Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: Poetser op april 16, 2026, 15:51:59
Luister je toch niet?
doe ik sinds een tijdje ook niet meer. Sinds Ploeg het doet en zeker sinds vd Weij is gestopt vind ik het niets meer. Lambooij wilde ik wel even horen.

EdsjeSCC

Citaat van: YellowBlue op april 16, 2026, 22:45:12
doe ik sinds een tijdje ook niet meer. Sinds Ploeg het doet en zeker sinds vd Weij is gestopt vind ik het niets meer. Lambooij wilde ik wel even horen.

Herkenbaar, precies hetzelfde hier

papier

Citaat van: sunderland op april 16, 2026, 22:28:51
even een iets langere reactie, ik zou het schijnheilig vinden als Mark zou liegen als hij de vraag krijgt of hij goed door 1 deur kan met Lambooij. Verder ieder zijn mening

Die vraag kreeg hij toch helemaal niet? Ik had het idee dat dit benoemen echt uit zichzelf kwam. Om vervolgens te benoemen dat hij een professional is. Dat kwam wat paradoxaal over.

Bankzitter

#903
Wat maakt het uit of de relatie goed of slecht is. Als Diemers straks bijtekent, dan ziet hij Lambooij hierna nog 1 keer.
Op de middenstip bij zijn afscheid als hij een bos bloemen krijgt (Als 'ie niet tekent ook trouwens).

Mark wil eigenlijk gewoon blijven maar wel met meer zekerheid dan 1 seizoen.
Lambooij moet op de centjes letten en rekening houden met alle scenario's (degradatie, blessures, fitheid).
Niet erg dat het moeizaam gaat, maar ze gaan er wel uit komen.

Bens

Lars Lambooij heeft volgens mij een hele grote fout gemaakt door Mark Diemers geen goede aanbieding te doen. Door hem gewoon een contract van twee jaar aan te bieden.

Stanley

Citaat van: Bens op mei 07, 2026, 17:11:29
Lars Lambooij heeft volgens mij een hele grote fout gemaakt door Mark Diemers geen goede aanbieding te doen. Door hem gewoon een contract van twee jaar aan te bieden.
Hij Kreeg toch een tweejarig contract, maar moet er een aantal wedstrijden voor spelen. Als hij vertrouwen in zichzelf heeft zou hij gewoon tekenen. Niemand is groter dan de club. Ook Mark Diemers niet.

zeewolde

Citaat van: Stanley op mei 07, 2026, 17:23:19
Hij Kreeg toch een tweejarig contract, maar moet er een aantal wedstrijden voor spelen. Als hij vertrouwen in zichzelf heeft zou hij gewoon tekenen. Niemand is groter dan de club. Ook Mark Diemers niet.

Lekker als die geblesseerd raakt en dan ineens werkloos zijn.
En dan ook nog inleveren op salaris.

Dat zou iedereen natuurlijk zomaar doen.

Veel mensen behoorlijk respectloos naar spelers toe.

Stanley

Als hij geblesseerd raakt heeft Cambuur ook niks aan hem. Cambuur is een voetbalbedrijf en moet presteren en geen sociale instelling. Mark heeft zelf de stekker eruit getrokken in het spel wie is de sterkste.