Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: PePe op mei 03, 2024, 22:55:14
Misschien wil Erik Schouten zijn carri?re wel bij Cambuur afsluiten? Is transfervrij.
dacht dat ie een contract voor 3 jaar had daar.  Bij Willem 2 zijn de salarissen fors hoger dan hier. Zou hem idd graag terug zien, bij ons was ie ook wel vaak geblesseerd maar in Tilburg heel weinig.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op mei 04, 2024, 09:11:28
dacht dat ie een contract voor 3 jaar had daar.  Bij Willem 2 zijn de salarissen fors hoger dan hier. Zou hem idd graag terug zien, bij ons was ie ook wel vaak geblesseerd maar in Tilburg heel weinig.
kunstgras?


PePe

Citaat van: sunderland op mei 04, 2024, 09:11:28
dacht dat ie een contract voor 3 jaar had daar.  Bij Willem 2 zijn de salarissen fors hoger dan hier. Zou hem idd graag terug zien, bij ons was ie ook wel vaak geblesseerd maar in Tilburg heel weinig.

Wil ivm leeftijd misschien een stapje terug doen? Naar de kkd?

Specuveter

Citaat van: PePe op mei 04, 2024, 10:41:11
Wil ivm leeftijd misschien een stapje terug doen? Naar de kkd?
Als je met je club kampioen word en naar eredivisie gaat blijf je toch gewoon?
Daar doe je het toch voor??

Noordcambuur

Citaat van: papier op mei 04, 2024, 09:24:38
?????
Willem 2 heeft echtgras en wij kunstgrasveld ?

Noordcambuur

Tuurlijk komt Schouten niet terug lekker genieten van de promotie.

papier

Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2024, 13:03:20
Willem 2 heeft echtgras en wij kunstgrasveld ?

Oh ja, klopt je hebt gelijk. Ik zat even te denken dat dat een reden was om niet naar Cambuur te komen want dan hebben we natuurlijk wel echt gras. Maar het ging natuurlijk om de vergelijking met zijn seizoenen hier.

Noordcambuur

Citaat van: papier op mei 04, 2024, 13:53:24
Oh ja, klopt je hebt gelijk. Ik zat even te denken dat dat een reden was om niet naar Cambuur te komen want dan hebben we natuurlijk wel echt gras. Maar het ging natuurlijk om de vergelijking met zijn seizoenen hier.
:thumbsup

Inferno-058

Haal Maulun maar terug

denistel


Galdiano

Citaat van: denistel op mei 05, 2024, 18:30:16
nee man altijd geblesseerd

Hoeft van mij ook niet terug te komen. Maar altijd geblesseerd? Alleen laatste seizoen, daarvoor bijna altijd fit volgens mij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op mei 05, 2024, 21:04:57
Hoeft van mij ook niet terug te komen. Maar altijd geblesseerd? Alleen laatste seizoen, daarvoor bijna altijd fit volgens mij.

en bij volendam dan??

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 05, 2024, 21:27:56
en bij volendam dan??
is ook een tijdje niet fit geweest.
We moeten fitte spelers aantrekken en niet van die half gebakken spelers  :_schater

Grijskijkert

Ben benieuwd hoe snel de eerste speler wordt gepresenteerd en hoe snel de selectie rond is..
IN HENK WE TRUST!!!