout maar part of the job.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juni 20, 2025, 18:08:18
Ik ben zo blij dat we vd Water kwijt zijn en misschien nog wel blijer dat we Van Osch kwijt zijn. Nog een jaar met zo'n keeper had ik niet getrokken. Het is de slechtste keeper die ik ooit heb gezien. Zelfs bij de amateurs vind je die niet. Dus heel knap dat Lambooi die kwijt is geraakt. Ik had wel medelijden met RKC. Ik hoopte hem nog een keer op goal te zien, maar heeft amper meer gespeeld. Vd Water ook helemaal uit beeld. Een van de domste spelers ook. genoeg talent, maar er niks mee doen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: diekhuzen op juni 20, 2025, 18:39:19
Citaat van: mark1989 op juni 20, 2025, 18:04:32
Smit werd pas op de laatste dag verkocht. En alle opties die Cambuur had waren toen al weg. Het was kiezen tussen een middelmatig speler die wel zeker fit was. of een risico met een speler die meer talent had en kon doorgroeien en die konden ze dan ook overnemen voor een gelimiteerde som. Dat laatste was Afolabi. En de geluiden waren dat ie binnen een paar weken fit zou zijn. Ik vind het dan een logische keuze dat je wat risico neemt. Je hebt niks aan 2e de Leeuw. Dat het zo uit zou pakken wist niemand. Dus het is een bewust risico. Dat is geen fout maar part of the job.

2 blunders Aflopabi en Hilterman. Regeren is vooruitzien.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juni 20, 2025, 19:20:50
Citaat van: diekhuzen op juni 20, 2025, 18:39:19
2 blunders Aflopabi en Hilterman. Regeren is vooruitzien.

Kun jij ons dan alvast vertellen wat de volgende "blunders" worden? Achteraf is makkelijk wonen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 20, 2025, 19:46:56
Citaat van: mark1989 op juni 20, 2025, 19:20:50
Achteraf is makkelijk wonen.

Mooi wonen vooral, maar dat is makkelijk praten :proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 20, 2025, 19:51:53
Citaat van: diekhuzen op juni 20, 2025, 18:39:19
2 blunders Aflopabi en Hilterman. Regeren is vooruitzien.

https://youtu.be/dllNjnJVL-8 (https://youtu.be/dllNjnJVL-8)

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Korezev op juni 20, 2025, 20:57:26
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 20, 2025, 19:51:53


https://youtu.be/dllNjnJVL-8 (https://youtu.be/dllNjnJVL-8)
ik bekijk die onzin niet eens van bijna een jaar gelden,
Zijn hier nog mensen die iets positiefs te melden hebben?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Johan-12 op juni 20, 2025, 20:59:17
Citaat van: Korezev op juni 20, 2025, 20:57:26
ik bekijk die onzin niet eens van bijna een jaar gelden,
Zijn hier nog mensen die iets positiefs te melden hebben?
Het was vandaag lekker weer. 8)

Maar in de forum sfeer te blijven, het wordt wel warm hoor dit weekend  :proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 20, 2025, 21:01:31
Citaat van: Korezev op juni 20, 2025, 20:57:26
ik bekijk die onzin niet eens van bijna een jaar gelden,
Zijn hier nog mensen die iets positiefs te melden hebben?

Waarom reageer je dan? Meld anders iets positiefs ofzo :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: diekhuzen op juni 21, 2025, 06:47:32
Citaat van: mark1989 op juni 20, 2025, 19:20:50
Kun jij ons dan alvast vertellen wat de volgende "blunders" worden? Achteraf is makkelijk wonen.

Beide centrumspitsen verkopen waarvan ??n op de het laatste moment is een keuze. Dat extra poen dat Cambuur voor Milan ontvangt zijn ze nu kwijt door mogelijk mislopen promotie en huren van twee andere spitsen.

Ik vind het opmerkelijk dat je wederom een niet fitte spits zonder wedstrijdritme haalt als vervanger voor een spits met zelfde mankementen. 
Maar als seizoenkaarthouder mag je ook kritisch zijn. Verder heeft Lars ook goed wel verricht.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op juni 21, 2025, 07:33:55
Wat zou nou eigenlijk de gedachte zijn geweest van het halen van een 38 jarige, zo goed als versleten, spits als je die positie maar met twee spelers kunt invullen. Die heb ik nooit begrepen.
Nu hebben ze alweer heel vroeg een onbekende uit Oostenrijk met zwakke statistieken. Het wordt wel spannend voor Lambooij. Hii kan het zich niet veroorloven weer die positie dramatisch in te vullen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 08:34:54
Citaat van: De Gast op juni 21, 2025, 07:33:55
Wat zou nou eigenlijk de gedachte zijn geweest van het halen van een 38 jarige, zo goed als versleten, spits als je die positie maar met twee spelers kunt invullen. Die heb ik nooit begrepen.
Nu hebben ze alweer heel vroeg een onbekende uit Oostenrijk met zwakke statistieken. Het wordt wel spannend voor Lambooij. Hii kan het zich niet veroorloven weer die positie dramatisch in te vullen.

Misschien komt er nog wel een 1ste spits bij je weet maar nooit
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: oost op juni 21, 2025, 08:36:42
Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 08:34:54
Misschien komt er nog wel een 1ste spits bij je weet maar nooit

Kyan Visser? :devil
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 08:38:20
Die moer het eerst nog maar ff laten zien h?. Ik bedoelde dat za nog een spits aantrekken
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op juni 21, 2025, 09:58:17
Citaat van: De Gast op juni 21, 2025, 07:33:55
Wat zou nou eigenlijk de gedachte zijn geweest van het halen van een 38 jarige, zo goed als versleten, spits als je die positie maar met twee spelers kunt invullen. Die heb ik nooit begrepen.
Nu hebben ze alweer heel vroeg een onbekende uit Oostenrijk met zwakke statistieken. Het wordt wel spannend voor Lambooij. Hii kan het zich niet veroorloven weer die positie dramatisch in te vullen.

Als cambuur weer derde wordt en hij nog een jaar een miljoen in de plus gaat eindigen met transfers dan vult hij het geweldig in. Helemaal als hij dat andermaal weet te doen zonder fatsoenlijke spits.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juni 21, 2025, 10:16:30
Citaat van: De Gast op juni 21, 2025, 07:33:55
Wat zou nou eigenlijk de gedachte zijn geweest van het halen van een 38 jarige, zo goed als versleten, spits als je die positie maar met twee spelers kunt invullen. Die heb ik nooit begrepen.
Nu hebben ze alweer heel vroeg een onbekende uit Oostenrijk met zwakke statistieken. Het wordt wel spannend voor Lambooij. Hii kan het zich niet veroorloven weer die positie dramatisch in te vullen.
alle vroege aankopen zijn wel een schot in de roos
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 10:36:43
Citaat van: sunderland op juni 21, 2025, 10:16:30
alle vroege aankopen zijn wel een schot in de roos

Eerst maar ff afwachten h?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juni 21, 2025, 10:38:08
Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 10:36:43
Eerst maar ff afwachten h?
waren bedoelde ik :devil
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juni 21, 2025, 10:54:38
Dat Almere legt ?gewoon? 5 ton neer voor Burgering, een speler van Den Bosch?..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 10:59:16
En Willem II haalt hoogma van Heracles die 2 clubs hebben wat te investeren. Dus plaats 3 tm 8 is re?el voor Cambuur
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op juni 21, 2025, 11:02:08
Citaat van: Zuid1991 op juni 21, 2025, 10:54:38
Dat Almere legt ?gewoon? 5 ton neer voor Burgering, een speler van Den Bosch?..
Almere is financieel groeiende. Wij hebben amper wat te besteden... Dan maakt een veel groter stadion niet veel uit.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juni 21, 2025, 11:04:19
Citaat van: Inferno-058 op juni 21, 2025, 11:02:08
Almere is financieel groeiende. Wij hebben amper wat te besteden... Dan maakt een veel groter stadion niet veel uit.

Een team met dure voetballers maakt nog geen winnend team.
Genoeg voorbeelden uit het verleden.
De kunst is om je geld zo uit te geven dat het team in balans is.
Zie onze kampioensploeg een paar jaar geleden.
Mijn mening is nog steeds dat je as kwalitatief goed moet zijn in de kkd.
Dat is in het geval van de achterhoede nu zo. En nu gaan we zien hoe het er de komende weken uit komt te zien.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 11:23:32
Citaat van: Inferno-058 op juni 21, 2025, 11:02:08
Almere is financieel groeiende. Wij hebben amper wat te besteden... Dan maakt een veel groter stadion niet veel uit.
Met een miljardair als eigenaar kan je gekke uitgaven doen, en dat heeft niets met gezond beleid te maken..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 11:24:44
Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 10:59:16
En Willem II haalt hoogma van Heracles die 2 clubs hebben wat te investeren. Dus plaats 3 tm 8 is re?el voor Cambuur
En verliezen ook genoeg spelers...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 11:30:08
Citaat van: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 11:23:32
Met een miljardair als eigenaar kan je gekke uitgaven doen, en dat heeft niets met gezond beleid te maken..
Tja dat zie je ook bij Utrecht en Nec en dus ook Almere de eigenaar dicht de gaten en daardoor ben je gezond maar ook dat is gezond beleid
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juni 21, 2025, 12:16:59
Citaat van: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 11:24:44
En verliezen ook genoeg spelers...
dat wouden ze ook . Was een complete onlogische chaos.
De competitie is dit jaar sterker met Willem 2 , Almere (ook zat
poen) en RKC die altijd goed beleid hebben gehad. Heb zo vaak gezegd dat de competitie afgelopen jaar erg zwak was.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op juni 21, 2025, 12:35:12
Citaat van: sunderland op juni 21, 2025, 12:16:59
dat wouden ze ook . Was een complete onlogische chaos.
De competitie is dit jaar sterker met Willem 2 , Almere (ook zat
poen) en RKC die altijd goed beleid hebben gehad. Heb zo vaak gezegd dat de competitie afgelopen jaar erg zwak was.

Dat zeggen we ieder seizoen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 12:44:22
Citaat van: sunderland op juni 21, 2025, 12:16:59
dat wouden ze ook . Was een complete onlogische chaos.
De competitie is dit jaar sterker met Willem 2 , Almere (ook zat
poen) en RKC die altijd goed beleid hebben gehad. Heb zo vaak gezegd dat de competitie afgelopen jaar erg zwak was.
Hebben ze ondertussen al een trainer/keeper/aanvallers? Bosch, Schouten, Meerveld en hun spitsen raken ze kwijt(zal nog wel 1 of 2 vergeten) RKC verwacht ik niet veel van, die moeten bij ons O21 spelers halen ;)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juni 21, 2025, 12:54:05
Citaat van: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 12:44:22
Hebben ze ondertussen al een trainer/keeper/aanvallers? Bosch, Schouten, Meerveld en hun spitsen raken ze kwijt(zal nog wel 1 of 2 vergeten) RKC verwacht ik niet veel van, die moeten bij ons O21 spelers halen ;)
let maar op
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juni 21, 2025, 12:58:29
Ik vertrouw dat de tandem De Jong/ Lambooij zoveel kwaliteit heeft dat we het verschil in budget kan overbruggen. De beste selectie is niet altijd de duurste selectie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juni 22, 2025, 15:22:59
Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2025, 12:58:29
Ik vertrouw dat de tandem De Jong/ Lambooij zoveel kwaliteit heeft dat we het verschil in budget kan overbruggen. De beste selectie is niet altijd de duurste selectie.

Ik ook alle vertrouwen in. En wij hebben een prachtig stadion met geweldig publiek. Dat is veel meer waard dan een rijke oom.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:21
Vreselijke arrogante vent die Lambooij. Maakt de hele club kapot. Triest.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:42
Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2025, 12:58:29
Ik vertrouw dat de tandem De Jong/ Lambooij zoveel kwaliteit heeft dat we het verschil in budget kan overbruggen. De beste selectie is niet altijd de duurste selectie.

Word eens wakker vent.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op juni 22, 2025, 17:18:28
Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:42
Word eens wakker vent.

Waarom? Omdat hij het niet met jou eens is? Doe je dat thuis ook met je partner? Zij wil bloemkolen en jij Spinazi en het enige dat je roept is "wordt eens wakker"

:_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 22, 2025, 17:18:35
Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:21
Vreselijke arrogante vent die Lambooij. Maakt de hele club kapot. Triest.

En nu snel maar weer het terras op en nog een biertje pakken :proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op juni 22, 2025, 17:24:11
Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:21
Vreselijke arrogante vent die Lambooij. Maakt de hele club kapot. Triest.

Wast gezellig op het water?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juni 22, 2025, 17:55:52
Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:42
Word eens wakker vent.

Ik droom ook nog wel eens van de tijd met Fritzie Korbach, Dickie Bults en Carlo de Leeuw maar dat komt nooit meer terug.

Lambooij is geen sympathieke vent maar hij snapt wel hoe je een selectie samenstelt in de huidige tijd. Blind aanvallen, skavers en geniale mooi weervoetballers is verleden tijd. Verder diep respect voor je liefde voor de club.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Yellow Army op juni 22, 2025, 19:17:28
Citaat van: Bankzitter op juni 22, 2025, 17:55:52
Ik droom ook nog wel eens van de tijd met Fritzie Korbach, Dickie Bults en Carlo de Leeuw maar dat komt nooit meer terug.

Lambooij is geen sympathieke vent maar hij snapt wel hoe je een selectie samenstelt in de huidige tijd. Blind aanvallen, skavers en geniale mooi weervoetballers is verleden tijd. Verder diep respect voor je liefde voor de club.

En nu maar weer een powernapje
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Naastismis op juni 22, 2025, 20:22:57
Citaat van: mark1989 op juni 22, 2025, 15:22:59
Ik ook alle vertrouwen in. En wij hebben een prachtig stadion met geweldig publiek. Dat is veel meer waard dan een rijke oom.

Haha als ze bij een Almere voor 3500 man 5k in de maand meer krijgen, gaan ze daar echt wel ballen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juni 22, 2025, 22:23:42
Op lange termijn. Stadion gaat langer mee dan een geldschieter.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: okkele op juni 23, 2025, 00:29:21
Citaat van: Bankzitter op juni 22, 2025, 22:23:42
Op lange termijn. Stadion gaat langer mee dan een geldschieter.

ja.
het gelredome bestaat nog steeds.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op juli 14, 2025, 14:44:22
Mooi interview met hem op het eigen kanaal.

Doelstelling is dus top 5 geworden.
Er valt op dit moment weinig te verwachten op de transfermarkt, tenzij er wat vertrekt.
Met Kian willen ze bekijken hoever hij kan komen. Een basisplek is dan wellicht niet re?el. Dan moet Binder ze dus gaan maken terwijl het geen bewezen goalgetter is. Ik vind het allemaal maar riskant en ook een beetje een zwakke invulling van de o zo belangrijke spitspositie. Althans op papier.. maar ik laat me graag verrassen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 14, 2025, 14:58:58
Het was helemaal geen mooi interview. Het was wederom heel veel luchtfietserij. Die man is nogal heel erg zelfingenomen met zichzelf.  Koekje bij de koffie ist. Weer geen goede spits gehaald. Die Binder heeft 3 goals gemaakt vorig seizoen. Dus die gaat er nu niet ineens 25 maken. Weer 1 die op de gok is gehaald. Net zoals driekwart van de andere spelers die hij haalt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Korezev op juli 14, 2025, 15:15:09
Citaat van: wiekie1969 op juli 14, 2025, 14:58:58
Het was helemaal geen mooi interview. Het was wederom heel veel luchtfietserij. Die man is nogal heel erg zelfingenomen met zichzelf.  Koekje bij de koffie ist. Weer geen goede spits gehaald. Die Binder heeft 3 goals gemaakt vorig seizoen. Dus die gaat er nu niet ineens 25 maken. Weer 1 die op de gok is gehaald. Net zoals driekwart van de andere spelers die hij haalt.
Over met zichzelf ingenomen zijn, dat is iets waar jij ook heel goed over mee kan praten, kom eens een keer onder dat hunebed weg, kun je misschien hoe de echte wereld er uit ziet.
Altijd dat afkraken van iedereen, je bent in mijn ogen een waardeloos mens die, ik heb het eerder gezegd, een hele slechte jeugd hebt gehad
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:35:28
Citaat van: Korezev op juli 14, 2025, 15:15:09
Over met zichzelf ingenomen zijn, dat is iets waar jij ook heel goed over mee kan praten, kom eens een keer onder dat hunebed weg, kun je misschien hoe de echte wereld er uit ziet.
Altijd dat afkraken van iedereen, je bent in mijn ogen een waardeloos mens die, ik heb het eerder gezegd, een hele slechte jeugd hebt gehad
Iedereen kan niet ontkennen dat Wiekie een punt heeft wbt de spitspositie.
Het is ?gokken? op doelpunten.
Een bewezen, talentvolle spits halen die goals heeft gemaakt is garant voor top 2.
Nu ist (weer!) gokken?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: hobbes op juli 14, 2025, 15:40:31
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:35:28
Iedereen kan niet ontkennen dat Wiekie een punt heeft wbt de spitspositie.
Het is ?gokken? op doelpunten.
Een bewezen, talentvolle spits halen die goals heeft gemaakt is garant voor top 2.
Nu ist (weer!) gokken?

Dan kom je weer terug op het punt, welke spits met garantie op doelpunten kan Cambuur betalen?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op juli 14, 2025, 15:51:32
Citaat van: De Gast op juli 14, 2025, 14:44:22
Mooi interview met hem op het eigen kanaal.

Doelstelling is dus top 5 geworden.
Er valt op dit moment weinig te verwachten op de transfermarkt, tenzij er wat vertrekt.
Met Kian willen ze bekijken hoever hij kan komen. Een basisplek is dan wellicht niet re?el. Dan moet Binder ze dus gaan maken terwijl het geen bewezen goalgetter is. Ik vind het allemaal maar riskant en ook een beetje een zwakke invulling van de o zo belangrijke spitspositie. Althans op papier.. maar ik laat me graag verrassen.
Ik denk dat ze er nog altijd vanuit gaan dat Pauwels en mogelijk ook Mercera en Balk weg gaan. Ze hebben op die posities al spelers aangetrokken. Zodra dat gebeurt levert dat weer dusdanig ruimte op dat ze door kunnen pakken, en wie weet ook nog een extra spits voor de start van de competitie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:54:18
Citaat van: hobbes op juli 14, 2025, 15:40:31
Dan kom je weer terug op het punt, welke spits met garantie op doelpunten kan Cambuur betalen?
Dat schijnt al 7 jaar het probleem te zijn.
Is geld dan altijd het ?excuus??
Een spits met garantie met doelpunten kost nu eenmaal geld.
Maar investeren in een spits had je meer geld opgeleverd (eredivisie).
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juli 14, 2025, 16:21:25
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:35:28
Iedereen kan niet ontkennen dat Wiekie een punt heeft wbt de spitspositie.
Het is ?gokken? op doelpunten.
Een bewezen, talentvolle spits halen die goals heeft gemaakt is garant voor top 2.
Nu ist (weer!) gokken?
Een s
Bewezen spits kunnen wij nou eenmaal niet betalen en halen. Daar zal je het mee moeten doen ook in de toekomst
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juli 14, 2025, 16:25:31
Citaat van: YellowBlue op juli 14, 2025, 15:51:32
Ik denk dat ze er nog altijd vanuit gaan dat Pauwels en mogelijk ook Mercera en Balk weg gaan. Ze hebben op die posities al spelers aangetrokken. Zodra dat gebeurt levert dat weer dusdanig ruimte op dat ze door kunnen pakken, en wie weet ook nog een extra spits voor de start van de competitie.
Als dat gebeurd willen ze zich versterken centraal achterin en zeker geen spits
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juli 14, 2025, 16:29:19
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:54:18
Dat schijnt al 7 jaar het probleem te zijn.
Is geld dan altijd het ?excuus??
Een spits met garantie met doelpunten kost nu eenmaal geld.
Maar investeren in een spits had je meer geld opgeleverd (eredivisie).

De laatste "bewezen" aankoop die cambuur heeft gedaan was van der Water voor 7,5 ton nou dat was een succes.Een bewezen spits betaal je miljoenen voor dat geld heeft cambuur niet en ook in de toekomst niet
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lowieke op juli 14, 2025, 16:40:10
We hadden een bewezen spits, maar die hebben we vorig jaar verkocht.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2025, 16:40:37
Citaat van: Oud Cambuur op juli 14, 2025, 16:29:19
De laatste "bewezen" aankoop die cambuur heeft gedaan was van der Water voor 7,5 ton nou dat was een succes.Een bewezen spits betaal je miljoenen voor dat geld heeft cambuur niet en ook in de toekomst niet
Miljoenen betalen voor een bewezen spits is natuurlijk dikke flauwekul.
Dat kan ook met een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals.
Muhren was de laatste goede spits.
Net als Makrini onze laatste goede ?6? was.

Laten we hopen dat het goed uitpakt met Binder en Visser?.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op juli 14, 2025, 16:41:09
Citaat van: Oud Cambuur op juli 14, 2025, 16:25:31
Als dat gebeurd willen ze zich versterken centraal achterin en zeker geen spits
eerst maar een linksback halen. Nu hebben we alleen Marsman......
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op juli 14, 2025, 16:50:25
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 16:40:37
Miljoenen betalen voor een bewezen spits is natuurlijk dikke flauwekul.
Dat kan ook met een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals.
Muhren was de laatste goede spits.
Net als Makrini onze laatste goede ?6? was.

Laten we hopen dat het goed uitpakt met Binder en Visser?.

Maar M?hren was ook gewoon een gok, die al jaren weinig had gepresteerd. Eigenlijk was Hilterman ook gewoon een bewezen spits, maar is er ook totaal niet uitgekomen. Je hebt nooit zekerheid.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op juli 14, 2025, 17:00:57
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 16:40:37
Miljoenen betalen voor een bewezen spits is natuurlijk dikke flauwekul.
Dat kan ook met een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals.

