Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Keeper is vooruitgang, prima aankoop. Nieling van MVV is een vooruitgang ten opzichte van Tol.

Souren voor v. Kaam vind ik nog even afwachten, al denk ik wel vooruitgang. De Leeuw leuk voor laatste 20 minuten, staat nu gewoon in de basis. Rolke, Pauwels geen directe versterkingen en je 2 beste spelers van afgelopen seizoen zijn vertrokken Breij en Uldrikis. Word veel te veel ingezet op de eigen jeugd. Gewoon allemaal heel erg matig ingekocht weer aan de bovenkant van de selectie.

Het is echt te hopen dat Smit, Bergsma, van der Water zo snel mogelijk vertrekken hopeljjk kunnen we dan nog de transfermarkt op.

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op augustus 24, 2024, 10:31:14
Nieuwe 10
Nieuwe spits
Tactisch wonder naast Henk


Anders wederom een seizoen als vorig jaar, met paar plekken verbetering omdat je een goede keeper hebt.
Smit weg nieuwe spits
En 2 nieuwe buitenspelers.

Inferno-058

#152
Citaat van: Bussum op augustus 24, 2024, 10:31:14
Nieuwe 10
Nieuwe spits
Tactisch wonder naast Henk


Anders wederom een seizoen als vorig jaar, met paar plekken verbetering omdat je een goede keeper hebt.
Goede keeper vind ik een groot woord. Goal van gister stond hij er niet goed bij, hij is wel beter dan van Osch inderdaad.

Noordcambuur

Nou Lars bijna alweer een dag om  :O

fred

Citaat van: PePe op april 16, 2024, 10:59:37
Welkom, direct maar aan de slag, er is veel werk te doen.

Lars leest duidelijk niet mee  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

De Gast

Nog ??n week om zichzelf te bewijzen. Het valt me tot nu toe niet mee de rookie technisch manager/directeurtjes van dit en vorig seizoen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op augustus 26, 2024, 10:42:22
Nog ??n week om zichzelf te bewijzen. Het valt me tot nu toe niet mee de rookie technisch manager/directeurtjes van dit en vorig seizoen.

Inderdaad. Als het hier bij blijft maar snel ontslaan en een volgend directeurtje zoeken, die dan natuurlijk ook maar 1 transferwindow krijgt om zich te bewijzen.
Eigenlijk moeten we dus een heel lijstje technisch directeurtjes hebben zodat we elk halfjaar kunnen wisselen, totdat er ??n is die zich w?l bewijst in 1 transferwindow  |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

YellowBlue

Citaat van: De Gast op augustus 26, 2024, 10:42:22
Nog ??n week om zichzelf te bewijzen. Het valt me tot nu toe niet mee de rookie technisch manager/directeurtjes van dit en vorig seizoen.

Betere keeper, betere en talentvolle LCV, betere en talentvolle RCV, nieuwe VM/ aanvoerder die er wel komt, ervaren spits.. Smit goed verkocht, Smand een oplossing voor.

Best goed volgens mij en de transferwindow is nog open.

wiekie1969

Maar het is kwalitatief niet goed genoeg. We staan 15e beste man.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2024, 11:19:56
Maar het is kwalitatief niet goed genoeg. We staan 15e beste man.

Wij zijn drie wedstrijden onderweg, en de transferperiode is nog niet voorbij?

De Gast

Citaat van: YellowBlue op augustus 26, 2024, 11:12:05


Betere keeper, betere en talentvolle LCV, betere en talentvolle RCV, nieuwe VM/ aanvoerder die er wel komt, ervaren spits.. Smit goed verkocht, Smand een oplossing voor.

Best goed volgens mij en de transferwindow is nog open.

Ziet er op papier aardig uit. Je kunt ook zeggen dat we per saldo n?g een jasje hebben uitgedaan met het vertrek van Breij en Uldrikis. Al bedoel ik meer met die laatste dat we een spits minder hebben.

Het bestuur kiest voor onervarenheid op deze posities. We willen daar blijkbaar aanstormend talent. We willen ook aanstormend talent in het veld. Het resultaat is dat we de slechtst presterende club zijn van dit kalenderjaar. Dan gaat er iets niet goed.

Inderdaad nog een week. Maar op dit moment klopt het elftal (weer) niet en 'time is ticking'.

michello

Citaat van: YellowBlue op augustus 26, 2024, 11:12:05


Betere keeper, betere en talentvolle LCV, betere en talentvolle RCV, nieuwe VM/ aanvoerder die er wel komt, ervaren spits.. Smit goed verkocht, Smand een oplossing voor.

Best goed volgens mij en de transferwindow is nog open.

En wat denk je, het slijten van Van Osch en Van Kaam.

Noordcambuur

Op dit moment hebben we een halve spits (de Leeuw)die kan hooguit een helft mee voetballen.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op augustus 26, 2024, 11:28:46
Ziet er op papier aardig uit. Je kunt ook zeggen dat we per saldo n?g een jasje hebben uitgedaan met het vertrek van Breij en Uldrikis. Al bedoel ik meer met die laatste dat we een spits minder hebben.

Het bestuur kiest voor onervarenheid op deze posities. We willen daar blijkbaar aanstormend talent. We willen ook aanstormend talent in het veld. Het resultaat is dat we de slechtst presterende club zijn van dit kalenderjaar. Dan gaat er iets niet goed.

Inderdaad nog een week. Maar op dit moment klopt het elftal (weer) niet en 'time is ticking'.

Klopt als een bus