Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Citaat van: Vlampiep op maart 13, 2025, 10:10:53

Henk zit nu in een heel lastig pakket en kan uiteraard ook nog niet overzien wat hem de komende maanden staat te wachten in de priv? situatie, dus lijkt mij een jonge assistent die nog "opgeleid" moet worden niet een goede keuze. Lastig pakket mbt het opgestelde plan naar de toekomst.
Kan ook nog wel eens heel anders uitpakken dan wat wij nu denken.

Is idd lastig om een ervaren assistent te vinden die onder Henk wil werken en daarnaast ook nog de zaak kan overnemen als Henk uitvalt. Een jonge assistent lijkt mij niet zo'n probleem. Maar ja... Keuzes... Sterkte, Lambooij.

mark1989

Citaat van: Andy King op maart 13, 2025, 11:00:20
Is idd lastig om een ervaren assistent te vinden die onder Henk wil werken en daarnaast ook nog de zaak kan overnemen als Henk uitvalt. Een jonge assistent lijkt mij niet zo'n probleem. Maar ja... Keuzes... Sterkte, Lambooij.

Ja heel lastig of gewoon onmogelijk. Ik denk dan zoek gewoon een goede assistent en zien we over een paar jaar wel weer verder.
Die combinatie die ze zoeken is er bijna niet. Want het moet iemand zijn die jong en ambitieus is en wel zijn papieren heeft.
Maar iemand met dat profiel gaat liever bij een club aan de slag als hoofdtrainer als ie de kans krijgt. Of je komt in de categorie oudere trainers, maar dat lijkt me ook geen optie.

Arno A

Goed, het inmiddels bekend ( ESPN had een lijst hier van) welke spelers in principe geen nieuw contract krijgen. Waarom zou je nu al niet spelers van deze lijst kunnen vastleggen ( liefst met een x aantal recent gespeelde wedstrijden in de eredivisie) Waarom zou je geen spelers kunnen halen die geen basisspeler zijn maar toch regelmatig ( een helft)  invallen . Ik denk aan spelers van Groningen/Almere en PEC . Die hoeven misschien ook niet te verhuizen.   Liefst geen kkd-spelers meer !

Je moet dan durven investeren. Bovendien ben je misschien wel de eerste die zich meldt, en nu heb je nog meer keus uit  meerdere spelers.

Is misschien ook wel lekker als je nog twijfelt over de verlenging van je vaste plaats in het stadion.

Het zou wat zijn om nu al om de week/paar weken een versterking te presenteren. Deze spelers kunnen zich dan al eerder"voorbereiden" op het komende seizoen.

Ik vind het altijd zo kort dag vanaf juni of juli... En in juni gaat iedereen met vakantie en de spoeling wordt steeds dunner en dunner en de tijdsdruk steeds groter. We moeten nog een spits we moeten nog een spits help! Tuurlijk loop je altijd kan in een transfer window spelers kwijt te raken. Is dat erg n?e ;voor een goede prijs. .

Maar ja het gaat jaren zo ( ??n groot spel tussen de makelaars en de clubs) eerst verkopen en dan pas kopen . En de intentie van Cambuur is om ook nog winst te maken bij de aan-en verkoop van de selectie.

Ik weet ook wel dat o.a.  de heer Kooi en de gemeente ook nog terugbetaald moeten worden.

Aan de andere kant wilden ze bijvoorbeeld dat de hoofdshirtsponsor enkele tonnen per seizoen meer zou moeten betalen. Of dit doorgaat en per wanneer ( kan je een bestaand contract openbreken?) is mij onbekend.

Lambooij zal er ongetwijfeld heel erg druk mee zijn, maar op een gegeven moment ( nu?) wil je ook wel een keer weten welke trainers en spelers er bij komen. Ik vrees dat het pas na de (na) competitie word, maar je weet het nooit in het voetbal.

okkele

om het simpele feit dat je nu nog niet weet op welk niveau je volgend seizoen speelt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: okkele op april 05, 2025, 13:06:11
om het simpele feit dat je nu nog niet weet op welk niveau je volgend seizoen speelt.

En spelers willen wachten
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Met dit stadion hebben we wel een extra troef om spelers over te halen.

NRG

Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 13:26:32
Met dit stadion hebben we wel een extra troef om spelers over te halen.


Als het stadion er voor zorgt dat we hogere salarissen kunnen betalen dan wel.

Bankzitter

14.000 kaarten verkopen levert meer op fan 8.000.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 05, 2025, 13:26:32
Met dit stadion hebben we wel een extra troef om spelers over te halen.
ja dat dachten we afgelopen seizoen ook?.

Bankzitter

En het is ook gelukt om een betere selectie neer te zetten, oa Jansen, Nieling, Souren, Diemers, Pauwels en Galvez.

Arno A

Dit waren de nieuwelingen van Reijnen ;

van osch
ottesen
wormgoor
de koe
de jong
van mullem
reiziger
el hilali
caschili
anello
poll
schaapman
mercera
nartey
van der veen

Wie wordt the last man standing? U heeft tot 1 juli de tijd...

Arno A

Dit waren/zijn de Lambooijs ;

jansen
diemers
souren
casas
kieftenbeld
r?lke
de leeuw
nieling
pauwels
hilterman
afolabi
galvez
alhaft
marsman
jonker
vd water
smand

Inderdaad ZEVENTIEN aanwinsten / spijtoptant

Hoeveel zouden het er nu worden? En WIE ?

PePe

Lars hoeft voorlopig nog geen vakantie te boeken. Er is genoeg te doen.

Lore

Citaat van: PePe op mei 12, 2025, 22:43:38
Lars hoeft voorlopig nog geen vakantie te boeken. Er is genoeg te doen.

Klopt, maar dat was conform verwachting toch?

De Gast

Zorgen dat mensen volgend seizoen in het stadion wakker blijven mag zijn opdracht concreet worden.