Noem eens voorbeelden. Ik kan er niet opkomen. Ik ben oprecht benieuwd.

Je kan natuurlijk met een Binder beginnen die anderen beter laat voetballen.
Stel dat die er een stuk of 10-15 inschiet en daarnaast renderen. Nartey, Diemers, de buitens en backs beter. Dan kom je onder aan de streep op meer doelpunten uit.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2025, 17:08:01
Citaat van: Galdiano op juli 14, 2025, 17:00:57
Noem eens voorbeelden. Ik kan er niet opkomen. Ik ben oprecht benieuwd.



Je kan natuurlijk met een Binder beginnen die anderen beter laat voetballen.
Stel dat die er een stuk of 10-15 inschiet en daarnaast renderen. Nartey, Diemers, de buitens en backs beter. Dan kom je onder aan de streep op meer doelpunten uit.

Verheydt, Druyff. Die gast van jong Ajax die nu naar Almere gaat.



Dus?..Wat ik al zei, dan is het hopen dat Binder rendeert?.
En dan gaan alle credits naar Lamooy en co.
Maar iedereen weet, gezien het verleden van de laatste 7 jaar, dat de spitspositie een probleem is.
En dat is veel te lang voor een club als Cambuur.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2025, 17:09:41
Citaat van: Bernardo op juli 14, 2025, 16:50:25
Maar M?hren was ook gewoon een gok, die al jaren weinig had gepresteerd. Eigenlijk was Hilterman ook gewoon een bewezen spits, maar is er ook totaal niet uitgekomen. Je hebt nooit zekerheid.
Muhren was in mijn ogen geen gok.
Had zich in die jaren ervoor echt wel bewezen.

Je hebt nooit zekerheid. Maar wel iets meer met een bewezen, FITTE spits.
Sloeg natuurlijk nergens op hoe Hilterman en Afolabi over het veld liepen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: SCC op juli 14, 2025, 17:31:28
Milan Smit is qua profiel een echte spits, die had afgelopen seizoen op zeker minimaal 15 gemaakt voor ons. Hopen dat Visser soortgelijk wordt.

Binder verwacht ik meer iets als Uldrikis. Geen speler die er 20 maakt in een seizoen, maar wel een betere (verbindings)speler. Laten we hopen dat hij een handenbinder is een anderen er omheen zorgen voor doelpunten.

M?hren was geweldig en had het complete plaatje, maar ik ben het met een eerdere stelling eens dat we dat vooraf ook niet z? extreem hadden verwacht (vwb de stellige overtuiging dat we garanties op doelpunten zouden krijgen)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op juli 14, 2025, 18:20:25
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 17:08:01
Verheydt, Druyff. Die gast van jong Ajax die nu naar Almere gaat.


In de eerste post plaats je 'een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals'

Verheydt, Druijf noem ik nou niet jonge talentvolle spitsen.
Wel bewezen doelpuntenmakers. Had Druijf hier persoonlijk graag gezien.

Rijkhof heeft nog amper wat laten zien en heeft zich ook niet bewezsn.
Verheydt pas totaal niet in ons type spel.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 14, 2025, 18:31:33
Citaat van: Bernardo op juli 14, 2025, 16:50:25
een bewezen spits
Je hebt nooit zekerheid.

Dirkjan Derksen komt dan altijd in me op :D
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 14, 2025, 18:35:02
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 17:09:41
Muhren was in mijn ogen geen gok.
Had zich in die jaren ervoor echt wel bewezen.

~25 in de 5 jaar voor ons..

En Muhren is trouwens "pas" 4 jaar geleden. Ik ben met je eens dat het al veel langer voelt :devil
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: SCC op juli 14, 2025, 18:36:39
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 14, 2025, 18:31:33
Dirkjan Derksen komt dan altijd in me op :D
Haha, dat had ik ook. Goh, wat liep die veel buitenspel.

Ging hij daarna niet ineens weer scoren bij Fortuna en VVV?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op juli 14, 2025, 18:46:20
Gootjes Mania !!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2025, 19:11:58
Citaat van: Galdiano op juli 14, 2025, 18:20:25
In de eerste post plaats je 'een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals'

Verheydt, Druijf noem ik nou niet jonge talentvolle spitsen.
Wel bewezen doelpuntenmakers. Had Druijf hier persoonlijk graag gezien.

Rijkhof heeft nog amper wat laten zien en heeft zich ook niet bewezsn.
Verheydt pas totaal niet in ons type spel. Overigens wel een speler die er 15+ gaat maken voor Willem 2.

Het gaat toch eigenlijks niet om namen!
Het gaat erom dat de spitspositie al jaren een probleem is.
En dat andere clubs (dus de clubs die 1 en 2 worden) dit niet hebben.
Excelsior heeft het gered door Duyvenstein bijvoorbeeld.


Weet wel dat Verheyd niet het type speler is voor ons spel.
Jij bent het toch ook met mij eens dat er ondanks matig voetbal vorig seizoen, we met een spits tweede hadden geworden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Johan-12 op juli 14, 2025, 19:14:02
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 14, 2025, 18:35:02
~25 in de 5 jaar voor ons..

En Muhren is trouwens "pas" 4 jaar geleden. Ik ben met je eens dat het al veel langer voelt :devil
Muhren was geweldig bij ons. Maar er stond toen ook verder wat meer kwaliteit op het veld dan nu.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 14, 2025, 19:16:14
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 19:11:58
Excelsior heeft het gered door Duyvenstein bijvoorbeeld.

Das een scorende middenvelder....





Die wij ??k niet hebben :insane
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2025, 19:36:08
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 14, 2025, 19:16:14
Das een scorende middenvelder....





Die wij ??k niet hebben :insane

Duyvestijn was bij Excelsior een ?valse spits?.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op juli 14, 2025, 21:04:46
Citaat van: wiekie1969 op juli 14, 2025, 14:58:58
Het was helemaal geen mooi interview. Het was wederom heel veel luchtfietserij. Die man is nogal heel erg zelfingenomen met zichzelf.  Koekje bij de koffie ist. Weer geen goede spits gehaald. Die Binder heeft 3 goals gemaakt vorig seizoen. Dus die gaat er nu niet ineens 25 maken. Weer 1 die op de gok is gehaald. Net zoals driekwart van de andere spelers die hij haalt.


Precies dit! wij supporters worden weer met een kluitje het riet ingestuurd.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juli 14, 2025, 21:12:14
Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:21
Vreselijke arrogante vent die Lambooij. Maakt de hele club kapot. Triest.

De club gaat eerder kapot met dit soort opmerkingen. Volgens mij doet Lambooi het gewoon erg goed als TD. Veel beter dan al zijn voorgangers. Hij heeft zijn salaris al tig keer terugverdient met de afgelopen transfers. Cambuur voert al jarenlang een transferbeleid zonder visie. Dat is nu aan het veranderen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op juli 14, 2025, 21:21:54
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 16:40:37
Miljoenen betalen voor een bewezen spits is natuurlijk dikke flauwekul.
Dat kan ook met een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals.
Muhren was de laatste goede spits.
Net als Makrini onze laatste goede ?6? was.

Laten we hopen dat het goed uitpakt met Binder en Visser?.

Hoedemakers ook wel aardige 6 toch?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2025, 21:29:23
Citaat van: YellowBlue op juli 14, 2025, 21:21:54
Hoedemakers ook wel aardige 6 toch?
Je hebt gelijk. Al was hij vaak ook matig.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op juli 14, 2025, 21:42:03
Met zelf een spits opleiden wordt het meeste geld verdiend.
Eerst kijken, daarna oordelen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juli 14, 2025, 21:42:45
Souren doet toch prima. Lag meer aan die 2 achter hem dat hij niet kon opbouwen,
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: 666 op juli 15, 2025, 08:38:31
Citaat van: Bankzitter op juli 14, 2025, 21:42:45
Souren doet toch prima. Lag meer aan die 2 achter hem dat hij niet kon opbouwen,

Precies dit, ook ik verwacht dit jaar een betere opbouw.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 15, 2025, 09:29:14
Citaat van: Korezev op juli 14, 2025, 15:15:09
Over met zichzelf ingenomen zijn, dat is iets waar jij ook heel goed over mee kan praten, kom eens een keer onder dat hunebed weg, kun je misschien hoe de echte wereld er uit ziet.
Altijd dat afkraken van iedereen, je bent in mijn ogen een waardeloos mens die, ik heb het eerder gezegd, een hele slechte jeugd hebt gehad

Ik ken jou verder niet, maar ik heb een prima jeugd gehad en.een dito opvoeding. Ik kom al 50 jaar bij Cambuur dus ik weet waar ik het over hef. Ik loop alleen niet mee met al die makke schapen die alles maar goed vinden. Ik hef 40 euro meer moeten betalen voor de nieuwe seizoenkaart. Dan verwacht ik ook dat er wat goede leuke spelers worden gehaald. Dat heeft niks met negativiteit te maken maar met realisme. De laatste 10 jaar is Cambuur in mij ogen een knuffelclub geworden waar de randzaken de boventoon voeren. Het moet om het voetbal gaan en niet andersom. Wat ken mij die slogans schelen en die flauwekul daar omheen. Ik wil leuk  aanvallend voetbal zien en met blijdschap naar huis gaan. Dat nieuwe stadion vind ik qua sfeer ook dramatisch. Het is lang leve de lol en een avondje bioscoop geworden. Er lopen nu teveel mensen bij Cambuur rond die er geen enkel gevoel bij hebben. En dat zeggen meer mensen vd oude garde waar ik mee spreek. Dat jij dat niet ziet of wil zien daar kan ik niks aandoen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lobra op juli 15, 2025, 09:33:14
Behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juli 15, 2025, 11:45:06
Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2025, 09:29:14
Ik ken jou verder niet, maar ik heb een prima jeugd gehad en.een dito opvoeding. Ik kom al 50 jaar bij Cambuur dus ik weet waar ik het over hef. Ik loop alleen niet mee met al die makke schapen die alles maar goed vinden. Ik hef 40 euro meer moeten betalen voor de nieuwe seizoenkaart. Dan verwacht ik ook dat er wat goede leuke spelers worden gehaald. Dat heeft niks met negativiteit te maken maar met realisme. De laatste 10 jaar is Cambuur in mij ogen een knuffelclub geworden waar de randzaken de boventoon voeren. Het moet om het voetbal gaan en niet andersom. Wat ken mij die slogans schelen en die flauwekul daar omheen. Ik wil leuk  aanvallend voetbal zien en met blijdschap naar huis gaan. Dat nieuwe stadion vind ik qua sfeer ook dramatisch. Het is lang leve de lol en een avondje bioscoop geworden. Er lopen nu teveel mensen bij Cambuur rond die er geen enkel gevoel bij hebben. En dat zeggen meer mensen vd oude garde waar ik mee spreek. Dat jij dat niet ziet of wil zien daar kan ik niks aandoen.

Als je je plezier en het romantiserende beeld dat je hebt over vroeger weer terug wil krijgen zal je je verwachtingen en beeld moeten aanpassen. Je kraakt nu heel veel mensen af. En noemt mensen makke schapen. Je posts die je schrijft over Lars Lambooy vind ik ver onder de maat en zegt vooral veel over jezelf. De tijd is veranderd. Het voetbal is veranderd. Het is tegenwoordig een miljoenen business. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is wel de realiteit. Jij lijkt in een andere wereld te leven die deze wereld probeert te veranderen. Maar dat gaat niet lukken, zeker niet als je zo respectloos over mensen spreekt. Daarbij vind ik dat je inhoudelijk ook weinig goede argumenten hebt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op juli 15, 2025, 11:54:04
Citaat van: mark1989 op juli 15, 2025, 11:45:06
Als je je plezier en het romantiserende beeld dat je hebt over vroeger weer terug wil krijgen zal je je verwachtingen en beeld moeten aanpassen. Je kraakt nu heel veel mensen af. En noemt mensen makke schapen. Je posts die je schrijft over Lars Lambooy vind ik ver onder de maat en zegt vooral veel over jezelf. De tijd is veranderd. Het voetbal is veranderd. Het is tegenwoordig een miljoenen business. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is wel de realiteit. Jij lijkt in een andere wereld te leven die deze wereld probeert te veranderen. Maar dat gaat niet lukken, zeker niet als je zo respectloos over mensen spreekt. Daarbij vind ik dat je inhoudelijk ook weinig goede argumenten hebt.

Zijn posts blinken zeker niet uit van respect, onderbouwing, nuance of enige kennis van basisprincipes van economie of het runnen van een voetbalclub.

Zou hij werkelijk denken dat hij het zelf beter kan?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juli 15, 2025, 12:13:43
Citaat van: mark1989 op juli 15, 2025, 11:45:06
Als je je plezier en het romantiserende beeld dat je hebt over vroeger weer terug wil krijgen zal je je verwachtingen en beeld moeten aanpassen. Je kraakt nu heel veel mensen af. En noemt mensen makke schapen. Je posts die je schrijft over Lars Lambooy vind ik ver onder de maat en zegt vooral veel over jezelf. De tijd is veranderd. Het voetbal is veranderd. Het is tegenwoordig een miljoenen business. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is wel de realiteit. Jij lijkt in een andere wereld te leven die deze wereld probeert te veranderen. Maar dat gaat niet lukken, zeker niet als je zo respectloos over mensen spreekt. Daarbij vind ik dat je inhoudelijk ook weinig goede argumenten hebt.
eigenlijk hebben jullie beide gelijk. De tijden zijn veranderd. Wiekie zegt knuffelclub maar dat is overal zo tegenwoordig. En met nieuwe stadion komen ook veel mensen die minder met voetbal hebben.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juli 15, 2025, 12:17:41
Citaat van: Lore op juli 15, 2025, 11:54:04
Zijn posts blinken zeker niet uit van respect, onderbouwing, nuance of enige kennis van basisprincipes van economie of het runnen van een voetbalclub.

Zou hij werkelijk denken dat hij het zelf beter kan?
ben het heel vaak met zijn posts eens. Wat goed is is goed en wat slecht is is slecht dat mag ook benoemd worden. En geen krompraterij zoals in de politiek
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 12:24:51
Wat wel duidelijk is uit zijn interview en ook later door Henk bevestigd in hertenkamp. Als er een uitgaande transfer komt wordt het geld besteed aan een centrale verdediger  en voor de rest vinden ze dat het goed bezet is. Dus voor degene die dachten dat er nog aardig wat nieuwe spelers zouden komen, gaat dus niet gebeuren. Als de competitie dan begint kun je zeggen dat lambooij een prutser is of niet, maar de man moet met een zeer beperkte beurs werken
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juli 15, 2025, 12:32:17
Ben het inhoudelijk niet eens maar snap Wieke wel dat de beleving vroeger anders was.
Vooral de periode onder Korbach. Fantastisch wat er toen kon.

Komend seizoen lijkt de basis uitstekend, in de breedte is het afwachten. Als de jeugd aanhaakt, dan hoeft er ook niet veel bij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juli 15, 2025, 12:37:43
Citaat van: Bankzitter op juli 15, 2025, 12:32:17
Ben het inhoudelijk niet eens maar snap Wieke wel dat de beleving vroeger anders was.
Vooral de periode onder Korbach.

Komend seizoen lijkt de basis uitstekend, in de breedte is het afwachten. Als de jeugd aanhaakt, dan hoeft er ook niet veel bij.
Ook ik snap Wiekie ook wel kom zelf ook al 57 jaar bij de club, maar je moet wel met de tijd mee. Voor de 1 is dat makkelijker dan voor een ander
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 15, 2025, 12:53:08
Citaat van: mark1989 op juli 15, 2025, 11:45:06
Als je je plezier en het romantiserende beeld dat je hebt over vroeger weer terug wil krijgen zal je je verwachtingen en beeld moeten aanpassen. Je kraakt nu heel veel mensen af. En noemt mensen makke schapen. Je posts die je schrijft over Lars Lambooy vind ik ver onder de maat en zegt vooral veel over jezelf. De tijd is veranderd. Het voetbal is veranderd. Het is tegenwoordig een miljoenen business. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is wel de realiteit. Jij lijkt in een andere wereld te leven die deze wereld probeert te veranderen. Maar dat gaat niet lukken, zeker niet als je zo respectloos over mensen spreekt. Daarbij vind ik dat je inhoudelijk ook weinig goede argumenten hebt.

Dit forum is een afspiegeling van de club Cambuur, 1 groot zooitje. Jij vindt Pauwels een toptalent met een marktwaarde van 20 miljoen. Als ik dat lees dan denk ik daar het mijne van.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 15, 2025, 12:57:09
Citaat van: Lore op juli 15, 2025, 11:54:04
Zijn posts blinken zeker niet uit van respect, onderbouwing, nuance of enige kennis van basisprincipes van economie of het runnen van een voetbalclub.

Zou hij werkelijk denken dat hij het zelf beter kan?

Ik denk helemaal niet dat ik het beter kan en dat hoeft oek niet. Ik post hier mijn mening omdat ik dingen constateer bij de club die in mijn ogen niet goed zijn. Ik lees nou oek weer een stukje over Bert vd Brink. Er is totaal geen eensgezindheid bij de club. Het is intern 1 groot zooitje.  Die Kooi bemoeit zich overal mee maar die heeft helemaal geen functie bij de club. Stel die man dan aan bij de club. Ik snap dat niet.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 15, 2025, 13:13:13
Hoe kenne er nu 3 in de directie zitten en 9 managers. Onvoorstelbaar juh. Hou toch op.  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op juli 15, 2025, 13:30:57
IK KOM AL 94 JAAR BIJ CAMBUUR.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op juli 15, 2025, 13:33:33
Ik kom zelf al meer dan 1.000 jaar bij Cambuur
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juli 15, 2025, 14:30:04
Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2025, 12:57:09
Ik denk helemaal niet dat ik het beter kan en dat hoeft oek niet. Ik post hier mijn mening omdat ik dingen constateer bij de club die in mijn ogen niet goed zijn. Ik lees nou oek weer een stukje over Bert vd Brink. Er is totaal geen eensgezindheid bij de club. Het is intern 1 groot zooitje.  Die Kooi bemoeit zich overal mee maar die heeft helemaal geen functie bij de club. Stel die man dan aan bij de club. Ik snap dat niet.

Het prima om je mening te geven. Maar besef ook dat je mening soms niet klopt. Om nu te zeggen dat het 1 groot zooitje is, doe je heel veel mensen te kort. In de eerste plaats onze directie, die hele goede bestuurders zijn. Ard steekt heel veel tijd in de club. Gerald heeft enorm veel geregeld om het stadion voor elkaar te krijgen. Er is een topprestatie geleverd door mensen. Er staat een prachtig stadion. Natuuurlijk zijn er problemen. Maar dat is bij elke club zo. Alleen alles wordt enorm opgeblazen en negatief uitvergroot.
En in reactie op je laatste punt over een functie van Kooi binnen de club. Dat is niet verstandig. Je wil geldschieters en financiele belangen scheiden van management functies. Dus het heel logisch dat Kooij geen functie binnen de club krijgt en ook nooit zal krijgen zolang hij geld in Cambuur heeft zitten.

En tot slot vind ik dat je mensen beschadigd met opmerkingen over Lars Lambooi. En dat heeft niks met mening geven te maken. Maar gewoon mensen affakkelen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op juli 15, 2025, 14:39:20
Elke club die een nieuw stadion betrekt heet he financieel moeilijk. Neem nu DKV, die hebben het al meer dan 30 jaar financieel moeilijk. Soms met wat spanningen, maar dat is bij elke club.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: carlo de leeuw op juli 15, 2025, 15:38:39
Citaat van: mark1989 op juli 15, 2025, 14:30:04
Het prima om je mening te geven. Maar besef ook dat je mening soms niet klopt. Om nu te zeggen dat het 1 groot zooitje is, doe je heel veel mensen te kort. In de eerste plaats onze directie, die hele goede bestuurders zijn. Ard steekt heel veel tijd in de club. Gerald heeft enorm veel geregeld om het stadion voor elkaar te krijgen. Er is een topprestatie geleverd door mensen. Er staat een prachtig stadion. Natuuurlijk zijn er problemen. Maar dat is bij elke club zo. Alleen alles wordt enorm opgeblazen en negatief uitvergroot.
En in reactie op je laatste punt over een functie van Kooi binnen de club. Dat is niet verstandig. Je wil geldschieters en financiele belangen scheiden van management functies. Dus het heel logisch dat Kooij geen functie binnen de club krijgt en ook nooit zal krijgen zolang hij geld in Cambuur heeft zitten.

En tot slot vind ik dat je mensen beschadigd met opmerkingen over Lars Lambooi. En dat heeft niks met mening geven te maken. Maar gewoon mensen affakkelen.
Je kan het ook overdrijven h?. Dit is een forum met meningen en niet het journaal. Ik vind de ongezouten mening van Wiekie (meestal) wel vermakelijk
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: AliBombali op juli 15, 2025, 18:26:30
De sfeer is sinds het Kooi stadion zeker anders, maar er zijn wel mensen die opstaan en dat proberen te verbeteren; daarvoor hulde toch?! Zijn net zo goed mensen die hart voor de club hebben. In het oude stadion was de sfeer de laatste jaren ook niet meer zoals het eerder was, het is toch het totaalplaatje van de hele maatschappij?! Er veranderen dingen die de hele maatschappij doorsijpelen en zorgen voor polarisatie; daarnaast wil iedereen zijn mening geven en kunnen geven, dat is een goed recht, maar lang niet iedereen zit daar op te wachten. Het is toch veel prettiger om op een meer respectvolle manier met elkaar de discussie aan te gaan in plaats van mensen af te branden, en ook de mensen die onze club verder willen helpen?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: upweer op juli 16, 2025, 08:30:11
Citaat van: AliBombali op juli 15, 2025, 18:26:30
De sfeer is sinds het Kooi stadion zeker anders, maar er zijn wel mensen die opstaan en dat proberen te verbeteren; daarvoor hulde toch?! Zijn net zo goed mensen die hart voor de club hebben. In het oude stadion was de sfeer de laatste jaren ook niet meer zoals het eerder was, het is toch het totaalplaatje van de hele maatschappij?! Er veranderen dingen die de hele maatschappij doorsijpelen en zorgen voor polarisatie; daarnaast wil iedereen zijn mening geven en kunnen geven, dat is een goed recht, maar lang niet iedereen zit daar op te wachten. Het is toch veel prettiger om op een meer respectvolle manier met elkaar de discussie aan te gaan in plaats van mensen af te branden, en ook de mensen die onze club verder willen helpen?

