Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 11:31:44
Op dit moment hebben we een halve spits (de Leeuw)die kan hooguit een helft mee voetballen.

3/4 spits, met Balk die als een 1/4 meetelt  :D
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2024, 11:19:56
Maar het is kwalitatief niet goed genoeg. We staan 15e beste man.
van de nummer 1 en 4 verloren. Dat kan toch

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

janou

Citaat van: HanBerger058 op augustus 26, 2024, 11:46:32
Top Oss ? neem jij serieus als 1e?

Even serieus als dat Cambuur 15e staat :)

zeewolde


Bankzitter

Nog 35 wedstrijden en de achterstand op de echte concurrenten is max 2 punten.
De ranglijst zegt nog helemaal niks.

Dat we ons zorgen maken komt vooral door vorig seizoen en omdat het spel nog wisselvallig en onsamenhangend is. Met een nieuwe spits en balans om het middenveld ziet het er alweer heel anders uit. De overige posities zijn voldoende ingevuld. De vleugels zijn grillig en wisselvallig maar dat zul je met andere vleugels ook houden ? beetje de aard van het beestje, vaak alles of niks met dat type spelers.


Vlampiep

Onze TM nmoet met een mager budget maar zien of hij een representatieve selectie kan realiseren.
Tot nu toe doet hij wat hij moet doen en is een verademing tov van die rooie.

Stanley

Iedereen dit drie keer lezen! Dit is realisme! Bankzitter verwoord het hier prima.

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 26, 2024, 10:51:01
Inderdaad. Als het hier bij blijft maar snel ontslaan en een volgend directeurtje zoeken, die dan natuurlijk ook maar 1 transferwindow krijgt om zich te bewijzen.
Eigenlijk moeten we dus een heel lijstje technisch directeurtjes hebben zodat we elk halfjaar kunnen wisselen, totdat er ??n is die zich w?l bewijst in 1 transferwindow  |:)
:_schater
De Leeuw ken oek wel fut.zakkenvuller op leeftijd.
Het niks laten zien in die weken dat ie hier is.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

De Leeuw had ik standaard verwacht rond minuut 75/80 als plan b voor Milan maar is nu plots middenvelder. Gebruik je hem dan in zijn kracht  :?

Stanley

Lars maakt de opstelling niet.

Noordcambuur

Lars ben je uitgeslapen gas geven  :zweep

Vlampiep

Citaat van: De Gast op augustus 26, 2024, 12:40:37
De Leeuw had ik standaard verwacht rond minuut 75/80 als plan b voor Milan maar is nu plots middenvelder. Gebruik je hem dan in zijn kracht  :?
Is Henk misschien ten einde raad? Vleugelspelers die goed renderen op de plaats met hun sterke been, op de andere kant positioneren waardoor ze gedwongen naar binnen draaien en een spits op het middenveld  Tsja dan maak je jezelf niet meer geloofwaardig omdat je ten koste van alles een bepaald systeem voorstaat. 8P

janou

Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2024, 12:20:11
Nog 35 wedstrijden en de achterstand op de echte concurrenten is max 2 punten.
De ranglijst zegt nog helemaal niks.

Dat we ons zorgen maken komt vooral door vorig seizoen en omdat het spel nog wisselvallig en onsamenhangend is. Met een nieuwe spits en balans om het middenveld ziet het er alweer heel anders uit. De overige posities zijn voldoende ingevuld. De vleugels zijn grillig en wisselvallig maar dat zul je met andere vleugels ook houden ? beetje de aard van het beestje, vaak alles of niks met dat type spelers.

Eens. Wat mij hoop geeft is dat we een stuk dominanter zijn dan vorig jaar, vooral eind vorig jaar waren we geen wedstrijd beter dan de tegenstander aan de bal. En vergelijk naar kampioensjaar is ook niet eerlijk, zo'n seizoen overkomt je een keer in de 50 jaar.

Wel benieuwd of we tegen de wat betere teams ook dominant aan de bal kunnen zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: janou op augustus 26, 2024, 14:44:08
En vergelijk naar kampioensjaar is ook niet eerlijk, zo'n seizoen overkomt je een keer in de 50 jaar.

60 jaar (1964), he het is een jubileumjaar, is daar wat aan gedaan?
Henk, held, bedankt