Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 14:40:28
Naast Henk een ?chte assistent gaat al een heel groot verschil maken.

Henk voor het people-managen, de sfeer, vertrouwen, de mindset en het (boeg)beeld. En een tactisch sterke assistent met vuur in de donder voor het voetbal concept. Er zit zoveel
Meer in deze groep dan eruit komt! Grootste fout die Lambooij heeft gemaakt is om Burghout en Reinsma bij Henk in de schoot te werpen. Laat Henk ?cht zijn eigen keuze(s) daarin maken! Toen hij echt zelf keuzes mocht maken in TS, was hij succesvol!

Eens. Nooit Henk opofferen. Laat hem de manager zijn en een ervaren assistent aan zijn zijde krijgen. Liefst een dwarsdenker, zoals Sandor.

papier

Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 15:32:50
Deze 2 vullen Henk niet aan, er is geen balans. Dat ziet iedereen. Maar de trots van eigenwijs Lambooij staat dit bijsturen in de weg. Elk bedrijf zou gewoon bijsturen, als iets niet werkt. En dat kan gewoon.

Reinsma is nog maar net gestart joh, groot gelijk dat Lambooij daar niet direct een streep door zet. Met dat tempo is het enige dat je als club overhoudt een lege portemonnee. Dat betekent niet dat Lambooij niets kan doen. Voor hem kan dit ook een leermoment zijn en wellicht dat hij een assistent kan toevoegen voor dit seizoen. Zoals we onder Ultee eerder ook 3 assistenten hadden.

janou

Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 15:32:50
Deze 2 vullen Henk niet aan, er is geen balans. Dat ziet iedereen. Maar de trots van eigenwijs Lambooij staat dit bijsturen in de weg. Elk bedrijf zou gewoon bijsturen, als iets niet werkt. En dat kan gewoon.

Gelukkig heb jij onderzoek gedaan naar wat men binnen Cambuur van de assistenten vindt en kan jij beoordelen of iemand zijn werk wel of niet goed doet. Zou anders wel raar zijn natuurlijk h?, om zonder inhoudelijke kennis mensen te kunnen ontslaan. Fijn dat jij zo'n mensenkenner bent dat jij ziet dat Lambooij een enorme trots heeft en dat jij de tactische kennis van de assistenten bevraagd hebt!

Top: Je hebt ??n mening :y
Tip: Probeer bij elke uitspraak jezelf de vraag te stellen ''Waar blijkt dit uit'' en aannames te vermijden. 8P




denistel

#393
Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 18:01:36
Een 3e assistent is idd een prima optie. Of Burghout of Reinsma terug naar 021. Ook prima.

nogmaals gaat niet gebeuren is beleid van de club

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Cor op september 30, 2024, 09:22:35
En zo is het. Selectie is niks mis mee.

Niks mis mee :?
We hebben geen fatsoenlijk linksback. Dat wisten ze vorig seizoen al.
We hebben geen ervaring achterin.
We hebben 1 spits van 85 en 1 die 15 minuten kan kan spelen.
We hebben Balk die werkelijk bij ?lles wat hij doet geluk nodig heeft. Die heeft het toevalsvoetbal uitgevonden.

Hoezo, niks mis mee :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: janou op september 30, 2024, 16:39:08
Gelukkig heb jij onderzoek gedaan naar wat men binnen Cambuur van de assistenten vindt en kan jij beoordelen of iemand zijn werk wel of niet goed doet. Zou anders wel raar zijn natuurlijk h?, om zonder inhoudelijke kennis mensen te kunnen ontslaan. Fijn dat jij zo'n mensenkenner bent dat jij ziet dat Lambooij een enorme trots heeft en dat jij de tactische kennis van de assistenten bevraagd hebt!
Top: Je hebt ??n mening :y
Tip: Probeer bij elke uitspraak jezelf de vraag te stellen ''Waar blijkt dit uit'' en aannames te vermijden. 8P
Nee, de Ts functioneerd prima, ze vullen elkaar goed aan. Ook een aaname, naar de feiten pleiten niet echt voor de prestaties van trainer en zijn
assistenten.

janou

Citaat van: Vlampiep op september 30, 2024, 19:29:52
Nee, de Ts functioneerd prima, ze vullen elkaar goed aan. Ook een aaname, naar de feiten pleiten niet echt voor de prestaties van trainer en zijn
assistenten.

Begrijp je punt. Maar ik pleit ook niet pers? voor of tegen, omdat ik weet dat ik daar niet over kan oordelen vanaf mijn positie. Maakt mij helemaal niets uit wie er voor de groep staat. Ik had ook niet perse wat tegen Ultee.

Ik kan er wel slecht tegen dat mensen dingen roepen over bepaalde mensen in de club terwijl ze geen flauw idee hebben hoe diegene werkt. Dus ik zeg ook totaal niet dat de assistenten geweldig zijn. Nee, ik kan het niet weten, omdat ik niet dagelijks met ze werk. En dat besef mis ik bij sommigen hier.




