Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 15:16:18
we hadden die spits uit Manchester bijna beet....
dat was te ingewikkeld. Sipke lag het laatst uit.

Specuveter

We kunnen toch wel stellen dat hij het goed doet bij ons
Behalve de Spits positie vorig seizoen .
Heeft goed verkocht.
Vd Water nog kunnen dumpen(waar is die gebleven?)
Heeft waarde op veld gezet.
Nu ook weer op eerste gezicht prima aankopen met potentie.Amofa als die zijn vorm bij ons haalt zoals bij Eagles dan kan die ook weer voor een best bedrag verkocht worden.

Galdiano

Citaat van: Specuveter op juni 20, 2025, 10:26:28
Vd Water nog kunnen dumpen(waar is die gebleven?)


Transfervrij. Die gaat helemaal van het toneel verdwijnen denk ik. Ik heb zelden zo'n domme speler gezien.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Van der Water gaat naar Indonesi? of Vietnam. We moeten nu ook maar afwachten of Binder een goede spits is. Maar Lambooij heeft al 2 keer misgegokt hoop niet voor de 3de keer

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 10:53:43
Van der Water gaat naar Indonesi? of Vietnam. We moeten nu ook maar afwachten of Binder een goede spits is. Maar Lambooij heeft al 2 keer misgegokt hoop niet voor de 3de keer

Er gaat sowieso nog een volwaardig spits bij komen toch?
Laat ze het dan maar uitvechten wie de 9 gaat worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: Specuveter op juni 20, 2025, 10:26:28
We kunnen toch wel stellen dat hij het goed doet bij ons
Behalve de Spits positie vorig seizoen .
Heeft goed verkocht.
Vd Water nog kunnen dumpen(waar is die gebleven?)
Heeft waarde op veld gezet.
Nu ook weer op eerste gezicht prima aankopen met potentie.Amofa als die zijn vorm bij ons haalt zoals bij Eagles dan kan die ook weer voor een best bedrag verkocht worden.
Helemaal mee eens! En qua spitspositie, op papier was Alfolabi een goeie spits voor ons. Heeft die ook wel laten zien in die paar wedstrijden dat hij meedeed. Lambooij is natuurlijk niet degene die de medische keuring doet. Ook de Leeuw als 2e spits was niet een hele gekke gedachte.

Op de aankoop van Binder mag je hem wel volledig afrekenen, want hij heeft nu zo'n half jaar de tijd gehad om een nieuwe spits te scouten i.p.v. een paar dagen.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op juni 20, 2025, 11:12:45
Helemaal mee eens! En qua spitspositie, op papier was Alfolabi een goeie spits voor ons. Heeft die ook wel laten zien in die paar wedstrijden dat hij meedeed. Lambooij is natuurlijk niet degene die de medische keuring doet. Ook de Leeuw als 2e spits was niet een hele gekke gedachte.

Op de aankoop van Binder mag je hem wel volledig afrekenen, want hij heeft nu zo'n half jaar de tijd gehad om een nieuwe spits te scouten i.p.v. een paar dagen.
dat laatste is niet zo. Het was 4 maanden bekend dat Smit zou vertrekken en het is Lambooij zijn werk h? , hij kan er 40-50 uren instoppen, . Dan kom je niet met iemand die 2.5 jaar geblesseerd is geweest en dan een gok nemen. In de winterstop eigenlijk hetzelfde met Hilterman , die was buiten zijn schouder ook lang niet op nivo wat Henk vaak heeft aangegeven. Dat is een grote fout van Lambooij en de Jong geweest

De Gast

Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 10:53:43
Van der Water gaat naar Indonesi? of Vietnam. We moeten nu ook maar afwachten of Binder een goede spits is. Maar Lambooij heeft al 2 keer misgegokt hoop niet voor de 3de keer

Daar kan hij op 50% ook meekomen. Een totaal ongemotiveerde zakkenvuller is het. Dat ze daar bij de club zijn ingetrapt verbaas ik me nog steeds over.