Ben ik met je eens,  ik zie het als sfeer voor de corona periode en na de corona periode.. 
Een generatie van verschil!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juli 16, 2025, 09:33:38
Citaat van: upweer op juli 16, 2025, 08:30:11
Ben ik met je eens,  ik zie het als sfeer voor de corona periode en na de corona periode.. 
Een generatie van verschil!
laatste 10 jaar was de sfeer er alleen maar bij de topwedstrijden en anders totaal niet
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gasgeve op juli 16, 2025, 09:43:00
Citaat van: sunderland op juli 16, 2025, 09:33:38
laatste 10 jaar was de sfeer er alleen maar bij de topwedstrijden en anders totaal niet
En uitwedstrijden
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op juli 17, 2025, 17:09:57
In ??n jaar tijd meer dan 3,5 miljoen euro aan spelers verkocht!


??n woord: CHAPEAU!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op juli 17, 2025, 18:04:28
Wat een uitstekende prestatie.

En precies op het juiste moment
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Andy King op juli 17, 2025, 18:08:21
Citaat van: michello op juli 17, 2025, 17:09:57
In ??n jaar tijd meer dan 3,5 miljoen euro aan spelers verkocht!


??n woord: CHAPEAU!

Heel mooi werk.
Nu nog werken aan zijn media-optredens. Hij heeft de uitstraling van een bedorven komkommer? Maar verder geen commentaar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op juli 17, 2025, 18:15:04
Citaat van: Andy King op juli 17, 2025, 18:08:21
Heel mooi werk.
Nu nog werken aan zijn media-optredens. Hij heeft de uitstraling van een bedorven komkommer? Maar verder geen commentaar.

En als ie nou werkt aan z'n media optredens en een top uitstraling heeft, wat is dan het volgende waar we over kunnen zeiken?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Korezev op juli 17, 2025, 18:19:42
Citaat van: Andy King op juli 17, 2025, 18:08:21
Heel mooi werk.
Nu nog werken aan zijn media-optredens. Hij heeft de uitstraling van een bedorven komkommer? Maar verder geen commentaar.
Geweldig, wat weer een opmerking, ik begrijp niet dat zulke opmerkingen hier gewoon kunnen blijven staan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Proppie op juli 17, 2025, 18:23:05
 _O_
Citaat van: michello op juli 17, 2025, 17:09:57
In ??n jaar tijd meer dan 3,5 miljoen euro aan spelers verkocht!


??n woord: CHAPEAU!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op juli 17, 2025, 18:33:02
Citaat van: Poetser op juli 17, 2025, 18:15:04
En als ie nou werkt aan z'n media optredens en een top uitstraling heeft, wat is dan het volgende waar we over kunnen zeiken?
zijn likdoorns Poetser maar zonder gekheid een top prestatie van Lars.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juli 17, 2025, 18:48:19
Hopelijk valt het andere clubs niet te veel op, maar hij doet echt goed werk. vdWater, vKaam en vOsch slijten was ook al heel knap.
Hij moet nog wel goede vervangers halen en tijdig, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op juli 17, 2025, 19:00:27
Echt heel goed werk geleverd tot nu toe! Nu meer doelpunten aantrekken  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op juli 17, 2025, 19:15:17
Citaat van: michello op juli 17, 2025, 17:09:57
In ??n jaar tijd meer dan 3,5 miljoen euro aan spelers verkocht!


??n woord: CHAPEAU!

Voor Mercera en Pauwels samen 1,5 miljoen is wel karig gezien de transfersommen die er tegenwoordig in om gaan. In ieder geval mooi gedaan om beide te kunnen verpatsen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Destroyer op juli 17, 2025, 19:16:11
Citaat van: michello op juli 17, 2025, 17:09:57
In ??n jaar tijd meer dan 3,5 miljoen euro aan spelers verkocht!


??n woord: CHAPEAU!

:scc :0= geef maar 10 jarig contract  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Destroyer op juli 17, 2025, 19:16:37
Citaat van: Trainert! op juli 17, 2025, 19:15:17
Voor Mercera en Pauwels samen 1,5 miljoen is wel karig gezien de transfersommen die er tegenwoordig in om gaan. In ieder geval mooi gedaan om beide te kunnen verpatsen

Man we mogen in de handen knijpen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 17, 2025, 19:44:18
Het is allemaal heel erg mooi die verkopen, maar de vraag is, wat komt er voor terug, zodat we in de top 6 mee kunnen meedraaien.  Bin erg benieuwd wat er bijkomt  de komende weken. De verkochte jongens hadden allemaal een doorlopend contract. Je had als club ook kunnen zeggen, we houden de spelers aan het getekende contract. De financi?le nood is kennelijk te hoog.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 17, 2025, 19:45:18
Citaat van: Andy King op juli 17, 2025, 18:08:21
Heel mooi werk.
Nu nog werken aan zijn media-optredens. Hij heeft de uitstraling van een bedorven komkommer? Maar verder geen commentaar.

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op juli 17, 2025, 19:48:24
Citaat van: wiekie1969 op juli 17, 2025, 19:44:18
Het is allemaal heel erg mooi die verkopen, maar de vraag is, wat komt er voor terug

Die ajacied voor Mecera
De Zweed voor Pauwels
Amofa voor Nieling.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Johan-12 op juli 17, 2025, 19:57:35
Citaat van: Poetser op juli 17, 2025, 19:48:24
Die ajacied voor Mecera
De Zweed voor Pauwels
Amofa voor Nieling.
Heerlijk zo'n pats boem reactie met feiten op iemand die alleen maar zit te zeuren en de goede dingen niet ziet of wil zien   :_schater :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op juli 17, 2025, 19:58:50
Citaat van: Poetser op juli 17, 2025, 19:48:24
Die ajacied voor Caschili
De Zweed voor Pauwels
Amofa voor Nieling.
:thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 17, 2025, 20:00:14
Citaat van: Poetser op juli 17, 2025, 19:48:24
Die ajacied voor Mecera
De Zweed voor Pauwels
Amofa voor Nieling.

We zullen het snel zien of die beter zijn
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 17, 2025, 20:00:56
Citaat van: Johan-12 op juli 17, 2025, 19:57:35
  Heerlijk zo'n pats boem reactie met feiten op iemand die alleen maar zit te zeuren en de goede dingen niet ziet of wil zien   :_schater :_schater

We zullen het binnenkort  zien vriend. Die oefenwedstrijden zijn tot nu toe om te janken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Johan-12 op juli 17, 2025, 20:03:07
Citaat van: wiekie1969 op juli 17, 2025, 20:00:56
We zullen het binnenkort  zien vriend. Die oefenwedstrijden zijn tot nu toe om te janken.
Dat waren ze vorig seizoen ook......garanties heb je niet maar de vertrekkers lijken goed vervangen te zijn. Alleen er mag qua concurrentie hier en daar wat bij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Andy King op juli 17, 2025, 20:14:44
Citaat van: Destroyer op juli 17, 2025, 19:16:11
:scc :0= geef maar 10 jarig contract  |:)

Precies! Zou mij niet verbazen als andere clubs zich melden voor Lambooij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juli 17, 2025, 20:15:51
Citaat van: wiekie1969 op juli 17, 2025, 20:00:14
We zullen het snel zien of die beter zijn
beter? denk dat vooral Amofa beter is aan de bal en Sj?strand zal meer scoren en meer assist geven dan Pauwels. Die rechtsback is erg ligt , daar moet echt 1 bij
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juli 17, 2025, 20:16:55
Citaat van: Andy King op juli 17, 2025, 20:14:44
Precies! Zou mij niet verbazen als andere clubs zich melden voor Lambooij.
zal mij ook niks verbazen. Nu nog niet maar over een jaar zeker
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op juli 17, 2025, 20:26:18
Citaat van: wiekie1969 op juli 17, 2025, 20:00:56
We zullen het binnenkort  zien vriend. Die oefenwedstrijden zijn tot nu toe om te janken.

Alle nieuwkomers en daarmee de beoogde basis hebben ook al heel wat minuten samen gespeeld, dus ik stel voor om komend seizoen alvast op papier af te doen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: upweer op juli 18, 2025, 07:32:24
Goed werk geleverd.

Hij verkoopt ijs aan een ijsbeer en koopt goed in op waarde.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op juli 18, 2025, 08:18:14
Lambooy doet het gewoon geweldig!
Zou me echt niet verbazen als binnen Nu en twee jaar hij doorstoomt naar een subtopper
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op juli 18, 2025, 08:31:19
Nou Lars vol aan de bak komop met de nieuwe spelers je hebt nog 3 weken voordat competitie begint.
Succes en maak ons gek.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juli 18, 2025, 09:39:34
Het lijkt zo vanzelfsprekend om je beste spelers te verkopen tegen een gode bedrag, maar met Kallon, Hoedemakers en Jacobs ging dat dus fout.
Lambooij lukt het wel.

En met Diemers ook: beide partijen bluffen maar uiteindelijk krijgt Lambooij zijn zin en trekt Diemers de keutel in.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juli 18, 2025, 09:56:52
Citaat van: Bankzitter op juli 18, 2025, 09:39:34
Het lijkt zo vanzelfsprekend om je beste spelers te verkopen tegen een gode bedrag, maar met Kallon, Hoedemakers en Jacobs ging dat dus fout.
Lambooij lukt het wel.

En met Diemers ook: beide partijen bluffen maar uiteindelijk krijgt Lambooij zijn zin en trekt Diemers de keutel in.
zo zie jij dat.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op juli 18, 2025, 10:02:34
Citaat van: sunderland op juli 18, 2025, 09:56:52
zo zie jij dat.

Hoe zie jij dat dan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 10:05:29
Citaat van: Bankzitter op juli 18, 2025, 09:39:34
Het lijkt zo vanzelfsprekend om je beste spelers te verkopen tegen een gode bedrag, maar met Kallon, Hoedemakers en Jacobs ging dat dus fout.
Lambooij lukt het wel.

En met Diemers ook: beide partijen bluffen maar uiteindelijk krijgt Lambooij zijn zin en trekt Diemers de keutel in.

Diemers verdiend hier 25k per maand welke keutel bedoel je?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op juli 18, 2025, 10:12:04
Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 10:05:29
Diemers verdiend hier 25k per maand welke keutel bedoel je?
Jij werkt bij de bank en controleert elke maand of de 25K binnen komt??
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 18, 2025, 10:12:25
Citaat van: Bankzitter op juli 18, 2025, 09:39:34
Het lijkt zo vanzelfsprekend om je beste spelers te verkopen tegen een gode bedrag, maar met Kallon, Hoedemakers en Jacobs ging dat dus fout.
Lambooij lukt het wel.

En met Diemers ook: beide partijen bluffen maar uiteindelijk krijgt Lambooij zijn zin en trekt Diemers de keutel in.

Het is allemaal korte termijn visie. Je verkoopt je beste spelers met een doorlopend contract vanwege financi?le nood, je haalt wat spelers terug op de gok en de trainer moet het verder maar uitzoeken. Zodat je, als het straks misgaat, op een andere reidende trein kan springen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: rvw op juli 18, 2025, 10:21:35
Wat kort door de bocht, je moet toch geld verdienen
Om verder te komen .
Is geen liefdadigheid , cambuur is een bedrijf.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op juli 18, 2025, 10:27:13
Je moet er toch ook niet aan denken dat we met grotendeels dezelfde selectie verder zouden zijn gegaan. Vorig seizoen hebben we gepiekt met oersaai vruchteloos voetbal. Dit is even nodig.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 10:27:28
Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 10:12:04
Jij werkt bij de bank en controleert elke maand of de 25K binnen komt??

is toch algemeen bekend dit en heb misschien een nieuwtje voor je bankmedewerkers bestaan niet meer
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Yellow Army op juli 18, 2025, 10:27:46
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 10:12:25
Het is allemaal korte termijn visie. Je verkoopt je beste spelers met een doorlopend contract vanwege financi?le nood, je haalt wat spelers terug op de gok en de trainer moet het verder maar uitzoeken. Zodat je, als het straks misgaat, op een andere reidende trein kan springen.

Ik begrijp je punt, maar het neemt niet weg dat Lambooij uiterst succesvol is gebleken in het aantrekken van voltreffers die voor recordbedragen worden verkocht.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: R058 op juli 18, 2025, 10:29:52
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 10:12:25
Het is allemaal korte termijn visie. Je verkoopt je beste spelers met een doorlopend contract vanwege financi?le nood, je haalt wat spelers terug op de gok en de trainer moet het verder maar uitzoeken. Zodat je, als het straks misgaat, op een andere reidende trein kan springen.
Sjongejonge wat een reactie weer.
Dit is juist een lange termijnvisie. Laten zien dat je spelers kunt ontwikkelen en daarna doorverkopen voor goede bedragen. Zoals Bankzitter al zei, is dat niet even makkelijk en Lambooij doet dat nu erg goed.
Ik vraag me ook weleens af hoe je het dan liever zou zien?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op juli 18, 2025, 10:34:53
Citaat van: R058 op juli 18, 2025, 10:29:52
Sjongejonge wat een reactie weer.
Dit is juist een lange termijnvisie. Laten zien dat je spelers kunt ontwikkelen en daarna doorverkopen voor goede bedragen. Zoals Bankzitter al zei, is dat niet even makkelijk en Lambooij doet dat nu erg goed.
Ik vraag me ook weleens af hoe je het dan liever zou zien?

Ja alle spelers houden, nooit verkopen!! Dan lopen ze gratis de deur uit, sportief ging het allemaal toch wat minder dan gehoopt.. we hadden moeten verkopen!! Doorselecteren!!

  :O :O :O :O
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op juli 18, 2025, 10:40:53
Ik vind het trouwens zelf eindelijk eens w?l op beleid lijken.

A) de jeugdopleiding een heel stuk verbetert, levert nu al geld op en hopelijk in de toekomst nog meer
B) contract(en) verlengen met een afspraak in de hoop om nog wat centjes te beuren (Balk)
C) sneller afscheid nemen/verkopen van jongens die hier biet aarden en/of niet goed genoeg zijn/ontwikkelen
D) goeie bedragen binnenharken en hopelijk weer nieuwe pareltjes gescout (daar zullen ook weer missers tussen zitten, maar een paar klappers compenseert dat ruimschoots)

Dat er ook een aantal gevestigde namen tussen moeten zitten ben ik het helemaal mee eens, maar gezien vorig seizoen (met name Diemers, Kieftenbeld, De Leeuw) zie ik dat ook wel goed komen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juli 18, 2025, 10:58:42
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 10:12:25
Het is allemaal korte termijn visie. Je verkoopt je beste spelers met een doorlopend contract vanwege financi?le nood, je haalt wat spelers terug op de gok en de trainer moet het verder maar uitzoeken. Zodat je, als het straks misgaat, op een andere reidende trein kan springen.

Mijn mening is dat het juist wel lange termijn visie is. En het verkopen is niet vanwege financiele nood. Wat Cambuur doet nu voor het eerst sinds tientallen jaren is een duidelijk transferbeleid voeren. Waarbij er transferwaarde wordt gecreerd. Per speler maak je dan een afweging tussen verkopen en vasthouden. Door een paar spelers te verkiopen gebeuren er 2 dingen.
1. je haalt direct geld binnen waarmee een deel van de schuld kunt aflossen en waardoor je in de toekomst minder rente betaald
2. je krijgt ruimte in je spelersbudget om een nieuwe speler te halen of er ontstaan kansen voor andere jeugdspelers om zich in de kijker te spelen.

En tot slot hoop ik dat Cambuur een doorverkooppercentage heeft bedongen van  20 a 30%. En dat betekent dat ze in de toekomst weer kunnen cashen van dezelfde speler. Stel Pauwel wordt voor +5 mln doorverkocht dan heb je het al snel over nog 1 mln. Geldt ook voor nieling en mercera.
Verkopen kan leiden tot mindere prestaties, maar als je spelers altijd maar vasthoud kunnen ze ook geblesseerd raken of transfervrij weglopen en dan heb je ook niks.
Dus heel verstandig lange termijn beleid van Cambuur en Lambooi.

Ik ben heel benieuwd hoe jouw lange termijn visie eruit ziet. En wat Cambuur zou moeten doen dan?

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gasgeve op juli 18, 2025, 11:09:06
Het is juist lange termijn visie. Maar volgens mij wil Wiekie alles wat Lambooij doet negatief uitleggen, dus heeft volgens mij weinig zin om daar een discussie mee aan te gaan met steekhoudende argumenten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 11:09:42
Pauwels fut voor 1.3 miljoen.. Grote klasse Lambooij!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op juli 18, 2025, 11:15:29
Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 10:05:29
Diemers verdiend hier 25k per maand welke keutel bedoel je?

Dat was het hele punt. Zij konden dat niet bieden voor de verlenging en Diemers wilde perse verlengen. Dan heeft Lambooij dat goed gedaan,
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op juli 18, 2025, 11:16:09
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 10:12:25
Het is allemaal korte termijn visie. Je verkoopt je beste spelers met een doorlopend contract vanwege financi?le nood, je haalt wat spelers terug op de gok en de trainer moet het verder maar uitzoeken. Zodat je, als het straks misgaat, op een andere reidende trein kan springen.

Hoe zou jij het doen dan?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op juli 18, 2025, 11:25:20
Citaat van: Lore op juli 18, 2025, 11:16:09
Hoe zou jij het doen dan?

Daar zal hij nooit een goed onderbouwd antwoord op gaan geven.
Het is bij Wiekie altijd een hoop geschreeuw maar als er om feiten of onderbouwing gevraagd wordt dan duikt hij weg.

Maar ik laat mij graag verrassen...  :D
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op juli 18, 2025, 11:27:13
Citaat van: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 11:09:42
Pauwels fut voor 1.3 miljoen.. Grote klasse Lambooij!!
ik hoop op bonussen en doorverkoop percentage erbij.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:29:42
Mijn lange termijn visie is dat je de spelers aan hun doorlopend contract moet houden. Zodat je 2/3 jaar met hetzelfde team kan spelen. Zie een Eagles. Zo zijn we ook kampioen geworden jaren geleden. Met attractief en aanvallend voetbal met M?hren als goalgetter. Wat we nu doen heeft in mijn eigen weinig met visie te maken. Henk de Jong zit midden in de voorbereiding en dan worden zijn 3 beste spelers verkocht. Nieuwe spelers moeten weer ingepast worden. Dat vergt tijd die er niet is. We hebben dus weer een totaal nieuw elftal komend seizoen. Dan is het nog de vraag of die nieuwe spelers goed genoeg zijn. Dat zal ook nog moeten blijken. We gokken nu wat op beloften spelers en die nieuwe jongens zijn bijna allemaal geblesseerd dus zonder wedstrijd ritme. Dat is zonde.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:30:34
Citaat van: Galdiano op juli 18, 2025, 11:25:20
Daar zal hij nooit een goed onderbouwd antwoord op gaan geven.
Het is bij Wiekie altijd een hoop geschreeuw maar als er om feiten of onderbouwing gevraagd wordt dan duikt hij weg.

Maar ik laat mij graag verrassen...  :D
:proost
Dat geldt ook voor jou toch?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op juli 18, 2025, 11:34:18
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:30:34
:proost
Dat geldt ook voor jou toch?

Als je mijn posts terugleest zit er vaak wel een onderbouwing in of een oprechte vraag tegenover een ander.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gasgeve op juli 18, 2025, 11:34:27
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:29:42
Mijn lange termijn is dat je de spelers aan hun doorlopend contract moet houden. Zodat je 2/3 jaar met hetzelfde team kan spelen. Zo zijn we ook kampioen geworden jaren geleden. Met attractief en aanvallend voetbal met M?hren als goalgetter. Wat we nu doen heeft in mijn eigen weinig met visie te maken. Henk de Jong zit midden in de voorbereiding en dan worden zijn 3 beste spelers verkocht. Nieuwe spelers moeten weer ingepast worden. Dat vergt tijd die er niet is. We hebben dus weer een totaal nieuw elftal komend seizoen. Dan is het nog de vraag of die nieuwe spelers goed genoeg zijn. Dat zal ook nog moeten blijken. We gokken nu wat op beloften spelers en die nieuwe jongens zijn bijna allemaal geblesseerd dus zonder wedstrijd ritme. Dat is zonde.
Elke club in Nederland verkoopt elk jaar hun beste spelers. Dat is het lot van de Nederlandse competitie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:35:07
Ik hoef mij voor niemand te verantwoorden beste man.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gasgeve op juli 18, 2025, 11:37:47
Jij haalt liever Verheydt, Schuurman en Schouten. 3 spelers zonder restwaarde en een dik salaris waarmee je 1/2 jaar vooruit kan? En dan zien we volgend jaar wel weer?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juli 18, 2025, 11:39:51
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:29:42
Mijn lange termijn visie is dat je de spelers aan hun doorlopend contract moet houden. Zodat je 2/3 jaar met hetzelfde team kan spelen. Zie een Eagles. Zo zijn we ook kampioen geworden jaren geleden. Met attractief en aanvallend voetbal met M?hren als goalgetter. Wat we nu doen heeft in mijn eigen weinig met visie te maken. Henk de Jong zit midden in de voorbereiding en dan worden zijn 3 beste spelers verkocht. Nieuwe spelers moeten weer ingepast worden. Dat vergt tijd die er niet is. We hebben dus weer een totaal nieuw elftal komend seizoen. Dan is het nog de vraag of die nieuwe spelers goed genoeg zijn. Dat zal ook nog moeten blijken. We gokken nu wat op beloften spelers en die nieuwe jongens zijn bijna allemaal geblesseerd dus zonder wedstrijd ritme. Dat is zonde.

