Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 20:23:42
Had ik al gezegd dat de opsomming in willekeurige volgorde was/is :koffie Maar wat ik zei, het hele verhaal moet kloppen... Wat betreft de uithoek LWD, daar hebben Emmen, Groningen en mindere mate AZ ook geen last van als ze spelers nodig zijn, maar er zullen vast spelers zijn die niet uit hun Randstedelijke bubbel willen vertrekken en dan moeten de lijstjes kloppen en is de volgende van het lijstje aan de beurt.

AZ, Groningen en Emmen hebben daar minder last van omdat ze meer betalen?

Noordcambuur

Allemaal mooi die namen eerst maar eens zien wat de heren uit de hoge hoed toveren?.

Grijskijkert

Citaat van: NRG op april 21, 2024, 20:36:33
AZ, Groningen en Emmen hebben daar minder last van omdat ze meer betalen?
In Emmen is die tijd voorbij, maar je hebt gelijk met AZ en Groningen betalen veel meer, maar vissen uit een andere vijver en betalen sowieso meer. Maar LWD was nooit het echte struikelpunt er waren in de Booy periode een paar spelers die niet naar LWD wilde komen maar die zijn op 2 handen te tellen. Het grootste probleem was het kunstgras en de centen en dit behoord tot het verleden. Wat ik begreep is er naast de 2,9 miljoen  spelers begroting ook nog een 500K van de KNVB-beker beschikbaar, kom je dus op 3,4 miljoen wat beschikbaar is voor speler salarissen, hier kan je i.m.o. een goed KKD selectie voor neerzetten...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op april 21, 2024, 20:57:00
Allemaal mooi die namen eerst maar eens zien wat de heren uit de hoge hoed toveren?.
Eensch, maar neemt niet weg dat het prima spelers zijn voor in de KKD...
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: DayDreamer op april 21, 2024, 12:29:56
Afscheid nemen van de gehele selectie, Ottessen / Cachili / Narty voordeel van de twijfel, rest allemaal contract ontbinden.
Begin a.u.b. met een goede stabiele keeper en 2 goede cv's en een compleet nieuwe voorhoede.

Ik hoop echt dat ze afscheid nemen van dit gehele zooitje.

contract ontbinden ken allemaak niet zo maar.

Bankzitter

#80
Begin met de zaakwaarnemers van die spelers duidelijk te maken dat ze niet veel meer gaan spelen. En een aantal wil zelf ook weg na 2 slechte seizoenen. Ik verwacht niet dat we ze allemaal kwijtraken, maar vKaam , vdWater en Uldrikis ruimt al mooi op in de as.

PePe

Dure spelers die niet meer voldoen (Met nog 1 contractjaar) transfervrij laten vertrekken.
1 jaar besparen op een salaris brengt meer op dan een transferbedrag.

papier

Citaat van: PePe op april 22, 2024, 09:52:57
Dure spelers die niet meer voldoen (Met nog 1 contractjaar) transfervrij laten vertrekken.
1 jaar besparen op een salaris brengt meer op dan een transferbedrag.

Dat zou ik ook zeggen, hopelijk valt de blessure van Bergsma mee en kun je dus van hem af in goed overleg.

Bankzitter

Hij wilde zelf weg.
Overigens vind ik Bergsma nog niet het grootste probleem, die past wel in de speelwijze van Henk. Balk durf ik ook nog wel aan als we er nog 2/3 vleugelspelers bijhalen.

Zo zullen we het over de namen die weg moeten allemaal net even anders denken, maar dat er grote schoonmaak moet komen is iedereen het wel over eens.

Noordcambuur

Citaat van: papier op april 22, 2024, 10:09:20
Dat zou ik ook zeggen, hopelijk valt de blessure van Bergsma mee en kun je dus van hem af in goed overleg.
nou Bergsma gaat echt niet vertrekken dat hij nog niet hersteld is hoor.
Die denkt gewoon laat me maar voor 100% uitbetalen voor dat ik weer wedstrijd fit ben.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 22, 2024, 10:18:53
Hij wilde zelf weg.
Overigens vind ik Bergsma nog niet het grootste probleem, die past wel in de speelwijze van Henk. Balk durf ik ook nog wel aan als we er nog 2/3 vleugelspelers bijhalen.

Zo zullen we het over de namen die weg moeten allemaal net even anders denken, maar dat er grote schoonmaak moet komen is iedereen het wel over eens.
Bankzitter denk je nou echt dat Balk vertrek nooit.
Wees blij dat we een buitenspeler hebben.
Buitenspelers zijn schaars.

Bankzitter

Die blijft wel,. die past in het systeem. maar Balk wordt ook veel genoemd als een van de spelers die weg moet (oa door Sandor)

papier

Citaat van: Noordcambuur op april 22, 2024, 11:24:27
nou Bergsma gaat echt niet vertrekken dat hij nog niet hersteld is hoor.
Die denkt gewoon laat me maar voor 100% uitbetalen voor dat ik weer wedstrijd fit ben.

Nee dat vrees ik ook. Overigens denk ik dat hij, Breij en Van Kaam wel van waarde kunnen zijn voor ons. Maar zij geven niet de waarde waarvoor ze worden betaald. Balk in mijn ogen wel, die moet je er echt bijhouden. Een statistiek is echt dramatisch slecht en daar moet hij wat aan doen, maar dan is hij helemaal van waarde voor ons. En als ik het hier mag geloven zijn de kosten voor hem niet zo hoog als voor die andere gasten.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 22, 2024, 12:13:03
Die blijft wel,. die past in het systeem. maar Balk wordt ook veel genoemd als een van de spelers die weg moet (oa door Sandor)
Balk is voor Cambuur een goede buitenspeler 31 wedstrijden 8 doelpunten en 6 assist.
En Sandor kan wel meer zeggen maar heeft hij ook een lijstje met buitenspelers die betaalbaar zijn voor Cambuur.

Noordcambuur

Citaat van: papier op april 22, 2024, 12:17:00
Nee dat vrees ik ook. Overigens denk ik dat hij, Breij en Van Kaam wel van waarde kunnen zijn voor ons. Maar zij geven niet de waarde waarvoor ze worden betaald. Balk in mijn ogen wel, die moet je er echt bijhouden. Een statistiek is echt dramatisch slecht en daar moet hij wat aan doen, maar dan is hij helemaal van waarde voor ons. En als ik het hier mag geloven zijn de kosten voor hem niet zo hoog als voor die andere gasten.
zo zit het papier :thumbsup