Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Op dit moment het wiekie gewoon geliek. As we speak hebben we denk ik zo'n 75% van alle doelpunten en assists verloren tov vorig seizoen.

Wat zou het verder ook een saai forum worden als we allemaal hetzelfde dachten (en veelal onrealistisch).

Huizen

Welkom thuis Galdiano! Goedemorgen wiekie! 

Lambooij maak ons gek en zorg voor die goalllllllllll |:)

Mike SCC

Citaat van: De Gast op augustus 29, 2024, 10:51:13
Op dit moment het wiekie gewoon geliek. As we speak hebben we denk ik zo'n 75% van alle doelpunten en assists verloren tov vorig seizoen.

Wat zou het verder ook een saai forum worden als we allemaal hetzelfde dachten (en veelal onrealistisch).

Gelijk in de zin van dat het nu al een verloren seizoen is? Vind ik nog wat voorbarig. Ja, de selectie staat er op dit moment niet best voor en dat uit zich ook in de resultaten. Maar feit is ook dat de markt nog open is dus laten we pas daarna een oordeel gaan vellen.

Bankzitter

We zijn ook 75% van de slapjannussen kwijt die verantwoordelijk waren voor het absurde aantal tegengoals.
Eens dat we in het aanvallende moeten investeren, daar zullen ze nu heel druk mee bezig zijn met de transfersom van Smit en de weggevallen salarissen.

oost

Ja precies wat jij zegt.
Je kunt best wat goals inleveren  als je er niet belachelijk veel tegen krijgt. Dan win je misschien vaker met 1-0 ipv dat je er 2-3 afgaat  :thumbsup

wiekie1969

Citaat van: Bussum op augustus 29, 2024, 10:52:16
Welkom thuis Galdiano! Goedemorgen wiekie! 

Lambooij maak ons gek en zorg voor die goalllllllllll |:)


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. De Leeuw 0-1 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op augustus 29, 2024, 13:20:13

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. De Leeuw 0-1 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Zo mag ik het horen _O_
Henk, held, bedankt

James

Nou wat doet Lambooij het goed. Die man doet niks bijzonders. Hij verkoopt een speler van ?800,-k en haalt wat spelers (vooral jonge spelers).

Etienne deed hetzelfde. Verkocht Bangura voor plusminus ?700,-k en haalde jonge spelers.

Bij beide heb ik het gevoel dat zij jonge spelers kopen omdat er misschien dat pareltje tussen zit. Maar parels ontplooien zich niet tussen alleen maar jeugd.

Had een uitstraling van een kwal (bedoel eigenlijk dat het mij een kwal van een vent lijkt)maar Foeke heeft het hier nog het beste gedaan van deze drie. Die had een evenwichtige selectie. Alleen laatste seizoen was kut maar toen wou helemaal niemand komen. En hij had Hoedemakers kunnen verkopen voor een mooi bedrag maar ging daarvoor liggen. Dacht toen dat dit een goede keus zou zijn want met of zonder Mees leek mij een wereld van verschil maar die heeft zich daarna niet kunnen herpakken. Dus op tijd verkopen is ook een kunst en dit deden Lambooij en Etienne wel.

Maar uiteindelijk zijn ze alle drie zo goed als wat je te besteden alleen heeft Foeke daarbij meteen al wat oudere spelers gehaald. Wat ik van Lambooij niet begrijp is dat je niet eerder oudere spelers gehaald hebt maar goed misschien willen de spelers die hij wou halen ook wel niet. Hij zal vast een Diemers willen maar wat kan en mag je besteden?! Maar gaat hij nu weer voor een jeugdige speler dan vind ik niet dat hij het zo goed gedaan heeft net als (achteraf) Etienne vorig jaar.

R058

Citaat van: James op augustus 29, 2024, 13:44:59
Nou wat doet Lambooij het goed. Die man doet niks bijzonders. Hij verkoopt een speler van ?800,-k en haalt wat spelers (vooral jonge spelers).