Goede reactie! Mag ook wel een keer gezegd worden.
In de basis ben ik het met je eens dat je bij voorkeur zo lang mogelijk een team bijelkaar moet houden en het liefst 2 a 3 jaar. De vraag is alleen wel hoe groot de kans is dat Cambuur uiteindelijk kampioen wordt met dat team als je wel Nielingn, Pauwels en mercera zou houden. Ik denk zelf dat die kans vrij klein is. En dan heb je aan het eind van de rit nul transferwaarde overgehouden. 

En nu creeer je ruimte voor weer nieuwe talenten. Misschien komt er nog wel een beter talent binnen dan pauwels. Maken we een transfer van boven de 2 mln
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op juli 18, 2025, 11:39:53
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:29:42
Mijn lange termijn visie is dat je de spelers aan hun doorlopend contract moet houden. Zodat je 2/3 jaar met hetzelfde team kan spelen. Zie een Eagles. Zo zijn we ook kampioen geworden jaren geleden. Met attractief en aanvallend voetbal met M?hren als goalgetter. Wat we nu doen heeft in mijn eigen weinig met visie te maken. Henk de Jong zit midden in de voorbereiding en dan worden zijn 3 beste spelers verkocht. Nieuwe spelers moeten weer ingepast worden. Dat vergt tijd die er niet is. We hebben dus weer een totaal nieuw elftal komend seizoen. Dan is het nog de vraag of die nieuwe spelers goed genoeg zijn. Dat zal ook nog moeten blijken. We gokken nu wat op beloften spelers en die nieuwe jongens zijn bijna allemaal geblesseerd dus zonder wedstrijd ritme. Dat is zonde.

Lekker voorbeeld dat Eagles. Die verkochten vorig seizoen; De Lange, Kuipers, Rommens, Willumsson, Amofa en Edvardsen. 6 van de 11 basisspelers
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op juli 18, 2025, 11:41:26
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:29:42
Mijn lange termijn visie is dat je de spelers aan hun doorlopend contract moet houden. Zodat je 2/3 jaar met hetzelfde team kan spelen. Zie een Eagles. Zo zijn we ook kampioen geworden jaren geleden. Met attractief en aanvallend voetbal met M?hren als goalgetter. Wat we nu doen heeft in mijn eigen weinig met visie te maken. Henk de Jong zit midden in de voorbereiding en dan worden zijn 3 beste spelers verkocht. Nieuwe spelers moeten weer ingepast worden. Dat vergt tijd die er niet is. We hebben dus weer een totaal nieuw elftal komend seizoen. Dan is het nog de vraag of die nieuwe spelers goed genoeg zijn. Dat zal ook nog moeten blijken. We gokken nu wat op beloften spelers en die nieuwe jongens zijn bijna allemaal geblesseerd dus zonder wedstrijd ritme. Dat is zonde.

En toch is dit echt op de korte termijn gericht.
En wat is het korte en lange termijn?

Als je het mij vraagt is het korte termijn <3 jaar. De duur van de meeste contracten.
Lange termijn is als je het mij vraagt 3 jaar>.

Als je spelers aan hun contract houdt lopen ze gratis weg, waardoor je even een stabiele periode kent door het langer samenspelen, maar kom je niet verder op financieel gebied.
Ja we waren top toen we 2 keer kampioen werden. Maar hadden te weinig financiele draagkracht om door te selecteren.

Dit valt en staat met vermogensopbouw. En dat cre?er je alleen door meer omzet in het stadion en verkoop van talentvolle spelers.
Je zal de beste spelers moeten verkopen om door te kunnen groeien.
Essentieel is wel de scouting en jeugdopleiding, en daar is behoorlijk in ge?nvesteerd, en plukken wij nu de vruchten van.

Het kutte is gewoon dat we nog een torenhoge schuldenlast zitten. Enerzijds door de leningen en daarbij behorende rentes en anderzijds het spelersfonds.
Zodra dit echt achter de rug is, kun je ook eens spelers langer aan je binden door contracten open te breken.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op juli 18, 2025, 11:41:30
Citaat van: wiekie1969 op juli 18, 2025, 11:29:42
Mijn lange termijn visie is dat je de spelers aan hun doorlopend contract moet houden. Zodat je 2/3 jaar met hetzelfde team kan spelen. Zie een Eagles. Zo zijn we ook kampioen geworden jaren geleden. Met attractief en aanvallend voetbal met M?hren als goalgetter. Wat we nu doen heeft in mijn eigen weinig met visie te maken. Henk de Jong zit midden in de voorbereiding en dan worden zijn 3 beste spelers verkocht. Nieuwe spelers moeten weer ingepast worden. Dat vergt tijd die er niet is. We hebben dus weer een totaal nieuw elftal komend seizoen. Dan is het nog de vraag of die nieuwe spelers goed genoeg zijn. Dat zal ook nog moeten blijken. We gokken nu wat op beloften spelers en die nieuwe jongens zijn bijna allemaal geblesseerd dus zonder wedstrijd ritme. Dat is zonde.
Zo werkt het nu eenmaal
Voor Nieling is Amofa gehaald
Voor Mercera onze Ajax verdediger
Voor Pauwels onze Zweedse vleugelaanvaller
De  eerste Berichten over hem zijn lovend dus zou zomaar de volgende kunnen zijn die we op termijn goed kunnen verkopen.
Hij zet kapitaal op veld neer om dan weer goed te verkopen
In de toekomst hopelijk nog hogere inkomsten waardoor je weer betere spelers kunt halen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op juli 18, 2025, 12:04:09
Citaat van: Specuveter op juli 18, 2025, 11:41:30
Zo werkt het nu eenmaal
Voor Nieling is Amofa gehaald
Voor Mercera onze Ajax verdediger
Voor Pauwels onze Zweedse vleugelaanvaller
De  eerste Berichten over hem zijn lovend dus zou zomaar de volgende kunnen zijn die we op termijn goed kunnen verkopen.
Hij zet kapitaal op veld neer om dan weer goed te verkopen
In de toekomst hopelijk nog hogere inkomsten waardoor je weer betere spelers kunt halen.
Jermoumi is voor Caschili gekomen...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juli 18, 2025, 12:26:46
Korte termijn is voor mij het huidige / lopende seizoen met doelstelling rechtstreekse promotie
Dus heel veel geld in de selectie steken met vaak oude en dure spelers zonder restwaarde of gehuurde spelers. En als je dan promoveert dan verdien je die investering terug met de inkomsten (tv gelden ect) die eredivisie oplevert.

Lange termijn is door scouting en jeugdopleiding steeds goede transfers te maken en zo duurdere en betere spelers te halen. Dan komt promotie ook vanzelf.

Beide kun je voor kiezen, de eerste methode heeft wel meer risico, zeker omdat je niet de enige club bent die het zo probeert.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juli 18, 2025, 12:31:43
Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 10:05:29
Diemers verdiend hier 25k per maand welke keutel bedoel je?

Puur hoe ik het zie van buitenaf.. .
Diemer's inzet in de onderhandeling was een langdurig contract met een hoog salaris en dreigde met vertrek omdat af te dwingen.
Cambuur wilde of verlengen met een lager salaris of Diemers behouden voor nog 1 jaar met het huidige salaris (Ik heb niet de indruk dat ze van hem af wilden).

Uiteindelijk heeft die bluf van Diemers om te vertrekken niet gewerkt. Niet dat Diemers baalt dat hij moet blijven, maar een nieuw contract is niet gelukt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op juli 18, 2025, 13:10:52
Lambooij heeft het goed gedaan in de verkoop dat is duidelijk. Het is ook duidelijk dat je niet ongestraft 4 spelers kan verkopen en 4 spelers kan wegsturen. Had kieftenbelt en Smand maar gehouden misschien niet voor de basis maar je weet wat je hebt.
Zoals Wiekie aangeeft, als het straks minder gaat zegt iedereen Henk is een slechte trainer.. Er moet echt kwaliteit bij en geen half werk. Die jongen uit Zweden is echt een goeie maar hij staat er over een paar maanden helemaal alleen voor hier en dat helpt zeker niet mee om te presteren. Zou sowieso nu ook in Nederland rondkijken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op juli 18, 2025, 13:12:38
Citaat van: sunderland op juli 18, 2025, 13:10:52
Lambooij heeft het goed gedaan in de verkoop dat is duidelijk. Het is ook duidelijk dat je niet ongestraft 4 spelers kan verkopen en 4 spelers kan wegsturen. Had kieftenbelt en Smand maar gehouden misschien niet voor de basis maar je weet wat je hebt.
Zoals Wiekie aangeeft, als het straks minder gaat zegt iedereen Henk is een slechte trainer..

Nou dat gaat gebeuren natuurlijk, want we gaan dit seizoen ook een paar keer verkiezen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: MisterC op juli 18, 2025, 13:16:43
Citaat van: Oud Cambuur op juli 18, 2025, 10:05:29
Diemers verdiend hier 25k per maand welke keutel bedoel je?

Nooit een keer!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juli 18, 2025, 13:16:59
Citaat van: sunderland op juli 18, 2025, 13:10:52
...
Zoals Wiekie aangeeft, als het straks minder gaat zegt iedereen Henk is een slechte trainer..

Ja in ieder geval zal je mij dat nooit horen zeggen. Ook afgelopen seizoen heb ik me hevig gestoord aan alle kritiek die Henk de Jong heeft gekregen. Dingen hebben tijd nodig. En voetbal is soms ook gewoon geluk hebben. Ik vind dat Cambuur het heel goed doet en geniet van de wedstrijden. En ik accepteer dat het soms slecht is. Ben trots op dat we al jaren trouw zijn aan onze trainer. Dat maakt Cambuur uniek. Het zal dit seizoen best moeilijk worden. En ik hou er rekening mee dat we 6e eindigen.

Liever dit dan zoals het bij Heerenveen gaat. Daar staat elk jaar een andere pannekoek voor de groep.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: diekhuzen op juli 18, 2025, 13:43:01
De afgelopen 3 seizoenen is het gewoon niet om aan te gluren. We hebben enorm veel te danken aan Henk, maar we mogen als trouwe supporters toch wel kritisch zijn?
Op een gegeven moment is het wellicht tijd voor vernieuwing in de selectie en TS. Ik mijn beleving is het niet tijdig doorselecteren funest.
Het vasthouden aan 4-3-3 systeem zonder echt goede buitenspelers( met goede voorzet) is bijzonder. Ik mis variatie in het spel.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op juli 18, 2025, 13:48:32
Citaat van: diekhuzen op juli 18, 2025, 13:43:01
De afgelopen 3 seizoenen is het gewoon niet om aan te gluren. We hebben enorm veel te danken aan Henk, maar we mogen als trouwe supporters toch wel kritisch zijn?
Op een gegeven moment is het wellicht tijd voor vernieuwing in de selectie en TS. Ik mijn beleving is het niet tijdig doorselecteren funest.
Het vasthouden aan 4-3-3 systeem zonder echt goede buitenspelers( met goede voorzet) is bijzonder. Ik mis variatie in het spel.

Voorzetten is niet meer van deze tijd. Het is alom bewezen dat het rendament met voorzetten nagenoeg 0 is. Vroeger was alles echt niet altijd beter.

Tegenwoordig gaat het veel meer over andere varianten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op juli 18, 2025, 14:05:49
Het doel is een kern van 14/15 kwalitatief goede spelers (en verder jeugd)
Dan hebben we nu
Jansen
Berkhout
Amofa
Souren
Diemers
Nartey
R?lke
Balk
Binder
Sjoland
Met Galvez erbij komt dat op 11.

Dus moeten er 3/4 bijkomen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op juli 18, 2025, 14:22:02
Citaat van: rvw op juli 18, 2025, 10:21:35
Wat kort door de bocht, je moet toch geld verdienen
Om verder te komen .
Is geen liefdadigheid , cambuur is een bedrijf.
Als je dat stelt gaat jouw vergelijking mank.
Een bedrijf ontvangt geen leningen of borgstelling van een gemeente.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op juli 18, 2025, 14:31:16
Citaat van: diekhuzen op juli 18, 2025, 13:43:01
De afgelopen 3 seizoenen is het gewoon niet om aan te gluren. We hebben enorm veel te danken aan Henk, maar we mogen als trouwe supporters toch wel kritisch zijn?
Op een gegeven moment is het wellicht tijd voor vernieuwing in de selectie en TS. Ik mijn beleving is het niet tijdig doorselecteren funest.
Het vasthouden aan 4-3-3 systeem zonder echt goede buitenspelers( met goede voorzet) is bijzonder. Ik mis variatie in het spel.

Ik vind het voetbal soms ook wel matig. Maar het is wel KKD en andere clubs spelen niet veel beter. Met spelers zoals van mullem kom je niet aan goed voetbal toe. Er zaten zo te veel spelers in die niet het niveau haalden. Daar kun je als trainer weinig aan doen. Ik verwacht dat het dit jaar al weer een stukje beter wordt. Er is inmiddels flink doorgeselecteerd. Vd Water, Van Osch, Van Mullem. Ik zal er geen seconde van wakker liggen. Dus vind dat er hele goede keuzes worden gemaakt. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen.
En niet alles was slecht afgelopen jaren. We hebben wel de halve finale van de beker gehaald. En vorig jaar derde geworden. noem het maar niks.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op juli 18, 2025, 15:10:12
Lars Lambooij van afdeling in en verkoop, heeft een goed netwerk.
Niet eerder zoveel positieve reacties over een TD.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op juli 19, 2025, 13:55:07
Citaat van: Galdiano op juli 18, 2025, 13:48:32
Voorzetten is niet meer van deze tijd. Het is alom bewezen dat het rendament met voorzetten nagenoeg 0 is. Vroeger was alles echt niet altijd beter.

Tegenwoordig gaat het veel meer over andere varianten.

en die hebben we ook te weinig dus ja zeg het maar
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Sonnema op augustus 09, 2025, 08:46:26
Hoop dat deze man eens goed gaat kijken wat hij heeft gehaald. Dit word het 2e jaar dat je geen spits gaat hebben. Je haalt een Binder, die er serieus echt geen kloten van kan en je hebt te weinig ervaring in de groep. Tuurlijk is het mooi dat hij bepaalde spelers heeft verkocht en sommige ook voor goed geld. Alleen moet je zien wat je terug hebt gehaald, dan vraag ik me af wil je alleen financieel er op vooruit gaan of ook voetballend.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 09, 2025, 09:33:23
Binder is een gokje.. ze zien er on-ontdekte kwaliteiten in. En Kian is ook een gokje.
En zo gokken we lekker door met de spitspositie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 09, 2025, 09:38:34
Binder in de voorbereiding, hamstringblessure 2 weken niet trainen, daarna knieblessure aangepast trainen. Denken jullie dat het geen invloed heeft op zijn spel/prestatie?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cor op augustus 09, 2025, 09:57:23
Er was ook lekker veel aanvoer vanaf de vleugels. Heb een heerlijke wedstrijd gezien met een gepassioneerd elftal. Alleen die Binder... Als hij al die ballen die hij op een presenteerblaadje krijgt erin schiet dan win je gewoon met 1-6
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 09, 2025, 10:02:54
vd Sande is geen gokje... die kan gewoon in de spits als het nodig is.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cor op augustus 09, 2025, 10:05:57
Staat echt geen slechte selectie, ze voetballen niet goed.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op augustus 09, 2025, 10:19:17
Ze hadden Kian nooit moeten halen. Begrijpelijk dat je Binder haalt op basis van het type spel wat je wil spelen. Maar dan een gok als Kian ernaast, dat vind ik echt onbegrijpelijk.

Gelukkig hebben ze nog een Van der Sande gehaald maar die zie ik liever op het middenveld als een speler die opduikt voor de goal.

Waarom niet gewoon met twee controleurs spelen op het middenveld en een 10?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Andy King op augustus 09, 2025, 10:19:26
Citaat van: Cor op augustus 09, 2025, 10:05:57
Staat echt geen slechte selectie, ze voetballen niet goed.

Geef het even tijd. Komt wel goed.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op augustus 09, 2025, 10:23:23
Staan straks weer prima talenten met een 3 jarig contract
En die pareltjes worden weer goed doorverkocht en daarvoor haal je weer duurdere nieuwe talenten.
Op deze manier maak je er een stabiele eredivisie club van.
Helaas kun je zoiets niet in ??n dag realiseren.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cor op augustus 09, 2025, 10:29:54
Citaat van: Andy King op augustus 09, 2025, 10:19:26
Geef het even tijd. Komt wel goed.

Ik geef het al drie jaar de tijd. Heb, naast de selectie, weinig zien veranderen. Ik blijf het raar vinden dat een voorbereiding tot nu toe niet tot een beter ingespeeld elftal heeft geleidt. En hoor nu alweer teveel excuses. Winnaars hebben een plan...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Harry L. op augustus 09, 2025, 10:34:18
Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2025, 10:23:23
Staan straks weer prima talenten met een 3 jarig contract
En die pareltjes worden weer goed doorverkocht en daarvoor haal je weer duurdere nieuwe talenten.
Op deze manier maak je er een stabiele eredivisie club van.
Helaas kun je zoiets niet in ??n dag realiseren.

Dat gaat jaren duren, of je moet ze voor 3/4 miljoen verkopen. En je moet vooral niet vergeten de rest beter in te vullen en door te selecteren, dat zie ik voorlopig niet gebeuren.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op augustus 09, 2025, 13:23:41
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 09, 2025, 09:38:34
Binder in de voorbereiding, hamstringblessure 2 weken niet trainen, daarna knieblessure aangepast trainen. Denken jullie dat het geen invloed heeft op zijn spel/prestatie?

Nee, hij moet gewoon 5x in de eerste wedstrijd scoren, deed Ogbeche ook. En anders is Lambooij een lul
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op augustus 09, 2025, 13:31:04
Pieter Kooi helpt dus ook met transfers?  Zegt Henk gisteren voor de wedstrijd bij ESPN
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 09, 2025, 13:33:57
De vraag is of dat financieel is of dat hij helpt te onderhandelen.
Het lijkt in ieder geval te zijn gelukt met Baoef en Sjalic en dat zijn wel potentiele basisspelers.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: oost op augustus 09, 2025, 13:42:22
Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2025, 13:33:57
De vraag is of dat financieel is of dat hij helpt te onderhandelen.
Het lijkt in ieder geval te zijn gelukt met Baoef en Sjalic en dat zijn wel potentiele basisspelers.

Eh is het al officieel dan? Ik lees wel geruchten maar niks vanuit de club?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 09, 2025, 13:49:45
Tot nu toe kloppen bijna alle geruchten dat spelers getekend hadden, maar inderdaad nog niks bevestigd.
Saljic zijn ze al lange tijd mee bezig, kan zijn dat zo'n Kooij daar net het laatste zetje heeft gegeven... zou mooi zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op augustus 09, 2025, 14:09:16
Citaat van: Specuveter op augustus 09, 2025, 10:23:23
Staan straks weer prima talenten met een 3 jarig contract
En die pareltjes worden weer goed doorverkocht en daarvoor haal je weer duurdere nieuwe talenten.
Op deze manier maak je er een stabiele eredivisie club van.
Helaas kun je zoiets niet in ??n dag realiseren.

Precies. En bovendien we hebben nu al een paar spelers verkocht met doorverkoop percentages dat gaat op den duur ook een zijn vruchten werpen.
Er wordt goed aan en verkocht. En er zit een duidelijke visie achter. En daar sta ik achter.
En Binder heb ik wel vertrouwen in. Die gaat het redden hier. Maar geef hem even iets meer tijd dan 1 wedstrijd uit tegen dordrecht.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: oost op augustus 09, 2025, 16:30:48
Citaat van: mark1989 op augustus 09, 2025, 14:09:16
Precies. En bovendien we hebben nu al een paar spelers verkocht met doorverkoop percentages dat gaat op den duur ook een zijn vruchten werpen.
Er wordt goed aan en verkocht. En er zit een duidelijke visie achter. En daar sta ik achter.
En Binder heb ik wel vertrouwen in. Die gaat het redden hier. Maar geef hem even iets meer tijd dan 1 wedstrijd uit tegen dordrecht.

