Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op juni 21, 2025, 12:58:29
Ik vertrouw dat de tandem De Jong/ Lambooij zoveel kwaliteit heeft dat we het verschil in budget kan overbruggen. De beste selectie is niet altijd de duurste selectie.

Word eens wakker vent.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:42
Word eens wakker vent.

Waarom? Omdat hij het niet met jou eens is? Doe je dat thuis ook met je partner? Zij wil bloemkolen en jij Spinazi en het enige dat je roept is "wordt eens wakker"

:_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:21
Vreselijke arrogante vent die Lambooij. Maakt de hele club kapot. Triest.

En nu snel maar weer het terras op en nog een biertje pakken :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Poetser

Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:21
Vreselijke arrogante vent die Lambooij. Maakt de hele club kapot. Triest.

Wast gezellig op het water?

Bankzitter

Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:42
Word eens wakker vent.

Ik droom ook nog wel eens van de tijd met Fritzie Korbach, Dickie Bults en Carlo de Leeuw maar dat komt nooit meer terug.

Lambooij is geen sympathieke vent maar hij snapt wel hoe je een selectie samenstelt in de huidige tijd. Blind aanvallen, skavers en geniale mooi weervoetballers is verleden tijd. Verder diep respect voor je liefde voor de club.

Yellow Army

Citaat van: Bankzitter op juni 22, 2025, 17:55:52
Ik droom ook nog wel eens van de tijd met Fritzie Korbach, Dickie Bults en Carlo de Leeuw maar dat komt nooit meer terug.

Lambooij is geen sympathieke vent maar hij snapt wel hoe je een selectie samenstelt in de huidige tijd. Blind aanvallen, skavers en geniale mooi weervoetballers is verleden tijd. Verder diep respect voor je liefde voor de club.

En nu maar weer een powernapje
Area 58

Naastismis

Citaat van: mark1989 op juni 22, 2025, 15:22:59
Ik ook alle vertrouwen in. En wij hebben een prachtig stadion met geweldig publiek. Dat is veel meer waard dan een rijke oom.

Haha als ze bij een Almere voor 3500 man 5k in de maand meer krijgen, gaan ze daar echt wel ballen.

Bankzitter

Op lange termijn. Stadion gaat langer mee dan een geldschieter.

okkele

Citaat van: Bankzitter op juni 22, 2025, 22:23:42
Op lange termijn. Stadion gaat langer mee dan een geldschieter.

ja.
het gelredome bestaat nog steeds.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Mooi interview met hem op het eigen kanaal.

Doelstelling is dus top 5 geworden.
Er valt op dit moment weinig te verwachten op de transfermarkt, tenzij er wat vertrekt.
Met Kian willen ze bekijken hoever hij kan komen. Een basisplek is dan wellicht niet re?el. Dan moet Binder ze dus gaan maken terwijl het geen bewezen goalgetter is. Ik vind het allemaal maar riskant en ook een beetje een zwakke invulling van de o zo belangrijke spitspositie. Althans op papier.. maar ik laat me graag verrassen.

wiekie1969

#595
Het was helemaal geen mooi interview. Het was wederom heel veel luchtfietserij. Die man is nogal heel erg zelfingenomen met zichzelf.  Koekje bij de koffie ist. Weer geen goede spits gehaald. Die Binder heeft 3 goals gemaakt vorig seizoen. Dus die gaat er nu niet ineens 25 maken. Weer 1 die op de gok is gehaald. Net zoals driekwart van de andere spelers die hij haalt.

Korezev

Citaat van: wiekie1969 op juli 14, 2025, 14:58:58
Het was helemaal geen mooi interview. Het was wederom heel veel luchtfietserij. Die man is nogal heel erg zelfingenomen met zichzelf.  Koekje bij de koffie ist. Weer geen goede spits gehaald. Die Binder heeft 3 goals gemaakt vorig seizoen. Dus die gaat er nu niet ineens 25 maken. Weer 1 die op de gok is gehaald. Net zoals driekwart van de andere spelers die hij haalt.
Over met zichzelf ingenomen zijn, dat is iets waar jij ook heel goed over mee kan praten, kom eens een keer onder dat hunebed weg, kun je misschien hoe de echte wereld er uit ziet.
Altijd dat afkraken van iedereen, je bent in mijn ogen een waardeloos mens die, ik heb het eerder gezegd, een hele slechte jeugd hebt gehad

Zuid1991

Citaat van: Korezev op juli 14, 2025, 15:15:09
Over met zichzelf ingenomen zijn, dat is iets waar jij ook heel goed over mee kan praten, kom eens een keer onder dat hunebed weg, kun je misschien hoe de echte wereld er uit ziet.
Altijd dat afkraken van iedereen, je bent in mijn ogen een waardeloos mens die, ik heb het eerder gezegd, een hele slechte jeugd hebt gehad
Iedereen kan niet ontkennen dat Wiekie een punt heeft wbt de spitspositie.
Het is ?gokken? op doelpunten.
Een bewezen, talentvolle spits halen die goals heeft gemaakt is garant voor top 2.
Nu ist (weer!) gokken?

hobbes

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:35:28
Iedereen kan niet ontkennen dat Wiekie een punt heeft wbt de spitspositie.
Het is ?gokken? op doelpunten.
Een bewezen, talentvolle spits halen die goals heeft gemaakt is garant voor top 2.
Nu ist (weer!) gokken?

Dan kom je weer terug op het punt, welke spits met garantie op doelpunten kan Cambuur betalen?

YellowBlue

Citaat van: De Gast op juli 14, 2025, 14:44:22
Mooi interview met hem op het eigen kanaal.

Doelstelling is dus top 5 geworden.
Er valt op dit moment weinig te verwachten op de transfermarkt, tenzij er wat vertrekt.
Met Kian willen ze bekijken hoever hij kan komen. Een basisplek is dan wellicht niet re?el. Dan moet Binder ze dus gaan maken terwijl het geen bewezen goalgetter is. Ik vind het allemaal maar riskant en ook een beetje een zwakke invulling van de o zo belangrijke spitspositie. Althans op papier.. maar ik laat me graag verrassen.
Ik denk dat ze er nog altijd vanuit gaan dat Pauwels en mogelijk ook Mercera en Balk weg gaan. Ze hebben op die posities al spelers aangetrokken. Zodra dat gebeurt levert dat weer dusdanig ruimte op dat ze door kunnen pakken, en wie weet ook nog een extra spits voor de start van de competitie.