Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 14, 2025, 18:31:33
Dirkjan Derksen komt dan altijd in me op :D
Haha, dat had ik ook. Goh, wat liep die veel buitenspel.

Ging hij daarna niet ineens weer scoren bij Fortuna en VVV?

Huizen


Zuid1991

#617
Citaat van: Galdiano op juli 14, 2025, 18:20:25
In de eerste post plaats je 'een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals'

Verheydt, Druijf noem ik nou niet jonge talentvolle spitsen.
Wel bewezen doelpuntenmakers. Had Druijf hier persoonlijk graag gezien.

Rijkhof heeft nog amper wat laten zien en heeft zich ook niet bewezsn.
Verheydt pas totaal niet in ons type spel. Overigens wel een speler die er 15+ gaat maken voor Willem 2.

Het gaat toch eigenlijks niet om namen!
Het gaat erom dat de spitspositie al jaren een probleem is.
En dat andere clubs (dus de clubs die 1 en 2 worden) dit niet hebben.
Excelsior heeft het gered door Duyvenstein bijvoorbeeld.


Weet wel dat Verheyd niet het type speler is voor ons spel.
Jij bent het toch ook met mij eens dat er ondanks matig voetbal vorig seizoen, we met een spits tweede hadden geworden.

Johan-12

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 14, 2025, 18:35:02
~25 in de 5 jaar voor ons..

En Muhren is trouwens "pas" 4 jaar geleden. Ik ben met je eens dat het al veel langer voelt :devil
Muhren was geweldig bij ons. Maar er stond toen ook verder wat meer kwaliteit op het veld dan nu.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 19:11:58
Excelsior heeft het gered door Duyvenstein bijvoorbeeld.

Das een scorende middenvelder....





Die wij ??k niet hebben :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 14, 2025, 19:16:14
Das een scorende middenvelder....





Die wij ??k niet hebben :insane

Duyvestijn was bij Excelsior een ?valse spits?.

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op juli 14, 2025, 14:58:58
Het was helemaal geen mooi interview. Het was wederom heel veel luchtfietserij. Die man is nogal heel erg zelfingenomen met zichzelf.  Koekje bij de koffie ist. Weer geen goede spits gehaald. Die Binder heeft 3 goals gemaakt vorig seizoen. Dus die gaat er nu niet ineens 25 maken. Weer 1 die op de gok is gehaald. Net zoals driekwart van de andere spelers die hij haalt.


Precies dit! wij supporters worden weer met een kluitje het riet ingestuurd.

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 17:15:21
Vreselijke arrogante vent die Lambooij. Maakt de hele club kapot. Triest.

De club gaat eerder kapot met dit soort opmerkingen. Volgens mij doet Lambooi het gewoon erg goed als TD. Veel beter dan al zijn voorgangers. Hij heeft zijn salaris al tig keer terugverdient met de afgelopen transfers. Cambuur voert al jarenlang een transferbeleid zonder visie. Dat is nu aan het veranderen.

YellowBlue

Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 16:40:37
Miljoenen betalen voor een bewezen spits is natuurlijk dikke flauwekul.
Dat kan ook met een jonge talentvolle spits die zich heeft bewezen in de kkd met goals.
Muhren was de laatste goede spits.
Net als Makrini onze laatste goede ?6? was.

Laten we hopen dat het goed uitpakt met Binder en Visser?.

Hoedemakers ook wel aardige 6 toch?

Zuid1991

Citaat van: YellowBlue op juli 14, 2025, 21:21:54
Hoedemakers ook wel aardige 6 toch?
Je hebt gelijk. Al was hij vaak ook matig.

PePe

Met zelf een spits opleiden wordt het meeste geld verdiend.
Eerst kijken, daarna oordelen.

Bankzitter

Souren doet toch prima. Lag meer aan die 2 achter hem dat hij niet kon opbouwen,

666

Citaat van: Bankzitter op juli 14, 2025, 21:42:45
Souren doet toch prima. Lag meer aan die 2 achter hem dat hij niet kon opbouwen,

Precies dit, ook ik verwacht dit jaar een betere opbouw.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

wiekie1969

Citaat van: Korezev op juli 14, 2025, 15:15:09
Over met zichzelf ingenomen zijn, dat is iets waar jij ook heel goed over mee kan praten, kom eens een keer onder dat hunebed weg, kun je misschien hoe de echte wereld er uit ziet.
Altijd dat afkraken van iedereen, je bent in mijn ogen een waardeloos mens die, ik heb het eerder gezegd, een hele slechte jeugd hebt gehad

Ik ken jou verder niet, maar ik heb een prima jeugd gehad en.een dito opvoeding. Ik kom al 50 jaar bij Cambuur dus ik weet waar ik het over hef. Ik loop alleen niet mee met al die makke schapen die alles maar goed vinden. Ik hef 40 euro meer moeten betalen voor de nieuwe seizoenkaart. Dan verwacht ik ook dat er wat goede leuke spelers worden gehaald. Dat heeft niks met negativiteit te maken maar met realisme. De laatste 10 jaar is Cambuur in mij ogen een knuffelclub geworden waar de randzaken de boventoon voeren. Het moet om het voetbal gaan en niet andersom. Wat ken mij die slogans schelen en die flauwekul daar omheen. Ik wil leuk  aanvallend voetbal zien en met blijdschap naar huis gaan. Dat nieuwe stadion vind ik qua sfeer ook dramatisch. Het is lang leve de lol en een avondje bioscoop geworden. Er lopen nu teveel mensen bij Cambuur rond die er geen enkel gevoel bij hebben. En dat zeggen meer mensen vd oude garde waar ik mee spreek. Dat jij dat niet ziet of wil zien daar kan ik niks aandoen.

Lobra

Behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst