Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Als je iets uit het buitenland haalt worden er hoge verwachtingen gewekt. Dan hebben we dit blijkbaar niet in Nederland. Dan wil ik dat ook zien.

Maar wat wij de laatste jaren uit het buitenland halen, Pauwels uitgezonderd, is vaak een regelrechte ramp.
Hilali, Mambimbi, Afolabi. Ze konden er geen pepernoot van.
Dus ik ben bij lange na niet gerustgesteld dat het wel goed komt met onze nieuwe Scandinavische en Oostenrijkse voorhoedespelers.

Lore

#751
Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 22:14:24
Als je iets uit het buitenland haalt worden er hoge verwachtingen gewekt. Dan hebben we dit blijkbaar niet in Nederland. Dan wil ik dat ook zien.


Maar die conclusie is volgens mij niet te trekken. Het kan ook zo zijn dat ze in Nederland wel zijn, maar dat die niet naar Cambuur willen komen of dat ze er wel zijn maar dat Cambuur ze niet kan betalen.

Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 22:14:24

Maar wat wij de laatste jaren uit het buitenland halen, Pauwels uitgezonderd, is vaak een regelrechte ramp.
Hilali, Mambimbi, Afolabi. Ze konden er geen pepernoot van.

Pauwels was top, Otterson redelijk. Maar er zaten inderdaad ook echt missers tussen. Wel gehaald door andere technische managers.

Citaat van: De Gast op augustus 09, 2025, 22:14:24

Dus ik ben bij lange na niet gerustgesteld dat het wel goed komt met onze nieuwe Scandinavische en Oostenrijkse voorhoedespelers.

Nee, die mogen net als de rest zich eerst bewijzen. Wel hopelijk vanuit een positieve grondhouding van onze mede-forumgenoten. Deze nieuwe jongens kunnen er niets aan doen dan afolabi en hilali en mambini niet konden voetballen.

Bankzitter

Het is toch simpelweg zo dat jonge spelers van Ajax, AZ en PSV al in de KKD spleen en die van Feijenoord naar Dordt gaan.
Voor Saljic en Baoef komen we ook over als een grote club met 15.000 man in het stadion en kleedkamers, spelershome ect. zijn ook gloednieuw en top.


Oud Cambuur

Omdat ze naar een zogenaamde grote club gaan dan staan ze er meteen? Bedoel je dat?

Oud Cambuur

Beide jongens zijn wel wat gewend hoor bij Anderlecht en Austria Wien met 21000 en17500 plaatsen

michello

Citaat van: Lore op augustus 10, 2025, 07:53:03
Maar die conclusie is volgens mij niet te trekken. Het kan ook zo zijn dat ze in Nederland wel zijn, maar dat die niet naar Cambuur willen komen of dat ze er wel zijn maar dat Cambuur ze niet kan betalen.

Pauwels was top, Otterson redelijk. Maar er zaten inderdaad ook echt missers tussen. Wel gehaald door andere technische managers.

Nee, die mogen net als de rest zich eerst bewijzen. Wel hopelijk vanuit een positieve grondhouding van onze mede-forumgenoten. Deze nieuwe jongens kunnen er niets aan doen dan afolabi en hilali en mambini niet konden voetballen.


_O_

Bankzitter

Ik bedoel dat gasten die gewoon heel goed kunnen voetballen (zoals Rusnak en nu Galvez) op ons niveau best snel meedraaien.
En we zijn nu wel een club geworden die een goede tussenstap is voor jonge spelers.

En de 2 die nu genoemd worden hebben ook al op niveau gespeeld (Baouf al 2 seizoenen in de Belgische KKD). Ze komen niet uit jeugdelftallen.

Trainert!

Gas geven en haal kwaliteit voorin! want dit gaat ons dit seizoen opbreken als het zo blijft.

Specuveter

Citaat van: Trainert! op augustus 16, 2025, 07:29:46
Gas geven en haal kwaliteit voorin! want dit gaat ons dit seizoen opbreken als het zo blijft.
Ben ik met je eens...maar wat moet je halen?
Scorende rechtsbuiten?

Oud Cambuur

weet dat ze het niet doen maar ik had er een spits bijgehaald i.p.v. de gewilde rechtsbuiten want het scorend vermogen gaat ons weer opbreken

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 09:41:45
weet dat ze het niet doen maar ik had er een spits bijgehaald i.p.v. de gewilde rechtsbuiten want het scorend vermogen gaat ons weer opbreken
klopt helemaal maar wat je ook zegt met Binder,Visser,R?lke en Balk heb je al 4 op die positie.

Bankzitter

We hebben vd Sande toch al gehaald voor de goals?
Visser komt ook wel maar dat heeft tijd nodig.
Dan nog een rechtsbuiten erbij.

Dan zijn we ruim voor einde transferperiode compleet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 16, 2025, 09:17:42
Ben ik met je eens...maar wat moet je halen?
Scorende rechtsbuiten?

Een assistgevende buiten zou ook fijn zijn!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2025, 09:58:13
Een assistgevende buiten zou ook fijn zijn!

Denk dat zowel Binder als Visser daarbij gebaat zijn.

R058

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 16, 2025, 09:41:45
weet dat ze het niet doen maar ik had er een spits bijgehaald i.p.v. de gewilde rechtsbuiten want het scorend vermogen gaat ons weer opbreken
Geen enkele spits bij ons gaat scoren als er geen kansen voor hem worden gecreeerd. In de laatste fase loopt het gewoon nog niet soepel genoeg. Dat ligt niet aan scorend vermogen.
Ik vond Binder verder in de duels vrij sterk en hij speelde de bal vaak goed door. Spelers moeten alleen nog wat beter anticiperen op zijn doorkoppen. Hij is ook beweeglijker dan ik dacht.