Ik hoop heel erg met je mee dat hij het gaat redden.
Maar ik heb zoals velen hier wel een beetje mijn twijfels. Bij een Hemmen zag je die houd de bal vast. Een mark de vries won veel kop duels. Barto heb ik vaak vervloekt maar had ook zo zijn kwaliteiten.
Bij Binder zie ik niks van dat alles ook niet tijdens de oefen campagne. Maar je kan als TD ook niet altijd een 6 gooien. Hopelijk groeit Binder nog in het seizoen net als de rest van de aankopen |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op augustus 09, 2025, 16:54:23
Citaat van: oost op augustus 09, 2025, 16:30:48
Ik hoop heel erg met je mee dat hij het gaat redden.
Maar ik heb zoals velen hier wel een beetje mijn twijfels. Bij een Hemmen zag je die houd de bal vast. Een mark de vries won veel kop duels. Barto heb ik vaak vervloekt maar had ook zo zijn kwaliteiten.
Bij Binder zie ik niks van dat alles ook niet tijdens de oefen campagne. Maar je kan als TD ook niet altijd een 6 gooien. Hopelijk groeit Binder nog in het seizoen net als de rest van de aankopen |:)

Ik ben het wel met je eens dat je op dit moment weinig aanknopingspunten ziet met Binder. Maar het elftal draait ook nog niet lekker. Ik zie hem wel terugkomen en ballen afschermen. En ik denk dat als het team wat beter draait dat hij wel een paar goals gaat maken. Het is al beter dan de Leeuw. Want die vond ik echt tekort komen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 09, 2025, 18:10:54
Een paar goals? Er hoort hier een Cambuur waardige spits te voetballen. Een afmaker en publiekstrekker. Niet ??n of andere kopie van Uldrikis waarvan je maar moet afwachten of hij iets kan. En Uldrikis kon praktisch al niks.
Een afstandsschot heeft hij al niet hebben we al meegekregen. Het moet dus alweer in de 16 gebeuren.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op augustus 09, 2025, 18:43:25
Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 18:10:54
Een paar goals? Er hoort hier een Cambuur waardige spits te voetballen. Een afmaker en publiekstrekker. Niet ??n of andere kopie van Uldrikis waarvan je maar moet afwachten of hij iets kan. En Uldrikis kon praktisch al niks.
Een afstandsschot heeft hij al niet hebben we al meegekregen. Het moet dus alweer in de 16 gebeuren.

Maar wat is een Cambuur waardige spits dan? Muhren? Vd Laan? Ogbeche? Dat waren uitzonderingen, geen regel.

Mensen moeten hier hun onrealistische verwachtingen gaan bijstellen. Dat maakt het Cambuur-leven zoveel makkelijker.

We zijn bezig met een jarenplan. Na 1 nederlaag bij Dordrecht (die al 33 wedstrijden thuis ongeslagen zijn in competitieverband) en de hele wereld vergaat lijkt het hier wel.

Jum lieke allemaal wel een stelletsje wieven bij mekaar man.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op augustus 09, 2025, 19:09:14
Citaat van: Poetser op augustus 09, 2025, 18:43:25
Maar wat is een Cambuur waardige spits dan? Muhren? Vd Laan? Ogbeche? Dat waren uitzonderingen, geen regel.

Mensen moeten hier hun onrealistische verwachtingen gaan bijstellen. Dat maakt het Cambuur-leven zoveel makkelijker.

We zijn bezig met een jarenplan. Na 1 nederlaag bij Dordrecht (die al 33 wedstrijden thuis ongeslagen zijn in competitieverband) en de hele wereld vergaat lijkt het hier wel.

Jum lieke allemaal wel een stelletsje wieven bij mekaar man.

Helemaal mee eens en daarnaast toen muhren bij ons tekende lachte heel NAC ons uit en de statistieken van ogbeche waren ook nou niet bepaald top. Dat kunnen wij namelijk nooit betalen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cor op augustus 09, 2025, 19:16:42
Citaat van: Poetser op augustus 09, 2025, 18:43:25
Maar wat is een Cambuur waardige spits dan? Muhren? Vd Laan? Ogbeche? Dat waren uitzonderingen, geen regel.

Mensen moeten hier hun onrealistische verwachtingen gaan bijstellen. Dat maakt het Cambuur-leven zoveel makkelijker.

We zijn bezig met een jarenplan. Na 1 nederlaag bij Dordrecht (die al 33 wedstrijden thuis ongeslagen zijn in competitieverband) en de hele wereld vergaat lijkt het hier wel.

Jum lieke allemaal wel een stelletsje wieven bij mekaar man.

Die nederlaag zegt me niks. Het voetbal dat ik heb gezien wel, zelfde niveau als afgelopen seizoen. Dat baart zorgen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op augustus 09, 2025, 19:29:27
Citaat van: Cor op augustus 09, 2025, 19:16:42
Die nederlaag zegt me niks. Het voetbal dat ik heb gezien wel, zelfde niveau als afgelopen seizoen. Dat baart zorgen.

Dan is dat gewoon het niveau.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Cor op augustus 09, 2025, 19:36:24
Citaat van: Poetser op augustus 09, 2025, 19:29:27
Dan is dat gewoon het niveau.

Dat is dan niet best. Mooi dat dat voor jou voldoende is, ik verwacht meer na alle grootspraak vooraf. En verwijt het Lambooij niet, de selectie lijkt wel op orde.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 09, 2025, 19:44:26
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 09, 2025, 09:38:34
Binder in de voorbereiding, hamstringblessure 2 weken niet trainen, daarna knieblessure aangepast trainen. Denken jullie dat het geen invloed heeft op zijn spel/prestatie?
Kan er geen klote van
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op augustus 09, 2025, 20:13:28
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 09, 2025, 09:38:34
Binder in de voorbereiding, hamstringblessure 2 weken niet trainen, daarna knieblessure aangepast trainen. Denken jullie dat het geen invloed heeft op zijn spel/prestatie?
Als je niet ziet dat hij er niet veel van kan, hest er niet veel kijk op?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op augustus 09, 2025, 20:31:24
Citaat van: Zuid1991 op augustus 09, 2025, 20:13:28
Als je niet ziet dat hij er niet veel van kan, hest er niet veel kijk op?

Want? Jij hebt monopolie op de waarheid?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Zuid1991 op augustus 09, 2025, 20:41:02
Citaat van: Lore op augustus 09, 2025, 20:31:24
Want? Jij hebt monopolie op de waarheid?
Nou iedereen met bitsje verstand van voetbal kan dit zien.
Is niet arrogant bedoelt, is mijn zienswijze en mening.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2025, 21:06:55
Citaat van: Zuid1991 op augustus 09, 2025, 20:41:02
Nou iedereen met bitsje verstand van voetbal kan dit zien.
Is niet arrogant bedoelt, is mijn zienswijze en mening.

Ik hoop stiekem toch nog dat de scouts van de nationale Oostenrijkse jeugdelftallen en onze scouts er meer kijk op hebben :proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op augustus 09, 2025, 22:14:24
Als je iets uit het buitenland haalt worden er hoge verwachtingen gewekt. Dan hebben we dit blijkbaar niet in Nederland. Dan wil ik dat ook zien.

Maar wat wij de laatste jaren uit het buitenland halen, Pauwels uitgezonderd, is vaak een regelrechte ramp.
Hilali, Mambimbi, Afolabi. Ze konden er geen pepernoot van.
Dus ik ben bij lange na niet gerustgesteld dat het wel goed komt met onze nieuwe Scandinavische en Oostenrijkse voorhoedespelers.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op augustus 10, 2025, 07:53:03
Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 22:14:24
Als je iets uit het buitenland haalt worden er hoge verwachtingen gewekt. Dan hebben we dit blijkbaar niet in Nederland. Dan wil ik dat ook zien.


Maar die conclusie is volgens mij niet te trekken. Het kan ook zo zijn dat ze in Nederland wel zijn, maar dat die niet naar Cambuur willen komen of dat ze er wel zijn maar dat Cambuur ze niet kan betalen.

Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 22:14:24

Maar wat wij de laatste jaren uit het buitenland halen, Pauwels uitgezonderd, is vaak een regelrechte ramp.
Hilali, Mambimbi, Afolabi. Ze konden er geen pepernoot van.

Pauwels was top, Otterson redelijk. Maar er zaten inderdaad ook echt missers tussen. Wel gehaald door andere technische managers.

Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 22:14:24

Dus ik ben bij lange na niet gerustgesteld dat het wel goed komt met onze nieuwe Scandinavische en Oostenrijkse voorhoedespelers.

Nee, die mogen net als de rest zich eerst bewijzen. Wel hopelijk vanuit een positieve grondhouding van onze mede-forumgenoten. Deze nieuwe jongens kunnen er niets aan doen dan afolabi en hilali en mambini niet konden voetballen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 10, 2025, 08:06:38
Het is toch simpelweg zo dat jonge spelers van Ajax, AZ en PSV al in de KKD spleen en die van Feijenoord naar Dordt gaan.
Voor Saljic en Baoef komen we ook over als een grote club met 15.000 man in het stadion en kleedkamers, spelershome ect. zijn ook gloednieuw en top.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 10, 2025, 08:43:46
Omdat ze naar een zogenaamde grote club gaan dan staan ze er meteen? Bedoel je dat?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 10, 2025, 08:48:30
Beide jongens zijn wel wat gewend hoor bij Anderlecht en Austria Wien met 21000 en17500 plaatsen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op augustus 10, 2025, 08:53:25
Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 07:53:03
Maar die conclusie is volgens mij niet te trekken. Het kan ook zo zijn dat ze in Nederland wel zijn, maar dat die niet naar Cambuur willen komen of dat ze er wel zijn maar dat Cambuur ze niet kan betalen.

Pauwels was top, Otterson redelijk. Maar er zaten inderdaad ook echt missers tussen. Wel gehaald door andere technische managers.

Nee, die mogen net als de rest zich eerst bewijzen. Wel hopelijk vanuit een positieve grondhouding van onze mede-forumgenoten. Deze nieuwe jongens kunnen er niets aan doen dan afolabi en hilali en mambini niet konden voetballen.


_O_
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 10, 2025, 09:08:34
Ik bedoel dat gasten die gewoon heel goed kunnen voetballen (zoals Rusnak en nu Galvez) op ons niveau best snel meedraaien.
En we zijn nu wel een club geworden die een goede tussenstap is voor jonge spelers.

En de 2 die nu genoemd worden hebben ook al op niveau gespeeld (Baouf al 2 seizoenen in de Belgische KKD). Ze komen niet uit jeugdelftallen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op augustus 16, 2025, 07:29:46
Gas geven en haal kwaliteit voorin! want dit gaat ons dit seizoen opbreken als het zo blijft.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op augustus 16, 2025, 09:17:42
Citaat van: Trainert! op augustus 16, 2025, 07:29:46
Gas geven en haal kwaliteit voorin! want dit gaat ons dit seizoen opbreken als het zo blijft.
Ben ik met je eens...maar wat moet je halen?
Scorende rechtsbuiten?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 09:41:45
weet dat ze het niet doen maar ik had er een spits bijgehaald i.p.v. de gewilde rechtsbuiten want het scorend vermogen gaat ons weer opbreken
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op augustus 16, 2025, 09:44:40
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 09:41:45
weet dat ze het niet doen maar ik had er een spits bijgehaald i.p.v. de gewilde rechtsbuiten want het scorend vermogen gaat ons weer opbreken
klopt helemaal maar wat je ook zegt met Binder,Visser,R?lke en Balk heb je al 4 op die positie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2025, 09:47:26
We hebben vd Sande toch al gehaald voor de goals?
Visser komt ook wel maar dat heeft tijd nodig.
Dan nog een rechtsbuiten erbij.

Dan zijn we ruim voor einde transferperiode compleet.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2025, 09:58:13
Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2025, 09:17:42
Ben ik met je eens...maar wat moet je halen?
Scorende rechtsbuiten?

Een assistgevende buiten zou ook fijn zijn!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: hobbes op augustus 16, 2025, 10:32:51
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2025, 09:58:13
Een assistgevende buiten zou ook fijn zijn!

Denk dat zowel Binder als Visser daarbij gebaat zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: R058 op augustus 16, 2025, 11:04:13
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 09:41:45
weet dat ze het niet doen maar ik had er een spits bijgehaald i.p.v. de gewilde rechtsbuiten want het scorend vermogen gaat ons weer opbreken
Geen enkele spits bij ons gaat scoren als er geen kansen voor hem worden gecreeerd. In de laatste fase loopt het gewoon nog niet soepel genoeg. Dat ligt niet aan scorend vermogen.
Ik vond Binder verder in de duels vrij sterk en hij speelde de bal vaak goed door. Spelers moeten alleen nog wat beter anticiperen op zijn doorkoppen. Hij is ook beweeglijker dan ik dacht.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op augustus 16, 2025, 11:14:15
Citaat van: R058 op augustus 16, 2025, 11:04:13
Geen enkele spits bij ons gaat scoren als er geen kansen voor hem worden gecreeerd. In de laatste fase loopt het gewoon nog niet soepel genoeg. Dat ligt niet aan scorend vermogen.
Ik vond Binder verder in de duels vrij sterk en hij speelde de bal vaak goed door. Spelers moeten alleen nog wat beter anticiperen op zijn doorkoppen. Hij is ook beweeglijker dan ik dacht.
Met Uldrikus exact het zelfde als met binder. Ziet onze Ts dit niet en wij wel ?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2025, 11:40:12
De medespelers moeten het vooral snappen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op augustus 16, 2025, 11:48:40
Citaat van: Vlampiep op augustus 16, 2025, 11:14:15
Met Uldrikus exact het zelfde als met binder. Ziet onze Ts dit niet en wij wel ?

Niet alles is op te lossen met meer spelers halen. Het gaat er nu vooral om te zorgen dat het team op elkaar ingespeeld raakt. Ik zag gister veel mogelijkheden die niet tot kansen leiden. Dat is een kwestie van trainen en veel samen spelen. Wordt wel beter.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2025, 11:51:37
Het gaat ook om de beste selectie voor directe promotie? seizoen is lang.
Tenzij er bij 1 team een spits rondloopt die er 30+ maakt maar anders kun je wel meedoen.
Andere teams hebben weer een mindere keeper of zijn in de breedte niet sterk.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op augustus 16, 2025, 11:54:21
Citaat van: R058 op augustus 16, 2025, 11:04:13
Geen enkele spits bij ons gaat scoren als er geen kansen voor hem worden gecreeerd. In de laatste fase loopt het gewoon nog niet soepel genoeg. Dat ligt niet aan scorend vermogen.
Ik vond Binder verder in de duels vrij sterk en hij speelde de bal vaak goed door. Spelers moeten alleen nog wat beter anticiperen op zijn doorkoppen. Hij is ook beweeglijker dan ik dacht.
helemaal eens
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op augustus 16, 2025, 13:23:17
Citaat van: mark1989 op augustus 16, 2025, 11:48:40
Niet alles is op te lossen met meer spelers halen. Het gaat er nu vooral om te zorgen dat het team op elkaar ingespeeld raakt. Ik zag gister veel mogelijkheden die niet tot kansen leiden. Dat is een kwestie van trainen en veel samen spelen. Wordt wel beter.

mut wel een buiten bij op rechts die de ruimte ziet waar ie de bal neer moet leggen toch,
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op augustus 16, 2025, 14:10:36
Citaat van: denistel op augustus 16, 2025, 13:23:17
mut wel een buiten bij op rechts die de ruimte ziet waar ie de bal neer moet leggen toch,

We hebben daar ook nog Kooistra en Henstra. Ik zou alleen nog een speler halen als het echt een buitenkansje is. Zoals die Sanel Saljic. Anders mooi de jeugd kansen geven
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op augustus 16, 2025, 14:21:33
Dat vdVeen zich op links zo ontwikkeld is ook een mooie verrassing. Er is geen noodzaak maar een topper op rechtsbuiten zou wel de kers op de taart zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: rvw op augustus 16, 2025, 15:07:29
Zoals ik eerder zei, ben niet
Rouwig als Diemers vertrekt.
Valt weer in zijn oude gewoontes, niks geleerd van vorig seizoen breien en vertragen , maar even op de bank, denk dat dat het spel ten goede komt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 15:13:34
Henk zet Diemers never nooit niet op de bank dat kun je echt vergeten
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: keije op augustus 16, 2025, 17:34:00
Lambooij heeft deze zomer tot nu toe weer prima werk geleverd! Behalve de spitspositie...daar komt ie er voor het 2e seizoen niet uit. Laten we het geld voor extra rechtsbuiten of extra verdediger besparen en vol inzetten op een Topper in de spits!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op augustus 16, 2025, 17:37:53
Citaat van: keije op augustus 16, 2025, 17:34:00
Lambooij heeft deze zomer tot nu toe weer prima werk geleverd! Behalve de spitspositie...daar komt ie er voor het 2e seizoen niet uit. Laten we het geld voor extra rechtsbuiten of extra verdediger besparen en vol inzetten op een Topper in de spits!!
en die spits krijgt dan ook geen aanvoer?
Of hoe zie je dat?

Hoeveel kansen hebben Binder en Visser gisteren samen gehad?
Hoeveel bruikbare voorzetten?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2025, 17:42:31
Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2025, 17:37:53
Hoeveel bruikbare voorzetten?

Van die heerlijke soort stiftballetjes van net buiten de 16, die verdedigers van mijlenver zien aankomen; of Balk die standaard tegen de tegenstander aan schiet :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: keije op augustus 16, 2025, 17:50:29
Moet je es op Kian letten bij een voorzet. Hij duikt er gewoon voor weg...en dan zeggen dat hij wel goed opjoeg op de verdedigers pffff...hahaha. rechtsbuiten kun je prima oplossen met de enthousiaste jeugdspelers Kooistra en Henstra. Topspits en Van der Sande daar achter, dan heb je een prachtig elftal.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op augustus 16, 2025, 18:49:43
Citaat van: rvw op augustus 16, 2025, 15:07:29
Zoals ik eerder zei, ben niet
Rouwig als Diemers vertrekt.
Valt weer in zijn oude gewoontes, niks geleerd van vorig seizoen breien en vertragen , maar even op de bank, denk dat dat het spel ten goede komt.

Je vond hem vorig seizoen niet goed?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Trainert! op september 06, 2025, 22:03:23
Vaak, en te vaak bekritiseerd...mooie versterkingen gehaald, amofa, boef, sjostrand, ferrah. minpunt blijft nog de spitspositie
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 06, 2025, 22:12:20
De goals komen wel... creativiteit bij Ferrah, R?lke een hard schot in beide benen, Sj?strand maakt zijn kansen af, Balk zit er bij klutsballen attent bij en Diemers gevaarlijk vanaf de 16 en Kian Visser als pinchhitter.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Delamere op september 07, 2025, 13:19:44
We kunnen nu wel vaststellen dat Lambooij met het samenstellen van deze selectie flink vaak raak heeft geschoten. Mooie talentvolle groep met een mix van een beetje ervaring en jonge gasten met behoorlijk wat potentie en transferwaarde. Knap gedaan!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op september 07, 2025, 13:22:34
Citaat van: Delamere op september 07, 2025, 13:19:44
We kunnen nu wel vaststellen dat Lambooij met het samenstellen van deze selectie flink vaak raak heeft geschoten. Mooie talentvolle groep met een mix van een beetje ervaring en jonge gasten met behoorlijk wat potentie en transferwaarde. Knap gedaan!
Alleen betreft de spitspositie heeft hij tot dusver gefaald
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stanley op september 07, 2025, 13:26:12
Citaat van: Trainert! op september 06, 2025, 22:03:23
Vaak, en te vaak bekritiseerd...mooie versterkingen gehaald, amofa, boef, sjostrand, ferrah. minpunt blijft nog de spitspositie
Klasse trainert dat je er op terugkomt!!!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op september 07, 2025, 13:50:40
Citaat van: Trainert! op september 06, 2025, 22:03:23
Vaak, en te vaak bekritiseerd...mooie versterkingen gehaald, amofa, boef, sjostrand, ferrah. minpunt blijft nog de spitspositie

Wil Mulders ook wel benoemen, na een slecht begin tegen Dordrecht speelt hij nu ook gewoon goed. Lijken bijna allemaal vol treffers te zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op september 07, 2025, 14:08:32
Alles valt en staat met scouting. Etiene Reijnen heeft dit in gang gezet, en Lambooij borduurt hier keurig op voort. Alle credits ook voor Ruben de Jong (welke al na diverse andere clubs kon) en Fredrik Houtstra welke de jeugd echt heeft doorontwikkeld.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 07, 2025, 14:23:50
Denk dat Cambuur nu met hem om tafel moet. Anders is ie weg.
Clubs willen wel investeren in zulke mensen..
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 07, 2025, 14:26:18
Citaat van: Bernardo op september 07, 2025, 13:50:40
Wil Mulders ook wel benoemen, na een slecht begin tegen Dordrecht speelt hij nu ook gewoon goed. Lijken bijna allemaal vol treffers te zijn.
die is beter dan Mercera
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op september 07, 2025, 14:46:51
Citaat van: Trainert! op september 06, 2025, 22:03:23
Vaak, en te vaak bekritiseerd...mooie versterkingen gehaald, amofa, boef, sjostrand, ferrah. minpunt blijft nog de spitspositie

Ja dat scouten met 1 oog lijkt prima te werken. :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op september 07, 2025, 14:55:17
Citaat van: sunderland op september 07, 2025, 14:23:50
Denk dat Cambuur nu met hem om tafel moet. Anders is ie weg.
Clubs willen wel investeren in zulke mensen..
heeft nog kontrakt toch :?
Misschien heeft hij een bonus in zijn kontrak staan bij elke verkochte speler krijgt hij een percentage  :)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 07, 2025, 16:53:47
Ik snap het gedoe over de spitspositie niet, we hebben genoeg spelers met scorend vermogen en ook genoeg die een kans cree?ren. 5 veldgoals uit 5 duels is geen slechte start. Wie ze maakt is niet zo belangrijk, misschien zelfs beter als je niet van ??n speler afhankelijk bent voor goals.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op september 07, 2025, 17:08:34
Citaat van: Bankzitter op september 07, 2025, 16:53:47
Ik snap het gedoe over de spitspositie niet, we hebben genoeg spelers met scorend vermogen en ook genoeg die een kans cree?ren. 5 veldgoals uit 5 duels is geen slechte start. Wie ze maakt is niet zo belangrijk, misschien zelfs beter als je niet van ??n speler afhankelijk bent voor goals.

precies en Binder is straks weer fit en die gaat zijn goals ook wel maken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Yellow Army op september 07, 2025, 17:11:00
Citaat van: mark1989 op september 07, 2025, 14:46:51
Ja dat scouten met 1 oog lijkt prima te werken. :_schater

Moet je nagaan als hij straks zijn andere oog ook nog gaat gebruiken
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Vlampiep op september 07, 2025, 17:25:12
Citaat van: sunderland op september 07, 2025, 14:26:18
die is beter dan Mercera
Mulders is goed en zit eigenlijk wel op zijn max.
Mercera is nog erg jong groot, fysiek erg sterk en heeft potentie om nog veel beter te worden,
Zou mij niet verbazen dat indien zijn ontwikkeling doorzet hij op termijn vertrekt naar een club in de serie A in Itali?.Maar als je nu het vergelijk maakt is Mulders nu inderdaad  een zekerheid.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op september 07, 2025, 20:54:32
Citaat van: mark1989 op september 07, 2025, 17:08:34
precies en Binder is straks weer fit en die gaat zijn goals ook wel maken.
Waaruit blijkt dat hij goals gaat maken?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Leovardia op september 07, 2025, 21:06:34
Citaat van: Inferno-058 op september 07, 2025, 20:54:32
Waaruit blijkt dat hij goals gaat maken?

Waaruit blijkt dat ie dat niet zou doen?
Zullen we hem eerst eens paar wedstrijdsjes laten speule en dan beoordele?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Inferno-058 op september 07, 2025, 21:12:31
Citaat van: Leovardia op september 07, 2025, 21:06:34
Waaruit blijkt dat ie dat niet zou doen?
Zullen we hem eerst eens paar wedstrijdsjes laten speule en dan beoordele?
Kijk naar z'n statistieken en indruk tot dusver dit seizoen. Maar goed we gaan het zien...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: mark1989 op september 08, 2025, 11:37:07
Citaat van: Inferno-058 op september 07, 2025, 20:54:32
Waaruit blijkt dat hij goals gaat maken?

Dat blijkt nog nergens uit. Maar statistieken zeggen mij niet zoveel. Helemaal niet het aantal goals. Cambuur kan ook geen spits halen die er 15 in heeft geschoten.  Ja dan kom je bij oudere spelers zoals vd Hurk enzo uit en daar ben ik geen voorstander van.
Wat ik gezien heb is het een speler die een bal kan vasthouden en een redelijke techniek heeft. Positie kiezen is makkelijk te trainen en ik ga er vanuit dat ie een aardig schot heeft.
In een goed draaiend Cambuur zal dit dan goals opleveren. Omdat we sterke flanken hebben met veel creativiteit. Als een tegenstander rugdekking wil geven komt er meer ruimte voor de spits. En we hebben in de as ook spelers die creatief zijn zoals rolke en diemers met steekballen. Dus dan hoef je als spits niet heel goed te zijn om toch goals te maken.

Maar het is afwachten.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 08, 2025, 13:12:10
Citaat van: mark1989 op september 08, 2025, 11:37:07
Dat blijkt nog nergens uit. Maar statistieken zeggen mij niet zoveel. Helemaal niet het aantal goals. Cambuur kan ook geen spits halen die er 15 in heeft geschoten.  Ja dan kom je bij oudere spelers zoals vd Hurk enzo uit en daar ben ik geen voorstander van.
Wat ik gezien heb is het een speler die een bal kan vasthouden en een redelijke techniek heeft. Positie kiezen is makkelijk te trainen en ik ga er vanuit dat ie een aardig schot heeft.
In een goed draaiend Cambuur zal dit dan goals opleveren. Omdat we sterke flanken hebben met veel creativiteit. Als een tegenstander rugdekking wil geven komt er meer ruimte voor de spits. En we hebben in de as ook spelers die creatief zijn zoals rolke en diemers met steekballen. Dus dan hoef je als spits niet heel goed te zijn om toch goals te maken.

Maar het is afwachten.
positie kiezen is vooral een gevoel en is niet te trainen omdat alle situaties anders zijn. Verder eens. R?lke liep steeds uit het centrum weg en Willem 2 wist totaal niet wat ze er mee aan moesten. Zo kun je het ook invullen?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 08, 2025, 13:25:37
De scouting lijkt de laatste tijd toch best op orde en kijkt vooral naar hoe spelers zich kunnen gaan ontwikkelen. En hoe spelers bij onze speelstijl en selectie passen. De laatste 2 seizoenen ziet dat er goed uit, steeds minder missers.

De TS is gericht met spelers aan het werk om die potentie eruit te halen., zijn ook hele persoonlijke plannen voor.
Dus heb best vertrouwen dat ze daarmee ook wel met Binder aan de slag gaan, eens kijken waar hij over 2 maanden staat.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op september 08, 2025, 15:56:18
Wat een vertrouwen in Binder hier hoop echt dat jullie gelijk krijgen maar ik zie het helaas niet denk als je Kian goed optraint dat je daar meer aan zal hebben dan aan Binder ook op de trainingen heb ik het nog niet gezien
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op september 08, 2025, 16:56:35
Citaat van: Oud Cambuur op september 08, 2025, 15:56:18
Wat een vertrouwen in Binder hier hoop echt dat jullie gelijk krijgen maar ik zie het helaas niet denk als je Kian goed optraint dat je daar meer aan zal hebben dan aan Binder ook op de trainingen heb ik het nog niet gezien
en wat een negatief beeld. Hij heeft nog maar 1 weds mee gespeeld en toen was iedereen dramatisch.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op september 08, 2025, 18:35:04
Lars zit bij Hertenkamp. Eens even horen of er nog wat interessants/nieuws is.
En of iemand iets over Binder/spitsen vraagt  :zweep
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op september 08, 2025, 19:57:28
Citaat van: sunderland op september 08, 2025, 13:12:10
positie kiezen is vooral een gevoel en is niet te trainen omdat alle situaties anders zijn. Verder eens. R?lke liep steeds uit het centrum weg en Willem 2 wist totaal niet wat ze er mee aan moesten. Zo kun je het ook invullen?

Het is toch wel enigszins te trainen? Eerste paal, tweede paal, daar kan je toch afspraken over maken. Maar met je eens, het helpt enorm als je een natuurlijk gevoel voor de goal hebt
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Andy King op oktober 16, 2025, 16:03:01
We kunnen nu toch wel stellen dat Lars en zijn team geweldig scoutingswerk hebben verricht. Het zou mij niet verbazen als er binnenkort belangstelling voor hem/hen komt. Ik denk dat Lars niet zou misstaan bij een Ajax. De directie moet maar eens nadenken hoe dan verder.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sjaak op oktober 16, 2025, 16:20:59
Als hij vertrekt naar dat niveau heeft hij nog steeds het netwerk dat voor Cambuur interessant is...contacten warm houden dan lijkt me
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op oktober 16, 2025, 16:27:12
Citaat van: Andy King op oktober 16, 2025, 16:03:01
We kunnen nu toch wel stellen dat Lars en zijn team geweldig scoutingswerk hebben verricht. Het zou mij niet verbazen als er binnenkort belangstelling voor hem/hen komt. Ik denk dat Lars niet zou misstaan bij een Ajax. De directie moet maar eens nadenken hoe dan verder.
Dan verwacht ik dat Ruben doorschuift...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2025, 18:07:20
Lars heeft ook een contract. Daarbij, pad anderhalf jaar TM (niet eens directie). Je kan zijn contract/positie ook nog opwaarderen.

Daarbij moet er een structuur en beleid zijn om los van de personen langdurig succesvol te kunnen zijn.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op oktober 16, 2025, 19:35:53
Citaat van: Andy King op oktober 16, 2025, 16:03:01
We kunnen nu toch wel stellen dat Lars en zijn team geweldig scoutingswerk hebben verricht. Het zou mij niet verbazen als er binnenkort belangstelling voor hem/hen komt. Ik denk dat Lars niet zou misstaan bij een Ajax. De directie moet maar eens nadenken hoe dan verder.
zou ik nooit doen daar wordt je zo weer aan de weg gezet?.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Tanjajeah op oktober 17, 2025, 16:37:30
Citaat van: Derkx R.H. op oktober 16, 2025, 16:27:12
Dan verwacht ik dat Ruben doorschuift...

Das precies wat ik ook dacht. Dat Cambuur de opvolger al in huis heeft.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op oktober 17, 2025, 16:49:21
Dat Henk ons ook nog eens zo?n zoon schenkt. Ongekend.   8P
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op oktober 17, 2025, 18:14:20
Citaat van: michello op oktober 17, 2025, 16:49:21
Dat Henk ons ook nog eens zo?n zoon schenkt. Ongekend.   8P

Hahaha. Noord-Koreaanse trekjes!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op oktober 17, 2025, 18:40:06
Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2025, 18:07:20
Lars heeft ook een contract. Daarbij, pad anderhalf jaar TM (niet eens directie). Je kan zijn contract/positie ook nog opwaarderen.

Daarbij moet er een structuur en beleid zijn om los van de personen langdurig succesvol te kunnen zijn.

Dat gesprek mag je wmb ook al voeren met hem. Het feit dat hij een arbitragezaak tegen rkc heeft aangespannen toont wel aan dat hij ambities heeft. Die zullen vermoedelijk en begrijpelijk verder zijn dan TM bij Cambuur. Heeft nu aangetoond dat hij dit goed kan en het is dan ook niet gek om hem de positie van TD die Reijnen wel had in het vooruitzicht te stellen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 17, 2025, 19:43:55
Citaat van: papier op oktober 17, 2025, 18:40:06
Dat gesprek mag je wmb ook al voeren met hem. Het feit dat hij een arbitragezaak tegen rkc heeft aangespannen toont wel aan dat hij ambities heeft. Die zullen vermoedelijk en begrijpelijk verder zijn dan TM bij Cambuur. Heeft nu aangetoond dat hij dit goed kan en het is dan ook niet gek om hem de positie van TD die Reijnen wel had in het vooruitzicht te stellen.

Ik vraag me wel af of hij op elk niveau evenveel succes zou hebben. Spelers geschikt voor Cambuur zijn natuurlijk niet genoeg voor de top drie van NL
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op oktober 17, 2025, 20:11:56
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 17, 2025, 19:43:55
Ik vraag me wel af of hij op elk niveau evenveel succes zou hebben. Spelers geschikt voor Cambuur zijn natuurlijk niet genoeg voor de top drie van NL

Klopt. Maar denk dat hij wel de ambitie heeft om daar zelf achter te komen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op november 26, 2025, 22:08:00
Hoop dat ie blijft!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op november 26, 2025, 22:33:39
Citaat van: sunderland op november 26, 2025, 22:08:00
Hoop dat ie blijft!

Die blijft, zegt Kooi.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op november 27, 2025, 07:20:32
Citaat van: PePe op november 26, 2025, 22:33:39
Die blijft, zegt Kooi.
ja en positie verbetering telt niet. Die gaat echt wel
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op november 27, 2025, 09:05:28
Geld zat in Alkmaar, dus dan maar betalen. Voor Reijnen kregen we een paar ton destijds en een oefenpot cadeau. Weet niet of het wenselijk is om Ruben door te schuiven als zijn vader de trainer is.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op november 27, 2025, 09:46:34
Lars kan zich hier ook nog verbeteren
Hij was bij RKC scout, bij ons Technisch Manager... we hebben geen technisch Directeur. Ik mij voorstellen dat je de directie nog wel wilt uitbreiden in de toekomst.

Ruben De Jong in de toekomst als TM of TD heb je inderdaad het probleem dat hij dan zijn vade moet beoordelen of in het ergste geval ontslaan. Dat kan inderdaad dan niet.

Overigens... Huiberts vertrekt pas na het seizoen bij dus in de winterstop speelt dit zeker nog niet.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op november 27, 2025, 10:43:15
Citaat van: Bankzitter op november 27, 2025, 09:46:34
Lars kan zich hier ook nog verbeteren
Hij was bij RKC scout, bij ons Technisch Manager... we hebben geen technisch Directeur. Ik mij voorstellen dat je de directie nog wel wilt uitbreiden in de toekomst.

Ruben De Jong in de toekomst als TM of TD heb je inderdaad het probleem dat hij dan zijn vade moet beoordelen of in het ergste geval ontslaan. Dat kan inderdaad dan niet.

Overigens... Huiberts vertrekt pas na het seizoen bij dus in de winterstop speelt dit zeker nog niet.
alles is mooi. Alles draait om de poen in deze wereld en dat is bij Az volop aanwezig
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op november 27, 2025, 10:57:53
Kunnen we de hoofdprijs van krijgen dan speler(s) verkopen we hebben de miljoenen wel nodig.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Arno A op november 27, 2025, 12:05:48
    "Behoefte om na dit seizoen wat afstand te nemen van de voetbalwereld"
    Max Huiberts

Komt niet lijkt mij.

Lambooij naar AZ lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Die wil ook graag mee naar de eredivisie. Met een groter budget ???
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2025, 13:07:43
Citaat van: michello op november 27, 2025, 09:05:28
Geld zat in Alkmaar, dus dan maar betalen. Voor Reijnen kregen we een paar ton destijds en een oefenpot cadeau. Weet niet of het wenselijk is om Ruben door te schuiven als zijn vader de trainer is.

Hoe kom je er bij dat AZ belangstelling zou hebben?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op november 27, 2025, 13:30:51
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 27, 2025, 13:07:43
Hoe kom je er bij dat AZ belangstelling zou hebben?

Er is naar mijn weten (nog) geen belangstelling, maar ik lees her en der wel dat men bang is dat AZ Lambooij komt ophalen. ( In de sportcast hadden ze het er ook met Kooi over)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op november 27, 2025, 13:43:42
Is wel een grote stap hoor van Cambuur naar AZ.
En als Lars gaat zie ik er niet raar van op dat hij ??n of twee spelers mee neemt naar Alkmaar.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op november 27, 2025, 15:16:49
Anderhalf jaar geleden nog scout, dus zou snel gaan naar TD bij de nummer 4. Maar alles kan in het voetbal. En er is blijkbaar goed oog voor talent (Slot, Reijnen, Lambooij).
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: De Gast op november 27, 2025, 22:10:41
Wat voor talent is Reijnen dan  :?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op maart 10, 2026, 15:00:07
AZ heeft Van Duinen (Excelsior) gehaald als nieuwe TD. Mooi! Neem niet aan dat Lambooij de vrijgekomen plek in Rotterdam gaat opvullen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op maart 10, 2026, 15:35:09
Citaat van: michello op maart 10, 2026, 15:00:07
AZ heeft Van Duinen (Excelsior) gehaald als nieuwe TD. Mooi! Neem niet aan dat Lambooij de vrijgekomen plek in Rotterdam gaat opvullen.
gaat hij zeker niet op vooruit na zo?n clubje als Excelsior.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op maart 11, 2026, 09:04:54
Mooie uitzending met Lars...

https://www.youtube.com/watch?v=nC7dmh5Fekg
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2026, 11:27:28
Over Baouf:
"Wij kenden hem al van de Otten Cup, het jeugdtoernooi van PSV. Daar hebben we hem als Anderlecht-talent gezien toen hij vijftien of zestien was."

Benieuwd wat Lambooij nog allemaal meer op zijn lijstje heeft staan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stiens op maart 11, 2026, 11:43:59
Die Lambooij is wel zo'n saaie verteller. Allemachtig :O Gelukkig doet ie z'n werk wel goed  |:) |:) |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op maart 11, 2026, 11:50:58
Citaat van: Stiens op maart 11, 2026, 11:43:59
Die Lambooij is wel zo'n saaie verteller. Allemachtig :O Gelukkig doet ie z'n werk wel goed  |:) |:) |:)

Slimme jongen!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 11, 2026, 13:26:00
Wat mogen wij blij zijn met Lambooij. Een hele nuchtere jongen. En wat mogen wij ook blij zijn met Pieter Kooi. Als er iets komt mogen en moeten ze snel beslissen.
Prachtig om even te luisteren
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2026, 13:59:09
Citaat van: Stiens op maart 11, 2026, 11:43:59
Die Lambooij is wel zo'n saaie verteller. Allemachtig :O Gelukkig doet ie z'n werk wel goed  |:) |:) |:)
het is geen Henk de Jong??.maar wel een toppertje voor Cambuur  :thumbsup
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op maart 11, 2026, 14:07:08
Zonder Lambooij geen Baouf (want had hij al bekeken in z?n RKC tijd) en dus ook geen miljoenen.
Pauwels hetzelfde verhaal.

Lambooij is goud waard :proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Specuveter op maart 11, 2026, 14:26:54
Hoelang loopt zijn contract nog?
En kan die net als bij voetballers ook tussentijds verlengd worden?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 11, 2026, 14:48:46
Citaat van: Specuveter op maart 11, 2026, 14:26:54
Hoelang loopt zijn contract nog?
En kan die net als bij voetballers ook tussentijds verlengd worden?
dat vertelde hij. 2028
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Andy King op maart 11, 2026, 15:18:08
Citaat van: Derkx R.H. op maart 11, 2026, 09:04:54
Mooie uitzending met Lars...

https://www.youtube.com/watch?v=nC7dmh5Fekg

Wel erg veel Anco Jansen...
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2026, 16:15:22
Zou Lars al wat spelers op een lijstje hebben voor volgend seizoen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2026, 16:20:32
Nee, eerst lekker vakantie vieren en dan ergens eind juli eens wat spelers polsen  8P
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: fred op maart 11, 2026, 16:43:40
Vervolgens nog even 6 weken optrainen en wennen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op maart 11, 2026, 17:49:00
Citaat van: Andy King op maart 11, 2026, 15:18:08
Wel erg veel Anco Jansen...

die heeft wel aardig kijk op spelers en het spelletje hoor
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2026, 18:00:40
Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2026, 16:20:32
Nee, eerst lekker vakantie vieren en dan ergens eind juli eens wat spelers polsen  8P
nou Lars fijne vakantie alvast  :zweep
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 11, 2026, 18:16:53
Maar serieus... een vroege promotie geeft wel een voordeel op de transfermarkt en beoordelen van de aflopende contracten/opties.
Dat is lastiger als een club pas heel laat weet op welk niveau ze uitkomen. Ze zullen wel vroeg hun slag willen slaan. Stadion helpt mee, praatje met Henk ook en dan moet Kooij zorgen dat het financieel ook allemaal afgedekt is.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 11, 2026, 19:06:30
Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2026, 18:16:53
Maar serieus... een vroege promotie geeft wel een voordeel op de transfermarkt en beoordelen van de aflopende contracten/opties.
Dat is lastiger als een club pas heel laat weet op welk niveau ze uitkomen. Ze zullen wel vroeg hun slag willen slaan. Stadion helpt mee, praatje met Henk ook en dan moet Kooij zorgen dat het financieel ook allemaal afgedekt is.
Lambooij maakt duidelijk dat ze bijna geen onderscheid maken naar het zoeken van spelers.( ere of eerste div) Ze kunnen misschien iets duurder inzetten. Je ziet hem gewoon genieten omdat het een uitdaging wordt.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op maart 11, 2026, 19:42:57
Voetballers zien uiteraard ook wat er in Leeuwarden gebeurt: goede jeugdopleiding, mooi en vol stadion, fanatiek publiek, club met mogelijkheden, buitenlandse transfers.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op maart 11, 2026, 19:48:06
Citaat van: PePe op maart 11, 2026, 19:42:57
Voetballers zien uiteraard ook wat er in Leeuwarden gebeurt: goede jeugdopleiding, mooi en vol stadion, fanatiek publiek, club met mogelijkheden, buitenlandse transfers.
misschien de banden nog meer aantrekken met Lille en manchester.
Om spelers uit te lenen naar Leeuwarden.
Maar we moeten ook niet teveel huurspelers aantrekken.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op maart 11, 2026, 20:16:01
Citaat van: Noordcambuur op maart 11, 2026, 19:48:06
misschien de banden nog meer aantrekken met Lille en manchester.
Om spelers uit te lenen naar Leeuwarden.
Maar we moeten ook niet teveel huurspelers aantrekken.

Liever eigen spelers,  huurlingen daar verdienen we niks aan. (Cambuur moet aan transfers geld verdienen)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 11, 2026, 22:26:12
Citaat van: PePe op maart 11, 2026, 20:16:01
Liever eigen spelers,  huurlingen daar verdienen we niks aan. (Cambuur moet aan transfers geld verdienen)
ik heb het liefst een goed voetballend team in de eredivisie die ook nog veel punten haalt. Maakt niks uit hoe
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op maart 12, 2026, 07:17:34
Citaat van: sunderland op maart 11, 2026, 22:26:12
ik heb het liefst een goed voetballend team in de eredivisie die ook nog veel punten haalt. Maakt niks uit hoe

Hmmm, dan zou je het beleidsplan van Cambuur weg moeten gooien. Cambuur heeft ingezet op transferinkomsten. Als dit weg valt gaat Cambuur wel een probleem krijgen.

Wel heel gaaf om te zien hoe het beleid nu bij elkaar komt. In het verleden konden wij eigenlijk geen spelers aantrekken die zoveel geld opleveren  dat het structureel nieuwe inkomsten genereert. Met het nieuwe stadion kunnen wij een nieuwe categorie spelers aantrekken die zorgen voor hogere transferinkomsten, waardoor wij weer betere spelers aan kunnen trekken, die weer hogere transferinkomsten opleveren..... Prachtig!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 12, 2026, 07:51:37
Een gode jeugdopleiding helpt ook mee. Als je in plaats van Marsman of Henstra een speler uit de KKD moet weghalen, dan kost zo'n speler toch meer aan salaris. Nu heb je relatief goedkope spelers op de bank waardoor je meer geld in de basis 11 kan steken.

Het gat tussen jeugd en 1ste elftal zal volgens seizoen groter zijn, maar ook daar denken ze al goed over na. Er komt nog wel meer aan  (Jonker, Bakatti, Look?)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: kapseltje op maart 12, 2026, 08:26:52
Leuk om eens een wat meer inhoudelijk verhaal te horen.

