Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: hobbes op juli 14, 2025, 15:40:31
Dan kom je weer terug op het punt, welke spits met garantie op doelpunten kan Cambuur betalen?
Dat schijnt al 7 jaar het probleem te zijn.
Is geld dan altijd het ?excuus??
Een spits met garantie met doelpunten kost nu eenmaal geld.
Maar investeren in een spits had je meer geld opgeleverd (eredivisie).

Oud Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:35:28
Iedereen kan niet ontkennen dat Wiekie een punt heeft wbt de spitspositie.
Het is ?gokken? op doelpunten.
Een bewezen, talentvolle spits halen die goals heeft gemaakt is garant voor top 2.
Nu ist (weer!) gokken?
Een s
Bewezen spits kunnen wij nou eenmaal niet betalen en halen. Daar zal je het mee moeten doen ook in de toekomst

Oud Cambuur

Citaat van: YellowBlue op juli 14, 2025, 15:51:32
Ik denk dat ze er nog altijd vanuit gaan dat Pauwels en mogelijk ook Mercera en Balk weg gaan. Ze hebben op die posities al spelers aangetrokken. Zodra dat gebeurt levert dat weer dusdanig ruimte op dat ze door kunnen pakken, en wie weet ook nog een extra spits voor de start van de competitie.
Als dat gebeurd willen ze zich versterken centraal achterin en zeker geen spits

Oud Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:54:18
Dat schijnt al 7 jaar het probleem te zijn.
Is geld dan altijd het ?excuus??
Een spits met garantie met doelpunten kost nu eenmaal geld.
Maar investeren in een spits had je meer geld opgeleverd (eredivisie).

De laatste "bewezen" aankoop die cambuur heeft gedaan was van der Water voor 7,5 ton nou dat was een succes.Een bewezen spits betaal je miljoenen voor dat geld heeft cambuur niet en ook in de toekomst niet

Lowieke

We hadden een bewezen spits, maar die hebben we vorig jaar verkocht.

Zuid1991

Citaat van: Oud Cambuur op juli 14, 2025, 16:29:19
De laatste "bewezen" aankoop die cambuur heeft gedaan was van der Water voor 7,5 ton nou dat was een succes.Een bewezen spits betaal je miljoenen voor dat geld heeft cambuur niet en ook in de toekomst niet
Miljoenen betalen voor een bewezen spits is natuurlijk dikke flauwekul.
Dat kan ook met een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals.
Muhren was de laatste goede spits.
Net als Makrini onze laatste goede ?6? was.

Laten we hopen dat het goed uitpakt met Binder en Visser?.

zeewolde

Citaat van: Oud Cambuur op juli 14, 2025, 16:25:31
Als dat gebeurd willen ze zich versterken centraal achterin en zeker geen spits
eerst maar een linksback halen. Nu hebben we alleen Marsman......

Bernardo

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 16:40:37
Miljoenen betalen voor een bewezen spits is natuurlijk dikke flauwekul.
Dat kan ook met een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals.
Muhren was de laatste goede spits.
Net als Makrini onze laatste goede ?6? was.

Laten we hopen dat het goed uitpakt met Binder en Visser?.

Maar M?hren was ook gewoon een gok, die al jaren weinig had gepresteerd. Eigenlijk was Hilterman ook gewoon een bewezen spits, maar is er ook totaal niet uitgekomen. Je hebt nooit zekerheid.

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 16:40:37
Miljoenen betalen voor een bewezen spits is natuurlijk dikke flauwekul.
Dat kan ook met een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals.

Noem eens voorbeelden. Ik kan er niet opkomen. Ik ben oprecht benieuwd.

Je kan natuurlijk met een Binder beginnen die anderen beter laat voetballen.
Stel dat die er een stuk of 10-15 inschiet en daarnaast renderen. Nartey, Diemers, de buitens en backs beter. Dan kom je onder aan de streep op meer doelpunten uit.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

#609
Citaat van: Galdiano op juli 14, 2025, 17:00:57
Noem eens voorbeelden. Ik kan er niet opkomen. Ik ben oprecht benieuwd.



Je kan natuurlijk met een Binder beginnen die anderen beter laat voetballen.
Stel dat die er een stuk of 10-15 inschiet en daarnaast renderen. Nartey, Diemers, de buitens en backs beter. Dan kom je onder aan de streep op meer doelpunten uit.

Verheydt, Druyff. Die gast van jong Ajax die nu naar Almere gaat.



Dus?..Wat ik al zei, dan is het hopen dat Binder rendeert?.
En dan gaan alle credits naar Lamooy en co.
Maar iedereen weet, gezien het verleden van de laatste 7 jaar, dat de spitspositie een probleem is.
En dat is veel te lang voor een club als Cambuur.

Zuid1991

Citaat van: Bernardo op juli 14, 2025, 16:50:25
Maar M?hren was ook gewoon een gok, die al jaren weinig had gepresteerd. Eigenlijk was Hilterman ook gewoon een bewezen spits, maar is er ook totaal niet uitgekomen. Je hebt nooit zekerheid.
Muhren was in mijn ogen geen gok.
Had zich in die jaren ervoor echt wel bewezen.

Je hebt nooit zekerheid. Maar wel iets meer met een bewezen, FITTE spits.
Sloeg natuurlijk nergens op hoe Hilterman en Afolabi over het veld liepen.

SCC

Milan Smit is qua profiel een echte spits, die had afgelopen seizoen op zeker minimaal 15 gemaakt voor ons. Hopen dat Visser soortgelijk wordt.

Binder verwacht ik meer iets als Uldrikis. Geen speler die er 20 maakt in een seizoen, maar wel een betere (verbindings)speler. Laten we hopen dat hij een handenbinder is een anderen er omheen zorgen voor doelpunten.

M?hren was geweldig en had het complete plaatje, maar ik ben het met een eerdere stelling eens dat we dat vooraf ook niet z? extreem hadden verwacht (vwb de stellige overtuiging dat we garanties op doelpunten zouden krijgen)

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 17:08:01
Verheydt, Druyff. Die gast van jong Ajax die nu naar Almere gaat.


In de eerste post plaats je 'een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals'

Verheydt, Druijf noem ik nou niet jonge talentvolle spitsen.
Wel bewezen doelpuntenmakers. Had Druijf hier persoonlijk graag gezien.

Rijkhof heeft nog amper wat laten zien en heeft zich ook niet bewezsn.
Verheydt pas totaal niet in ons type spel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op juli 14, 2025, 16:50:25
een bewezen spits
Je hebt nooit zekerheid.

Dirkjan Derksen komt dan altijd in me op :D
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 17:09:41
Muhren was in mijn ogen geen gok.
Had zich in die jaren ervoor echt wel bewezen.

~25 in de 5 jaar voor ons..

En Muhren is trouwens "pas" 4 jaar geleden. Ik ben met je eens dat het al veel langer voelt :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021