Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.

Specuveter

Spreekt wel vertrouwen uit natuurlijk!!
Mooi meehelpen een goede selectie neer te zetten in het nieuwe stadion.

papier

Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.

De langdurige contracten van Vd Belt en De Graaf leggen de club geen windeieren. En nu weet ik niet of zij dat hebben/een contract voor onbepaalde tijd. Maar m'n punt is dat je beleidsmatig verder vooruit moet kijken dan het komende seizoen en de positie van Lars is daar een van. Ook wel goed dat men af is gestapt van de TD functie, we hebben gezien wat dat heeft opgeleverd.

sunderland

Citaat van: Specuveter op april 17, 2024, 11:46:44
Ervaring en leiderschap moet er komen aldus Lambooy.
Klinkt goed.
En eerst bouwen aan de As |:)
precies dat! Klinkt heel logisch maar bijna niemand doet dat.

sunderland

Citaat van: papier op april 17, 2024, 12:26:42
De langdurige contracten van Vd Belt en De Graaf leggen de club geen windeieren. En nu weet ik niet of zij dat hebben/een contract voor onbepaalde tijd. Maar m'n punt is dat je beleidsmatig verder vooruit moet kijken dan het komende seizoen en de positie van Lars is daar een van. Ook wel goed dat men af is gestapt van de TD functie, we hebben gezien wat dat heeft opgeleverd.
ze hebben gewoon veel vertrouwen in hem en dat lijkt mij logisch. Ken um helemaal niet maar er was na 1 gesprek al een hele grote klik met Aard en ik snap dat wel terwijl ik um helemaal niet ken.. gevoel ofzo

De Gast

Citaat van: papier op april 17, 2024, 12:26:42
De langdurige contracten van Vd Belt en De Graaf leggen de club geen windeieren. En nu weet ik niet of zij dat hebben/een contract voor onbepaalde tijd. Maar m'n punt is dat je beleidsmatig verder vooruit moet kijken dan het komende seizoen en de positie van Lars is daar een van. Ook wel goed dat men af is gestapt van de TD functie, we hebben gezien wat dat heeft opgeleverd.

Zal dat niet gewoon een bezuinigingsrondje zijn? Voortschrijdend inzicht had Ard het over.. wat hij daarmee ook maar bedoeld.

De Gast

Heeft iemand ook een lijstje technisch managers/td's van de afgelopen jaren? Volgens mij alleen vd Vegt en Booy?

Met beide gedegradeerd en beide zijn ook weer verdwenen in de anonimiteit van assistent. vd Vegt was natuurlijk een dramatische keuze, zag iedereen aankomen (net als Ultee) en met Booy zijn we te lang doorgegaan. Zonder Henk wist Booy ook niet meer wat hij moest binnenhalen voor spelers.

Daarom eerst maar eens zien wat de nieuwe tm in huis heeft voor deze keuze van het bestuur op te hemelen. In elk geval heeft hij wel een goed verhaal over de as en ervaring.

Lore

Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.

Onze directie is toch een baken van rust en stabiliteit!

papier

Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 12:41:48
Zal dat niet gewoon een bezuinigingsrondje zijn? Voortschrijdend inzicht had Ard het over.. wat hij daarmee ook maar bedoeld.

Voortschrijdend inzicht lijkt mij in dit geval meer dat je niet iemand zonder enige vorm van ervaring op technisch vlak zomaar eindverantwoordelijke moet maken.

papier

Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 12:53:15
Heeft iemand ook een lijstje technisch managers/td's van de afgelopen jaren? Volgens mij alleen vd Vegt en Booy?

Met beide gedegradeerd en beide zijn ook weer verdwenen in de anonimiteit van assistent. vd Vegt was natuurlijk een dramatische keuze, zag iedereen aankomen (net als Ultee) en met Booy zijn we te lang doorgegaan. Zonder Henk wist Booy ook niet meer wat hij moest binnenhalen voor spelers.

Daarom eerst maar eens zien wat de nieuwe tm in huis heeft voor deze keuze van het bestuur op te hemelen. In elk geval heeft hij wel een goed verhaal over de as en ervaring.

Vd Vegt, Booy en Reijnen? Enkel Booy heeft het nog naar behoren gedaan. Helaas niet tot aan het einde.

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.
Vaak?

Westerpark

Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.

Een kort contract zou pas gek zijn als we een serieuze afkoopsom betalen.

michello

4 jaar is heel normaal voor een TM/TD. Het is toch ook de bedoeling dat je een aantal jaren bij een club blijft in die functie?

Bankzitter

Ik vind het ook niet raar dat iemand van 36 niet direct in de directie komt maar vooral uitvoerend is. Verwacht wel dat vd Belt vertrekt en er iemand met een voetbal achtergrond in de directie bijkomt.

De Gast

Citaat van: Lore op april 17, 2024, 12:59:05
Onze directie is toch een baken van rust en stabiliteit!

Die uitgezonderd inderdaad.