Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: papier op maart 12, 2025, 11:52:20
Breij had best iets toe kunnen voegen. Maar zou altijd een speler in de weg staan waarvan je ook prima kan vinden dat die moet spelen. Dus volledig terecht dat hij niet is teruggehaald.

Precies, zo zie ik het ook. Cambuur moet voor volgend seizoen bijvoorbeeld alleen maar spelers halen die een klasse beter zijn. En niet spelers die ongeveer zelfde niveau zijn.

Bankzitter

Galvez is ook een speler die we nodig hadden, laat andere (oa Pauwels) beter spelen.

Stiens

Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 12:21:51
Precies, zo zie ik het ook. Cambuur moet voor volgend seizoen bijvoorbeeld alleen maar spelers halen die een klasse beter zijn. En niet spelers die ongeveer zelfde niveau zijn.

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk  :devil

Specuveter

Die Galvez zit echt op voetbal.
Die pass op Afolabi ver in de tweede helft  |:)

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op maart 12, 2025, 17:10:39
Die Galvez zit echt op voetbal.
Die pass op Afolabi ver in de tweede helft  |:)
Met zulke spelers ga je het verschil maken, wat een geweldig talent.

Bankzitter

Volgens mij gaf hij op een gegeven moment ook vanaf rechts een puntgave voorzet met zijn verkeerde been.
Lekker gescout.

sunderland

Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 12:21:51
Precies, zo zie ik het ook. Cambuur moet voor volgend seizoen bijvoorbeeld alleen maar spelers halen die een klasse beter zijn. En niet spelers die ongeveer zelfde niveau zijn.
volgens mi willen ze dat ook. Lambooij zit nu in een spagaat. Er lopen veel goeien rond maar wat speel je, eerste of eredivisie. Je moet ook niet te moeilijk denken want na de promotie 4 jaar terug speelden we met het zelfde team in de eredivisie een top seizoen. Voor de winterstop waren we al veilig. ( toen Henk ziek werd zakte het in. Meen na Nec uit.)

Bankzitter

Het is een luxe probleem.
Het budget gaat sowieso volgend seizoen weer omhoog(ook in de KKD)  en er zal ook wel een behoorlijke uitgaande transfer gedaan worden.

Nieuwe spelers zullen inderdaad potenti?le basisspelers moeten zijn en voor de breedte kunnen we deels uit eigen jeugd putten.

michello

Belangrijk is ook, wat laat je gaan.. Als we nog een stap willen zetten zul je de meeste aflopende contracten dus niet moeten verlengen.

sunderland

Citaat van: michello op maart 12, 2025, 18:30:18
Belangrijk is ook, wat laat je gaan.. Als we nog een stap willen zetten zul je de meeste aflopende contracten dus niet moeten verlengen.
niet dezelfde fout maken met Foeke. We zouden doorselecteren maar achteraf werden we juist slechter. Korte en Oradmangun moesten weg toen.

mark1989

Citaat van: sunderland op maart 12, 2025, 20:01:25
niet dezelfde fout maken met Foeke. We zouden doorselecteren maar achteraf werden we juist slechter. Korte en Oradmangun moesten weg toen.

Korte was een waardeloze speler. Die hebben we niet gemist. Het niet doorselecteren had ook met financiele mogelijkheden te maken. Maar Cambuur heeft hier toen wel een paar missers gemaakt inderdaad. Vooral omdat er nooit een visie was op transferbeleid. Clubs als Cambuur moeten spelers op tijd verkopen en je moet transferwaarde genereren anders bouw je niks op. Dat heeft Heerenveen altijd heel goed gedaan. Ik zie nu wel stappen dat Cambuur dit aan het doen is. Dus ik denk niet dat dezelfde fouten weer gemaakt worden.

mark1989

Is er iemand die hier begrijpt waarom Jeroen Burghout weg moet?
Hij geeft zelf aan in een interview het als een verassing komt. En echt een duidelijke reden lees of hoor ik nergens.

sunderland

Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 21:55:54
Is er iemand die hier begrijpt waarom Jeroen Burghout weg moet?
Hij geeft zelf aan in een interview het als een verassing komt. En echt een duidelijke reden lees of hoor ik nergens.
Henk wil iemand anders naast hem.Ze willen een nieuwe dynamiek. En niet iemand die volgend seizoen er niet is. Dat hij helemaal weg moet zal om de kosten gaan.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 12, 2025, 22:46:16
Henk wil iemand anders naast hem.Ze willen een nieuwe dynamiek. En niet iemand die volgend seizoen er niet is. Dat hij helemaal weg moet zal om de kosten gaan.
Mijn indruk is dat Henk in het begin niet goed uit de voeten kon met zijn assistenten, maar dat hij nu juist een heel goede band heeft met Burghout.
En de dagen dat Burghout op cursus is had misschien  een mouw aangepast kunnen worden. Maar tot nu toe heeft dit bestuur in de vraag van Henk om een assistent die bij hem past hem niet willen faciliteren.
Henk zit nu in een heel lastig pakket en kan uiteraard ook nog niet overzien wat hem de komende maanden staat te wachten in de priv? situatie, dus lijkt mij een jonge assistent die nog "opgeleid" moet worden niet een goede keuze. Lastig pakket mbt het opgestelde plan naar de toekomst.
Kan ook nog wel eens heel anders uitpakken dan wat wij nu denken.


Bankzitter

Het is toch net als met spelers doorselecteren? Wil iet zeggen dat iemand helemaal niks kan of het niet goed heeft gedaan, maar je denkt een betere te kirjgen of iemand die beter past .