Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lars Lambooij

Gestart door Poetser, april 16, 2024, 10:41:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

#45
Citaat van: Lore op april 17, 2024, 12:59:05
Onze directie is toch een baken van rust en stabiliteit!
TE  ze hebben het de laatste jaren laten gebeuren. Ze zagen er naar en deden niks.

sunderland

Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 12:53:15
Heeft iemand ook een lijstje technisch managers/td's van de afgelopen jaren? Volgens mij alleen vd Vegt en Booy?

Met beide gedegradeerd en beide zijn ook weer verdwenen in de anonimiteit van assistent. vd Vegt was natuurlijk een dramatische keuze, zag iedereen aankomen (net als Ultee) en met Booy zijn we te lang doorgegaan. Zonder Henk wist Booy ook niet meer wat hij moest binnenhalen voor spelers.

Daarom eerst maar eens zien wat de nieuwe tm in huis heeft voor deze keuze van het bestuur op te hemelen. In elk geval heeft hij wel een goed verhaal over de as en ervaring.
dat van de Vegt nog nooit is gearresteerd. Die tijd hier stinkt enorm, Ogbeche naar Willem 2 en wij degraderen. Dat klopt van geen kant. ( niemand wist van ogbeche zijn contract)

denistel

Citaat van: De Gast op april 17, 2024, 11:57:11
Contract van 4 jaar is wel weer een grote gok. En Cambuur en langdurige contracten is vaak geen al te beste combinatie.

juist goed denk ik bouwen aan de komende jaren

Inferno-058

Goede indruk, maar eerst zien dan geloven.

sjaak

Ken een goeie start makuh. Romario maar kope, die skient weer te willle foeballuh

Lore

Lambooij zijn oude baas vond dat hij echt niet kon vertrekken, want hij zou essentieel voor de organisatie zijn. Vervolgens vertrekt hij binnen weken na de arbitragezaak zelf naar Groningen:

https://www.nu.nl/voetbal/6309451/directeur-van-mosselveld-verlaat-rkc-voor-zware-klus-bij-fc-groningen.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Lore

Citaat van: sunderland op april 17, 2024, 15:30:05
dat van de Vegt nog nooit is gearresteerd. Die tijd hier stinkt enorm, Ogbeche naar Willem 2 en wij degraderen. Dat klopt van geen kant. ( niemand wist van ogbeche zijn contract)

Ogbeche heeft zelf ook een zaakwaarnemer toch?

papier

Citaat van: Lore op april 18, 2024, 08:31:38
Lambooij zijn oude baas vond dat hij echt niet kon vertrekken, want hij zou essentieel voor de organisatie zijn. Vervolgens vertrekt hij binnen weken na de arbitragezaak zelf naar Groningen:

https://www.nu.nl/voetbal/6309451/directeur-van-mosselveld-verlaat-rkc-voor-zware-klus-bij-fc-groningen.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Vervelend mannetje, vond in het corona seizoen het volledig terecht dat RKC erin bleef en wij niet promoveerden. Dan heb je er echt heel erg weinig van begrepen hoor.

janou

Citaat van: Lore op april 18, 2024, 08:31:38
Lambooij zijn oude baas vond dat hij echt niet kon vertrekken, want hij zou essentieel voor de organisatie zijn. Vervolgens vertrekt hij binnen weken na de arbitragezaak zelf naar Groningen:

https://www.nu.nl/voetbal/6309451/directeur-van-mosselveld-verlaat-rkc-voor-zware-klus-bij-fc-groningen.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Is gewoon een spel toch? Vanuit zijn toenmalige functie als directeur is het heel slim om dat te zeggen.

sunderland

Citaat van: janou op april 18, 2024, 09:11:00
Is gewoon een spel toch? Vanuit zijn toenmalige functie als directeur is het heel slim om dat te zeggen.
klopt. Ze hebben RKC maar wel mooi even met de verkeerde trainer opgescheept

Lore

Citaat van: janou op april 18, 2024, 09:11:00
Is gewoon een spel toch? Vanuit zijn toenmalige functie als directeur is het heel slim om dat te zeggen.

Zeker is dat een spelletje. Maar je staat toch ook ergens voor als directeur?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 18, 2024, 09:20:35
klopt. Ze hebben RKC maar wel mooi even met de verkeerde trainer opgescheept
ja dat is me er eentje  8P

Noordcambuur

Nou Henk kom maar weer op met jouw babbeltjes??.heb je weer geknuffeld  :_schater

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:06:04
Nou Henk kom maar weer op met jouw babbeltjes??.heb je weer geknuffeld  :_schater

Dat je geen fan bent van Henk weten we nu wel, maar met beetje meer respect over hem praten met alles wat hij hier gepresteerd heeft zou wel op zijn plaats zijn.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op april 20, 2024, 22:06:04
Nou Henk kom maar weer op met jouw babbeltjes??.heb je weer geknuffeld  :_schater

Verkeerde topic.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021