Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Citaat van: Bankzitter op december 31, 2024, 17:29:10
Omdat 'ie in zijn carri?re al 85 eredivisie goals en 51 in de KKD heeft gemaakt.
Het is een afmaker, de scherpte komt wel weer.
Ja precies dat!

zeewolde

Resultaten uit het verleden....


denistel

Citaat van: Lore op november 30, 2024, 12:59:50
Onze spits staat toch op 6 goals in de laatste 7 competitiewedstrijden? Ons probleem zit erin dat wij niemand er achter hebben, maar hij gaat prima toch? Zelfde geldt een beetje voor de buitens, er zit niet echt wat achter Alhaft en Pauwels. Dus zou fijn zijn als er een backup komt, die flexibel inzetbaar is of als wij een wetenschapper vinden die balk in een paar weken kan klonen!

is scorend redelijk niet meer dan dat als je ziet hoeveel kansen ie krijgt maar je moet
verder kijken hij is niet balvast en dat hebben we juist nodig nu vliegen de ballen alle
kanten op en hebben de andere spelers niet eens de tijd om bij te sluiten.
jagend en werklust is allemaal prima maar verder vind ik het totaal geen spits.

diekhuzen

Citaat van: denistel op januari 01, 2025, 08:17:20
is scorend redelijk niet meer dan dat als je ziet hoeveel kansen ie krijgt maar je moet
verder kijken hij is niet balvast en dat hebben we juist nodig nu vliegen de ballen alle
kanten op en hebben de andere spelers niet eens de tijd om bij te sluiten.
jagend en werklust is allemaal prima maar verder vind ik het totaal geen spits.

Eens, met Balk in de spits kun je verrassen en vooral met ruimte achter de verdediging, maar dat is niet genoeg. Zodra een team zich gaat ingraven heb je weinig aan Balk ?n gelet op eventuele nacompetitie kun je verwachten dat tegenstanders meer gaan inzakken en op resultaat spelen.  Dan hebben we een balvaste spits nodig naast Balk.

De Gast

Maandag graag presentatie, paar dagen meetrainen, vrijdag in de basis. Anders kest ?t wel skudden vrijdag.

Holwerd voor Cambuur

Inderdaad.
Ik was ook zo blij dat die nieuwe spits 26 oktober al een keer meedeed. Anders hadden we daar natuurlijk nooit kunnen winnen |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Must dan vrijdag niet weer naar Rotterdam afreizen he. We spelen nu in onze Gouden Kooi.

Specuveter

Nu we verder in het seizoen zitten mag je toch wel stellen dat Lambooy het goed doet toch?
Janssen Nieling Souren Pauwels dikke prima
In winterstop Hilterman en Galvez gehaald
Ook niet verkeerd.
Diemers teruggekeerd grote klasse
Alleen Afolabi dikke sof
Dikke voldoende lijkt mij.

Bankzitter

R?lke zag ik eerst ook niks in maar kan het ook best eens gaan redden. Kieftenbelt eigenlijk ook altijd prima , staat er als het nodig is.
Alhaft valt aanvallend tegen maar doet verder geen domme dingen met zijn ervaring.

Best knap na vorig seizoen.

michello

Ook de aanstaande keuzes in de staf zijn wat mij betreft een goede en dan doel ik op het niet verlengen van Burghout en het verlengen van Henk. Wel benieuwd wat de keuzes zullen worden voor de keeperstrainer en assistent.

diekhuzen

Citaat van: Specuveter op maart 08, 2025, 13:19:44
Nu we verder in het seizoen zitten mag je toch wel stellen dat Lambooy het goed doet toch?
Janssen Nieling Souren Pauwels dikke prima
In winterstop Hilterman en Galvez gehaald
Ook niet verkeerd.
Diemers teruggekeerd grote klasse
Alleen Afolabi dikke sof
Dikke voldoende lijkt mij.

Alleen het te laat aantrekken van een niet fitte spits blijft een klein smetje. Verder prima gedaan en veel grootverdieners getransfereerd.
Volgend seizoen wel doorselecteren en proberen wat meer voetbal in de ploeg te krijgen.

Zuid1991

Citaat van: michello op maart 08, 2025, 13:40:23
Ook de aanstaande keuzes in de staf zijn wat mij betreft een goede en dan doel ik op het niet verlengen van Burghout en het verlengen van Henk. Wel benieuwd wat de keuzes zullen worden voor de keeperstrainer en assistent.
Zou wbt keepertrainer vrij simpel moeten zijn; sierd van der berg, Cambuur verleden, woonachtig in lwd, zal over de juiste papieren moeten beschikken.

mark1989

Citaat van: Specuveter op maart 08, 2025, 13:19:44
Nu we verder in het seizoen zitten mag je toch wel stellen dat Lambooy het goed doet toch?
Janssen Nieling Souren Pauwels dikke prima
In winterstop Hilterman en Galvez gehaald
Ook niet verkeerd.
Diemers teruggekeerd grote klasse
Alleen Afolabi dikke sof
Dikke voldoende lijkt mij.

Helemaal mee eens. Lambooij doet het heel goed. Ik had overigens vanaf het begin al vertrouwen in hem.
De blessures en niet fitheid van de spitsen vind ik niet aan hem aan te rekenen. Dat zijn keuzes en risico's die je soms moet nemen.

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op maart 08, 2025, 16:17:22
Helemaal mee eens. Lambooij doet het heel goed. Ik had overigens vanaf het begin al vertrouwen in hem.
De blessures en niet fitheid van de spitsen vind ik niet aan hem aan te rekenen. Dat zijn keuzes en risico's die je soms moet nemen.

Wie is er dan verantwoordelijk voor het aantrekken van een niet fitte spits? Het MCL?

mark1989

Citaat van: diekhuzen op maart 08, 2025, 16:20:46
Wie is er dan verantwoordelijk voor het aantrekken van een niet fitte spits? Het MCL?

Als je bedoeld met wie feitelijk verantwoordelijk is voor het aantrekken van spelers dan ligt die taak bij de TD. Maar de keuzes worden wel in overleg genomen. Dus iedereen deelt dan in de malaise.
Maar ik bedoel dat ik de keuzes die gemaakt zijn wel begrijp. En dat het soms verkeerd uitpakt is vervelend, maar hoort er wel gewoon bij. En zal nog wel vaker voorkomen.
Zeker voor Cambuur nu. Wij kunnen niet alles op safe spelen met het aantrekken van spelers. Je zal soms een gokje moeten nemen. En de keuze voor Afolabi snap ik wel. Het is een type speler die goed past. Ik denk overigens nog steeds dat ie zijn waarde gaat hebben in het slot.