Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: R058 op augustus 16, 2025, 11:04:13
Geen enkele spits bij ons gaat scoren als er geen kansen voor hem worden gecreeerd. In de laatste fase loopt het gewoon nog niet soepel genoeg. Dat ligt niet aan scorend vermogen.
Ik vond Binder verder in de duels vrij sterk en hij speelde de bal vaak goed door. Spelers moeten alleen nog wat beter anticiperen op zijn doorkoppen. Hij is ook beweeglijker dan ik dacht.
Met Uldrikus exact het zelfde als met binder. Ziet onze Ts dit niet en wij wel ?

Bankzitter

De medespelers moeten het vooral snappen.

mark1989

Citaat van: Vlampiep op augustus 16, 2025, 11:14:15
Met Uldrikus exact het zelfde als met binder. Ziet onze Ts dit niet en wij wel ?

Niet alles is op te lossen met meer spelers halen. Het gaat er nu vooral om te zorgen dat het team op elkaar ingespeeld raakt. Ik zag gister veel mogelijkheden die niet tot kansen leiden. Dat is een kwestie van trainen en veel samen spelen. Wordt wel beter.

Bankzitter

#768
Het gaat ook om de beste selectie voor directe promotie? seizoen is lang.
Tenzij er bij 1 team een spits rondloopt die er 30+ maakt maar anders kun je wel meedoen.
Andere teams hebben weer een mindere keeper of zijn in de breedte niet sterk.

sunderland

Citaat van: R058 op augustus 16, 2025, 11:04:13
Geen enkele spits bij ons gaat scoren als er geen kansen voor hem worden gecreeerd. In de laatste fase loopt het gewoon nog niet soepel genoeg. Dat ligt niet aan scorend vermogen.
Ik vond Binder verder in de duels vrij sterk en hij speelde de bal vaak goed door. Spelers moeten alleen nog wat beter anticiperen op zijn doorkoppen. Hij is ook beweeglijker dan ik dacht.
helemaal eens

denistel

Citaat van: mark1989 op augustus 16, 2025, 11:48:40
Niet alles is op te lossen met meer spelers halen. Het gaat er nu vooral om te zorgen dat het team op elkaar ingespeeld raakt. Ik zag gister veel mogelijkheden die niet tot kansen leiden. Dat is een kwestie van trainen en veel samen spelen. Wordt wel beter.

mut wel een buiten bij op rechts die de ruimte ziet waar ie de bal neer moet leggen toch,

mark1989

Citaat van: denistel op augustus 16, 2025, 13:23:17
mut wel een buiten bij op rechts die de ruimte ziet waar ie de bal neer moet leggen toch,

We hebben daar ook nog Kooistra en Henstra. Ik zou alleen nog een speler halen als het echt een buitenkansje is. Zoals die Sanel Saljic. Anders mooi de jeugd kansen geven

Bankzitter

Dat vdVeen zich op links zo ontwikkeld is ook een mooie verrassing. Er is geen noodzaak maar een topper op rechtsbuiten zou wel de kers op de taart zijn.

rvw

Zoals ik eerder zei, ben niet
Rouwig als Diemers vertrekt.
Valt weer in zijn oude gewoontes, niks geleerd van vorig seizoen breien en vertragen , maar even op de bank, denk dat dat het spel ten goede komt.

Oud Cambuur

Henk zet Diemers never nooit niet op de bank dat kun je echt vergeten

keije

Lambooij heeft deze zomer tot nu toe weer prima werk geleverd! Behalve de spitspositie...daar komt ie er voor het 2e seizoen niet uit. Laten we het geld voor extra rechtsbuiten of extra verdediger besparen en vol inzetten op een Topper in de spits!!

zeewolde

Citaat van: keije op augustus 16, 2025, 17:34:00
Lambooij heeft deze zomer tot nu toe weer prima werk geleverd! Behalve de spitspositie...daar komt ie er voor het 2e seizoen niet uit. Laten we het geld voor extra rechtsbuiten of extra verdediger besparen en vol inzetten op een Topper in de spits!!
en die spits krijgt dan ook geen aanvoer?
Of hoe zie je dat?

Hoeveel kansen hebben Binder en Visser gisteren samen gehad?
Hoeveel bruikbare voorzetten?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2025, 17:37:53
Hoeveel bruikbare voorzetten?

Van die heerlijke soort stiftballetjes van net buiten de 16, die verdedigers van mijlenver zien aankomen; of Balk die standaard tegen de tegenstander aan schiet :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

keije

Moet je es op Kian letten bij een voorzet. Hij duikt er gewoon voor weg...en dan zeggen dat hij wel goed opjoeg op de verdedigers pffff...hahaha. rechtsbuiten kun je prima oplossen met de enthousiaste jeugdspelers Kooistra en Henstra. Topspits en Van der Sande daar achter, dan heb je een prachtig elftal.

Lore

Citaat van: rvw op augustus 16, 2025, 15:07:29
Zoals ik eerder zei, ben niet
Rouwig als Diemers vertrekt.
Valt weer in zijn oude gewoontes, niks geleerd van vorig seizoen breien en vertragen , maar even op de bank, denk dat dat het spel ten goede komt.

Je vond hem vorig seizoen niet goed?