Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: michello op september 11, 2024, 08:49:29
Ik vind die heisa over de doelstelling allemaal een beetje overdreven. We kunnen dat zelf toch ook wel inschatten/bedenken?  Het verschil met nummer 2 of 6 is vaak niet eens zo heel groot. Sowieso qua niveau niet. Lekker gaan ballen en wedstrijden spelen. We zien het vanzelf wel.

Helemaal eens. Of je nou 5e wordt of 7e. Maakt het uit. Zolang play-offs maar bereikt worden, en dat moet toch gaan lukken.

Bankzitter

Mits er geen rare dingen gebeuren als zware blessures bij sterkhouders, dan is dat mogelijk.
Bij mij zijn Casas en Afolabi vraagtekens qua niveau maar als die kunnen meekomen is de basiself gewoon prima.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op september 11, 2024, 08:49:29
Ik vind die heisa over de doelstelling allemaal een beetje overdreven. We kunnen dat zelf toch ook wel inschatten/bedenken?  Het verschil met nummer 2 of 6 is vaak niet eens zo heel groot. Sowieso qua niveau niet. Lekker gaan ballen en wedstrijden spelen. We zien het vanzelf wel.

_O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oscarsielstra

#318
Citaat van: Gasgeve op september 11, 2024, 09:20:51
Als we met dit team niet bij de top 8 eindigen, vind ik dat eerder een tekortkoming van Henk dan van Lars. Qua selectie moet dit gewoon top 8 waardig zijn.

Lars en Henk doen vaag over de doelstelling, omdat je er dan op afgerekend kan worden.
Ik vind dat een bvo altijd een doelstelling moet formuleren (zeg eerste 6 eindigen en playoffs).
Dit geeft ieder binnen de club de focus om dit ook te bereiken, en laat je zien dat je de ambitie hebt om hogerop te willen.

Als je in het bedrijfsleven zegt binnen drie jaar willen we winst maken, zal je personeel niet veel harder gaan lopen.
Focus kun je doen via mijlpalen onderweg (bijv. 2 periode pakken) dan weet je dat je onderweg bent naar beter.

Huizen

Tenenkrommend zeg die Sportcast. Wat is Hertenkamp dan een verademing, al mag Jonathan daar soms wel een tikkeltje doortastender zijn  |:)

Stiens

Citaat van: Bussum op september 11, 2024, 10:39:26
Tenenkrommend zeg die Sportcast. Wat is Hertenkamp dan een verademing, al mag Jonathan daar soms wel een tikkeltje doortastender zijn  |:)

De enige die goede vragen stelt is van der Weij.

Andy King

Citaat van: Bankzitter op september 10, 2024, 20:27:28
Hij moet ook nog leren hoe met de media om te gaan.
De heren van OF wisten niet of ze het luchtig wilden houden of hard journalistiek en dan wordt het ook wat ongemakkelijk.

Of misschien moeten de heren van de media leren hoe ze met Lambooij moeten omgaan.

sunderland

Citaat van: michello op september 11, 2024, 08:49:29
Ik vind die heisa over de doelstelling allemaal een beetje overdreven. We kunnen dat zelf toch ook wel inschatten/bedenken?  Het verschil met nummer 2 of 6 is vaak niet eens zo heel groot. Sowieso qua niveau niet. Lekker gaan ballen en wedstrijden spelen. We zien het vanzelf wel.
idd wat een ge eamel

EdsjeSCC

Ik zie het zo; we gaan voor top 5 (zonder grote tegenslagen en dergelijke), maar als (het wat tegen zit door wat dan ook en) we top 8 halen is het oke

666

Citaat van: EdsjeSCC op september 11, 2024, 13:44:34
Ik zie het zo; we gaan voor top 5 (zonder grote tegenslagen en dergelijke), maar als (het wat tegen zit door wat dan ook en) we top 8 halen is het oke

We gaan toch voor de 1e 2 plaatsen, je begint toch niet met een doelstelling die lager is... ik ga van de 1e plaats uit  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

We willen eerst wel weer eens naar goed voetbal kijken en logische dingen zien in het veld. Dat is mijn doelstelling en dan ga je ook stijgen op de ranglijst. Playoffs haal je sowieso.
Dat gezeur over die en die ben ik wel klaar mee.

666

Citaat van: sunderland op september 12, 2024, 09:00:27
We willen eerst wel weer eens naar goed voetbal kijken en logische dingen zien in het veld. Dat is mijn doelstelling en dan ga je ook stijgen op de ranglijst. Playoffs haal je sowieso.
Dat gezeur over die en die ben ik wel klaar mee.
|:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Helemaal mee eens! Eerst weer goed herkenbaar voetbal met een plan (en een plan B waar nodig).
Dan komen de punten en ranglijst vanzelf.

D'r zien wat posities minder bezet en wat vraagtekens, daar heeft iedere trainer mee te maken. Lambooij zei zeer terecht dat spelers elkaar ook moeten helpen in het veld.

Het is een selectie die grotendeels geschikt is voor het spel dat Henk wil spelen, dus aan de slag en het maximale uit de groep trekken.
Als we de juiste balans op het middenveld vinden, dan kunnen er (zoals Henk zelf ook graag zegt) nog rare dingen gaan gebeuren.

denistel

#328
Citaat van: sunderland op september 12, 2024, 09:00:27
We willen eerst wel weer eens naar goed voetbal kijken en logische dingen zien in het veld. Dat is mijn doelstelling en dan ga je ook stijgen op de ranglijst. Playoffs haal je sowieso.
Dat gezeur over die en die ben ik wel klaar mee.

100% kerel het publiek het niks met verhalen over data en op trainen enz enz.

vroeger werkten spelers van 6,00 tot 15,00 en moesten daarna nog trainen
gingen met de trein naar uitwedstrjden enz enz. ik snap wat dat er veel
veranderd is maar het kan ook door slaan, hoeveel spelers hebben we de
laatste jaren al gehad die nog moesten optrainen pfffff

Inferno-058

Citaat van: sunderland op september 12, 2024, 09:00:27
We willen eerst wel weer eens naar goed voetbal kijken en logische dingen zien in het veld. Dat is mijn doelstelling en dan ga je ook stijgen op de ranglijst. Playoffs haal je sowieso.
Dat gezeur over die en die ben ik wel klaar mee.
Kinderhand is snel gevuld. Nu wij in een nieuw stadion spelen mogen we de lat best wel wat hoger leggen.