Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Johan-12 op mei 17, 2025, 07:57:40
Vorig jaar dan contact gezocht met de verkeerde Rolke? Ik heb dit seizoen niet kunnen zien wat zijn kwaliteiten nu zijn en waarom je zo'n speler uit het buitenland moet halen. Er lopen in 2e divisie betere spelers rond.
R?lke toch ook gisteren nog een paar schitterende simpele acties.


Volgens mij ook bij de vrije trap waar de goal uitkwam gaf hik Pauwels de vrije doortocht.

Bankzitter

R?lke is een van de spelers die je wel steeds beter ziet worden en dan is 'ie ook nog als een soort joker gebruikt.
Speelde als spits, aanvallende middenvelder, verdedigende middenvelder en rechtsbuiten in dit seizoen.

Dat schot met beide benen is wel uniek, volgend seizoen een goed plan maken hoe je kan zorgen dat we daar optimaal van profiteren.


Huizen

Lambooij heeft goed werk gedaan, op de spitspositie na.

Jansen, Nieling, Pauwels geweldige spelers voor top KKD.
Souren prima, wel meer van verwacht.
De Leeuw had achterwege kunnen blijven, Alhaft ook en Rolke ben ik gewoon totaal geen fan van. Kan goed schieten maar heeft zo'n verschrikkelijk slome uitstraling en beweegt zo traag over het veld.

Verder niet vergeten dat hij ook Zuurtjes United van de hand heeft gedaan met Van Osch, Bergsma, Tol, El Hilali en uiteindelijk ook vd Water.

Al met al veel vertrouwen voor volgend seizoen.  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op mei 17, 2025, 09:22:23
Lambooij heeft goed werk gedaan, op de spitspositie na.

Jansen, Nieling, Pauwels geweldige spelers voor top KKD.
Souren prima, wel meer van verwacht.
De Leeuw had achterwege kunnen blijven, Alhaft ook en Rolke ben ik gewoon totaal geen fan van. Kan goed schieten maar heeft zo'n verschrikkelijk slome uitstraling en beweegt zo traag over het veld.

Verder niet vergeten dat hij ook Zuurtjes United van de hand heeft gedaan met Van Osch, Bergsma, Tol, El Hilali en uiteindelijk ook vd Water.

Al met al veel vertrouwen voor volgend seizoen.  |:)
van die 3 geweldige spelers gaan er waarschijnlijk 2 weg moet je weer opnieuw beginnen.

Als je nu al vertrouwen hebt in volgend seizoen  :_schater

Huizen

Citaat van: Noordcambuur op mei 17, 2025, 09:25:53
Als je nu al vertrouwen hebt in volgend seizoen  :_schater

Persoonlijk denk ik dat alleen Pauwels gaat van die 3. Als je ziet wat Lambooij nu heeft gedaan heb ik zeker vertrouwen in volgend seizoen.

Gisteren seizoenskaart verlengd, gas geben  |:)

De Gast

Geen spelers meer van de hand doen na begin competitie. Heeft ons nu de kop gekost. De paar centen die het heeft opgeleverd heeft ons nu de promotie gekost.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op mei 17, 2025, 10:10:11
Geen spelers meer van de hand doen na begin competitie. Heeft ons nu de kop gekost. De paar centen die het heeft opgeleverd heeft ons nu de promotie gekost.
klopt ik hoop snel dat de selectie er staat voor volgend seizoen en niet dat we al bezig zijn met de competitie dat er nog van alles moet gehaald worden.
Niet weer zoals afgelopen seizoen  :(

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bussum op mei 17, 2025, 09:27:54
Gisteren seizoenskaart verlengd, gas geben  |:)

Wat laat !  :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

fred

Nou Lars, aan de bak. Geen vakantie voor dei.

Noordcambuur

En geen spelers als de Leeuw of Kieftenbelt die halen laatste centjes nog even op en klaar?.

Bens

Dat Lambooij het druk krijgt dat  staat als een paal boven water. Allereerst de spelers die nog een contract hebben. Blijven Pauwels, Nieling en Diemers. Moeten zij een verbetert contract krijgen. Dan nieuwe spelers halen. Ieder geval een spits die er volgend seizoen er 30 inlegt en niet zo n kruk als die uit Belgi?. Zowel op het middenveld, achterhoede en in aanval moet er wat bij. Zodat je het komende seizoen bovenaan speelt

Arno A

Begroting Den Bosch 2.9 mln.
Begroting Telstar 2.6 mln
Begroting ADO 15 mln.
Begroting Dord 3 mln
Begroting W II  11 mln
Begroting Graafschap break even. Geen rode cijfers meer. Spelersbudget 2 mln. Wel schulden uit het verleden. Horecaopbrengsten 8.5 mln.


De Gast

Zou Manchester City niet nog wat pareltjes hebben a la Galvez.. als je nou zo?n jongen voor het middenveld kon krijgen of de aanval..  :D

Specuveter

Citaat van: De Gast op mei 17, 2025, 14:43:32
Zou Manchester City niet nog wat pareltjes hebben a la Galvez.. als je nou zo?n jongen voor het middenveld kon krijgen of de aanval..  :D
we hadden die spits uit Manchester bijna beet....

zeewolde

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 15:16:18
we hadden die spits uit Manchester bijna beet....
Haaland?