Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Nog 10 dagen. Gas Gevuh! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Hebben we nog kassabonnen voor een aantal nieuwe spelers  :y

Holwerd voor Cambuur

Vorig seizoen al gezegd dat imo het probleem vooral voorin lag, ondanks regelmatig scoren, maar dat is nu nog duidelijker geworden.
Ik vond een post van vorig seizoen over de eerste 10 goals:
3 pingels
1 vrije trap
afstandsschoten na blunders van verdediger + nog 1 blunder van verdediger.
2 corners

Normale uitgespeelde aanvallen zien we al lange tijd nauwelijks. Balk; Smit; (toen Uldrikis), De Jong... Het is het allemaal niet op de aanvallende posities.
Nu vallen de "gelukjes" ook nog eens weg en dan is het helemaal klaar.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 21:39:38
Nog 10 dagen. Gas Gevuh! |:)
die zijn snel om hoor er moet volgende week wat gebeuren.

PePe

De top aankopen werden in de rust gewisseld.  (Niet verwacht)

Inferno-058

Man krijgt het voor elkaar om misschien wel een nog slechtere selectie dan afgelopen seizoen bij ??n te rapen

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:11:11
Man krijgt het voor elkaar om misschien wel een nog slechtere selectie dan afgelopen seizoen bij ??n te rapen

Vorig jaar na 3 wedstrijden 6 goals tegen, dus achterin is hij goed begonnen met nieuwelingen ;)

Maar voorin moet nog wat gebeuren!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2024, 22:13:36
Vorig jaar na 3 wedstrijden 6 goals tegen, dus achterin is hij goed begonnen met nieuwelingen ;)

Maar voorin moet nog wat gebeuren!
Zeg je goed. Middenveld en met name de aanval is er niet op vooruit gegaan!

De Gast

Heeft al aangegeven dat we in principe zijn uitgewinkeld. Maar zal dat toch weer moeten herzien. En flink ook.

Lastige is dat hij toch ook weer zit opgescheept met het prutswerk van z?n voorgangers.

Je wordt er toch droevig van.

Bankzitter

Wat ik niet goed snap bij Lambooij (en ook bij Reijnen) is dat je nog zoveel jonge spelers haalt , terwijl je ook al veel vanuit J Cambuur laat doorstromen. Talent ontwikkelt zich alleen als de selectie qua leeftijdsopbouw in balans is. Haal er eens eentje tussen de 25-30 bij ipv een jonge keeper, 2 jonge CV's een jonge middenvelder een een linksbuiten van 19... Het zijn goede spelers, maar zoveel jonge gasten dat is te veel van het goede.


wiekie1969


CambuurAmersfoort

Onzin om Lambooij voorlopig af te vallen. Heeft met Jansen en Casas de achterhoede veel stabieler gemaakt.
Met Keiftenbeld en de Leeuw heeft hij 2 gearriveerde mannen met voetbalslimheid gehaald die deze selectie kunnen begeleiden.
Daarnaast was iedereen hier lyrisch over Souren en is Pauwels een gokje.
Voorlopig vind ik niet dat hij slecht heeft ingekocht maar ik hoop wel dat hij in de komende week nog 2 jongens van 26-27 kan binnenhalen die de selectie in balans brengen en voorin van kwaliteit voorzien. Dan hebben we echt wel een stuk betere selectie dan vorig jaar.

DayDreamer

#147
Van wat ik begreep hadden wij een spelersbegroting van 1.5/1.6 miljoen, naar een spelersbegroting van 2.6/2.7 miljoen dit seizoen, waar is dat geld aan op gegaan, op de keeper na is werkelijk niemand gehaald die beter is dan wat we hadden, en dan nu niks meer te besteden? Wat voor salarissen worden er in godsnaam betaald voor deze "nieuwe" spelers.

Als deze man nog wat wil betekenen voor Cambuur dat moet hij Balk - Smit - vd Water nog lozen voor einde van de maand, en daar nog een paar goede voor terughalen.

DayDreamer

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 24, 2024, 07:52:27
Onzin om Lambooij voorlopig af te vallen. Heeft met Jansen en Casas de achterhoede veel stabieler gemaakt.
Met Keiftenbeld en de Leeuw heeft hij 2 gearriveerde mannen met voetbalslimheid gehaald die deze selectie kunnen begeleiden.
Daarnaast was iedereen hier lyrisch over Souren en is Pauwels een gokje.
Voorlopig vind ik niet dat hij slecht heeft ingekocht maar ik hoop wel dat hij in de komende week nog 2 jongens van 26-27 kan binnenhalen die de selectie in balans brengen en voorin van kwaliteit voorzien. Dan hebben we echt wel een stuk betere selectie dan vorig jaar.

Casas is nog afwachtem, vond hem gisteren een stuk minder dan tegen Helmond, en Kieftenbeld en de Leeuw is nog maar afwachten wat dat gaat worden, zijn mijn inziens te oud inmiddels, dus veel te duur om in de selectie te hebben.

Huizen

Nieuwe 10
Nieuwe spits
Tactisch wonder naast Henk


Anders wederom een seizoen als vorig jaar, met paar plekken verbetering omdat je een goede keeper hebt.