666

Citaat van: sunderland op juni 20, 2025, 12:59:47
dat laatste is niet zo. Het was 4 maanden bekend dat Smit zou vertrekken en het is Lambooij zijn werk h? , hij kan er 40-50 uren instoppen, . Dan kom je niet met iemand die 2.5 jaar geblesseerd is geweest en dan een gok nemen. In de winterstop eigenlijk hetzelfde met Hilterman , die was buiten zijn schouder ook lang niet op nivo wat Henk vaak heeft aangegeven. Dat is een grote fout van Lambooij en de Jong geweest

Volgens mij hadden ze al meerdere opties ter vervanging van Milan, alleen was het heel erg laat dat Milan vertrok en waren alle opties niet meer beschikbaar.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Citaat van: Specuveter op juni 20, 2025, 10:26:28
We kunnen toch wel stellen dat hij het goed doet bij ons
Behalve de Spits positie vorig seizoen .
Heeft goed verkocht.
Vd Water nog kunnen dumpen(waar is die gebleven?)
Heeft waarde op veld gezet.
Nu ook weer op eerste gezicht prima aankopen met potentie.Amofa als die zijn vorm bij ons haalt zoals bij Eagles dan kan die ook weer voor een best bedrag verkocht worden.

Ik vind dit wat te voorbarig. Hij heeft nog niks verkocht wat hij zelf heeft gehaald.

Specuveter

Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 14:08:18
Ik vind dit wat te voorbarig. Hij heeft nog niks verkocht wat hij zelf heeft gehaald.
Nieling is toch echt rond met Modena
Voor een prijs van 1 Miljoen +

Poetser

Citaat van: De Gast op juni 20, 2025, 14:08:18
Ik vind dit wat te voorbarig. Hij heeft nog niks verkocht wat hij zelf heeft gehaald.

En dat na ?l die jaren bij Cambuur.. oh wacht..

R058

Citaat van: Specuveter op juni 20, 2025, 14:16:26
Nieling is toch echt rond met Modena
Voor een prijs van 1 Miljoen +
Haha precies. Meteen de recordtransfer. Ik vind het erg knap wat hij tot nu toe heeft gedaan.

mark1989

Citaat van: sunderland op juni 20, 2025, 12:59:47
dat laatste is niet zo. Het was 4 maanden bekend dat Smit zou vertrekken en het is Lambooij zijn werk h? , hij kan er 40-50 uren instoppen, . Dan kom je niet met iemand die 2.5 jaar geblesseerd is geweest en dan een gok nemen. In de winterstop eigenlijk hetzelfde met Hilterman , die was buiten zijn schouder ook lang niet op nivo wat Henk vaak heeft aangegeven. Dat is een grote fout van Lambooij en de Jong geweest

Smit werd pas op de laatste dag verkocht. En alle opties die Cambuur had waren toen al weg. Het was kiezen tussen een middelmatig speler die wel zeker fit was. of een risico met een speler die meer talent had en kon doorgroeien en die konden ze dan ook overnemen voor een gelimiteerde som. Dat laatste was Afolabi. En de geluiden waren dat ie binnen een paar weken fit zou zijn. Ik vind het dan een logische keuze dat je wat risico neemt. Je hebt niks aan 2e de Leeuw. Dat het zo uit zou pakken wist niemand. Dus het is een bewust risico. Dat is geen fout maar part of the job.

mark1989

Ik ben zo blij dat we vd Water kwijt zijn en misschien nog wel blijer dat we Van Osch kwijt zijn. Nog een jaar met zo'n keeper had ik niet getrokken. Het is de slechtste keeper die ik ooit heb gezien. Zelfs bij de amateurs vind je die niet. Dus heel knap dat Lambooi die kwijt is geraakt. Ik had wel medelijden met RKC. Ik hoopte hem nog een keer op goal te zien, maar heeft amper meer gespeeld. Vd Water ook helemaal uit beeld. Een van de domste spelers ook. genoeg talent, maar er niks mee doen.