Hij valideerde eigenlijk hetgeen wat we vorig jaar al zagen. Vorig jaar waren de aanvallende intercepties zeer ondermaats. Oftewel, druk zetten voorin ging niet goed. Dit jaar nog steeds ondermaats denk ik. Aan de ene kant: ligt het puur aan de spelers? Of was de manier van druk zetten gewoon niet goed? Ik vermoed beide.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 12, 2026, 08:30:17
Citaat van: Lore op maart 12, 2026, 07:17:34
Hmmm, dan zou je het beleidsplan van Cambuur weg moeten gooien. Cambuur heeft ingezet op transferinkomsten. Als dit weg valt gaat Cambuur wel een probleem krijgen.

Wel heel gaaf om te zien hoe het beleid nu bij elkaar komt. In het verleden konden wij eigenlijk geen spelers aantrekken die zoveel geld opleveren  dat het structureel nieuwe inkomsten genereert. Met het nieuwe stadion kunnen wij een nieuwe categorie spelers aantrekken die zorgen voor hogere transferinkomsten, waardoor wij weer betere spelers aan kunnen trekken, die weer hogere transferinkomsten opleveren..... Prachtig!
was reactie op dat iemand liever geen huurspelers had en dat maakt mij niks uit. Zonder Ferrah en Galvez waren we een stuk minder over dit seizoen, dat bedoel ik.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op maart 12, 2026, 10:46:04
Citaat van: sunderland op maart 12, 2026, 08:30:17
was reactie op dat iemand liever geen huurspelers had en dat maakt mij niks uit. Zonder Ferrah en Galvez waren we een stuk minder over dit seizoen, dat bedoel ik.

Ah, ja. Daar heb je gelijk in en alles draait natuurlijk om balans. Onze eigen spelers worden ook beter door te voetballen met betere spelers. Als de huur spelers maar echt het verschil maken.

Ik heb trouwens veel vertrouwen in het volgende seizoen. Volgens mij zijn wij nog nooit met zo'n mooie propositie de eredivisie in gegaan. Prachtig nieuwe stadion dat elke week vol zit, een trackrecord van jonge spelers die mooie transfers hebben gemaakt, meer geld dan eerder, echt gras en een club die groeit. Wie kan hier nou nee tegen zeggen?

Of zouden ze eerder voor het verhaal van Telstar, Excelsior, Volendam, Ado, NAC, en misschien ook wel Zwolle of Fortuna kiezen? Natuurlijk is geld belangrijk, maar wij hebben wel wat te vertellen.

Ik heb zo'n ongelofelijk zin in volgend seizoen!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op maart 12, 2026, 10:47:03
Als Ferrah en Galvez eigen spelers waren, dan hadden we bij een transfer weer een behoorlijk bedrag bij kunnen bijschrijven.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Marc S op maart 12, 2026, 10:49:14
Citaat van: Lore op maart 12, 2026, 10:46:04
Ah, ja. Daar heb je gelijk in en alles draait natuurlijk om balans. Onze eigen spelers worden ook beter door te voetballen met betere spelers. Als de huur spelers maar echt het verschil maken.

Ik heb trouwens veel vertrouwen in het volgende seizoen. Volgens mij zijn wij nog nooit met zo'n mooie propositie de eredivisie in gegaan. Prachtig nieuwe stadion dat elke week vol zit, een trackrecord van jonge spelers die mooie transfers hebben gemaakt, meer geld dan eerder, echt gras en een club die groeit. Wie kan hier nou nee tegen zeggen?

Of zouden ze eerder voor het verhaal van Telstar, Excelsior, Volendam, Ado, NAC, en misschien ook wel Zwolle of Fortuna kiezen? Natuurlijk is geld belangrijk, maar wij hebben wel wat te vertellen.

Ik heb zo'n ongelofelijk zin in volgend seizoen!

Je hoort nu al dat spelers voor Cambuur kiezen vanwege de faciliteiten, dus denk zeker dat we op Telstar, Excelsior en Volendam ondertussen een streepje voor hebben. Door het nieuwe stadion kunnen we eindelijk echt stappen zetten, de club is zo aan het groeien. En wat zou het mooi zijn een vaste waarde te worden in de Eredivisie.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op maart 12, 2026, 10:54:34
Faciliteiten, dan denk ik ook vooral aan een trainingscomplex waar de spelers het grootste gedeelte van de week doorbrengen, op dat gebied is het natuurlijk ondermaats. Dat laatste stapje moeten we nog zetten, hopelijk is snel de kogel door de kerk!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op maart 12, 2026, 10:58:09
Citaat van: Marc S op maart 12, 2026, 10:49:14
Je hoort nu al dat spelers voor Cambuur kiezen vanwege de faciliteiten, dus denk zeker dat we op Telstar, Excelsior en Volendam ondertussen een streepje voor hebben. Door het nieuwe stadion kunnen we eindelijk echt stappen zetten, de club is zo aan het groeien. En wat zou het mooi zijn een vaste waarde te worden in de Eredivisie.

Absoluut. In ieder geval als eerste maar een nieuwe record zetten: 4 jaar eredvisie. Dat levert veel meer TV gelden op en ook de mogelijkheid op transfers zoals Eagles en NEC nu en Sparta al eerder kregen.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op maart 12, 2026, 10:59:56
Om een vaste waarde te worden in de ED is het heel belangrijk om de kortlopende schulden afgelost moeten worden en dan zullen zeker spelers moeten verkocht worden.

Natuurlijk heb je extra inkomsten door seizoenskaarten verkoop,sponsoring,tv inkomsten en enz,enz.
Ik weet het niet zeker maar volgens seizoen zijn er een paar skyboxen die geen geld opleveren.
Verder liggen er plannen om de westtribune uit te breiden met skyboxen en extra zitplaatsen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 12, 2026, 11:06:21
Citaat van: PePe op maart 12, 2026, 10:47:03
Als Ferrah en Galvez eigen spelers waren, dan hadden we bij een transfer weer een behoorlijk bedrag bij kunnen bijschrijven.
Lambooij vertelde dat ze Ferrah heel graag hadden gekocht maar dat de president van Lille dat niet wou. Hij was van de buitencategorie en doordat hij wel kwam konden ze nu Abkakou binnen halen. Die wouden ze afgelopen zomer al
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 12, 2026, 11:07:51
Citaat van: michello op maart 12, 2026, 10:54:34
Faciliteiten, dan denk ik ook vooral aan een trainingscomplex waar de spelers het grootste gedeelte van de week doorbrengen, op dat gebied is het natuurlijk ondermaats. Dat laatste stapje moeten we nog zetten, hopelijk is snel de kogel door de kerk!
ze zijn echt met een topsport accommodatie bezig bij Frisia. Dat wordt fantastisch
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op maart 12, 2026, 11:28:01
Citaat van: Noordcambuur op maart 12, 2026, 10:59:56
Om een vaste waarde te worden in de ED is het heel belangrijk om de kortlopende schulden afgelost moeten worden en dan zullen zeker spelers moeten verkocht worden.

Natuurlijk heb je extra inkomsten door seizoenskaarten verkoop,sponsoring,tv inkomsten en enz,enz.
Ik weet het niet zeker maar volgens seizoen zijn er een paar skyboxen die geen geld opleveren.
Verder liggen er plannen om de westtribune uit te breiden met skyboxen en extra zitplaatsen.

Wat bedoel je met die skyboxen die geen geld opleveren? Ze zijn toch voor drie jaar verkocht, met vooraf betalen? Dan zou dat volgend seizoen nog moeten doorlopen en daarna zou er dan jaarlijks extra geld binnen moeten komen.

Wel grappig dat zij plannen hebben om west uit te breiden. Zij zien daar blijkbaar mogelijkheden in plaats van lege plekken. Daar zal vast onderzoek onder liggen. Voor wanneer willen ze dit realiseren? Volgend seizoen eredivisie!!
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 12, 2026, 12:14:15
Voordeel van een gloednieuw stadion is dat kleedkamer en andere ruimtes er natuurlijk nog fantastisch uitzien.
Alle seinen staan wel op groen om kwalitatief weer een behoorlijke sprong te maken.
Van de huidige basis denk ik alleen Jansen, Amofa, Diemers blijven staan (en mischien Galvez, Baouf of Sj?strand, maar denk dat die vertrekken).
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op maart 12, 2026, 12:22:28
Citaat van: Lore op maart 12, 2026, 11:28:01
Wat bedoel je met die skyboxen die geen geld opleveren? Ze zijn toch voor drie jaar verkocht, met vooraf betalen? Dan zou dat volgend seizoen nog moeten doorlopen en daarna zou er dan jaarlijks extra geld binnen moeten komen.

Wel grappig dat zij plannen hebben om west uit te breiden. Zij zien daar blijkbaar mogelijkheden in plaats van lege plekken. Daar zal vast onderzoek onder liggen. Voor wanneer willen ze dit realiseren? Volgend seizoen eredivisie!!
er zijn bedrijven die heel veel werkzaamheden hebben verricht en hebben in het een skybox voor 3 jaar gekregen dus met gesloten beurzen  :y
Ik weet niet om hoeveel skyboxen het gaat :? :?
Dat heb ik gehoord?.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op maart 12, 2026, 12:36:22
Citaat van: Bankzitter op maart 12, 2026, 12:14:15
Voordeel van een gloednieuw stadion is dat kleedkamer en andere ruimtes er natuurlijk nog fantastisch uitzien.
Alle seinen staan wel op groen om kwalitatief weer een behoorlijke sprong te maken.
Van de huidige basis denk ik alleen Jansen, Amofa, Diemers blijven staan (en mischien Galvez, Baouf of Sj?strand, maar denk dat die vertrekken).
daar denkt Lambooij dan anders over. Hij denkt dat het nu kwalitatief al goed is met nog een paar spelers erbij
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 12, 2026, 13:19:53
Mulders en Apkakou zou nog kunnen. Baouf, Galvez, Ferrah,Sj?strand, Balk en Souren blijven zeer waarschijnlijk niet. Vd Sande, Binder, R?lke en Visser allemaal te licht, zeker als spits. Dan blijft er toch niet veel over?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op maart 12, 2026, 14:34:17
Citaat van: Bankzitter op maart 12, 2026, 13:19:53
Mulders en Apkakou zou nog kunnen. Baouf, Galvez, Ferrah,Sj?strand, Balk en Souren blijven zeer waarschijnlijk niet. Vd Sande, Binder, R?lke en Visser allemaal te licht, zeker als spits. Dan blijft er toch niet veel over?
Van der Sande zou ik er wel bijhouden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op maart 12, 2026, 15:08:09
Zeker dat geld voor meerdere , maar niet als eerste keus voor de basis.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op maart 12, 2026, 15:43:02
Niet met jou eens hoe hij de laatste wedstrijden speelt kan hij ook van grote waarde in de eredivisie en zijn contract loopt nog 1 jaar door. De geldboom is ook een keer leeg bij Kooi
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op maart 12, 2026, 16:05:46
Citaat van: Noordcambuur op maart 12, 2026, 12:22:28
er zijn bedrijven die heel veel werkzaamheden hebben verricht en hebben in het een skybox voor 3 jaar gekregen dus met gesloten beurzen  :y
Ik weet niet om hoeveel skyboxen het gaat :? :?
Dat heb ik gehoord?.

Ahh, dat kan ik mij voorstellen. Nou, dat kan dan weer geld opleveren als die vrij komen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: denistel op maart 12, 2026, 17:45:03
Citaat van: sunderland op maart 12, 2026, 11:07:51
ze zijn echt met een topsport accommodatie bezig bij Frisia. Dat wordt fantastisch

klopt maar duurt nog wel 4 jaar voordat het klaar is
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bens op maart 25, 2026, 13:11:41
Zou Lars alweer een aantal pareltjes hebben gezien, die voor Cambuur geschikt zijn?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op maart 25, 2026, 13:18:16
Citaat van: Bens op maart 25, 2026, 13:11:41
Zou Lars alweer een aantal pareltjes hebben gezien, die voor Cambuur geschikt zijn?

De boys zijn volgens mij 2 keer naar Liverpool geweest en de lijntjes zijn kort. ( hopelijk worden ze daar niet ontslagen)  Zou me niks verbazen dat we daar sowieso wat weg gaan halen (al dan niet huur)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Sonnema op maart 25, 2026, 13:29:52
Citaat van: denistel op maart 12, 2026, 17:45:03
klopt maar duurt nog wel 4 jaar voordat het klaar is

Klopt helemaal, Frisia moet er 2 velden bij hebben als Cambuur daar volledig heen gaat met de opleiding. Gemeente heeft het geld ook niet, Vd Zee is druk bezig met dit project.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op april 02, 2026, 17:16:45
Union als inspiratiebron: zo wil Cambuur een stabiele Eredivisie-club worden

Vandaag om 17:00

Chris Tempelman
Journalist VI

Lars Lambooij (37) is sinds 2024 technisch manager van Cambuur. De bij Willem II als middenvelder opgeleide Brabander was prof bij Veendam en Go Ahead Eagles, hoofdscout bij Go Ahead Eagles en RKC Waalwijk voordat hij in Leeuwarden de technische baas werd. De Brabander opereert het liefst op de achtergrond. Maar nu de promotie een feit is, is er alle aanleiding voor een gesprek met de architect van het succes.

U was al een tijd aan het aftellen?

?Het zag er wel naar uit dat het niet meer mis kon gaan natuurlijk. Dan hunker je naar het moment dat het zeker is. We zijn uiteraard al zaken aan het voorbereiden voor volgend seizoen. Scenario B heb ik zo lang mogelijk weggeschoven, ik heb vooral op scenario A gefocust. Gedurende de competitie hebben we het de goede kant op zien gaan. Qua ontwikkeling van spelers en qua speelwijze. De start na de winterstop was lekker, ondanks dat we weinig wedstrijden speelden wegens de vrieskou in het noorden. Het was even zoeken naar een ritme en naar hoe en waar te trainen, maar we zijn er uitstekend doorheen gekomen. Als het goed gaat, hoor je niemand klagen uiteraard.?

Wat waren de verwachtingen voor aanvang van het seizoen?

?Met zo?n budget en zo?n club moest dat topvijf zijn. De ambitie was promoveren, maar de doelstelling was topvijf. In de voorbereiding denk je altijd te weten waar je staat, maar het is zo moeilijk te voorspellen. Heracles had de beste voorbereiding ooit, geloof ik, kijk wat dat waard is. Wij begonnen dramatisch in de voorbereiding. We wisten bij de start niet waar we stonden. Daar komt de spanning vandaan. We hadden ook nog een valse start tegen Dordrecht. Langzaam ging het beter. Er kwamen spelers bij. Dat is inherent aan de markt en de window zoals hij is. Je selectie is niet klaar als je voorbereiding begint. Wij moesten jonge jongens die een lang seizoen hadden gehad mee laten trainen. Een goede jeugd- opleiding hebben is een voordeel, maar zij moesten er staan, terwijl ze nauwelijks vakantie hadden gehad.?

Ik ben altijd ervan overtuigd dat het goed komt. Ik weiger te handelen als ik nog twijfel

? Lars Lambooij

Wat is het belangrijkste voor een technisch manager in die periode?


?Realistisch blijven en geduld hebben. Dat is moeilijk, zeker voor een trainer. Ik heb inmiddels vaak genoeg windows gedraaid om te durven wachten. Op spelers, op clubs, op ontwikkelingen. Als het goed is, is het goed. Als ik overtuigd ben, ga ik niet wachten om het wachten. Het is een ervaringsvak. Je gaat dingen herkennen. Weten wat er nog vrij komt. Met je staf bespreek je de verwachtingen en bepaal je wat je wilt. Dat d?t niet direct lukt, daar moet je niet zenuwachtig van worden. Er mag best druk en spanning op komen te staan. Ik ben altijd ervan overtuigd dat het goed komt. Ik weiger te handelen als ik nog twijfel.?

U hebt de transferwindows vooral meegemaakt als scout. Niet als technisch manager.

?Klopt, daar heb ik veel van geleerd. Ik wilde eerst het scoutingsvak leren. Dat vond ik een logische stap. Het was een bewuste keuze om dat eerst te doen. De achtergrond in kaart hebben, hoe werkt het proces, hoe stel je een selectie samen? Visie en speelwijze moeten eerst duidelijk zijn, het moet geen hapsnapbeleid zijn. Het is heel belangrijk om dat vast te leggen. Het moet niet van mij of een netwerk afhangen. Ik heb dat in totaal vijf jaar gedaan. Die termijn was niet bedacht, wel dat ik de richting van technisch manager op wilde gaan. Na drie jaar was misschien te vroeg geweest, na vier jaar had gekund. Je hebt gewoon echt ervaring nodig met hoe de markt werkt.?

Hoe werkt het samenstellen van een selectie bij jullie?


?Goed kijken wat je mist. Uit andere culturen haal je spelers die je iets extra?s geven. Ichem Ferrah is daar een mooi voorbeeld van. Ferrah is brutaal, wil iedere bal hebben, dat wist ik. Wij hadden behalve Mark Diemers niet zulke spelers. We hadden nog zo?n type nodig. Iemand die iets teweegbrengt. Daar hebben we bewust naar gezocht. Hij komt uit een omgeving waar een andere mentaliteit heerst. Je moet er wel voor zorgen dat de kern Nederlands blijft. De Franse markt is interessant, anderen ontdekken dat ook. In Frankrijk is de tv-deal geklapt, er zijn veel clubs met financi?le problemen in de Ligue 2 en in het Championnat. De profielen van de spelers passen hier heel goed. Daar moet je gebruik van maken als club. Een type als Ferrah sneeuwt daar fysiek onder, in een aanvallende competitie als hier is het beter voor hem. We hebben een paar keer goed raak geschoten. Het gaat erom dat je de foutmarge moet verkleinen.?

Hoe verklein je de foutmarge?

?Er zijn zoveel factoren die eraan bijdragen of een speler ergens succesvol is. Als je het hele proces van a tot z doorloopt, ga je de foutmarge verkleinen. Wie ben je als club, wat wil je? Je moet een duidelijk verhaal hebben qua spelprincipes, profielen daarop aanpassen. En het samenstellen van een selectie betekent ook dat het karakterologisch moet kloppen. Je probeert spelers te doorgronden. Dat leer je door gesprekken te voeren. Dan ga je ook een keer de mist in, dat heb ik ook gehad. Het ging om een kwalitatief goede speler, maar ergens zei een stemmetje in mijn hoofd dat het hem niet was. Dat bleek ook.?

Jullie hebben de scouting goed op orde, zo lijkt het.

?We hebben daar flink wat veranderingen in aangebracht. Ruben de Jong is hoofdscout. Scouten is de basis, dat proces moet kloppen. In het begin wilde ik zelf de controle houden. Als het goed gaat, laat je het steeds meer los. Dat gaat nu steeds beter. Ferrah heb ik door hen laten doen. Het moeilijkste is dat het om momentopnames gaat. Je hebt beelden en data en dan ga je kijken. Het voorwerk is eigenlijk niet goed gedaan, als je dan nog wat opvalt. Maar soms zie je dingen niet terug. Een centrale verdediger uit Zweden hebben we uiteindelijk niet gehaald, omdat we dingen zagen die we niet uit data en beelden konden halen. Ik vind nog steeds dat het een combi is. De data worden steeds beter, om ze te kunnen interpreteren vooral. Welke elementen je gebruikt is heel club-specifiek. De afstemming wordt steeds beter. Het is leuk puzzelen. Spelers in linies bij elkaar zoeken bijvoorbeeld.?


Jullie hebben een aantal Franstalige spelers. Is het noodzakelijk om meerdere jongens te hebben die dezelfde taal spreken?

?Niet noodzakelijk, maar het helpt wel. Ik weet niet of ik het anders niet had gedaan, maar dat Ismael Baouf Frans spreekt was voor Ferrah heel handig. We hebben ook een teammanager met een Franse vrouw. Het helpt gewoon. We wilden bij RKC ooit een Japanse buitenspeler halen, maar die koos voor Sparta, omdat zij een Japanner in de staf hadden. Zo werkt het gewoon.?

Hoe Eredivisie-waardig is de selectie van nu? Is dat in te schatten?

?Daar spelen meerdere facetten een rol bij, ook data. Hoe ze het zouden kunnen gaan doen, kun je aflezen. Plus dat je de inschatting hebt van wat de staf vindt. Het aantal spelers met ervaring in de Eredivisie zegt wat, maar daar hebben wij er niet veel van. Onbevangen de Eredivisie ingaan is goed, denk ik. Als je spelers hebt die degradatievoetbal hebben gespeeld, is dat hun mindset. Dat zou ik een leuk onderzoek vinden. Hoe onbevangen ben je daardoor in het begin? Bij RKC stelden we ook een Eredivisie-selectie samen, maar dat kun je moeilijk vergelijken. Cambuur is groter, heeft betere budgetten en moet hogere ogen kunnen gooien.?

Het budget moet omhoog. Anders is het risico te groot dat we er weer snel uit gaan

? Lars Lambooij


Wat betekent promotie qua budget?

?Dat zijn ze nu aan het uitrekenen, maar dat het omhoog moet is duidelijk. Anders is het risico te groot dat we er weer snel uit gaan. Kijk naar het stadion, dat zit nu al vol. Dan moet je daar een budgetwaardig vervolg aan geven. Men roept dat we met dit stadion Europa in kunnen. Dat kan, maar wel stapje voor stapje. We moeten de financi?n in de gaten houden. Niet te grote stappen nemen. Het gaat niet alleen om budget, ook om de organisatie en de staf. Beter werken en betere processen hebben dan je concurrenten. Als we spelers verkopen, moeten de volgende klaar staan. Wij zijn niet bang om spelers te verkopen.?

U moet ook wel spelers verkopen toch?

