Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Hij was wat terughoudend ofzo vond ik. Nu luister ik Hertenkamp en daar krijgt hij wat meer ruimte.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

DayDreamer

Had wat meer van deze sportcasts verwacht, in beide casts eigenlijk niks bijzonders te melden.

Blijf die cv positie vaag uitgelegd, ze vinden 4 daarvoor genoeg, vind het raar dat ze Jonker blijkbaar als volwaardig CV inschatten.
Ik snap dat jonkies ook minuten moeten maken, maar oi oi oi wat nemen ze daar risico.

HansKazan

Citaat van: wiekie1969 op september 09, 2024, 22:57:07
Vond hem anders maar een zwakke indruk maken. Vorig jaar 71 tegengoals, dan verwacht je dus met name  versterkingen in de achterhoede. 7 verdedigers vertrokken en maar 2 nieuwen erbij. Dan zegt ie vervolgens dat dat niet uitmaakt want ze kunnen niet iedere positie dubbel bezet hebben. Kest toch niet serieus nimme.

Oneens. Ik vond hem duidelijk en direct en kon duidelijk zijn visie uitleggen aan de heren. Prima interview.

Bankzitter

Hij moet ook nog leren hoe met de media om te gaan.
De heren van OF wisten niet of ze het luchtig wilden houden of hard journalistiek en dan wordt het ook wat ongemakkelijk.

Uiteindelijk moet hij op zijn daden beoordeelt worden. Hij heeft in korte tijd nog 7 deals gemaakt (Smit, Smand, Bergsma, vd Water, Afolabi, Alhaft, Diemers). Dat is best knap.

Misschien was onverwacht dat zowel Bergsma als Smand vertrokken en dan is de tijd wel erg kort om dat ook nog op te vangen.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op september 10, 2024, 20:27:28
Hij moet ook nog leren hoe met de media om te gaan.
De heren van OF wisten niet of ze het luchtig wilden houden of hard journalistiek en dan wordt het ook wat ongemakkelijk.

Uiteindelijk moet hij op zijn daden beoordeelt worden. Hij heeft in korte tijd nog 7 deals gemaakt (Smit, Smand, Bergsma, vd Water, Afolabi, Alhaft, Diemers). Dat is best knap.

Misschien was onverwacht dat zowel Bergsma als Smand vertrokken en dan is de tijd wel erg kort om dat ook nog op te vangen.
Benamar......transfervrij.

papier

Citaat van: Specuveter op september 10, 2024, 20:32:23
Benamar......transfervrij.

Moest weg bij Volendam ivm zijn salaris. Goede speler hoor, maar denk te duur voor ons budget.

papier

Citaat van: HansKazan op september 10, 2024, 20:20:02
Oneens. Ik vond hem duidelijk en direct en kon duidelijk zijn visie uitleggen aan de heren. Prima interview.

Met name het gegeven dat hij uitlegt te zoeken obv een speelstijl en competenties ipv puur spelers. Dat lijkt gelukkig een trendbreuk met ongelukkige transfers als Van Kaam, El Hilali en van de water

sunderland

Citaat van: papier op september 10, 2024, 20:37:33
Moest weg bij Volendam ivm zijn salaris. Goede speler hoor, maar denk te duur voor ons budget.
Henk had hem gebeld en hij wou hogerop. Lars gaf overigens ook aan dat er zeker nog budget is voor de winterstop..

PePe

Lars wil tot de winterstop kijken hoe het team zich ontwikkeld. Dit is een mooi streven, maar als we te ver achterop gaan raken, is dit dan laten nog te herstellen? Als we minimaal play-off's willen gaan halen? Hij heeft er wel vertrouwen in, ik hoop dat het goed komt. (en mooi dat de jeugd door zijn visie zo een kans krijgt)

Trainert!

Citaat van: PePe op september 10, 2024, 23:53:52
Lars wil tot de winterstop kijken hoe het team zich ontwikkeld. Dit is een mooi streven, maar als we te ver achterop gaan raken, is dit dan laten nog te herstellen? Als we minimaal play-off's willen gaan halen? Hij heeft er wel vertrouwen in, ik hoop dat het goed komt. (en mooi dat de jeugd door zijn visie zo een kans krijgt)


Zou gek zijn als hij zou zeggen dat er geen vertrouwen is. alles voor de buhne.
Met alhalft en diemers 2 sterkhouders gehaald. gefaald in verdedigend opzicht

michello

Je kunt de klok er op gelijk zetten dat er in de winterstop alsnog een verdediger zal worden gehaald.

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op september 11, 2024, 07:47:47
Zou gek zijn als hij zou zeggen dat er geen vertrouwen is. alles voor de buhne.
Met alhalft en diemers 2 sterkhouders gehaald. gefaald in verdedigend opzicht
Man man wat ben jij een ontzettend negatief persoon. Er is niemand die het goed kan doen.
Lars is een verademing mbt Foeke en hij doet het meer goed en kan zijn aanwinsten goed verklaren. Hij geeft talenten een kans en dat is het beleid wat de club voorstaat.

papier

De vragen mbt doelstelling daar is het antwoord van de club eigenlijk altijd een beetje vaag over. Verder dan "een club als Cambuur moet altijd meedoen voor de play offs" komt men niet. En dat staat eigenlijk los van waar we, in mijn ogen, nu mee bezig zijn. Het is in mijn ogen ook niet aan Lambooij om dit te bepalen omdat hij manager is en niet directeur. Wat Henk terecht zegt is dat er eigenlijk duidelijkheid moet komen over hoe we promotie willen bewerkstelligen, als je zegt binnen 3 jaar promoveren is het doel dan kan ik het werk van Lambooij echt heel goed begrijpen. Flink doorgeselecteerd, selectie waar wat op aan te merken is maar waar wel een gedachte achter zit. Dan wil je weten hoe dit ontwikkelt en als je de ambitie uitspreek om binnen 3 jaar te promoveren dan kun je ook verklaren dat je de selectie nu niet extra is versterkt met een CV/Linksback.

michello

Ik vind die heisa over de doelstelling allemaal een beetje overdreven. We kunnen dat zelf toch ook wel inschatten/bedenken?  Het verschil met nummer 2 of 6 is vaak niet eens zo heel groot. Sowieso qua niveau niet. Lekker gaan ballen en wedstrijden spelen. We zien het vanzelf wel.

Gasgeve

Als we met dit team niet bij de top 8 eindigen, vind ik dat eerder een tekortkoming van Henk dan van Lars. Qua selectie moet dit gewoon top 8 waardig zijn.