Vlampiep

Citaat van: janou op september 30, 2024, 20:18:30
Begrijp je punt. Maar ik pleit ook niet pers? voor of tegen, omdat ik weet dat ik daar niet over kan oordelen vanaf mijn positie. Maakt mij helemaal niets uit wie er voor de groep staat. Ik had ook niet perse wat tegen Ultee.
Ik kan er wel slecht tegen dat mensen dingen roepen over bepaalde mensen in de club terwijl ze geen flauw idee hebben hoe diegene werkt. Dus ik zeg ook totaal niet dat de assistenten geweldig zijn. Nee, ik kan het niet weten, omdat ik niet dagelijks met ze werk. En dat besef mis ik bij sommigen hier.
Wat wel bewezen is dat Henk al zijn geweldige perioden heeft bewerkstelligd met sterke assistenten. De huidige assistenten hebben dit nog kunnen bewerkstelligen. Conclusie kan zijn dat de assistenten goed zijn en Henk niet functioneert, of anders om. De club zou moeten overwegen de ts tijdelijk uit te breiden  met een sterke assistent.

janou

Citaat van: Vlampiep op september 30, 2024, 20:50:17
Wat wel bewezen is dat Henk al zijn geweldige perioden heeft bewerkstelligd met sterke assistenten. De huidige assistenten hebben dit nog kunnen bewerkstelligen. Conclusie kan zijn dat de assistenten goed zijn en Henk niet functioneert, of anders om. De club zou moeten overwegen de ts tijdelijk uit te breiden  met een sterke assistent.

Dat zou een conclusie kunnen zijn indien de club van mening is dat de assistenten niet functioneren. Het kan ook zo zijn dat de TS wel goed  functioneert maar dat omstandigheden ervoor zorgen dat het er nog niet uitkomt en waardoor het proces wat langer duurt. Zie blessures, zelfvertrouwen, volledig nieuw team, pech of toch te weinig kwaliteit. Op basis van de meeste wedstrijden heb ik het idee dat het tij gekeerd gaat worden, alhoewel 2e helft gisteren het vertrouwen bij mij ook beschadigd heeft.

Overigens ben ik er zelf van overtuigd dat zelfvertrouwen nog veel belangrijker is dan een extra assistent. Vertrouwen laat je simpelweg makkelijker voetballen. Maar wellicht heb ik het mis hoor, kan best zijn dat er gewoon te weinig handjes zijn om Henk tot zijn recht te laten komen. Maar dat laat ik lekker aan Henk en de directie over om daar over te oordelen.

denistel

Citaat van: HanBerger058 op september 30, 2024, 18:21:46
En wat vind JIJ van dat beleid? Dat Cambuur dit niet doet of gaat doen is wat we zien of verwachten, open deur..

ik had of reinsma of burghout gedaan en 1 ervaren assistent

PePe

Krijgen de spelers wel voldoende/de juiste handvaten aangereikt om hun taken uit te voeren M.a.w. hebben ze wel voldoende vertrouwen in elkaar?

denistel

Citaat van: PePe op september 30, 2024, 21:28:56
Krijgen de spelers wel voldoende/de juiste handvaten aangereikt om hun taken uit te voeren M.a.w. hebben ze wel voldoende vertrouwen in elkaar?

misschien te veel handvaten waardoor ze in het veld niet meer weten wat te doen.
je ziet het overal als er een wissel in komt allemaal lui met info op a4 of tablet
soms wel 4 bladen spelers worden overladen met info vind ik.

De Gast

Een hoogbejaarde spits en een chronisch niet fitte spits. Hoe met Henk hier punten mee pakken beste technisch manager? Laat staan voor plek 1 tm 5 gaan als het even kan..

Trainert!

Citaat van: De Gast op oktober 04, 2024, 06:55:26
Een hoogbejaarde spits en een chronisch niet fitte spits. Hoe met Henk hier punten mee pakken beste technisch manager? Laat staan voor plek 1 tm 5 gaan als het even kan..

Een dramatische selectie samengesteld met de wetenschap dat je veel geld ontvangen hebt voor Bangura en Smit.


Out deze man!

papier

Citaat van: Trainert! op oktober 04, 2024, 07:47:37
Een dramatische selectie samengesteld met de wetenschap dat je veel geld ontvangen hebt voor Bangura en Smit.


Out deze man!

Totale onzin op dit moment. Onlangs dat er weer eens beste fouten zijn gemaakt lijkt de selectie wel beter in balans dan eerder, spelers die tenminste ergens kunnen spelen ipv een El HIlali die nergens hoorde. En ook Poll komt nog uit de hoge hoed van Reijnen en houdt iemand in de weg.