?Niks moet, maar voor iedere club in Nederland is dat het verdienmodel. Dat is ook helemaal geen probleem. We willen een mooie plus maken. Daarom moeten we ook blijven investeren. Vooraf al dingen doen in plaats van afwachten, spelers eerder halen zoals we dat nu ook hebben gedaan. Oscar Sj?strand was er al toen Benjamin Pauwels nog moest gaan. Nu hebben we Sj?strand aan Malm? FF verkocht en staat Fabian Kvam al klaar. Het samenwerken met zaakwaarnemers hoort bij het vak. De regelgeving bepaalt hun positie in de markt. Daar kun je je tegen verzetten, maar je kunt ook zorgen voor een win-win-winsituatie. Het is geven en nemen. Als je alleen maar neemt, dan werkt dat niet. Dit is een prachtige transfer voor zowel Oscar als SC Cambuur. Daar staan we als club voor: getalenteerde spelers aantrekken, opleiden en vervolgens de volgende stap in hun carri?re laten maken. Je moet meewerken als die kans komt. Je moet je positie in de markt kennen.?

Uiteindelijk kun je in een rijtje komen met clubs die tussen plek 8 en 12 staan. Wij kijken naar clubs als Union Sint-Gillis, Hearts, Mj?llby en Como

? Lars Lambooij


Jullie positie verandert nu je een Eredivisie-club bent.

?Op de iets langere termijn wel, denk ik. Het gaat erom welke stappen je kunt zetten. Dat heeft te maken met je financi?le positie. Dan kun je uiteindelijk in een rijtje komen met clubs die tussen plek 8 en 12 staan. Wij kijken naar clubs als Union Sint-Gillis, Hearts, Mj?llby en Como, maar daar zit iets meer geld. Bij die clubs is het ook de investering die ze hebben gedaan in de organisatie en de processen. Op de td-cursus hebben we bezoek gehad van de td van Union. Die legde uit dat data een groot onderdeel zijn, vooral het interpreteren daarvan. Je moet je eigen identiteit bepalen. De uitschieters opsporen, daar zoeken we naar en dan kijken of ze een match zijn. Een bepaald type winger, die op verschillende manieren dreiging heeft in ons geval. Je moet ook kijken naar waar je een speler naartoe wilt verkopen. Wat willen clubs met geld voor spelers? Het moet niet alleen goed zijn voor jou, maar ook om te verkopen. Union speelt met twee spitsen, omdat zij weten dat spitsen het meest opleveren. Daar kun je duidelijke keuzes in maken.?

Is huren belangrijk voor Cambuur?

?Ja, de grotere talenten zitten bij de grotere clubs. Het is onmogelijk voor ons die zelf te kopen, Goede relaties met clubs opbouwen is daarom belangrijk. Goed terugkoppelen naar clubs, zodat zij je zien als goede partner. Wij staan er goed op bij Manchester City. Als het werkt, zullen zij meer geneigd zijn mee te denken. Dat we nu op het hoogste niveau gaan spelen, biedt meer mogelijkheden. City deelt gewoon in op A B C en D. Honderd procent dat we een stap maken op die ladder. Zij verdienen geld met die spelers, die zien ze liever in de Eredivisie spelen. Het is zaak met een paar clubs in verschillende landen samen te werken. Niet met te veel, het is onmogelijk om met veel clubs heel goed te zijn.?

Ieder jaar weer is het verloop bij Nederlandse clubs ongelofelijk groot. Hoe kijkt u daarnaar?

?Dat is inherent aan ons land. Aan de positie van de clubs en de competitie. We moeten heel erg oppassen welke kant we opgaan. De positie die we innemen in Europa wordt er niet beter op. Daar moeten we heel kritisch naar kijken. Je kunt er heus wel iets aan doen. Kijk naar Bod?/Glimt in Noorwegen, het kan wel. Het heeft niet alleen met geld te maken, maar ook met hoe je het verdeelt en hoe je je organisatie inricht. Hoe kun je succesvol zijn? Ik denk in een organisatie waarin een kleine groep mensen veel beslissingen neemt. Korte lijntjes hebben. Als ik om mij heen hoor hoe dat soms elders gaat, dan heb je daar wel vraagtekens bij.?

Het technisch directeurschap is een veelomvattend vak nietwaar?

?Daarom zie je ook dat clubs de functie opknippen. Wat op zich wel logisch is. Het mag niet zo zijn dat als ??n persoon vertrekt, dat het dan weer anders gaat. Dat wil je als club ook niet. Ik ben nu bezig met de vervolgcursus td van de KNVB. Wat goed is aan die cursus, is dat we een inkijkje kregen in hoe buitenlandse clubs het doen. En met conculega?s sparren werkt ook goed. Alles blijft intern, we zijn erg open naar elkaar. Dat moet ook, anders slaagt zo?n cursus niet. Het niveau moet omhoog, het is goed om naar de kwaliteit te kijken als het om functies aan de bovenkant van een organisatie gaat. Dat daar aandacht voor is, is juist goed.?

Veranderen de werkzaamheden als technische man nu Cambuur in de Eredivisie gaat spelen?

?Het blijft hetzelfde spelletje dat je speelt. Je komt in een iets andere markt terecht, met spelers met iets hogere profielen, maar het proces blijft hetzelfde. Maar ik ga geen heel andere dingen doen, het beleid en de speelwijze veranderen niet. We moeten goed kijken naar onze jonge spelers. Verhuren aan een KKD-club kan een optie zijn. Verhuren met voorwaarden in een contract. Het gaat uiteindelijk om speeltijd en een platform hebben. We hebben nog wat aflopende contracten en opties waar we in deze periode over moeten beslissen. Dat hangt samen met de promotie. Van spelers die het net niet aankunnen, moet je soms afscheid nemen. Dat vind ik wel een vervelend onderdeel van het vak. Dat is ook goed, het betekent dat je geeft om mensen. Maar doorselecteren hoort er wel bij. Dan moet je ook mensen teleurstellen. Kijk, nu gaat het goed, maar ooit kan ik ook op mijn bek gaan.?

Voelde u de hunkering bij de club en in de stad?

?Ja, in alles zie je de opbouw die erin zit. Daarom was het voor mij ook een goed instapmoment bij Cambuur. Het moest een keer gebeuren, het kon alleen maar positief uitpakken. De ambities spraken voor zich, het stadion is niet heel zuinig neergezet natuurlijk. Dat is een bewuste keuze, ze wilden het niet half doen. Het geeft ons straks een voorsprong, daar gaan we profijt van hebben.?

Was u voorbereid op een vertrek van Henk de Jong als hoofdtrainer?

?Natuurlijk. Het is jammer, maar we respecteren zijn besluit uiteraard. Ik voer door het jaar heen meerdere gesprekken met andere trainers. Het scouten van trainers is cruciaal omdat dit de belangrijkste persoon is binnen je voetbalorganisatie. Henk had ook nog een keer een stap kunnen maken of had weggehaald kunnen worden door een club. Dan kan het niet zo zijn dat ik niet voorbereid ben, toch? De komende periode gaan we ons buigen over de opvolging van Henk.?

Het is ongekend wat we hebben neergezet met het stadion. Daarom hebben we nu ook een voorsprong. Die moeten we gaan benutten

? Lars Lambooij


Eerst maar even genieten nu van het succes?

?Dat moeten we niet vergeten. Het gaat altijd maar door. We zijn alweer aan het vooruitkijken. We mogen best even stilstaan bij het succes, beseffen wat er hier gebeurd is. Het is ongekend in deze tijd wat we hebben neergezet met het stadion. Dat kan tegenwoordig helemaal niet. Daarom hebben we nu ook een voorsprong op de rest. Die moeten we gaan benutten.?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op april 02, 2026, 19:00:58
Maar snel laten promoveren naar TD! Hij heeft zich wel bewezen. Ook dit verhaal weer helder en duidelijk!  |:)
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: cambuurpromoveert op april 02, 2026, 19:17:48
mooi stukje! ben positief gestemd over de invulling van de selectie volgend seizoen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2026, 19:35:30
Hij is geweldig, maar het lastigste voor hem wordt zijn opvolger vinden
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Lore op april 03, 2026, 09:06:05
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2026, 19:35:30
Hij is geweldig, maar het lastigste voor hem wordt zijn opvolger vinden

Ja, dan weten wij pas of hij geweldig is.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Galdiano op april 03, 2026, 10:26:16
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2026, 19:35:30
Hij is geweldig, maar het lastigste voor hem wordt zijn opvolger vinden

De opvolger is al intern aanwezig. Tenzij die met Lambooij mee zou gaan.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: michello op april 03, 2026, 12:01:13
Henk heeft al een stapje terug gedaan waardoor de weg vrij is voor Ruben.  :proost
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Huizen op april 16, 2026, 10:51:01
Even een dikke UP voor dit topic. Genoten van Lars in Hertenkamp  |:)

Wat een rust
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: PePe op april 16, 2026, 12:18:23
Kan iemand het artikel over Lars, van vandaag hier plaatsen? bvd
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Derkx R.H. op april 16, 2026, 12:21:11
Handhaving faciliteren een uitdagende taak voor Lars Lambooij: 'Cambuur is voor heel veel spelers een interessante club'

Jonathan Ploeg ? Gisteren, 20:01 ? SC Cambuur

SC Cambuur sorteert al maanden voor op promotie naar de eredivisie. Toch wacht technisch manager Lars Lambooij een uitdagende taak om de komende maanden een eredivisiewaardige selectie samen te stellen.

Cambuur plukt inmiddels de vruchten van het ruim twee jaar geleden onder Lars Lambooij ingezette beleid. Spelers als Benjamin Pauwels en Bryant Nieling verlieten de club voor recordbedragen. Onlangs nog werd Oscar Sj?strand voor circa 2 miljoen euro verkocht aan de Zweedse recordkampioen Malm? FF.

Stuk voor stuk jonge spelers die voor relatief kleine bedragen werden aangetrokken, de ruimte kregen zich te ontwikkelen en het veelvoudige opleverden. Technisch manager Lambooij noemt het een vliegwiel dat een flinke zwengel heeft gekregen en zijn intentie is dat dat vliegwiel op volle toeren blijft draaien.

Uitdagende taak

De keerzijde van het succes is dat dikwijls belangrijke puzzelstukjes verdwijnen en er nieuwe moeten worden gelegd. Sj?strand is het recentste voorbeeld. Isma?l Baouf wordt ongetwijfeld de volgende, beaamt Lambooij in de nieuwste aflevering van 't Hertenkamp , de podcast van de Leeuwarder Courant over Cambuur.

?Ik zou van het moment gebruikmaken te kijken of hij een mooie stap kan maken", aldus Lambooij. ?Natuurlijk, als die mooie stap er niet komt, houd ik hem er graag nog een jaar bij. Maar hij kan er financieel gezien z? goed op vooruitgaan, dat hij daarna in principe onafhankelijk is. Ik begrijp wel dat je daar als speler oren naar hebt.?

Vooropgesteld, vorige zomer slaagde de technisch manager erin het vertrek van onder anderen Nieling en Pauwels op te vangen en een team samen te stellen dat uiteindelijk promotie veiligstelde. Hij heeft er dan ook alle vertrouwen in de komende maanden ook een eredivisiewaardige selectie te kunnen samenstellen.

Toch lijkt ??n ding zeker: het wordt een uitdagende taak. Niet alleen Sj?strand en Baouf vertrekken. Naar verwachting keren ook huurlingen Ichem Ferrah en Tomas Galvez niet meer terug. Daarnaast is er gekozen afscheid te nemen van Remco Balk, Tony R?lke, Kian Visser, Toni Jonker en Diyae Jermoumi. Anderen, zoals Nicolas Binder, staan op de nominatie te worden verhuurd of verkocht.

Mark Diemers

Bovendien is nog niet zeker of aanvoerder Mark Diemers, de spil in het spel van Cambuur, behouden blijft. Diemers wees onlangs nog een contractvoorstel van de club af. Een seizoen plus een optie voor nog een seizoen en een ?sterk? verminderd salaris, vond hij niet acceptabel. ?De liefde moet van beide kanten komen?, klonk het.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 16, 2026, 12:45:11
Een stukje open deur
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bernardo op april 16, 2026, 14:27:34
Gewoon een korte samenvatting van de podcast
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op april 16, 2026, 15:28:26
Citaat van: Huizen op april 16, 2026, 10:51:01
Even een dikke UP voor dit topic. Genoten van Lars in Hertenkamp  |:)

Wat een rust
ja, was interessant. Kun je van die andere 2 in die podcast niet zeggen.. :O
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Poetser op april 16, 2026, 15:51:59
Citaat van: YellowBlue op april 16, 2026, 15:28:26
ja, was interessant. Kun je van die andere 2 in die podcast niet zeggen.. :O

Luister je toch niet?
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gabster op april 16, 2026, 16:01:29
Lars doet het Prima.

Mark Diemers was niet zo netjes door de onderhandelingen op de man te spelen via espn.
Nogmaals, Mark zijn ego groter Dan de club terwijl hij echt te oud wordt.
Daarnaast was hij dus al in contact met ADO om daar naar toe te gaan, beetje het Cambuur publiek op naaien terwijl je al ge-onderhandelingen met een Andere club.

Eredivisie wordt voor Lars een nieuwe uitdaging.
Wat voor budget krijgt hij beschikbaar, Welke spelers kan Cambuur veroorloven?
Wie zijn beschikbaar en Welke jeugd spelers breken door.

We gaan het zien deze zomer.


Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op april 16, 2026, 16:12:17
Citaat van: Gabster op april 16, 2026, 16:01:29
Lars doet het Prima.

Mark Diemers was niet zo netjes door de onderhandelingen op de man te spelen via espn.
Nogmaals, Mark zijn ego groter Dan de club terwijl hij echt te oud wordt.
Daarnaast was hij dus al in contact met ADO om daar naar toe te gaan, beetje het Cambuur publiek op naaien terwijl je al ge-onderhandelingen met een Andere club.

Eredivisie wordt voor Lars een nieuwe uitdaging.
Wat voor budget krijgt hij beschikbaar, Welke spelers kan Cambuur veroorloven?
Wie zijn beschikbaar en Welke jeugd spelers breken door.

We gaan het zien deze zomer.
vertel eens wat meer over die onderhandelingen met ADO. Tot nu toe alleen maar een vaag bericht op X, maar jij weet dus meer.

Laat maar weten hier
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Oud Cambuur op april 16, 2026, 16:23:02
Citaat van: Gabster op april 16, 2026, 16:01:29
Lars doet het Prima.

Mark Diemers was niet zo netjes door de onderhandelingen op de man te spelen via espn.
Nogmaals, Mark zijn ego groter Dan de club terwijl hij echt te oud wordt.
Daarnaast was hij dus al in contact met ADO om daar naar toe te gaan, beetje het Cambuur publiek op naaien terwijl je al ge-onderhandelingen met een Andere club.

Eredivisie wordt voor Lars een nieuwe uitdaging.
Wat voor budget krijgt hij beschikbaar, Welke spelers kan Cambuur veroorloven?
Wie zijn beschikbaar en Welke jeugd spelers breken door.

We gaan het zien deze zomer.
Heb nog nooit zoveel onzin in 1 bericht gelezen
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op april 16, 2026, 16:40:10
Citaat van: Oud Cambuur op april 16, 2026, 16:23:02
Heb nog nooit zoveel onzin in 1 bericht gelezen
Lees de rest van zijn berichten maar over Diemers.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 16, 2026, 17:05:28
Lars heeft groot gelijk dat hij stevig onderhandelt namens de club.
En Mark mag dat net zo goed en gebruikt de media en zijn populariteit.
Je hoeft daar geen kant in te kiezen. Beide willen gewoon zo gunstig mogelijk uit de onderhandeling komen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 16, 2026, 20:09:03
Citaat van: Gabster op april 16, 2026, 16:01:29
Lars doet het Prima.

Mark Diemers was niet zo netjes door de onderhandelingen op de man te spelen via espn.
Nogmaals, Mark zijn ego groter Dan de club terwijl hij echt te oud wordt.
Daarnaast was hij dus al in contact met ADO om daar naar toe te gaan, beetje het Cambuur publiek op naaien terwijl je al ge-onderhandelingen met een Andere club.

Eredivisie wordt voor Lars een nieuwe uitdaging.
Wat voor budget krijgt hij beschikbaar, Welke spelers kan Cambuur veroorloven?
Wie zijn beschikbaar en Welke jeugd spelers breken door.

We gaan het zien deze zomer.
tja ?.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Noordcambuur op april 16, 2026, 21:56:01
Citaat van: sunderland op april 16, 2026, 20:09:03
tja ?.
dat is wel heel kort :_schater
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Gabster op april 16, 2026, 22:20:14
Citaat van: Noordcambuur op april 16, 2026, 21:56:01
dat is wel heel kort :_schater

Och Sunderland is een man van weinig woorden, dat respecteer ik.

Er mag Stevig onderhandeld worden, Maar om op tv ff te zeggen dat je mekaar niet ligt?
dat vind ik een stap te ver.
Op die manier tast Mark Lars zijn positie aan, het is Dan niet meer zakelijk Maar persoonlijk.

Volg Mark al een tijdje, vind dat Hij niet altijd netjes handeld, ook naar de club toe.

Nu zijn sommige supporters lyrisch en diezelfde supporters Staan als Eersten te roepen in seizoen 2026-2027 dat Cambuur Mark eerder had moeten verkopen omdat Hij het tempo niet meer bij kan bijbenen.
Beetje een Daly Blind verhaal.

Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: sunderland op april 16, 2026, 22:28:51
Citaat van: Gabster op april 16, 2026, 22:20:14
Och Sunderland is een man van weinig woorden, dat respecteer ik.

Er mag Stevig onderhandeld worden, Maar om op tv ff te zeggen dat je mekaar niet ligt?
dat vind ik een stap te ver.
Op die manier tast Mark Lars zijn positie aan, het is Dan niet meer zakelijk Maar persoonlijk.

Volg Mark al een tijdje, vind dat Hij niet altijd netjes handeld, ook naar de club toe.

Nu zijn sommige supporters lyrisch en diezelfde supporters Staan als Eersten te roepen in seizoen 2026-2027 dat Cambuur Mark eerder had moeten verkopen omdat Hij het tempo niet meer bij kan bijbenen.
Beetje een Daly Blind verhaal.
even een iets langere reactie, ik zou het schijnheilig vinden als Mark zou liegen als hij de vraag krijgt of hij goed door 1 deur kan met Lambooij. Verder ieder zijn mening
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: YellowBlue op april 16, 2026, 22:45:12
Citaat van: Poetser op april 16, 2026, 15:51:59
Luister je toch niet?
doe ik sinds een tijdje ook niet meer. Sinds Ploeg het doet en zeker sinds vd Weij is gestopt vind ik het niets meer. Lambooij wilde ik wel even horen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: EdsjeSCC op april 17, 2026, 02:28:39
Citaat van: YellowBlue op april 16, 2026, 22:45:12
doe ik sinds een tijdje ook niet meer. Sinds Ploeg het doet en zeker sinds vd Weij is gestopt vind ik het niets meer. Lambooij wilde ik wel even horen.

Herkenbaar, precies hetzelfde hier
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: papier op april 17, 2026, 08:32:07
Citaat van: sunderland op april 16, 2026, 22:28:51
even een iets langere reactie, ik zou het schijnheilig vinden als Mark zou liegen als hij de vraag krijgt of hij goed door 1 deur kan met Lambooij. Verder ieder zijn mening

Die vraag kreeg hij toch helemaal niet? Ik had het idee dat dit benoemen echt uit zichzelf kwam. Om vervolgens te benoemen dat hij een professional is. Dat kwam wat paradoxaal over.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bankzitter op april 17, 2026, 09:16:32
Wat maakt het uit of de relatie goed of slecht is. Als Diemers straks bijtekent, dan ziet hij Lambooij hierna nog 1 keer.
Op de middenstip bij zijn afscheid als hij een bos bloemen krijgt (Als 'ie niet tekent ook trouwens).

Mark wil eigenlijk gewoon blijven maar wel met meer zekerheid dan 1 seizoen.
Lambooij moet op de centjes letten en rekening houden met alle scenario's (degradatie, blessures, fitheid).
Niet erg dat het moeizaam gaat, maar ze gaan er wel uit komen.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Bens op mei 07, 2026, 17:11:29
Lars Lambooij heeft volgens mij een hele grote fout gemaakt door Mark Diemers geen goede aanbieding te doen. Door hem gewoon een contract van twee jaar aan te bieden.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stanley op mei 07, 2026, 17:23:19
Citaat van: Bens op mei 07, 2026, 17:11:29
Lars Lambooij heeft volgens mij een hele grote fout gemaakt door Mark Diemers geen goede aanbieding te doen. Door hem gewoon een contract van twee jaar aan te bieden.
Hij Kreeg toch een tweejarig contract, maar moet er een aantal wedstrijden voor spelen. Als hij vertrouwen in zichzelf heeft zou hij gewoon tekenen. Niemand is groter dan de club. Ook Mark Diemers niet.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: zeewolde op mei 07, 2026, 17:25:40
Citaat van: Stanley op mei 07, 2026, 17:23:19
Hij Kreeg toch een tweejarig contract, maar moet er een aantal wedstrijden voor spelen. Als hij vertrouwen in zichzelf heeft zou hij gewoon tekenen. Niemand is groter dan de club. Ook Mark Diemers niet.

Lekker als die geblesseerd raakt en dan ineens werkloos zijn.
En dan ook nog inleveren op salaris.

Dat zou iedereen natuurlijk zomaar doen.

Veel mensen behoorlijk respectloos naar spelers toe.
Titel: Re: Lars Lambooij
Bericht door: Stanley op mei 07, 2026, 17:32:51
Als hij geblesseerd raakt heeft Cambuur ook niks aan hem. Cambuur is een voetbalbedrijf en moet presteren en geen sociale instelling. Mark heeft zelf de stekker eruit getrokken in het spel wie is de sterkste.