Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Welkom!  |:)

Maak er wat van.

Scc4-ever

Welkom en veel succes |:)

Mike SCC

Welkom bij onze mooie club!  |:)

Heel veel succes. Moet een hoop gebeuren.  :thumbsup

sunderland

Ben heel benieuwd. Cambuur wou hem dolgraag en heeft alles daarvoor in het werk gezet. De vorige x dat we dolgraag iemand wouden en een bovenslag hadden gemaakt viel het erg tegen  :zwee of is dat te negatief  :_spank

denistel

#4
veel succes en vol aan de bak afgelopen weekend al in  Manchester geweest en
er volgt nog meer .Hopen dat daar goede lijntjes uit ontstaan.

PePe

Welkom, direct maar aan de slag, er is veel werk te doen.

Stiens

Welkom  |:)
Succes met deze monsterklus..

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 16, 2024, 10:55:32
veel succes en vol aan de bak afgelopen weekend al bij  Manchester United geweest en
er volgt nog meer .Hopen dat daar goede lijntjes uit ontstaan.
denistel is het united of city :?

Bernardo

Succes met puinruimen.

Noordcambuur

Lars welkom en heel veel succes toegewenst.
Er is genoeg werk te doen en maak er wat van?.. :thumbsup

denistel

Citaat van: Noordcambuur op april 16, 2024, 11:09:35
denistel is het united of city :?

dacht united maar zou oek city kunnen zijn excuus

De Gast

Welkom, succes en zorg aub voor een enigszins fatsoenlijk elftal volgend seizoen want we trekken deze sportieve bende niet lang meer.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op april 16, 2024, 11:42:10
Welkom, succes en zorg aub voor een enigszins fatsoenlijk elftal volgend seizoen want we trekken deze sportieve bende niet lang meer.
klopt helemaal ik trek het ook niet meer :y

Bens

Welkom en sterkte met de klus die op je wacht. Het samen stellen van een selectie waar wij in de top van de keuken competitie kunnen spelen.

Specuveter

Welkom.
Je gaat het druk krijgen!!