Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 12, 2024, 13:23:33
Ben benieuwd hoe snel de eerste speler wordt gepresenteerd en hoe snel de selectie rond is..

Dat eerste kan vrij snel zijn denk ik aangezien ze druk bezig zijn. De afgelopen week/weken stond in het teken van afscheid en nu kunnen ze door. De selectie rond dat zal wel pas in augustus zijn

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 12, 2024, 13:26:52
Dat eerste kan vrij snel zijn denk ik aangezien ze druk bezig zijn. De afgelopen week/weken stond in het teken van afscheid en nu kunnen ze door. De selectie rond dat zal wel pas in augustus zijn
Met het oog op het nieuwe stadion en de seizoenkaarten verkoop verwacht ik ook daadkracht om zo het vertrouwen van de teleurgestelde achterban terug te winnen en Lambooij zal zich willen bewijzen....
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: justremco op mei 12, 2024, 13:26:52
Dat eerste kan vrij snel zijn denk ik aangezien ze druk bezig zijn. De afgelopen week/weken stond in het teken van afscheid en nu kunnen ze door. De selectie rond dat zal wel pas in augustus zijn
omdat er zoveel nieuwen komen moet er wel al een geraamte staan bij de eerste training. Ze moeten leren van Eagles. De toppers die je gaat huren zullen op het allerlaatste moment komen. Hoop dat er snel een keeper en een spits bekend worden

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 12, 2024, 13:31:19
Met het oog op het nieuwe stadion en de seizoenkaarten verkoop verwacht ik ook daadkracht om zo het vertrouwen van de teleurgestelde achterban terug te winnen en Lambooij zal zich willen bewijzen....
alle vertrouwen in hem maar hij is ook zeer afhankelijk van het budget. Hoop dat Kooi in eerste instantie wat wil helpen. Dan is het een stuk makkelijker

justremco

Citaat van: sunderland op mei 12, 2024, 13:42:10
omdat er zoveel nieuwen komen moet er wel al een geraamte staan bij de eerste training. Ze moeten leren van Eagles. De toppers die je gaat huren zullen op het allerlaatste moment komen. Hoop dat er snel een keeper en een spits bekend worden

Er staat al een geraamte want we hebben 20 man onder contract :insane

Bankzitter

Dat is meer een karkas  8P

Ik sluit overigens niet uit dat Kooij (en wie weet vd Brink) nog wat kunnen betekenen en goed voorbeeld doet vaak volgen bij geldschieters.
Al is het maar dat je niet eerst van een speler af moet voor je een nieuw haalt omdat zij het risico afdekken.

sunderland

Citaat van: justremco op mei 12, 2024, 16:02:11


Er staat al een geraamte want we hebben 20 man onder contract :insane
dat is een waardeloos geraamte. Een man of 3 in de as moet gewoon. En dan liefst een keeper een laatste man en een 6 of een spits. Dat moet je sowieso goed voorelkaar hebben want anders ist plek 10

Grijskijkert

#127
Citaat van: justremco op mei 12, 2024, 16:02:11


Er staat al een geraamte want we hebben 20 man onder contract :insane
En er vertrekken sowieso 10(en waarschijnlijk meer), dus kenne er oek 10 nieuwen komme :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

MVV is in ieder geval uitgevoetbald  :proost

De Gast

Ze mutte maar wat meer in Scandinavie shoppen. Bevalt tot nu toe wel. Wellicht dat dat het aantal missers van de scouting wat kan beperken.

PePe

Missers zorgen voor een lage de stand op de ranglijst.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op mei 13, 2024, 07:44:55
Ze mutte maar wat meer in Scandinavie shoppen. Bevalt tot nu toe wel. Wellicht dat dat het aantal missers van de scouting wat kan beperken.
daar heb je een punt nog een paar van Noren  :thumbsup
Die gasten hebben nog eens een mentaliteit en kunnen ook nog knap voetballen.

poelie-lwd

Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2024, 10:55:04
daar heb je een punt nog een paar van Noren  :thumbsup
Die gasten hebben nog eens een mentaliteit en kunnen ook nog knap voetballen.

Dat soort spelers komen echt niet naar Cambuur. Of ben je ook al een fanboy van Noortje Dartel?  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Noordcambuur

Citaat van: poelie-lwd op mei 13, 2024, 12:18:01
Dat soort spelers komen echt niet naar Cambuur. Of ben je ook al een fanboy van Noortje Dartel?  :_schater
nou nergens om dit is wel een van de beste aankoop van de afgelopen tijd.

Trainert!