Etienne deed hetzelfde. Verkocht Bangura voor plusminus ?700,-k en haalde jonge spelers.

Bij beide heb ik het gevoel dat zij jonge spelers kopen omdat er misschien dat pareltje tussen zit. Maar parels ontplooien zich niet tussen alleen maar jeugd.

Had een uitstraling van een kwal (bedoel eigenlijk dat het mij een kwal van een vent lijkt)maar Foeke heeft het hier nog het beste gedaan van deze drie. Die had een evenwichtige selectie. Alleen laatste seizoen was kut maar toen wou helemaal niemand komen. En hij had Hoedemakers kunnen verkopen voor een mooi bedrag maar ging daarvoor liggen. Dacht toen dat dit een goede keus zou zijn want met of zonder Mees leek mij een wereld van verschil maar die heeft zich daarna niet kunnen herpakken. Dus op tijd verkopen is ook een kunst en dit deden Lambooij en Etienne wel.

Maar uiteindelijk zijn ze alle drie zo goed als wat je te besteden alleen heeft Foeke daarbij meteen al wat oudere spelers gehaald. Wat ik van Lambooij niet begrijp is dat je niet eerder oudere spelers gehaald hebt maar goed misschien willen de spelers die hij wou halen ook wel niet. Hij zal vast een Diemers willen maar wat kan en mag je besteden?! Maar gaat hij nu weer voor een jeugdige speler dan vind ik niet dat hij het zo goed gedaan heeft net als (achteraf) Etienne vorig jaar.
Knap dat je nu al weet dat Lambooij het minder doet dan Foeke. Transferperiode is nog niet eens voorbij. Daarnaast is al heel vaak gezegd dat spelers vaak een zo goed mogelijke club willen en daarom wachten tot het eind van de transferperiode. Helaas moeten clubs dus ook vaak wachten tot het einde. Of je moet kiezen om vroeg je selectie op orde te hebben met mindere spelers.
Als laatste vind ik het nu al best een verdienste hoeveel Lambooij heeft doorgeselecteerd. Vooral spelers als Van Osch, Smand en Bergsma waarmee de verdediging zo lek als een mandje was.

Teun Seun

Je kan die beste man niet afrekenen op zijn eerste transferperiode. Hij is begonnen met doorselecteren en is in mijn ogen prima bezig. Ik herhaal het vaak, maar de verwachtingen liggen echt te hoog bij veel mensen.

Als we met een degelijke selectie als 8e eindigen ben ik al tevreden, om vervolgens volgend seizoen verder te bouwen waarin de jeugd meer ervaring heeft.

Binnen 3 tot 5 jaar eredivisie is dikke prima met een solide fundament


(maar laat mij maar gek zijn, het is maar een mening he)

James

#235
Ik zeg ook niet dat Lambooij het minder dan Foeke gaat doen maar wel dat ie het tot nu toe bij het samenstellen van de selectie doet en geef daarbij argumenten (en ook dat ie het misschien wel probeert maar dat het niet lukt).  Geef aan dat ik nog niks bijzonders heb gezien. Ik had alleen verwacht dat er ingespeeld zou worden op een evenwichtige selectie. En zoals ik al aangaf misschien is dit wel geprobeerd maar ik zie tot nu toe alleen jeugdspelers komen. Foeke had Schouten en Muhren toch ook al voor de laatste week binnen. Dat is de enigste leering die je uit vorig seizoen sowieso kon halen en dit heeft Lambooij niet (kunnen doen) gedaan. Moet hij van mij weg? Nee waarom? Maar als ik had verwacht dat er eerst op leeftijd was ingestoken zijn de verwachting dan al te hoog?! Ik heb het niet over namen die je moet halen. Verder kan de beste man gewoon doorgaan waar ie mee bezig is. Spelers halen maar nu wel graag een andere leeftijdscategorie.

Teun Seun

Citaat van: James op augustus 29, 2024, 14:17:14
Ik zeg ook niet dat Lambooij het minder dan Foeke gaat doen maar wel dat ie het tot nu toe bij het samenstellen van de selectie doet en geef daarbij argumenten (en ook dat ie het misschien wel probeert maar dat het niet lukt).  Geef aan dat ik nog niks bijzonders heb gezien. Ik had alleen verwacht dat er ingespeeld zou worden op een evenwichtige selectie. En zoals ik al aangaf misschien is dit wel geprobeerd maar ik zie tot nu toe alleen jeugdspelers komen. Foeke had Schouten en Muhren toch ook al voor de laatste week binnen. Dat is de enigste leering die je uit vorig seizoen sowieso kon halen en dit heeft Lambooij niet (kunnen doen) gedaan. Moet hij van mij weg? Nee waarom? Maar als ik had verwacht dat er eerst op leeftijd was ingestoken zijn de verwachting dan al te hoog?! Ik heb het niet over namen die je moet halen. Verder kan de beste man gewoon doorgaan waar ie mee bezig is. Spelers halen maar nu wel graag een andere leeftijdscategorie.

Ik snap wat je zegt hoor. Maar ik zie wel kleine stappen. ik zie een goede keeper, ik zie Souren en Nieling die nog aan het wennen zijn maar echt potentie hebben, ik zie 3 spelers vertrekken die hier niets meer te zoeken hadden, en het belangrijkste is misschien nog wel dat ik een TD zie die rust uitstraalt en geen media opzoekt.

Zoals je als trainer afhankelijk bent van je selectie, zo ben je als TD afhankelijk van de markt (en geld). Ik heb er vertrouwen in dat wij met hem langzaam bouwen aan een topteam. Maar ook dat het de eerste weken, misschien wel half jaar, afzien wordt

papier

In mijn ogen doet Lambooij het prima, waarom? Omdat hij logische dingen lijkt te doen:
- Souren/Nyling/Jansen -> spelers die lijken te passen binnen de beoogde speelstijl. Een verdedigend voetballer en keeper en een verdedigende middenvelder iets meer gericht op het verdedigende aspect dan Van Kaam
- Pauwels -> talentvolle speler met specifieke kwaliteit die past binnen de speelstijl. In tegenstelling tot bijvoorbeeld El Hilali. Die best talent had maar totaal niet paste.

Verkoop Smit -> spits met potentie maar die niet tot wasdom zou komen bij ons ivm
Speelstijl. Recordbedrag en doorverkooppercentage.
Vertrek Osch/Kaam/Bergsma -> in mijn ogen hierbij oog voor balans in het team. Niet helemaal passend qua kwaliteiten (zo hebben we wel meer) maar ook dure jongens. Dus los van de kwaliteit ook financieel niet in verhouding tot de rest. Balans terug niet alleen in kwaliteiten maar ook in financi?n.

Kortom in mijn ogen veel beter oog voor de gewenste speelstijl. De verhoudingen in het team en de middellange toekomst door ook te kijken naar spelers die of kunnen groeien of doorverkooppercentage (Smit). Voor de korte termijn zou hij wellicht nog een directe versterking kunnen regelen, dat is het enigste dat wellicht beter zou kunnen. Maar goed gezien onze financi?le positie reken ik hem daar niet op af.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Teun Seun op augustus 29, 2024, 14:29:43
Ik snap wat je zegt hoor. Maar ik zie wel kleine stappen. ik zie een goede keeper, ik zie Souren en Nieling die nog aan het wennen zijn maar echt potentie hebben, ik zie 3 spelers vertrekken die hier niets meer te zoeken hadden, en het belangrijkste is misschien nog wel dat ik een TD zie die rust uitstraalt en geen media opzoekt.

Zoals je als trainer afhankelijk bent van je selectie, zo ben je als TD afhankelijk van de markt (en geld). Ik heb er vertrouwen in dat wij met hem langzaam bouwen aan een topteam. Maar ook dat het de eerste weken, misschien wel half jaar, afzien wordt

:thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Je hebt nu veel nieuwe supporters binnen (ondanks vorig seizoen) en nu moet je ze zien te houden. Niks afzien, vermaak bieden.