Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

#630
Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2025, 09:29:14
Ik ken jou verder niet, maar ik heb een prima jeugd gehad en.een dito opvoeding. Ik kom al 50 jaar bij Cambuur dus ik weet waar ik het over hef. Ik loop alleen niet mee met al die makke schapen die alles maar goed vinden. Ik hef 40 euro meer moeten betalen voor de nieuwe seizoenkaart. Dan verwacht ik ook dat er wat goede leuke spelers worden gehaald. Dat heeft niks met negativiteit te maken maar met realisme. De laatste 10 jaar is Cambuur in mij ogen een knuffelclub geworden waar de randzaken de boventoon voeren. Het moet om het voetbal gaan en niet andersom. Wat ken mij die slogans schelen en die flauwekul daar omheen. Ik wil leuk  aanvallend voetbal zien en met blijdschap naar huis gaan. Dat nieuwe stadion vind ik qua sfeer ook dramatisch. Het is lang leve de lol en een avondje bioscoop geworden. Er lopen nu teveel mensen bij Cambuur rond die er geen enkel gevoel bij hebben. En dat zeggen meer mensen vd oude garde waar ik mee spreek. Dat jij dat niet ziet of wil zien daar kan ik niks aandoen.

Als je je plezier en het romantiserende beeld dat je hebt over vroeger weer terug wil krijgen zal je je verwachtingen en beeld moeten aanpassen. Je kraakt nu heel veel mensen af. En noemt mensen makke schapen. Je posts die je schrijft over Lars Lambooy vind ik ver onder de maat en zegt vooral veel over jezelf. De tijd is veranderd. Het voetbal is veranderd. Het is tegenwoordig een miljoenen business. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is wel de realiteit. Jij lijkt in een andere wereld te leven die deze wereld probeert te veranderen. Maar dat gaat niet lukken, zeker niet als je zo respectloos over mensen spreekt. Daarbij vind ik dat je inhoudelijk ook weinig goede argumenten hebt.

Lore

Citaat van: mark1989 op juli 15, 2025, 11:45:06
Als je je plezier en het romantiserende beeld dat je hebt over vroeger weer terug wil krijgen zal je je verwachtingen en beeld moeten aanpassen. Je kraakt nu heel veel mensen af. En noemt mensen makke schapen. Je posts die je schrijft over Lars Lambooy vind ik ver onder de maat en zegt vooral veel over jezelf. De tijd is veranderd. Het voetbal is veranderd. Het is tegenwoordig een miljoenen business. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is wel de realiteit. Jij lijkt in een andere wereld te leven die deze wereld probeert te veranderen. Maar dat gaat niet lukken, zeker niet als je zo respectloos over mensen spreekt. Daarbij vind ik dat je inhoudelijk ook weinig goede argumenten hebt.

Zijn posts blinken zeker niet uit van respect, onderbouwing, nuance of enige kennis van basisprincipes van economie of het runnen van een voetbalclub.

Zou hij werkelijk denken dat hij het zelf beter kan?

sunderland

Citaat van: mark1989 op juli 15, 2025, 11:45:06
Als je je plezier en het romantiserende beeld dat je hebt over vroeger weer terug wil krijgen zal je je verwachtingen en beeld moeten aanpassen. Je kraakt nu heel veel mensen af. En noemt mensen makke schapen. Je posts die je schrijft over Lars Lambooy vind ik ver onder de maat en zegt vooral veel over jezelf. De tijd is veranderd. Het voetbal is veranderd. Het is tegenwoordig een miljoenen business. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is wel de realiteit. Jij lijkt in een andere wereld te leven die deze wereld probeert te veranderen. Maar dat gaat niet lukken, zeker niet als je zo respectloos over mensen spreekt. Daarbij vind ik dat je inhoudelijk ook weinig goede argumenten hebt.
eigenlijk hebben jullie beide gelijk. De tijden zijn veranderd. Wiekie zegt knuffelclub maar dat is overal zo tegenwoordig. En met nieuwe stadion komen ook veel mensen die minder met voetbal hebben.

sunderland

Citaat van: Lore op juli 15, 2025, 11:54:04
Zijn posts blinken zeker niet uit van respect, onderbouwing, nuance of enige kennis van basisprincipes van economie of het runnen van een voetbalclub.

Zou hij werkelijk denken dat hij het zelf beter kan?
ben het heel vaak met zijn posts eens. Wat goed is is goed en wat slecht is is slecht dat mag ook benoemd worden. En geen krompraterij zoals in de politiek

Oud Cambuur

Wat wel duidelijk is uit zijn interview en ook later door Henk bevestigd in hertenkamp. Als er een uitgaande transfer komt wordt het geld besteed aan een centrale verdediger  en voor de rest vinden ze dat het goed bezet is. Dus voor degene die dachten dat er nog aardig wat nieuwe spelers zouden komen, gaat dus niet gebeuren. Als de competitie dan begint kun je zeggen dat lambooij een prutser is of niet, maar de man moet met een zeer beperkte beurs werken

Bankzitter

#635
Ben het inhoudelijk niet eens maar snap Wieke wel dat de beleving vroeger anders was.
Vooral de periode onder Korbach. Fantastisch wat er toen kon.

Komend seizoen lijkt de basis uitstekend, in de breedte is het afwachten. Als de jeugd aanhaakt, dan hoeft er ook niet veel bij.

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 15, 2025, 12:32:17
Ben het inhoudelijk niet eens maar snap Wieke wel dat de beleving vroeger anders was.
Vooral de periode onder Korbach.

