Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Vlampiep op augustus 26, 2024, 14:42:52
Is Henk misschien ten einde raad? Vleugelspelers die goed renderen op de plaats met hun sterke been, op de andere kant positioneren waardoor ze gedwongen naar binnen draaien en een spits op het middenveld  Tsja dan maak je jezelf niet meer geloofwaardig omdat je ten koste van alles een bepaald systeem voorstaat. 8P

Vorig jaar heeft Henk ook vd Water en Balk omgedraaid. En toen begon ook het gedonder met vd Water.
Zou zomaar  kunnen dat vdWater niet op links wil spelen... .

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 26, 2024, 14:50:04
60 jaar (1964), he het is een jubileumjaar, is daar wat aan gedaan?

Niet veel. Nieuw stadionnetje cadeau gekregen en dat is het ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 26, 2024, 14:59:28
Niet veel. Nieuw stadionnetje cadeau gekregen en dat is het ;)
Jezus, wat een schande
Henk, held, bedankt

PePe

Lars heeft veel werk verzet, je vraagt je af wat zijn voorgangers hebben gedaan? Neuspeuteren?

Lore

Citaat van: HanBerger058 op augustus 26, 2024, 15:39:10
Henk is meest dominant en bepalend bij de keuzes voor spelers, zowel inkomend als uitgaand. Lambooij vindt er ook iets van uiteraard en bij een gemotiveerd ?nee? of twijfel zal er gesproken worden intern. Maar het is Henk die de baas in deze is en Lambooij is verantwoordelijk voor de afhandeling.

Henk regelt de clubs en doet de onderhandelingen? Drukke baan wel! Logisch dat hij dan niet veel tijd meer over heeft om te bepalen of Balk links of rechts buiten moet!

Bankzitter

Ze zullen het toch wel samen doen en vertrouwen op de spelers die aangebracht worden.
Misschien wilde Henk wel een ervaren CV en Lars komt dan met Casas.
Henk wil graag Kieftenbelt erbij . Nou dan krijgt Lars de speler die hij wil en Henk ook eentje... zo zal het wel een beetje gaan.

Inferno-058


wiekie1969

Luchtfietsen is een vak apart.

YellowBlue

Hoe kun je ook alweer een forum lid blokkeren voor jezelf?

ik vraag dit voor een vriend..

wiekie1969

15e juh. Hou toch op. En maar wegkijken.

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 07:38:17
Luchtfietsen is een vak apart.
positief zijn is ook een vak apart

wiekie1969

Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:36:11
Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.
we praten eind vh seizoen wel weer.

janou

Citaat van: wiekie1969 op augustus 27, 2024, 09:36:11
Ik ben realistisch. Ook dit is een verloren seizoen. Dat hef ik geaccepteerd.

Hoe kan je jezelf nou realistisch vinden als je voor het einde van de transfermarkt en na slechts 3 wedstrijden dit al weer een verloren seizoen noemt. Dan leef je echt in een eigen universum hoor.

Als je ''realistisch'' bent, wat iedereen overigens over zichzelf beweert (ik ook). Dan zou je moeten weten dat je nu nog niets kan zeggen over het seizoen, los van een subjectieve verwachting.

wiekie1969

Beste man, de eerste 3 wedstrijden waren om te janken zo slecht. En het wordt ook niet meer beter. Dit is het niveau. Al 2 jaar.