Komend seizoen lijkt de basis uitstekend, in de breedte is het afwachten. Als de jeugd aanhaakt, dan hoeft er ook niet veel bij.
Ook ik snap Wiekie ook wel kom zelf ook al 57 jaar bij de club, maar je moet wel met de tijd mee. Voor de 1 is dat makkelijker dan voor een ander

wiekie1969

Citaat van: mark1989 op juli 15, 2025, 11:45:06
Als je je plezier en het romantiserende beeld dat je hebt over vroeger weer terug wil krijgen zal je je verwachtingen en beeld moeten aanpassen. Je kraakt nu heel veel mensen af. En noemt mensen makke schapen. Je posts die je schrijft over Lars Lambooy vind ik ver onder de maat en zegt vooral veel over jezelf. De tijd is veranderd. Het voetbal is veranderd. Het is tegenwoordig een miljoenen business. Dat kun je leuk vinden of niet, maar dat is wel de realiteit. Jij lijkt in een andere wereld te leven die deze wereld probeert te veranderen. Maar dat gaat niet lukken, zeker niet als je zo respectloos over mensen spreekt. Daarbij vind ik dat je inhoudelijk ook weinig goede argumenten hebt.

Dit forum is een afspiegeling van de club Cambuur, 1 groot zooitje. Jij vindt Pauwels een toptalent met een marktwaarde van 20 miljoen. Als ik dat lees dan denk ik daar het mijne van.

wiekie1969

Citaat van: Lore op juli 15, 2025, 11:54:04
Zijn posts blinken zeker niet uit van respect, onderbouwing, nuance of enige kennis van basisprincipes van economie of het runnen van een voetbalclub.

Zou hij werkelijk denken dat hij het zelf beter kan?

Ik denk helemaal niet dat ik het beter kan en dat hoeft oek niet. Ik post hier mijn mening omdat ik dingen constateer bij de club die in mijn ogen niet goed zijn. Ik lees nou oek weer een stukje over Bert vd Brink. Er is totaal geen eensgezindheid bij de club. Het is intern 1 groot zooitje.  Die Kooi bemoeit zich overal mee maar die heeft helemaal geen functie bij de club. Stel die man dan aan bij de club. Ik snap dat niet.

wiekie1969

Hoe kenne er nu 3 in de directie zitten en 9 managers. Onvoorstelbaar juh. Hou toch op.  :_schater :_schater :_schater

Poetser

IK KOM AL 94 JAAR BIJ CAMBUUR.


papier

Ik kom zelf al meer dan 1.000 jaar bij Cambuur

mark1989

#642
Citaat van: wiekie1969 op juli 15, 2025, 12:57:09
Ik denk helemaal niet dat ik het beter kan en dat hoeft oek niet. Ik post hier mijn mening omdat ik dingen constateer bij de club die in mijn ogen niet goed zijn. Ik lees nou oek weer een stukje over Bert vd Brink. Er is totaal geen eensgezindheid bij de club. Het is intern 1 groot zooitje.  Die Kooi bemoeit zich overal mee maar die heeft helemaal geen functie bij de club. Stel die man dan aan bij de club. Ik snap dat niet.

Het prima om je mening te geven. Maar besef ook dat je mening soms niet klopt. Om nu te zeggen dat het 1 groot zooitje is, doe je heel veel mensen te kort. In de eerste plaats onze directie, die hele goede bestuurders zijn. Ard steekt heel veel tijd in de club. Gerald heeft enorm veel geregeld om het stadion voor elkaar te krijgen. Er is een topprestatie geleverd door mensen. Er staat een prachtig stadion. Natuuurlijk zijn er problemen. Maar dat is bij elke club zo. Alleen alles wordt enorm opgeblazen en negatief uitvergroot.
En in reactie op je laatste punt over een functie van Kooi binnen de club. Dat is niet verstandig. Je wil geldschieters en financiele belangen scheiden van management functies. Dus het heel logisch dat Kooij geen functie binnen de club krijgt en ook nooit zal krijgen zolang hij geld in Cambuur heeft zitten.

En tot slot vind ik dat je mensen beschadigd met opmerkingen over Lars Lambooi. En dat heeft niks met mening geven te maken. Maar gewoon mensen affakkelen.

PePe

Elke club die een nieuw stadion betrekt heet he financieel moeilijk. Neem nu DKV, die hebben het al meer dan 30 jaar financieel moeilijk. Soms met wat spanningen, maar dat is bij elke club.

carlo de leeuw

Citaat van: mark1989 op juli 15, 2025, 14:30:04
Het prima om je mening te geven. Maar besef ook dat je mening soms niet klopt. Om nu te zeggen dat het 1 groot zooitje is, doe je heel veel mensen te kort. In de eerste plaats onze directie, die hele goede bestuurders zijn. Ard steekt heel veel tijd in de club. Gerald heeft enorm veel geregeld om het stadion voor elkaar te krijgen. Er is een topprestatie geleverd door mensen. Er staat een prachtig stadion. Natuuurlijk zijn er problemen. Maar dat is bij elke club zo. Alleen alles wordt enorm opgeblazen en negatief uitvergroot.
En in reactie op je laatste punt over een functie van Kooi binnen de club. Dat is niet verstandig. Je wil geldschieters en financiele belangen scheiden van management functies. Dus het heel logisch dat Kooij geen functie binnen de club krijgt en ook nooit zal krijgen zolang hij geld in Cambuur heeft zitten.

En tot slot vind ik dat je mensen beschadigd met opmerkingen over Lars Lambooi. En dat heeft niks met mening geven te maken. Maar gewoon mensen affakkelen.
Je kan het ook overdrijven h?. Dit is een forum met meningen en niet het journaal. Ik vind de ongezouten mening van Wiekie (meestal) wel vermakelijk